DAKAR 2015

Založil T-Diesel, January 05, 2013, 02:52:07 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Ladik

no záleží jak dlouho mu to vydrží, je to přece jen začátek
samo jim to přeji a držím palce
ale takhle to už bylo vícekrát

teď jsem v té diskusi co jsem sem dal odkaz četl nějaké polemiky o tom kdo vlastně seděl za volantem když loni bourali, takové náznaky ale vzhledem k mé neinformovanosti a neznalosti problému jsem z toho nevyrozumněl koho mají na mysli i když v té kabině není milion lidí, že ;-)

T-Diesel

tak mlady loprajs dojel opet druhy, stejne i v celkovem poradi, hm hm tak su zvedav
ze bych mu krivdil, chudakovi?  *974*

Ladik

hoši našel jsem pěkný videjko s tou jejich novou tatrovkou ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=mEedgJCujHM&feature=share

Jerry.Gunman

Citace: Ladik kdy January 05, 2013, 10:27:45 PM
Citace: Jerry.Gunman kdy January 05, 2013, 10:26:25 PM
Citace: Lihobaron kdy January 05, 2013, 09:21:39 PM
jj, asi jo.. proto sem tam daval to "ikdyz dneska" :)

Áber natürlich :D

další prašák co  neví po česky už ani slofo

I prd, velebnosti.
Nejsem žádný Pražák, anóbrž čistokrevný Milovičák křtěný Ostravicou  *980*
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Lihobaron

ja taky umim jedno slofo po prašsky.. šulíííni :)

Ladik

Citace: Jerry.Gunman kdy January 05, 2013, 10:26:25 PM
Citace: Lihobaron kdy January 05, 2013, 09:21:39 PM
jj, asi jo.. proto sem tam daval to "ikdyz dneska" :)

Áber natürlich :D

další prašák co  neví po česky už ani slofo

Jerry.Gunman

Citace: Lihobaron kdy January 05, 2013, 09:21:39 PM
jj, asi jo.. proto sem tam daval to "ikdyz dneska" :)

Áber natürlich :D
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Lihobaron

jj, asi jo.. proto sem tam daval to "ikdyz dneska" :)

Jerry.Gunman

Citace: Lihobaron kdy January 05, 2013, 08:53:20 PM
Citace: Jerry.Gunman kdy January 05, 2013, 06:26:54 PM
Tak dej si, že pokud synáček/dcerunka zdědí po rodičích jimi založenou firmu, většinou to jsou arogantní mistři světa, kteří sami o sobě umějí celkem howno.
Podívej se na vcelku jakoukoli firmu - a uvidíš to skorem všade  *917*

rikalo se ze vetsinou az treti pokoleni.. druhy je spis vyjimka.. i kdyz dneska....

Dneska se žije rychlejš - navíc si vezmi generaci "otců zakladatelů", kteří se k majetku dobrali jistými privatizačními zlodějinami...
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Lihobaron

Citace: Jerry.Gunman kdy January 05, 2013, 06:26:54 PM
Tak dej si, že pokud synáček/dcerunka zdědí po rodičích jimi založenou firmu, většinou to jsou arogantní mistři světa, kteří sami o sobě umějí celkem howno.
Podívej se na vcelku jakoukoli firmu - a uvidíš to skorem všade  *917*

rikalo se ze vetsinou az treti pokoleni.. druhy je spis vyjimka.. i kdyz dneska....

Jerry.Gunman

Citace: T-Diesel kdy January 05, 2013, 05:33:52 PM
hm hm
takze moje dlouhodoba neduvera k tomuto borcovi (mysleno loprais mladsi) ma asi svoje opodstatneni
asi je to jen dalsi z dluhe rady pribehu o tom, kterak dopadnou veci, kere "zdedi" nejaky potomek, kery prisel prakticky k hotovemu a nebyl tim, kdo to dilo budoval od piky - nejen tedka loprasovi s dakarem, ale neustale mam pred sebu relativne rozumne sefy a majitele firem kteri je zalozili a vedla nich pak ty synacky, kerym to prakticky spadlo do klina... je to jak pres kopirak

Tak dej si, že pokud synáček/dcerunka zdědí po rodičích jimi založenou firmu, většinou to jsou arogantní mistři světa, kteří sami o sobě umějí celkem howno.
Podívej se na vcelku jakoukoli firmu - a uvidíš to skorem všade  *917*
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

T-Diesel

hm hm
takze moje dlouhodoba neduvera k tomuto borcovi (mysleno loprais mladsi) ma asi svoje opodstatneni
asi je to jen dalsi z dluhe rady pribehu o tom, kterak dopadnou veci, kere "zdedi" nejaky potomek, kery prisel prakticky k hotovemu a nebyl tim, kdo to dilo budoval od piky - nejen tedka loprasovi s dakarem, ale neustale mam pred sebu relativne rozumne sefy a majitele firem kteri je zalozili a vedla nich pak ty synacky, kerym to prakticky spadlo do klina... je to jak pres kopirak

Ladik

jsi mě zaujal tak jsem koukl co kde píčou a kopíruji z Truck fora pod tím je odkaz na diskusi
---------------
Sice mi filip90 zákazal mluvit (asi nějaká potřeba demonstrovat svoji virtuální odvahu  ), ale nedá mi to a k některým věcem z posledních dnů se musím vyjádřit.

