O autech

Založil Ladik, October 02, 2012, 06:34:13 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 5 Hosté prohlíží toto téma.

elpidio

Taky bych začal umytím. To chcaní nemusí být ani chcaní. Jestli nejsou pod autem louže oleje, tak bych se s tradiční závadou "drobné prosaky oleje na motoru a převodovce" klidně smířil. Mě v létě vyrazili za špatně fungující ruční brzdu na jedno kolo ( to beru a jsem rád, že na to na válcích přišli, protože v běžném provozu to nebylo poznat ) a za "vůli v stabilizátoru zadní nápravy" což je pro někoho znalého zadní nápravy na 9000 vtip téměř srovnatelný s vtipem cimrmanovským - chemickým - H2SO5
Ne, hádejte, mám Rujánu.

atnarfus

To umytí není vůbec špatný nápad. Než navštívíš servis, zjisti kde to teče.

Krtek

Tak dneska nás prvně vyhodili se Soptíkem z STK  *753* Nefungujou mi couvačky a chčije olej někde asi z převodovky. Je červenej. Už jsem okouk a zítra někde koupim spínač na zpátečku ale s přetěsněnim motoru nemam nějak jasno. Může to asi chcát kdekoliv ? (motor-převodovka, poloosy nebo co já vim ?). Muj mechanik nemá tak 3 měsíce čas a já to mam dát do měsíce do kupy. Rady typu umej to zespoda a jeď tam znova, neberu. Prostě z auta olej chcát nemá a já to tak nechci. Objedu servisy v okolí a poptam se. Na tu letní havárku se mi tu v okolí nechtěl nikdo vrhnout, prej je Soptík atyp (blbost, to řekne jenom ten co nesháněl rozvody na CTSko !). Já doufam že bude stačit za pár stovek sundat převodovku, nějak to utěsnit silikonem nebo co se tam cpe za těsnění a zase namontovat.

Jerry.Gunman

.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

petrklm

Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

fido

October 01, 2013, 11:18:27 AM #793 Last Edit: October 01, 2013, 11:20:10 AM by fido
Citace: bibo kdy September 30, 2013, 08:16:21 AM
taky mám vše u čsob a v pohodě teda zatim sem nic neřešil ale kolega jo a byl spokojenej  jo jink  dík fido ještě se to nedořešilo ono to potvora nechce při skušební jízdě udělat

pumpy jsou desny mrchy. Muze byt pridrena, muze mit vyfrezovany komutator, muze byt studenak v ridici jednotce pumpy a pak zalezi
na tepelne roztaznosti, jak se kdy co "rozbije" ci "opravi". Zazil jsem uz i pumpu, ze blbla jen pri lehkem plynu a s pripojenym manometrem
na listu davala porad presne 3 bary. Ty vypadky byly tak kratky, ze se na rucicce nedaly odecist. Po vymene bylo vse OK.

Jooo a jeste se mi vybavil jeden pripad, dotahli jsme corvettu na brzdu, dali jeden zatah a motor chcipnul, v jednotce stovky missfires a
uz nenastartovala. Nahodou jsem si vsiml, ze v pojistkovy skrini u motoru neco bzuci a to byl prechodak mezi relatkem a patici. Po ocisteni
kontaktu a napruzeni bylo po problemu.

ferinom

Citace: Ladik kdy September 28, 2013, 01:04:39 AM
http://www.novinky.cz/domaci/314565-rozhlas-chce-poplatky-i-za-radia-ve-sluzebnich-autech-obesle-tisice-firem.html

No az teraz som pochopil preco niektore automobily su bez radia v zakladnej vybave. Setria zakaznikovi penazenku a nechcu podporovat statne vypalnictvo.  8)

bibo

taky mám vše u čsob a v pohodě teda zatim sem nic neřešil ale kolega jo a byl spokojenej  jo jink  dík fido ještě se to nedořešilo ono to potvora nechce při skušební jízdě udělat


T-Diesel

muj pasat za 2,5 tis u wustenrot aj se sklem.

Krtek

Já mam nejlepší zkušdenosti s Generali. Kadlík mně stál 3,5 tisíce a to mi ještě dali k další smlouvě pětikilo na benzín. A le já tam už mam flotilovou slevu :-)

petrklm

Citace: Lihobaron kdy September 27, 2013, 11:08:42 AM
tybrdo platim ruco za pasaba 6,5tis u CPP a ted sem si vyjel u CSOB a tam chtej jen 2,9  *820* mate nekdo s CSOB zkusenosti??
U ČSOB mám Alhambru, zkušenost mám jenom s placením pojistky, do ničeho jsem zatím nešťouchnul :). Laciný to je.
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Lihobaron

2,8l sem v nejlepsich letech(z pohledu pojistovny) bydlim na prdeli sveta a mam vic jak 6let bezeskod..

fido

Citace: Lihobaron kdy September 27, 2013, 11:08:42 AM
tybrdo platim ruco za pasaba 6,5tis u CPP a ted sem si vyjel u CSOB a tam chtej jen 2,9  *820* mate nekdo s CSOB zkusenosti??

