O autech

Založil Ladik, October 02, 2012, 06:34:13 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 11 Hosté prohlíží toto téma.

petrklm

Vlhkej sen hledače automobilovejch pokladů:
http://i.imgur.com/s7LtNXS.jpg
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Jerry.Gunman

Citace: fido kdy June 20, 2013, 04:18:02 PM
;) no, pro objektivitu je třeba priznat, ze automat byva o nejakych 50kg tezsi a ma vetsi ztraty
i když je HDM zamknuty. Je tam tech pohyblivých casti preci jen o něco vic. Ekonomictejsi
to tedy je, ale to je tak vse. Rozhodne to člověka nezbavi te onanie s radici pakou, kterou si
především při jizde ve meste rad necham ujit...


No právě.
Navíc o ekonomice provozu by bylo asi možno vést poměrně dlouhé diskuse - když si vezmeš, že u dnešních vozů je deklarované spotřeba propočítávána poměrně obskurní metodou zahrnující pytel na CO2, nereálné laboratorní podmínky a čtyři bulharské konstanty...
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

fido

Citace: Jerry.Gunman kdy June 20, 2013, 03:48:53 PM
Nějak tady nevidím žádné rozumné zlepšení oproti klasickému automatu :)

;) no, pro objektivitu je třeba priznat, ze automat byva o nejakych 50kg tezsi a ma vetsi ztraty
i když je HDM zamknuty. Je tam tech pohyblivých casti preci jen o něco vic. Ekonomictejsi
to tedy je, ale to je tak vse. Rozhodne to člověka nezbavi te onanie s radici pakou, kterou si
především při jizde ve meste rad necham ujit...




Jerry.Gunman

Citace: Ladik kdy June 20, 2013, 11:34:36 AM
objev desetiletí, spojka nespojka?

http://auto.idnes.cz/chytra-spojka-0dr-/automoto.aspx?c=A130619_010209_automoto_fdv

Nějak tady nevidím žádné rozumné zlepšení oproti klasickému automatu :)
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

fido

Citace: Ladik kdy June 20, 2013, 11:34:36 AM
objev desetiletí, spojka nespojka?

http://auto.idnes.cz/chytra-spojka-0dr-/automoto.aspx?c=A130619_010209_automoto_fdv

Me se to teda moc nelibi. Predstava, ze to ma zmacknutou spojku celou dobu popojizdeni v kolone (viz rezim ala automat), to bude asi rychla smrt pro spojkove lozisko,
navíc mi pripada debilita s usporou paliva při odpojovani motoru, protože když da clovek nohu z plynu a auto jede setrvacnosti, nastupuje pomerne rychle DFCO (deceleration
fuel cutoff) a naopak auto setrvacnosti pohani motor a všechen agregat na remenovem rozvodu. O posledním napadu s vypinanim motoru a opetovnem zapinani když je
potřeba brzdit ani nemluvim. To musel vymyslet snad dr.Kevorkian.

Ladik


jb

jj videl ve vice barvach... 
ono vzdyc jak jedu pres opavu tak se mrknu an novinku..
a nekdy maji vystavene auta v shopingu apod

elpidio

A viděls ho naživo ?
Ne, hádejte, mám Rujánu.

jb

vidis a me se zrovna XV libi :)
zato novy forester je divny... ale to je kazdy, kdyz udelaji novy...
a na novy outback si nezvyknu asi nikdy..
subaru nikdy nebylo primarne hezke, ale me se od nich libilo skoro vse.. krom justy, coz nebylo subaru
ale ty nove modely, ktere ustupuji evropanum a jejich vymyslum.. jedine co jsem japoncum vycital, byl sedy interier, koroze a rozsah nastaveni sedacky...
zrovna minuly tyden byl jsem u obchodu okukoval predminuly forester s turbobenzinem

elpidio

June 14, 2013, 10:11:11 AM #663 Last Edit: June 14, 2013, 10:14:01 AM by elpidio
 Sí apostrof dí ? :BMS:
Ne, hádejte, mám Rujánu.

ferinom

Citace: Krtek kdy June 12, 2013, 11:10:03 PM
jééé přeznačenej Ceed :D

Mas nieco proti Cee'du?  :lulka:

;D

Krtek

jééé přeznačenej Ceed :D

elpidio

V pondělí jsem viděl toto Subaru a málem jsem se poblil. To koupili Korejci ?  :BMS:
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Jerry.Gunman

(Bývalého) vrchního šéfa Saabu, spolu s jeho 2 spolupracovníky zatkli a v ťurmu uvrhli - prý kvůlivá jakýmsik účetním podvodům. A dobře jim tak, kdybyb bylu bývali fabriku z Trollhattanu dávno přesunuli do českého Blbákova, nic takového by se jimnemohlo stát :D
http://www.autorevue.cz/byvaly-sef-saabu-byl-zatcen-spolu-se-dvema-spolupracovniky
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...


Jerry.Gunman

Citace: Ladik kdy May 13, 2013, 10:38:38 AM
ještě než odjedu ;-)

http://auto.idnes.cz/statistiky-spolehlivosti-aut-deq-/auto_ojetiny.aspx?c=A130510_145320_auto_ojetiny_fdv

Proto se tam taky dává - to je to správné kurvítko, které může genervat dostatečnou výši servisních nákladů...
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...


Ladik

Pro jistotu jsem dostal prujem a trapim se druhy den, myslim, ze s trema hodinama spanku, prujmem a poctem kilometru co ujedu to bude zajimavy zazitek :D jinak tady po dvou dnech deste pro zmenu prsi :)

fido

 :D Ono hodne zalezi, kdy a v jakym stavu clovek vyrazi. Treba z Prahy do Slovinska (>800km) bylo v pohode, ale vyrazili jsme
odpocaty rano a odpoledne byli tam. Proti tomu z Trollhattanu po celodennim courani do Prahy pres Sassnitz (1200km) bylo
naproste utrpeni (i kdyz je tam 4h pauza na trajektu, ale zkuste se vyspat v prohuleny odpocivarne, plny arabu) a i kdyz jsem
se na kus cesty prohodil se zenou, domu jsem dorazil na autopilota s monoskopem pred ocima.
  Docela casto se jen tak sebereme a vyrazime par stovek kilometru, treba jen na zajimavy zavody a zase jedem zpatky.
Nekdy je to OK, jindy krize. Nejvic mi vadi, ze prijedu domu, jsem uplne vyflusanej, ale telo je tak napruzeny z cesty,
ze jeste 2h cumim do stropu a promitam si tam pruhy a patniky. Nekdy to teda vyresi lahvac :)


Jerry.Gunman

Leckdy stačí i "pouhých" 450 km v autě. Když máš zlomenej kotník a při každým sešlápnutí spojky se Ti ozve "nevtíravým" zachřestěním kostiček, tak to je taky docela veselo. Ale fakt je, že se při tom člověku doopravdy nechce usínat, to zasejc tedy vskutku nikoliv :D
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Ladik

neee, dá se i z Rumunska 900km s utrženým bicepsem a za jeden den :))
sice si pak sedneš a promítáš si v hlavě nechápavě celou tu jízdu, vidíš ty krávy, psy a babky co ti skákali pod motku a ten šílený úprk kdy tou jednou rukou si ani nepostrčíš plexi
ale taky na to nikdy nezapomeneš pokud to přežiješ :-)))

jinak i 1200km z Itálie když už nechceš nikde nocovat sám, bo kámoši jedou do čech ;-) jen nesmíš trefit tak v půlce cesty na dálnici někde v rakousku opravu dálnice a jeden vymezený pruh mezi betony, kdy dostaneš krizi, jedeš asi 60-80 v koloně a cítíš jak usínáš a nemáš kde zastavit a smajlík hlásí ještě 10km, to pak nevíš co udělat abys to vydržel, když ale jedeš rychle jde to samo ale ta pomalá jizda je smrt

fido

700km na motorce si vubec nedovedu predstavit, myslel jsem, ze se da vydrzet tak 200-300 a zbytek dne clovek chodi s nohama
do O :) A to jeste kdyz je dobry pocasi, jinak klepe kosu pod mostem a ceka az prestane chcat.