Předně bych chtěl vyslovit radost nad tím, že diskuze získává mnohem větší objektivnost. Především díky J. Jindrovi, který nemá potřebu někomu podlejzat a vždy věci říká jak jsou. Jsem moc rád, že i pan Vintr postupně začíná nazývat věci pravými jmény a již za každou cenu neomlouvá zhovadilosti některých českých "elitních" závodníků. Už jsem to v minulosti řekl a zopakuji to, tito pánové mají můj velký obdiv je za nimi obrovský kus kvalitní práce a jejich slova mají váhu. Díky vám za poslední dny v diskuzi, která snad otevře oči ostatním zaslepeným diskutujícím. Dakar je krásná věc, chápu nadšení všech, ale nesmíme si plést nadšení a realitu, ve které vše není tak růžové a aktéři nejsou bezchybní hrdinové, ale obyčejní lidé, kteří se mnohdy pohybují na hranici základních morálních hodnot.

Ke konkrétním věcem:

Jak zde již někdo napsal. Alešovi vztahy s Tatrou jsou hluboko pod bodem mrazu a uloupnutí loga je jenom třešnička na dortu (nazval bych to umíněným dupnutím si rozmazleného dítěte). Velkohubé prohlášení o tom, že Loprais a Tatra je manželství na celý život jsou lži. Alešovi je Tatra volná (mimochodem Karel toto hodně těžko nese, jako X dalších Alešových povedených kousků).

Aleš nejede s MANem, protože Peter řekl, že s ním nechce spolupracovat. A těch důvodů je hned několik od neshod ohledně grafického vyobrazení sponzorů (Aleš si myslel, že dostane plochu celého vozu, ale peníze si nechá) až po to, že Aleš je prostě arogantní namyšlenec. Rozhádali se už na SWR. Smlouva na 2 roky vůbec nebyla ve hře. Na Dakaru se to vůbec nedělá, to není F1, nikdo neví co bude za rok. Aleš jenom kalil vodu. A už tehdy bylo jasné, že Jamal nebude (nemá ho kdo postavit), tak se začalo přestavovat staré auto. Letecký transport byla lež a měla přilákat zájem médií. Spočítejte si náklady na takový transport. Úplně mimo realitu.

K diskuzi o vývojovém stádiu trambusovek u LTT. Proč si myslíte, že Tomáš Vrátný odešel od LTT? Dostal vývojově starší auto než, které stálo na dílně. Navíc s přiškrceným motorem, vylágrovanejma tlumičema a ve finále ho během závodu nechali na holičkách, když jeli zachraňovat vrak. Nesmyslné poslání všech asistencí pryč od posledního auta v závodě.

Já jen doufám, že se časem provalí i pravda o tom, kdo řídil v době nehody Jamalu. Ono ti pozornější to vědí. Někdo zaznamenal i první telefonický rozhovor po nehodě, kdy volal do radiožurnálu Michal Ernst. Jeho výpověď byla potom hodně rychle změněna a potom už šly jen ofiko zprávy, které měl Aleš ošetřené.

A mnoho dalších věcí.

K hádance pana Jindry. Pronesl to Milan Loprais. Stejně jako výrazy typu: "My nepotřebujeme dojet Dakar. Stačí nám vyhrát jedna dvě etapy a máme peněz, že nevíme co s nimi." nebo "Tak ten cirkus máme za sebou a můžeme jet domů." Po jednom z brzkých odstoupení.

Osobně mám upřímnou radost ze spojení CDT a Tomáše Vrátného. Konečně velký špičkový tým se supr technikou. A nezapomínejte. Je to Martin Kolomý, který zajel špičkový výsledek na Dakaru loni 7. místo. Jo a ještě Martin Macík 2 roky zpět 4. místo. Polobůh Alešek nedokončil ani jeden Jihoamerický Dakar. Jenom to vždy dokázal dobře okecat. Dakar není o tom vyhrát etapu a poto někde rozstřelit. Dakar je o rovnoměrném inteligentním výkonu. Aleš rozhodně není nejlepší český řidič dakarského typu. Ano, dovede chvíli držet krok, jet rychle. Ale to není ten správný přístup. Tak by mohl fungovat v závedech typu sprint.

Co mne trochu zaráží je pasáž ve zpravodajství CDT o tom, že konstruktér Milan Holáň sestavil všechny tři týmové tatry. Pokud se nepletu, tak auta CDT kreslil Ing. Smolka a MH přišel k hotovému (navíc jsou pouze 2 tatry). Prvně jsem myslel, že je to "kvalitní" práce novinářů. Ale to by nebylo všude a hlavně novináři si úplně nevymýšlí. Obvykle nějak zpracovávají získané informace. Tzn. že tam muselo zaznít, že MH je konstruktér a skládal týmová auta. Toto slovní spojení by jinak vůbec nemohlo vzniknout. Je to zvláštní.
----------------
http://liaz.cz/forum/viewtopic.php?p=464486&sid=c90e83a6f80c04b0b616661d8d940df6



Ladik

nic jsem neslyšel, včera jsem koukal na čt24 na úvod, sice jen tak jedním oke ale nic jsem nezaznamenal

T-Diesel

January 05, 2013, 02:52:07 PM #1 Last Edit: January 02, 2015, 06:17:24 PM by FPT
tak konecne to zacne :)
sest kamionu, to je celkem dost. Akorat teda nevim co si myslet o tom sporu mezi mladym lopraisem a zbytkem ceskych truckeru, znate nekdo pozadi?