O autech

Založil Ladik, October 02, 2012, 06:34:13 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 10 Hosté prohlíží toto téma.

Lihobaron

Citace: elpidio kdy November 04, 2013, 08:28:17 PM
Co máš za rozměr, že je polariska za 1900 ?

to bude i s 2-3stofkama za praci bych tipnul..

Krtek

No nedojel a tak nějak nevim proč. Hřebík bych asi chyt i s bezdušovkou. Věřim že by si toho všimli když tam tu duši dávali.
Gumy mam 195/55R15

elpidio

Co máš za rozměr, že je polariska za 1900 ?
Ne, hádejte, mám Rujánu.

FPT

Doufám, že jsi jim to dojel vomlátit vo palici.
--O-o-O--

Krtek

Ráno dávám Soptíka do servisu na tu těsnost motoru/převodovky. Tak se to snad do 22. stihne i s tou opakovanou STK.
Aby toho nebylo málo :-( Před 14 dny jsem okouk v baráku zimáky, protože jsem jednu gumu loni asi 4x za zimu dofukoval. Řek jsem si, že jí dam preventivně opravit. Po létě už byly prázdný letos dvě. Tak jsem je hodil na káru a zavez do pneuservisu u nás v Dubně. Měli úplně volno ale dělat se jim asi moc nechtělo. Řekli mi že to bude těma zrezlejma ráfkama (je jim 10 let a rez z nich vyloženě padá) a že by se to stejně těžko hledalo kde ucházej když ucházej takhle pomalu. Dali mi do obou pneumatik duše a bylo hotovo, já vypláz 550 Kč. Včera jsem přezul komplet na zimáky, u pumpy nepatrně dofoukal a dobrý. Dojel jsem domu do Tmaně a večer vyrazil na noční. Za vsí drncání a rachot a bylo jasný že jedna guma je prázdná. Pravá zadní, byla to ta s duší. Ujel jsem max 1 km než jsem dojel nazpátek k bytovce a přesedlal do manželky Žužlíka. Ráno jsem nahodil rezervu a hodil kolo do pneuservisu ve Zdicích. Guma je totálně v prdeli :-( Uvnitř plno pilin. Byl v tom hřebík cca 5 cm. Prej tomu pomohlo i to, že byla v tý gumě ta duše a byla kravina to tam dávat (nevim, no). Takže mam objednanou novou Polarisku za 19 stovek :-( To jsem se radoval že jsem konečně prodal hliníkáče za 15 set.

Krtek

ty fakt poznáš že degraduje ? Já bral koukam v březnu (Lukoil) a pak v září (želví sílu)  a pohoda, nepoznal jsem žádný problémy.

bibo

já brát plnou nadrž nemužu po 3 měsících ráno sotva nastrtuju  holt neš vyjedu 85 l  tak to trvá kdyš je to jen na start a možná to je tim že ten benal furt koluje ještě sem neudělal  vypínání ben čerpadla  to by třeba tak nedegradoval

Krtek

asi já podporuju tyhle fámy. Fakt nevim, všude píšou "dodborníci" že čim víc máme biosraček, tim míň to vydrží. tak od tý doby beru 20-25 litrů maximálně. Dřív jsem bral 1-2x do roka plnou nádrž. Ale praktickou zkušenost že bys e něco stalo, nemam.
Doma mam ještě 20L kanistr s něčim do motorovky. Asi special mixlej s olejem. Ale ten tam bude alespoň 5, né li 7 let. A vlastně ještě loni jsem to nalil do motorovky a pohoda, řezala na to. Kdyžtak pro sichr přileju ještě olej než na to budu příště zase řezat.

elpidio

To tu psal nějaký plynař (biboš nebo krtek) že se ten benzín co mají jen na startování časem zprasí. U nafty doporučujou jeden nebo tři měsíce. U benálu bych to viděl na stejno. Já už palivový čerpadlo zadřel a bylo plný bílý sračky. Neměl jsem ale dlouho benál v nádrži, ale tehdá jezdil na "čistící" benzín.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Lihobaron

Citace: jb kdy November 02, 2013, 07:38:10 AM
me by spis zajimalo, jak ty bio benziny dlouho vydrzi v nadrzi.. prave premyslim, jestli dneska dotankovat plechovou nadrz do motorky, aby nerezla a nebo si nenasrat do hnizda a na jaro to neodsavat....
do sekacek rikaji skladovat max 3 mesice.... tka co mam v kanystru na sekani doleju do auta...
nicmene
clovek, ktery ma rad techniku, uz nema pomalu co tankovat a co obouvat.. vsecko infikovanou necim bio

vubec neres..

