O autech

Založil Ladik, October 02, 2012, 06:34:13 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 9 Hosté prohlíží toto téma.

Gogo

Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

Ladik

Citace: elpidio kdy December 11, 2012, 08:18:28 AM
Citace: Ladik kdy December 11, 2012, 12:01:13 AM
tak v úterý nám ji ukážou


Škoda že to není reakce na Petrovy příspěvky...

to by tam bylo
tak v úterý nám JI UKÁŽE ;)

elpidio

Citace: Ladik kdy December 11, 2012, 12:01:13 AM
tak v úterý nám ji ukážou


Škoda že to není reakce na Petrovy příspěvky...
Ne, hádejte, mám Rujánu.


petrklm

no jo, není to úplně retro...
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Lihobaron

to tetovani uplne kazi tu fotku..

petrklm

Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

petrklm

Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

petrklm

Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

FPT

--O-o-O--

brano


FPT

--O-o-O--

brano


FPT

--O-o-O--

brano

Inak poznatok, range je v rovnakom terene ovela pohodlnejsi a rychlejsi ako ten zmrd na pasoch. a pruzenie, hlavne pruzenie je o inom, kurva, sa cudujem ze nikto nevyletel za jazdy pod pasy, ruku mam vytahane jak opica. Cely den -9 a vsetky dekle otvorene :)

Lihobaron


brano

Vase nahony, ofroudy... pche :) My sme sa dnes inak vyblaznili ked bude ten konec SVETLA  :WTF:

Lihobaron

jako neska mi pasik udelal radost.. ten nahon to je parada..

atnarfus

Tak zase bude hekat, že má pod kapotou šicí stroj.  Klape, klape a klape.

Romanius

za odpoved na moju blbu otazku si zasluzis + :)

Lihobaron

by to chudera 1.4ka neutahla :)

Romanius

a vymeniť motor z tej fijesty?

Lihobaron

ja nedavno vzteky zahodil ten bezpecnostni nastavec ke kolum takze sem nemoh dat zimaky tak sem doted jezdil fijestou, dneska sem byl na letnich!! v horicich a to auto nemelo problem pri rozjezdech jen brzdeni byla totalni katastrofa.. v horicach mi sundali bezpecaky, koupil sem normalni srouby a nechal vymenit zimaky a ta 4kolka je vopravdu parada.. jen ten motor kurva jen ten motor  :'(

T-Diesel

no podle toho co nam rvali do hlav na skoleni tak posledni generace haldex ma v malem procentu pohon na zadek furt. Ale sou to fakt jednotky procent. Takze tam k zadnemu protoceni prednich kol nedojde.
Sem vcil par dni jezdil predohrabem a je to teda fest rozdil v trakci oproti quattru. clovek si rychlo odvykne :)

Lihobaron

se spravnou ctyrkolkou se nejezdi..

Gogo

No když se snažíš, zahrabeš všechno a naopak :-)
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

brano

Jo, a este som zvedavy kde ostane lezat na bruchu v zime range :) uz sa tesim ako to budeme niekde vykopavat. Lebo zatial som zahrabal vsetko :)

Gogo

jj dyk to píšu :-) prostě se to připojí a ani nevím kdy :-)
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

brano

Inak riesite veci... musi tu byt vela off-road jazdcov az na krv. Ja mam v tt haldex asi prvej generacie a nikdy sa mi nestalo ze by som citil velakrat popisovany jav na octavii 4x4 ze to pripne zadok a cloveka az skoro otoci. V outlanderi je nejaka elektromagneticka medzinapravova spojka a tiez nepozorujem ziadne divne javy. Preliezol som co som potreboval, jediny limit je ze ostanem visiet na bruchu a kolesa sa otacaju vo vzduchu. Na normalne jazdenie je podla mna pripojitelny pohon lepsi ako nejake cistokrvne terenne riesenie s redukciami a podobne. Na zasnezenu cestu do hor v zime uplne postacujuce riesenie, limitom je skor obutie a ta svetla vyska.

Gogo

December 07, 2012, 09:17:55 PM #307 Last Edit: December 07, 2012, 09:20:51 PM by Gogo
no ona tam podle manuálu prodleva je, ale je tak malá, že ji prostě nezaznamenám...
vychází to ani né na půl otáčky kola a to je fakt rychlé..
CRV minulé generace, jsem testil loni v zimě a tam to trvalo znatelně déle tam se prostě kolo i 3k protočilo a pak kopnul zadek. Tohle se mě nepodařilo a to jsem testil na posněženém ledě, kde fakt klouzalo všechno...
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

atnarfus

Poslední generace Haldexu už mají olejové čerpadlo a spínají podle reklamních materiálů dokonce ještě dříve, než k prokluzu předních kol dojde. U starších verzí je zdrojem tlaku rozdíl v otáčkách vstupní a výstupní hřídele. Proto chvilku trvalo než to sepnulo.

elpidio

Já měl za to, že se zadek připojí když proklouzne předek. Čekám na sníh :) Když jsem tomu šlápl na blátě, tak jsem vůbec nepoznal kdy se zadek připne a kdy odepne. Jen tam prostě nebyla nedotáčivost a já všude krásně vyjel a drželo to stopu.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Gogo

to néé já to testím na sportage protiprokluz nemá souvislost s připojením zadku.
Já to prostě nepoznám, pokud nezapnu trvalý 4x4 tak nestihnu poznat kdy zabral zadek...
Ještě to testnu s otevřenýma dveřma a pohledem na kola, jinak nevím...
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

elpidio

Taky se mi líbí. Máme ho jako služebáka 2.0 nafta 4x4 a až na nic moc kufr bych ho bral. Akorát nevím jak poznám, že se připne zadek. Asi jen když začne blikat protiprokluz.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Krtek

Mně se Yetti líbí a to dost. Za to Hroozamster ....  :BMS: :WTF: :BMS:

Gogo

Yeti není auto to je designérská impotence....
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

Lihobaron

jety je peknej.. tohle je priserne vodporny..

Ladik


ferinom

ved som uz pisal skoncil rapid, tak teraz sa bude niekolko tyzdnov onanovat s octavkou. a potom ... a frut dokola, nech na auto.cz je co pisat.

Jerry.Gunman

Citace: Ladik kdy December 04, 2012, 12:46:46 PM
http://www.novinky.cz/auto/286670-skoda-poodhalila-novou-octavii.html

KUSEK SVĚTLA UKAZALI

Hmmm, tajak před 25 lety s Favoritem - a už tehdy to byla zcela kokotská strategie  :BMS:  :BMS:  :BMS:
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Lihobaron