Octavia- nová

Založil Gogo, December 11, 2012, 07:15:46 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Co říkáte na design (vzhled!!) Nové Octavie.

Líbí se mě.
Lepší než předchozí řada.
Docela ujde....
No nic moc-předchozí se mě líbila více.
Nelíbí se mě.

elado

October 26, 2013, 05:16:51 PM #289 Last Edit: October 26, 2013, 05:27:41 PM by elado
tak sa mi zase do firmy dostalo niečo na podvozkovej platforme octy 2, len od seatu. a keďže mám opäť aj IS aj C, tak som sa trošku povozil, aby som odhalil v čom je octa podvozkovo lepšia ako C-čko a braňo musím sa smiať:-)))))a moc hlasno sa musím smiať, pretože tie dve autá môže z hľadiska jazdných vlastností porovnávať absolútny diletant, čím sa nechcem dotknúť tvojho kamoša, či koho si to spomínal, že mu je octa lepšia ako C, ktoré mal predtým. Schválne som si vo štvrtok dal na C-čku trasu Rk-Nr-Rk a v piatok Rk-Ke-Rk na Leone r.v. 2011 a rozdiel medzi tými autami je obrovský, v leone som mal pocit, že som presadol do niečoho úplne jednoduchého, približovadlo z miesta A do miesta B. Hodnotím vyslovene jazdné vlastnosti a sedenie, materiály a motory nechám bokom. Podvozok C-čka je komfortnejší aj na väčších kolesách, stabilnejší, tichší, v zákrutách dovolí o kusisko väčšiu rýchlosť a to všetko nie o triedu, ale dve tri.
IS-ko s tým nebudem porovnávať, to mám v prevedení F-sport, teda tvrdšie naladenie ako bežné prevedenie Luxury. Sedačky sú v oboch autách opäť neporovnateľné, aspoň pri mojich mierach 180/105, jednoznačne C-čko je komfortom, rozmerom na tom podstatne lepšie, aj keď aj na tých v seate sa dá sedieť, aby som mu nekrivdil. ale hneď po presadnutí človek cíti ten rozdiel.

ešte doplním, že ten podvozok leon/octa/golf určite nie je na nižšiu strednú triedu zlý, ale autám o triedu vyššie sa nevyrovná ani náhodou, proste ten rozdiel je tam cítiť markantne, okamžite človek cíti kratší rázvor, zadná náprava nedrží ani približne podobne a napriek možno podobne veľkej kabíne ako u aut a triedu vyššie človek má paradoxne stále pocit menšieho auta práve na základe správania sa auta ako celku.

NiceOne

Citace: Krtek kdy October 01, 2013, 04:15:42 PM
Nubira / Lacetti sedan a Spark předchozí generace jsou myslim jedny z nejhezčích aut. :BMS:

Tak to pak jo  ;D

Krtek

původní bylo nádherný za to aktuální generaci Avea fakt zkurvili, obzvlášť zadek a interiér  :BMS:

elpidio

Citace: Krtek kdy October 01, 2013, 04:15:42 PM
Nubira / Lacetti sedan a Spark předchozí generace jsou myslim jedny z nejhezčích aut.

Ještě překrásný Aveo...
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Krtek

Co se ti nezdá ? Nubira / Lacetti sedan a Spark předchozí generace jsou myslim jedny z nejhezčích aut. Za to takovre Golf 5 a 6 byly fakt hnusy  :BMS:
Jsem celkem rád že dnešní škodovky už jsou zase celkem hezký. Akorát teda ty trojúhelníky na kufru, za to by někdo měl dostat pár facek. Když vidim Toledo a vedle Rapioa tak už kvůli tomu bych šel do Seata. Koukal jsem že tim už pokurvili i Yetiho, kterej se mi celkem líbí (zase škoda že zrušili ty kulatý světla vepředu)

NiceOne

Krtku, nez zacnes hovorit o nejakem ultrahnusu a obrhnusu, tak se prosimte podivej co ti stoji pred barakem.

jb

tak spis korejci se "naucili" tim ze preplatili evropske designery :)

Krtek

Chtěl jsem napsat něco o ultrahnusnym Golfu ale pak mi došlo že na 7ku se dá už celkem dívat. 5ka a xiftlift zvanej G6 byly obrhnusy. Ostatně jako Octavka 2 ve stejný době, asi VW neuměl dělat design a naučili se to až poslední rok.

Vena

September 27, 2013, 05:15:46 PM #281 Last Edit: September 27, 2013, 05:21:38 PM by Vena
Však na to uz prisli skodafanatici uz davno, ze o3 je ve srovnani s g7 drazsi, hur vybavena a jeste vypada jako zebrak. Pry kdyz novou vochcavku, tak jen ve verzi rs. Ale ty zase nejsou v saloonech, aby se vyzkousely. :-)
Není většího nebezpečí než domněnka, že něco skutečně existuje jen proto, že si přejeme, aby tomu tak bylo.

ferinom

Cenník kombi verzie Volkswagenu Golf sa začína už od 14 820 eur.