fido

Citace: jb kdy November 02, 2013, 07:38:10 AM
me by spis zajimalo, jak ty bio benziny dlouho vydrzi v nadrzi.. prave premyslim, jestli dneska dotankovat plechovou nadrz do motorky, aby nerezla a nebo si nenasrat do hnizda a na jaro to neodsavat....

toho bych se nebal. Na podzim jsem soupnul do garaze kabrio s plnou nadrzi E85, kde je biosracek podstatne vice
a na jare jsem nastartoval na prvni cvrnknuti. Taky jsem mel obavy, aby to nezrosolovatelo, nebo nenatahlo moc
vody a nic.


jb

me by spis zajimalo, jak ty bio benziny dlouho vydrzi v nadrzi.. prave premyslim, jestli dneska dotankovat plechovou nadrz do motorky, aby nerezla a nebo si nenasrat do hnizda a na jaro to neodsavat....
do sekacek rikaji skladovat max 3 mesice.... tka co mam v kanystru na sekani doleju do auta...
nicmene
clovek, ktery ma rad techniku, uz nema pomalu co tankovat a co obouvat.. vsecko infikovanou necim bio

elpidio

Citace: Jerry.Gunman kdy November 01, 2013, 12:47:26 PM
Blbý je, že když jsem natankoval naftu v Rakousku, tak jsem na plnou nádrž najel o nějakých 150 km více, než na naftu od čerpací stanice v ČR. Že by to bylo tím, že nafta v Rakousích není plně additivována kočičí močí a splaškovou vodou?  blabla

Dost mě překvapilo, že nejvyšší podíl řepkové sračky byl v naftě od německého Shellu: http://www.autorevue.cz/obsah-bioslozky-v-nafte-aco-z-nej-vyplyva-test-naft-2013

Doufám, že podobný test bude i s benzínama.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

atnarfus

Mám ten dojem pokaždé také. Auto opravdu jede lépe a to ať moje soukromé na benzín, tak služební na naftu. Není to ale palivem. Je to tím, že když tankuju v zahraničí, tak jedu dlouhou trasu. Vše se pěkně prohřeje, promaže a auto jede krásně. Když pak auto doma dva dny stojí, tak na stejné palivo v nádrži jede zase normálně.

Jerry.Gunman

Citace: FPT kdy November 01, 2013, 06:26:58 PM
promiň, ale jedna nádrž a 150 km... to bude spíš stylem jízdy než naftou.

Já myslím, že jezdím tak nějak furt stejně - a možná si tu namlouvám, ale téměř vždy, když jsem natankoval plnou v Německu/Rakousku, měl jsem dojem, že to jede lépe a najedu více...
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

FPT

promiň, ale jedna nádrž a 150 km... to bude spíš stylem jízdy než naftou.
--O-o-O--

Jerry.Gunman

Blbý je, že když jsem natankoval naftu v Rakousku, tak jsem na plnou nádrž najel o nějakých 150 km více, než na naftu od čerpací stanice v ČR. Že by to bylo tím, že nafta v Rakousích není plně additivována kočičí močí a splaškovou vodou?  blabla
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

elpidio

Na 5th Gear se dívat nevydržím. U benzínu tomu věřím, že víceoktanový benzín má smysl. Jestli ale lepší znamená od "značkové" pumpy, tak tomu ne. Polovina benzínek stejně bere od Čepra.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

fido

Citace: elpidio kdy November 01, 2013, 09:21:21 AM
http://www.autorevue.cz/potvrzeno-drazsi-nafta-vykon-nezvysi-test-naft-2013
Podobny test delali v poradu 5th gear (ktery je narozdil od TopGearu docela seriozni, i kdyz k uzoufani nudny), ale s benzinama,
a tam skutecne s lepsim benzinem dosahli vyssiho vykonu. Ale zalezelo na aute. Na atmosferickem low-endovem motoru to neudelalo
nic, na vykonnem 16-ventilu uz neco ano a na preplnovane Impreze to bylo snad o 15 koni.

elpidio

Ne, hádejte, mám Rujánu.

Jerry.Gunman

Citace: saabik kdy October 29, 2013, 08:13:46 PM
Takhle to vypadá, když si pšoukne kolínská elektrárna...