Ladik

to věřím, že to musí být supr

já se těším na zítra, snad to klapne vše, čeká mě tak 700km tam a v úterý pojedem snad na edelvajsšpice nahoru :-)
tam dáme tradičně polívečku s velkým knedlem  až na vršku kde je ta kamera no a ve středu zas 700 domů, se možná nezdá ale na motorce to je dobrý adrenalin celkem :-))
teď koukám padá a padá svině sníh jeden :-)

fido

May 12, 2013, 10:28:02 PM #649 Last Edit: May 12, 2013, 10:30:50 PM by fido
Citace: Ladik kdy May 12, 2013, 10:24:25 PM
a kolik to tam stálo taková sranda Fido?
jedno kolo je za 24E, muzes kupovat jednotlive jizdy, nebo si nabit kartu na vic kol.
Cena za trat je teda to nejmensi. Draz te vyjde to ostatni. Z Prahy pres 800km,
takze je vhodnejsi dojet den pred tim a vyspat se na to. My tam prespavali, kamaradi
dorazili druhy den z Prahy a po ceste byli uz utahany, coz neni dobry zaklad.
Ale i tak to za to stoji, i kdyz si to projedes relativne v pohode a bezpecne. Ta trat
je vazne uzasna.

JO a navic - mozna casem uz nebude prilezitost, protoze cely ten areal padl za
obet brutalnimu tunelovani ze strany statu (ne, opravdu to neni ceska specialita)
a je to tam zrale na zavreni. Diskutuje se o tom uz 3. rokem a IMO je to otazka casu.


Ladik

a kolik to tam stálo taková sranda Fido?

fido

Jo Sabine Schmitz :) Ta by tam asi vyklepla kdekoho. Ale ta uz tam nejezdi. Ani pred temi 2 lety uz nejezdila s Ring Taxi.

elpidio

V některé dodávce bych teda jako spolujezdec sedět nechtěl

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=5KiC03_wVjc
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Ladik

s dodávkou tam lítala ta němka pro TopGear ne?

fido

Citace: Ladik kdy May 12, 2013, 09:14:23 PM
no taky jdeš závodit s kombíkem ;-)
fotky hezký
ona je ta zatáčka nějak klopená naopak ne? koukám tam jak padaj divně ti motorkáři

Ono to neni tak divoky, jak to vypada na sestrihanym videu. Na krev tam jede malokdo, nezazil jsem tam zadny prasarny,
pomalejsi auta uhybaji a davaji signalizaci blinkrama, ze vi o tom, za sebou atd. I kdyz za ten den jsem tam taky 2 bouracky
videl.
  Tahle konkretni zatacka je za dlouhym sesupem, kde naberes velkou rychlost, ta prvni zatacka te vyhodi z dobry
stopy a do druhy uz vjizdis blbe. I u me je videt, ze jsem na metry daleko od apexu. Myslim, ze zakladem pro
tenhle okruh je, ze se ho naucis predem, protoze je tam asi 180 zatacek na 24km a casto jsou za horizontem,
kde mas max rychlost. Pak uz mas co delat, abys to ubrzdil ;) Taky jsem jednou vylitnul, ale mel jsem kliku,
ze jsem jen preskocil obrubnik, zkratil si to po trave a zase se vratil na trat.
  Ze jsem byl s kombikem nijak nevadi, potkali jsme tam i nadsence v dodavce ;D Jezdi se tam s cimkoliv.
Ja mam v kombiku pres 300 koni, plovouci kotouce + 4pistky na predku a podvozek HP sporting, coz sice
neoklame 1700kg vahy, ale clovek se s tim i tak docela vyblbne a jeste v pohode dojede 800km domu. K
sportaku to ma ale daleko ;)