Samozrejme, ponúka sa porovnanie s lídrom triedy – novou Škodou Octaviou Combi. A na počudovanie jej jej vznešenejší nemecký súrodenec v základnej benzínovej verzii o 370 eur lacnejší.
Pri naftovej modifikácii 1,6 TDI (66 kW) sa rozdiel v prospech Gofu Variant vyšplhá dokonca až 1 260 €!.
Pritom Škoda Octavia Combi neobsahuje v základe viaceré prvky Golfu Variant. Napríklad elektronickú uzávierku diferenciálu XDS, audio s dotykovým displejom, či elektrické ovládanie zadných okien.

Za by VolksWagen zacal byt naozaj ludovy. :)

ferinom

Tam musel sediet minimalne Shaquille O'Neal pri tom posune predneho sedadla. :D

elpidio

Kolik metrů měl řidič ?
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Jerry.Gunman

OMG! A to jsem si myslel, že nějakých 10 cm mezi zadní částí opěradla a přední části sedáku u O1 je dosažitelné minimum...
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

SirTom

Hele tohle jsem naposledy viděl v Porsche :)

FPT

--O-o-O--

elado

heh, človek by povedal, že tak ďaleko ani nie je možné dať sedačku prednú.

brano

Takto vyzera priestor za sedackou vodica v astre combi ...

brano

Zlata octavia, kolegovi ukradli scouta a dostal teraz astru combi... Za trest asi. Sa kurva smejete vsetci skodovke ale ta astra to je iny zebrak. A miesta v tom nie je, na zadnych sedadlach vobec, kufor maly, jazdne vlastnosti zufale.

fido

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013070702

Typicky Dfens - neobjektivni, ale treskute vtipny. Ve vetsine věci se s nim shodnu. Tim spis, ze ten hnusnej kepl koupili k nam do firmy a
mel jsem moznost si to prohlidnout zblízka. Nevim, jestli se nekdy vyčerpají nove a nove odpudive detaily, které postupne nachazim.
Nastesti jsem tim nejel, ale kdo mel prilezitost, tak nad tim protahuje drzku, ze i další mladoboleslavsky skvost, který jsme poridili -
Rapid 1.2TSI , je sviznejsi. Vskutku brilantnim marketingovym napadem je, ze zezadu je velmi obtizne je rozeznat, coz je dost spatna
zprava pro ty, kdo investuji přes pul mega do vyšperkovane ochcavky, ale v rade před obchodakem bude jejich poklad vypadat stejne
jako low-costova popelnice. Ve VW si asi mnou ruce, ze ted uz konecne nad ceskym prodejnim trhakem zvitezi.

jb

tak peticlena rodina ve fabii mozna, ale sedmiclenna uz je problem :)
proto uz i segra poridila 8 mistnou krabici

ono vzadu tri lidi jeste jde, ale tri sedacky uz je horsi.. to se do uzkych aut proste nevejde


Ladik

Citace: fido kdy June 18, 2013, 12:44:27 PM
Ono je to i dneska - když nahodou vidim v necem pětičlennou rodinku, tak je to obvykle Fabie.
A podle toho, jak se sverepe drzi v levem pruhu kopec nekopec, to je dostatecne i vykonove.

*886*

fido

Citace: Jerry.Gunman kdy June 18, 2013, 12:22:42 PM
Hergot bando, vy jste zhýčkaní. Jsme jezdívali v 5 lidech ve Škodovce 1000 MB a vešli jsme se :)

Ono je to i dneska - když nahodou vidim v necem pětičlennou rodinku, tak je to obvykle Fabie.
A podle toho, jak se sverepe drzi v levem pruhu kopec nekopec, to je dostatecne i vykonove.

Jerry.Gunman

Hergot bando, vy jste zhýčkaní. Jsme jezdívali v 5 lidech ve Škodovce 1000 MB a vešli jsme se :)
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Ladik

June 18, 2013, 11:41:36 AM #266 Last Edit: June 18, 2013, 11:45:35 AM by Ladik
Vivaro, multivan je malý

http://www.google.cz/search?q=vivaro+life&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=zCvAUYiCNuPX4AT98YHIDQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1680&bih=931#facrc=_&imgrc=KTK1-B9beP_6bM%3A%3Bo2gPEfrZVUMC4M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.opel.at%252Fcontent%252Fdam%252FOpel%252FEurope%252Fmaster%252Fhq%252Fen%252F01_Vehicles%252F01_PassengerCars%252FVivaro_Passenger%252F02_Highlights%252FMY_13_5%252FOpel_Vivaro_Life_Passenger_Compartment_768x432_vi13_i03_077.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.opel.at%252Ffahrzeuge%252Fopel-modelluebersicht%252Fpersonenwagen%252Fvivaro%252Fhighlights%252Fflexibillitaet.html%3B768%3B432

brano

Myslel asi normalne auto a nie dodavku . Fakt jedine asi mpv...