Myslel jsem, ze CPP je jedna z nejlevnejsich, ale 6,5 za 2(?)litrove auto je ulet. U Allianzu mi ted spocitali povinny na 7-litrovy auto za 4,5.

Lihobaron

tybrdo platim ruco za pasaba 6,5tis u CPP a ted sem si vyjel u CSOB a tam chtej jen 2,9  *820* mate nekdo s CSOB zkusenosti??

jb

kua to je offroad :) yeti se nezda

Ladik


bibo

ne vedle se sousedem co dělá lpg  s tim má krapet problém  má danej emulátor na čidlu na liště ale jednou za čas začne knučet čerpadlo v nádrži  nepravidelně jednou za pár dní

Lihobaron

Citace: bibo kdy September 24, 2013, 10:11:51 AM
netušíte někdo asi fido  jak je řešené benzinové čerpadlo u mustanga  4,6 rok 05   jde z něj jen jedna trubka takže musí natlakovat rampu a vypnout  je v něm nějakej obtok ventil nebo něco podobného  nebo tam je klasika tlakovej spínač

vymenil A8 za forda, jo??

fido

September 24, 2013, 04:25:43 PM #779 Last Edit: September 24, 2013, 04:33:24 PM by fido
Mi to nedalo a koukam do toho softu znova.  Maji tam i mapu pro ubytek tlaku podle teploty (takze asi zadny
palivovy regulator - protoze potrebuji skutecny tlak dopocitavat) a  hlavne je tam mapa napeti pro palivovou
pumpu podle pozadovaneho tlaku a toku vzduchu v g/sec. Takze beru zpet, vypada to, ze je tam plynule
nastaveni vykonu pumpy, aby se dosahlo pozadovaneho tlaku. Takze cca jako jsem popisoval u Corvette ZR1.

fido

Citace: bibo kdy September 24, 2013, 10:11:51 AM
netušíte někdo asi fido  jak je řešené benzinové čerpadlo u mustanga  4,6 rok 05   jde z něj jen jedna trubka takže musí natlakovat rampu a vypnout  je v něm nějakej obtok ventil nebo něco podobného  nebo tam je klasika tlakovej spínač

Kratkym pohledem do HP Tuners se softwarem z Mustanga r.2005 bych rekl, ze benzinova pumpa jede na konstantni vykon (lze tam nastavit duty-cycle, tedy pulsni regulaci, ale ta je natvrdo na 70%), takze musi mit palivovy regulator se zpateckou do nadrze. Akorat nevim, jestli je tlakovy ventil na liste, nebo uz v nadrzi.
Jinak znam 3 zpusoby:
-pumpa jede na max, pumpuje do listy s palivovym regulatorem, ktery pusti jen konstantni relativni tlak vuci sani (protoze do nej jde hadicka ze sani) a zbytek vraci do nadrze (takhle to ma napr. SAAB)
-pumpa jede na max, hned za ni je palivovy regulator, ktery prebytek vraci do nadrze, ale chybi konstantni relativni tlak vuci tlaku v sani, takze v jednotce jsou korekcni mapy, ktere upravuji delku vstriku vuci tlaku v sani (Takhle to ma Corvette Z06)
-pumpa je pulsne regulovana vlastni jednotkou a o konkretni tlak si rika jednotka motoru. Nadale neexistuje konstantni relativni tlak vuci tlaku v sani, takze jednotka upravuje delku vstriku podle korekcni mapy (Corvette ZR1)

Mustang tedy bude mit 1. nebo 2. reseni a da se urcit podle toho, jak to vypada na liste. Pokud je na ni regulator a jde jedna hadicka z listy zpatky, tak je to to 1. jinak to 2.

bibo

netušíte někdo asi fido  jak je řešené benzinové čerpadlo u mustanga  4,6 rok 05   jde z něj jen jedna trubka takže musí natlakovat rampu a vypnout  je v něm nějakej obtok ventil nebo něco podobného  nebo tam je klasika tlakovej spínač

ferinom

Citace: Jerry.Gunman kdy September 20, 2013, 07:13:29 AM
It is so elementary, dear Watson:

Podmazání úředníků o tom, kde se má práh umístit: 100.000 CZK
Samotná cena prahu, materiál, pokládka etc:             50.000 CZK
vejvar:                                                                350.000 CZK

Myslim ze prva polozka je zbytocna a v praxi neexistuje. Presuva sa do polozky tri. Pripadne hodnota prvej polozky je tak 100 nasobne nizsia.