A že Ti ještě na auto napšoukla takové eklhaft logo, toť jest věru neodpustitelné :D :P
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

FPT

--O-o-O--

saabik

Takhle to vypadá, když si pšoukne kolínská elektrárna...

Jerry.Gunman

Citace: petrklm kdy October 25, 2013, 08:49:59 AM
Nebude, každý těsnění propouští (viz Murphyho zákony) :D

Těsnění těsnit bude tak dobře, že se kvůli tomu posere něco jiného, hůře a dráž opravitelného  *753*
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

petrklm

Nebude, každý těsnění propouští (viz Murphyho zákony) :D
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

atnarfus

Přetěsnění se evidentně úplně nepovedlo. Viz moje stejná zkušenost, kdy mi gufero na poloose opět vlhne. Až budu mít náladu, koupím originál gufero ve škodovce a to už snad bude těsnit.

Krtek

nová spojka je tam rok a něco. Právě kvůli přetěsňování nějakýho simeringu. Prej byla na 150 tis km celkem ještě OK ale vyměnil to všechno aby to prej za 2 roky nedělal zase.

bibo

pokud to kape před očima tak oprava je jasná pokud kápne jedna kapka za tejden je to stav nového auta  a ono sundat převodovku zas neni taková sranda to se věčinou uš řeší i lamela přítlačák ložisko no kdyš uš je to dole :) 

atnarfus

Kdyby to byl motorový olej, tak je to černé. Být to brzdová kapalina ze spojkového válce, tak je to žluté. Jestli je to čistý olej, tak je to převodovky a bez demontáže převodovky z auta to opravit nepůjde. Když to kape tak rychle, tak je potřeba to opravit.
Jestli je to gufero na primární hřídeli, tak by to nemělo téct když auto stojí. Hřídel je vysoko nad hladinou oleje.
Poptej se někde na fóru o korejcích, třeba je to něco častého.

Krtek

no podel měn když to dokáže udělat kapku po dobu co na to čumim, je to dost. Studenej bude asi jinej i když tohle bejt asi teplý nemohlo. Ujel jsem cca 200 metrů za vesnici.

atnarfus

October 24, 2013, 06:38:12 PM #810 Last Edit: October 24, 2013, 06:40:01 PM by atnarfus
Jednou se stejně budeš muset přepnout do režimu, kdy už budeš opravovat jenom to co musíš aby to jelo. Staré auto se prostě už nevyplatí udržovat ve stavu jako nové. Obzvlášť, když si to neopravuješ sám.
Jestli to teče spárou mezi motorem a převodovkou, tak je to gufero převodovky na primární hřídeli.

Krtek

Vyrazil jsem za vesnici na mez, lehnul pod auto a vypucoval co šlo jen tak hadrem. No a je vidět že to prostě teče. Hned bylo vidět jak olej prosakuje a cca za půl minuty byla hotová kapka přesně v místě kde je šipka.

Krtek

Já ti rozumim, 30 tis bych taky asi řešil vrakovištěm a výměnou auta. Ale když maj někde za 1-3 tisíce sundat převodovku, napatlat tam nový těsnění a mít pokoj tak proč ne. Já to viděl při STK pokaždý. Vždycky byl zespoda nános bahna a bordelu a na tom mapy. To psali slabej únik, takový to bla bla bla co musej asi i u novýho auta. Tentokrát bylo vidět že je zespoda všechno asi nějak odmočený nebo opadaný a akorát v nejnižšim bodě spáry převodovky a motoru celkem dost kapek. Spíš pro sychr mam strach aby olej nevytek úplně. Louže pod autem prostě je :-( Myslel jsem že je ještě po Kadlovi ale za 3 měsíce nezmizela :-(

Ladik

Citace: Krtek kdy October 24, 2013, 05:00:58 AM
z CTSka taky ukáplo pár kapek a do 3 neděl volal že je převodovka v pérdeli :-( Mně to prostě normální nepřijde a jestli mi má (asi musí) Soptík vydržet dalších 5-10 let těžko to půjde s nějakym tekoucim olejem.

prosím tě .... tekoucím olejem? .. že někde něco prosakuje není tekoucí olej woe
v Zafiře mi oznámili před mnoha lety, že posilovač řízení se musí vyměnit bo se to nespravuje a gufero a blabla, dodnes tam je a jednou za delší dobu se tam šmrncne deci oleje, rozdíl za řekněme 7-8 let je asi 30 tis, co by stála výměna oproti koupení druhé flašky oleje do posilovače za celou dobu, litr oleje na cestě je oproti potopenému tankeru prd a já jim těch 30tis. prostě nedám bo to auto už ani tolik nestojí :-))
jinak jsem taky celkem slušný člověk co ani nevyplivne žvýkačku z okýnka nebo na zem aby bylo mezi námi jasno ;-))

ferinom

Citace: Krtek kdy October 24, 2013, 05:00:58 AM
z CTSka taky ukáplo pár kapek a do 3 neděl volal že je převodovka v pérdeli :-( Mně to prostě normální nepřijde a jestli mi má (asi musí) Soptík vydržet dalších 5-10 let těžko to půjde s nějakym tekoucim olejem.