T-Diesel

T5 multivan. Dostatek mista bez kompromisu.

brano

No jasne , saab, tam sa zmesti motorka na plocho a este 5 ludi v pohode.

fido


bibo

pro 5 lidí jedině plnokrevné MPV 

elpidio

Ne, hádejte, mám Rujánu.

brano

Zas sme pri tom... Frv je nepodarok, multipla tiez. Navyse to nema kufor. Na vozenie 5 ludi casto a pohodlne s-max, sharan, alhambra ....

petrklm

Jo, na Multiplu jsem zapomněl, jen každej nedokáže, především u tý starší, zkousnout vzhled :). Hondou jsem se nevezl.
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

FPT

multipla? honda fr-v?
jenom tipuju (:
--O-o-O--

petrklm

Tak pro pět lidí je z aut, který jsem jezdil, nejlepší něco z trojice S-A-G. Dneska tedy nová řada VW+Seat, možná i Ford Galaxy, ale to jsem ještě neměl tu čest. Touran mě dost zklamal, co se prostoru na zadních sedačkách týče, ale pořád je lepší, než normální sedany/kombíky. Myslím, že pokud má auto tři samostatný sedačky v druhý řadě, tak mu normální spojenej sedák nemůže konkurovat, tam už se to dá šířkově ošidit.
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

atnarfus

Zase tak mnoho jsem jich nevyzkousel, ale pohodlne se naskladame tri chlapy dozadu do VW Caddy  do Sharana.
Obdobne to bude u vsech MPV.

elado

oki, keď to berieš z hľadiska praktičnosti kufra, tak nemám absolútne problém;-)
Akurát výššie to vyznelo trochu inak ako bavenie sa o kufroch a využiteľnosti týchto aut, ale pohoda neriešme.
Inak mimo túto tému, ktoré auto je podľa vás tu, pre 5 ľudí? akosi ma nenapadá žiadne kde si pohodlne sadnú dozadu tri osoby a známy ma už nejakú dobu otravuje s takým autom a akosi mu neviem dať odpoveď.:-)

brano

June 17, 2013, 09:25:09 PM #253 Last Edit: June 17, 2013, 09:58:37 PM by brano
Sorry, fakt neviem co riesis. Pre mna je cecko a bmw 3 nepouzitelne uz z dovodu ze do kufra nedam prepravku na psov, nezmesti sa. V cecku je problem dokonca s vyskou. Octaviu uz nemam takze tymto by som neargumentoval. Is combi nie je cize pre mna uplne mimo, okrem toho cenu vytahovat budem lebo lexus je predrazeny a nic okrem nejakeho zdania exkluzivity neponuka. Hlavne to is, to je taka sediva mys ze si to ani nevsimnes. A s tou zivotnostou podvozku na nasich cestach a 17" kolesach zas nech ten technik neprehana.
A pozeram ze octa je z tych aut aj tak najdlhsia. Sice ma najkratsi razvor ale ta trojica z toho nejak nevytazila nic. Opakujem, bavime sa o hovne, pokial by som mal rozpocet na skodovku tak vvtej cene kupim urcite nieco ine a pre mna lepsie. Pokial by som mal rozpocet na is tak v tej cene zas kupim nieco ine a pre mna lepsie. Tebe sa paci prtavy sedan a vozis asi dolezite osoby vzadu. Ja zas potrebujem kufor a nie tunel ako v sedane a vzadu vozim vacsinou vzduch. Zas keby som vozil vzadu ludi a tobtak ze casto tak tie tebou menovane auta nevyhovuju uz vobec. Aj koli tunelu v strede pretoze co? Pretoze zadny nahon. A ten v tunel v is je fakt extrem.  ale zas ako pri tych telefonoch kazdemu vyhovuje nieco ine.