Ladik

no taky jdeš závodit s kombíkem ;-)
fotky hezký
ona je ta zatáčka nějak klopená naopak ne? koukám tam jak padaj divně ti motorkáři

fido

May 12, 2013, 08:40:15 PM #642 Last Edit: May 12, 2013, 09:03:00 PM by fido
Nordchleife vrele doporucuju, je to zazitek na cely zivot. Byl jsem pred 2 lety, dal jsem 2 kola (cca 48km) a mel jsem dost. Je to takovy adrenalin, ze jsem byl
uplne mokrej, zaludek jako na vode, protoze jsou tam znacny prevyseni a i kdyz nemate zavodni auto, pretizeni si uzijte az dost.
Musel jsem dat pred druhym kolem hodinu pauzu, kdy jsem ukecaval zenu, ze pojedem jeste jednou, protoze ji nebylo nejlepe :)
Auto taky hodne utrpi, po jednom kole bylo tak rozpaleny, ze se zlehka rozteklo tesneni mezi motorem a prevodovkou, brzdy
smrdely a o gumach ani nemluvim. Kdyz jsem motor po chvilce chcipnul, tak ani nechtel pote naskocit, jak byl teplem roztazeny.
Konecny ucet byla jedna sada gum na odpis, odesly silentbloky zadni napravy (vsude jinde mam powerflex, ty byly OK), zlehka
zvlneny zadni kotouce. Draha sranda, ale bylo mi to uplne jedno, je to takovy antistres, ze jsem se jeste 2 dny smal. Tohle leto
bych chtel zkusit znova. Uz mam koupeny semislicky, protoze silnicni gumy jsou na to skoda.

mimochodem, kdyz tak koukam na to video, tak v te same zatacce jsem mel taky docela horke chvilky :-)
viz: http://www.volny.cz/insanity/nurburg/
(fotil kamarad)

Ladik

Jedeme? :-)

http://www.flixxy.com/the-infamous-nurburgring-northern-loop.htm#.UOvnnayFSq

po 7mé minutě je dobrá rána jak to tam trefí poršák
jinak hromada bláznů a jak ti frajeři tam vyskákali z těch dvou aut v tý nejhorší zóně tak mě mrazilo kdo to do nich pošle :-(

atnarfus

Výdrž patrony jsem nikde nenašel, ale prodávají je balené po třech kusech, tak to nevypadá že by jsi s jednou vydržel do důchodu.

Ladik


atnarfus

Super titulek. Jenom z vody, akorát jí musíš nalít do kapsle na jedno použití za dvě éčka.

Lihobaron

Citace: Ladik kdy May 07, 2013, 10:13:24 AM
taky jsem to četl a říkal si něco podobného
no ale zas na druhou stranu, musíš něco dělat, odlišovat se od konkurence, tvářit se v dnešní době, že myslíš ekologicky a úsporně
že se za nějakou dobu zjistí, že je asi to pikovina? Už bude dávno něco jiného nového ;-)
Teď ale o nich budou všude psát, reklama nééé ;-)

ale nesmi se to prehanet.. viz trebas.. to by jeden blil..

http://www.novinky.cz/internet-a-pc/hardware/301087-ekologie-pro-mobily-nova-kompaktni-nabijecka-produkuje-energii-z-vody.html

fido

Citace: brano kdy May 07, 2013, 12:50:47 PM
Da, ale za akych podmienok a v akom rezime. Ked povies A, povedz aj B. Stale sa tu vyplakava ake zle auta sa robia ale podla mna je fakt ze tie auta vydrzia stale viac ako niekedy pri nizsich nakladoch a coraz vacsich narokoch zo strany polovodicov. Niekedy jazdil a chcel jazdit ten kto mal k tomu vztah a vlastne vedel ako tie veci tak nejak funguju. Dnes jazdi kazdy kto ma do riti dieru a podla toho to aj vyzera.

No, to je pravda castecne. Myslim, ze u mensich aut urcite plati, ze dnesni auta najezdi o mnoho vic kilometru, nez ty z 80-tych let. Celkove se daleko vic jezdi, nez driv.
Na druhou stranu, "piano" z 80-tych let najezdilo milion kilometru bezne, ale dneska uz by to nejspis nedalo. Driv by auta mely problem prezit 15-20let asi hlavne
kvuli korozi, s cimz nemaji dnesni auta problem, ale na druhou stranu, dnesni auta nevydrzi 15-20let proto, ze jsou prospikovany plastovymi dily, ktere starim krehnou
a praskaji a hlavne kvuli elektronice, ktera tepelnymi soky a vibracema extremne trpi. (Zvlast od doby, kdy zacala platit vyhlaska RoHS a do pajky se nesmi davat
olovo, ktere davalo spojum pruznost.) A myslim, ze uzitna hodnota orezle plechovky, ktera jezdi, je vyssi, nez zanovne vypadajiciho auta, kteremu sviti
check engine, nejede a nikdo nevi proc. Dalsi vec je, ze pribyly spousty poruchovych dilu, ktere driv byly neobvykle, nebo se nepouzivaly vubec. Virive klapky,
vysokotlaka palivova cerpadla, EGR, DPF, dvouhmotove setrvacniky, turbodmychadla, kompresory, variabilni sani, ESP, ABS... temer nenajdes forum, kde by se nenaslo
neco z tohoto vyctu, kde by lide nepsali, ze se jim ta ktera vec posrala, ale paradoxne, ze se posrala _vsem_ kteri dany model meli.