No tych 5 rokov este dobre no, ale 10 to mam velmi vazne obavy.

Jerry.Gunman

Citace: Ladik kdy October 24, 2013, 12:56:26 AM
známý má STK a na zdi vylepený závady, veme protokol a jde zapisovat.... tohle jsem dlouho nedával, tohle taky ne ... :-)
vždy tam jsou základní věci jako koroze, prosaky, nic zásadního Krtku, oni chtěj prachy, musí za to vykazovat činnost ...
umyj to, nedělej frajera, že jako jsi ten jediný spravedlivý a že ty to dáš spravit za ranec peněz, kup za to malé hračky a a manželce nové šaty,
rozhlídni se kolem jaký je všude bordel,
tvoje  neukápnuté dvě kapky oleje za měsíc planetu nezachrání

Já se (co se týče STK) "vyškolil", když jsem byl na STK s Citrónkem. Kdybych nevěděl, o jaké auto jde a poslouchal jenom toho kozomrda, tak řeknu, že je to totální vrak, který ani nesmí na silnici. Oni prostě chtějí "cosik" do kapsy  *912*
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Krtek

z CTSka taky ukáplo pár kapek a do 3 neděl volal že je převodovka v pérdeli :-( Mně to prostě normální nepřijde a jestli mi má (asi musí) Soptík vydržet dalších 5-10 let těžko to půjde s nějakym tekoucim olejem.

Ladik

známý má STK a na zdi vylepený závady, veme protokol a jde zapisovat.... tohle jsem dlouho nedával, tohle taky ne ... :-)
vždy tam jsou základní věci jako koroze, prosaky, nic zásadního Krtku, oni chtěj prachy, musí za to vykazovat činnost ...
umyj to, nedělej frajera, že jako jsi ten jediný spravedlivý a že ty to dáš spravit za ranec peněz, kup za to malé hračky a a manželce nové šaty,
rozhlídni se kolem jaký je všude bordel,
tvoje  neukápnuté dvě kapky oleje za měsíc planetu nezachrání

elpidio

To bohužel nikdy :-(
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Lihobaron

Citace: elpidio kdy October 23, 2013, 07:38:35 PM
Taky bych začal umytím. To chcaní nemusí být ani chcaní. Jestli nejsou pod autem louže oleje, tak bych se s tradiční závadou "drobné prosaky oleje na motoru a převodovce" klidně smířil. Mě v létě vyrazili za špatně fungující ruční brzdu na jedno kolo ( to beru a jsem rád, že na to na válcích přišli, protože v běžném provozu to nebylo poznat ) a za "vůli v stabilizátoru zadní nápravy" což je pro někoho znalého zadní nápravy na 9000 vtip téměř srovnatelný s vtipem cimrmanovským - chemickým - H2SO5

si povysil?? mam za to se si vlsatnikem 900, ne??

Krtek

No byly na tom zespoda kapky. Připadalo mi to jako ten kadlík v AAAčkách :-( Celkem rád bych si i zkontroloval hladinu převodovýho oleje ale to asi tak snadno nepůjde.
Prej jsou nějaký novovty kdy už běžný úniky oleje nejde psát do lehkých závad.

atnarfus

October 23, 2013, 07:51:30 PM #799 Last Edit: October 23, 2013, 07:54:01 PM by atnarfus
Mě to na jednom autě vlhne kolem gufera na poloose. Už jsem ho vyměnil, plochu na poloose vyleštil a stejně to vlhne furt. Neřeším a jezdím. Technická mne čeká za dva týdny, jsem zvědavý jestli to projde.
Jedu tam s tou zelenou plechovkou, co jsem kupoval před šesti lety i přes zoufalé Powerovy komentáře. Asi by tomu ten jeliman nevěřil, ale ono to furt jezdí a dokonce jsem na tom neřešil jedinou závadu.