Aha, vlastne o com sa tu bavime... ten mercedes musi byt lepsi aj bmw aj IS
skoda octavia cena od 13.000
mercedes c            od 32.000
BMW 3                  od 31.200
LEXUS IS               od 32.000

elado

ty si tvrdil, že octa je väčšia ako oni;-) A nie je;-) Stačí si pozrieť ofiko rozmery a porovnať;-) ale tak priestor sa dá vždy vyrobiť výškou a podivným sklonom sedenia, čo tam po komforte pasažierov. Ja som tvrdil, že z hľadiska komfortu sa octa so strednou triedou jednoducho nemôže porovnať.
Ale kašlime na to, okta je supermedzigalaktická mašina, keď dôjdu argumenty, tak sa vytiahne cena a servis:-)

brano

Ja si sadnem do hocicoho a nemam s tym problem. Problem mam ked niekto tvrdi ze cecko, is, bmw 3 je vacsie ako octa. Nie je. A porovnavame auta ktore stoja 2x tolko ako octavia.  A ktore maju 2x a viac vyssie naklady na servis. Takze tak. 

elado

June 17, 2013, 08:42:03 PM #250 Last Edit: June 17, 2013, 08:44:32 PM by elado
koľko to ty meriaš? ak si dobre spomínam tak dosť pod 180? čiže keď si môj 187 cm syn sadne za mňa v céčku, respektíve  moja mangelka, ktorá je ešte vyššia ako ja a s poriadne dlhými nohami, tak potom je niekde asi niečo zle;-)
IS 220d nepoznám, ja som mal 250ku, na ten dízel som nepočul moc chvály, aj keď to s komfortom nemá nič spoločné:-)
Len pre zaujímavosť pri 180 centi mám 125 kíl a také pohodlie ako v is som nemal ani v jednom z trojky golf/leon/octa v oblasti lakťov a ramien ani náhodou. V oblasti ramien a lakťov majú aj is aj c viac miesta ako octa, v pozdĺžnom priestore je to cca to isté, pričom is aj c majú širší rozsah posunu predných sedačiek, tam máš ten priestor vzadu. Nastav si sedačku v tých dvoch tak ako sa dá maximálne v octe a máš vzadu cca to isté;-) jediné v čom je octa skutočne lepšia je priestor nad hlavou, ale ja v aute nenosím ani klobúk a dokonca ani šiltovku;-)

Potom je už len jedna možnosť, že pri svojej výške máš extrémne dlhé ruky a preto si za teba v strednej triede nik nesadne;-) A k tomu asi aj riadne široké ramená;-)

Octa má lepší podvozok ako céčko? sa nenechaj vysmiať, komfortom počnúc a stabilitou končiac je to iný level:-)
Ale ja to beriem, každý chváli to svoje, zvlášť majitelia škodoviek potrebujú onanovať nad svojím vozidlom a posúvať ho minimálne o triedu vyššie;-) Názory ľudí čo majú na tých autách stovky tisíc km sa nerátajú;-) Osobne nemám prečo pluť na škodu, pár mi ich prešlo ak súkromníkovi rukami, tak aj cez firmy, ak nejaký môj zamestnanec chce ako referentské vozidlo octu, tak mu ju kľudne kúpim. Akurát sa snažím byť objektívny a keď už niekto oklame sám seba, tak by nemusel chcieť po ostatných, aby sa klamali aj oni. Mimo témy, podvozok superba kombi bol po 80 tis na našich cestách komplet na výmenu podľa servisu škoda, lexus po 6 rokoch prevádzky a dvojnásobnej porcii km bol podľa toho istého technika s menšími vôlami ako vw group od výroby. To padlo medzi rečou, bez toho, že by ten chlap vedel, že obe autá sú odo mňa.

Krtek

ty vole... jsem teď čet že branovi vadí malá šířka lexusu v oblasti hlavy :D :D :D A hned jsem si vzpomněl že má ruce delší než nohy nebo jak to vybíral ten neopren :-) Ale žárovku místo hlavy....

brano

June 17, 2013, 07:14:08 PM #248 Last Edit: June 17, 2013, 07:20:14 PM by brano
Kamkolvek. Cecko je male a vzadu uplne... A to som krpec. Podvozok tiez nema lepsi, akurat menej vydrzi. A ti is myslis vazne ? Za tie prachy co za to chcu je to prepadak.

A teda asi to nie je len moj nazor, mam sice na IS220d najazdene co to ale fakt ma to auto nejak neoslovilo. Akurat servis je vynikajuci, keby som mal stihacvku tak to vychadza podobne :)

Interiér je veľmi dobre dielensky spracovaný a vybavený kvalitnými materiálmi. Bohužiaľ je pomerne stiesnený a ani na predných sedadlách nie je nadbytok priestoru, obzvlášť na šírku a v oblasti hlavy, ktorá je aj u osôb bežného vzrastu veľmi blízko čalúnenia stropu. Ešte menšia priestorová ponuka je vzadu, hlavne v oblasti kolien a nad hlavami. Pohodlne sa usadí len dvojica osôb priemerného vzrastu. Kto by chcel cestovať na prostrednom mieste, musí zložiť nohy k svojim spolucestujúcim po stranách, v strede je totiž umiestnený mohutný tunel, ukrývajúci hnací hriadeľ poháňajúci zadnú nápravu. Neohúri ani objem kufra, do ktorého sa zmestí len 398 litrov batožiny. Operadlá zadných sedadiel naviac nemožno sklopiť.