brano

Da, ale za akych podmienok a v akom rezime. Ked povies A, povedz aj B. Stale sa tu vyplakava ake zle auta sa robia ale podla mna je fakt ze tie auta vydrzia stale viac ako niekedy pri nizsich nakladoch a coraz vacsich narokoch zo strany polovodicov. Niekedy jazdil a chcel jazdit ten kto mal k tomu vztah a vlastne vedel ako tie veci tak nejak funguju. Dnes jazdi kazdy kto ma do riti dieru a podla toho to aj vyzera.

fido

Od te doby, co jsem se presvedcil, ze se da se sedmilitrovym V8 jet pod 10l/100 mi pripada, ze se posledni roky ubiral
automobilovy prumysl uplne spatnym smerem :) I kdyz chapu, ze marketingove se to v dnesni dobe spatne prodava  *886*

Ladik

Citace: fido kdy May 07, 2013, 09:32:34 AM
http://auto.idnes.cz/volvo-setrvacnik-kers-06u-/automoto.aspx?c=A130501_114455_automoto_vok

...diferencial, prevody, spojka, CVT prevodovka, setrvacnik s 60tis rpm, spousta hmotnosti navic....
jak dlouho myslite, ze to vydrzi, o kolik to zkrati zivotnost odpruzeni zadni napravy, kolik bude
stat oprava, a kolikrat bude drazsi, nez kolik ten nesmysl usetri paliva za celou svoji zivotnost?

Predpokladam, ze to navyseni ceny dokazou utopit akorat v nejdrazsich modelech, kterych se proda
minimum a jejichz majitelum je u prdele, kolik auto zere.

Nejsem konstrukter, ani ucetni, ale kdyz si vzpomenu na jine "zlepsovaky", napr. na dvouhmotovy
setrvacnik, EGR, ci DPF, tak se mi pred ocima mihaji hromady penez a zoufali majitele...

taky jsem to četl a říkal si něco podobného
no ale zas na druhou stranu, musíš něco dělat, odlišovat se od konkurence, tvářit se v dnešní době, že myslíš ekologicky a úsporně
že se za nějakou dobu zjistí, že je asi to pikovina? Už bude dávno něco jiného nového ;-)
Teď ale o nich budou všude psát, reklama nééé ;-)

fido

http://auto.idnes.cz/volvo-setrvacnik-kers-06u-/automoto.aspx?c=A130501_114455_automoto_vok

...diferencial, prevody, spojka, CVT prevodovka, setrvacnik s 60tis rpm, spousta hmotnosti navic....
jak dlouho myslite, ze to vydrzi, o kolik to zkrati zivotnost odpruzeni zadni napravy, kolik bude
stat oprava, a kolikrat bude drazsi, nez kolik ten nesmysl usetri paliva za celou svoji zivotnost?

Predpokladam, ze to navyseni ceny dokazou utopit akorat v nejdrazsich modelech, kterych se proda
minimum a jejichz majitelum je u prdele, kolik auto zere.

Nejsem konstrukter, ani ucetni, ale kdyz si vzpomenu na jine "zlepsovaky", napr. na dvouhmotovy
setrvacnik, EGR, ci DPF, tak se mi pred ocima mihaji hromady penez a zoufali majitele...

Lihobaron

Citace: petrklm kdy April 29, 2013, 12:24:06 PM
A zase jedna vytuněná škodovka... to si snad ani nezaslouží :)


jak by rek ozzak: co to je?? TO CHCI!!