Jerry.Gunman

Citace: Krtek kdy September 19, 2013, 10:44:26 PM
Mně dostalo když někde zmiňovali cenu toho "normálního" prahu asi půl mega. To je dělaj kurva ze zlata ? Copak může stát 2m pás želez půl mega ?  :BMS:

It is so elementary, dear Watson:

Podmazání úředníků o tom, kde se má práh umístit: 100.000 CZK
Samotná cena prahu, materiál, pokládka etc:             50.000 CZK
vejvar:                                                                350.000 CZK
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Krtek

Mně dostalo když někde zmiňovali cenu toho "normálního" prahu asi půl mega. To je dělaj kurva ze zlata ? Copak může stát 2m pás želez půl mega ?  :BMS:

jb

neprizpusobeni stavu vozovky.. uz to vidim, jak me prectou na JIPce - az se to sepne pri jizde na moto nebo skutru...

radsi kdyby opravili cesty... lidi pak nenahaneli minuty kde se da... nejdelsi a nejhorsi na ceste do zahranici je vzdy prejet republiku..





Jerry.Gunman

Citace: Ladik kdy September 16, 2013, 08:47:54 AM
Supr, konecne si moje discovery ty cesty uzije :)

Bych řekl, že si na ostravsko-karvinských cestách užíváš i tak :D
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Lihobaron


Ladik

Supr, konecne si moje discovery ty cesty uzije :)

Jerry.Gunman

Tož to by mne zajímalo, ve které hovězí či vepřové hlavě se TENTO  http://www.novinky.cz/krimi/313365-do-ceska-miri-past-na-rychle-ridice-aktivni-prah.html nápad vylíhnul.
Další utahování šroubů, další vytahování peněz z kapes běžných lidí...

HNUS!!!
*912*
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

ferinom

Citace: petrklm kdy September 11, 2013, 11:58:51 AM
Trošku sis popletl rubriku :), ale já jsem zaťatej pravičák... jen nemám koho volit, no :(

Uz som to presunul.  Kym si napisal do spravnej. Nestiha komp na to moje klikanie.  :)

ferinom

Pekny kusok. S tou strechou hotova cervena ciapocka. :)

petrklm

Trošku sis popletl rubriku :), ale já jsem zaťatej pravičák... jen nemám koho volit, no :(
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

SirTom

No koupil jsme to přes Suchomela, nepamatuji si kdo byl minulý majitel.
Ale je to možné, musel bych se doma podívat do TP, kdo je tam napsaný.

fido

Citace: SirTom kdy September 10, 2013, 11:44:22 PM
jj, tohle byla klika a jednal jsem rychle - jen jsem to uviděl, bylo mi jasné, že ho chci a druhý den jsem volal, že beru :)

btw nekoupil jsi to od Lebrusky? Myslim, ze kabrioletu SAAB s cervenou strechou moc neni a on s takovym jezdil na
Saabdrive srazy...

SirTom

jj, tohle byla klika a jednal jsem rychle - jen jsem to uviděl, bylo mi jasné, že ho chci a druhý den jsem volal, že beru :)

fido

Citace: SirTom kdy September 10, 2013, 07:52:39 PM
Tak po delší době přispěju a rovnou se pochlubím. Jsem si udělal radost :)

Gratuluju a zavidim OK Starou 900OG v kabriu jsem vzdycky chtel,ale kdyz jsme kabrio shaneli, nebyla,
nebo byla za strasny penize, takze jsme skoncili o toho napravo na te prvni fotce :)

SirTom

rok ´87, 16v turbo, 160k

Střecha - tipuju, že není originální nebo alespoň jsem nikde v brožuře z té doby neviděl cabrio s červenou střechou.

elpidio

Krasavec  OK Co je to za turbo ? Ta střecha má být červená, nebo je to dodělaná plachta ?
Ne, hádejte, mám Rujánu.

SirTom

Tak po delší době přispěju a rovnou se pochlubím. Jsem si udělal radost :)



Krtek

Netrvalo dlouho a já se fakt svezu novou Dacií :-) Kámoše jsem zblbnul a v pátek si jde pro Dokkera TCe.

Lihobaron

myslim ze nejvic se zapotil ten patak co musel tu konstrukci vypocitat a jeho tatka, co to povecerech svarel  ;)