O autech

Založil Ladik, October 02, 2012, 06:34:13 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 11 Hosté prohlíží toto téma.

Ladik

To poznam podle tech znaku, to je od Vinetoua :)

T-Diesel

tywoe ten malatok tam

petrklm

A zase jedna vytuněná škodovka... to si snad ani nezaslouží :)
http://www.tuningcup.cz/uploads/pics/Stocki_tuning_1.jpg
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Jerry.Gunman

Citace: elpidio kdy April 27, 2013, 05:43:58 PM
Tady o něm píšou.

A píčou o něm hezky :)
JJ, to bylo ještě v době, kdy se dělala neošizená a takříkajíc plnotučná auta, ne to, co dneska vypadává z automobilek po snižování nákladů s ohleem n apředem plánovanou životnost...
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

elpidio

Ne, hádejte, mám Rujánu.

Jerry.Gunman

Citace: petrklm kdy April 27, 2013, 09:43:08 AM
Koupil to až jeho syn, ovšem za tátovo peníze. Tou dobou už byl literát po smrti...

Aber natürlich, teďka mi to taky dochází ... J.S zemřel v roce 1986 a tohle Volovo je, jak píšou, v provozu od Y 1990
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

petrklm

Citace: jb kdy April 27, 2013, 06:38:40 AM
vida i literati jsou fandove do techniky :) v te dobe jsem slimpal max po horskem kole popr fichtlu :)
ale jako tomu rikam auto s pribehem...
Koupil to až jeho syn, ovšem za tátovo peníze. Tou dobou už byl literát po smrti...
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Jerry.Gunman

Tak nějak - tohle není jen tak obyčejné auto, ale auto s duší, charismatem a velkým příběhem. Protože, řekněme si upřímně, kolik máme v tomto státě nositelů Nobelových Cen?
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

jb

vida i literati jsou fandove do techniky :) v te dobe jsem slimpal max po horskem kole popr fichtlu :)
ale jako tomu rikam auto s pribehem...

Lihobaron

Citace: elpidio kdy April 26, 2013, 09:23:53 PM
Tak tohle je nádhera největší  OK OK OK

no tyvole!! naadhera..

elpidio

Tak tohle je nádhera největší  OK OK OK
Ne, hádejte, mám Rujánu.

fido

Citace: elpidio kdy April 24, 2013, 10:23:48 PM
Dneska jsem byl ve Vojkovicích s CS a Svoboda říkal to samé. Víc doporučoval B204. Zatím nehledám, jen pokukuju :)
Ja mam uz druhou 9-3 s B204 (kabrio) a je to bezproblemovy auto. Jen z toho tradicne chcal olej, ale po vymene
vsech tesneni (viko ventilu, vypustak, napinak, gufero na klice) je to OK. A co je tradicni a drahy problem,
je Trionic 5 APC ventil, ktery stoji >5 litru, vetsinou je po smrti a ani novy (druhovyroba) nebyva nejlepsi. Ja jsem obe
auta upravil na T7 APC ventil (mensi hardwarova uprava v jednotce + zmena dvou parametru v software) a mam klid.
Stve me teda jen ten mechanicky plyn. A vlastne jeste to, ze Trionic 5 neumi flex-fuel, ale uz na tom pul roku pracuju,
aby to umel :)

elpidio

Dneska jsem byl ve Vojkovicích s CS a Svoboda říkal to samé. Víc doporučoval B204. Zatím nehledám, jen pokukuju :)
Ne, hádejte, mám Rujánu.

fido

Jeste zbyva zvolit 9-3 pred 2001 s Trionicem 5 a motorem B204, nebo po roce 2001 s Trionicem 7 a
motorem B205, coz je taky docela propastny rozdil. Starsi lip jede (T25 turbo je lepsi, nez GT17),
ma odolnejsi blok, ale mechanicky plyn je proti elektronicke klapce jak ze stredoveku a docela me
stve se furt houpat na plynu, abych dosahl pozadovaneho kroutaku... Nekdo ale kultivovanost
Trionicu 7 nema rad a preferuje to syrove hovado s T5 ;)

elpidio

Něco jak má on je sen trochu vzdálenější.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

FPT

tos neřekl ale (:
--O-o-O--

elpidio

Ale to je ssko kombajn ne ? Tak vysoko nepomýšlím.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

FPT

doporučuju oslovit sirtoma, ten ti o tom určitě rád řekne něco víc (:
--O-o-O--

elpidio

A něco bližšího ? Někdy mívám cukání jít do 9-3
Ne, hádejte, mám Rujánu.

FPT

jojo, na prodej.
kupoval, no (:
--O-o-O--

bibo

to fpt ale tys kupoval nějaké auto ne pokud si vzpomínám  to uš neni

elpidio

Ne, hádejte, mám Rujánu.

FPT

no, to si myslej saabisti, že nejde opravit, jak jsem zjistil. naštěstí tyhle motory jsou zcela běžně i v autech, jejichž majitelé si to nemyslí.

a o moc hezký 9-3 v benzínu s turbem náhodou vím (:
--O-o-O--

elpidio

Ta má to čerpadlo co nejde opravit ? Kdybys narazil na pěknou 9-3 v benzínu s turbem tak dej vědět.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

FPT

jojo, vidím to tak. chci se na něj jet podívat a zjistit, jestli je to auto dostatečně hezký na to, aby se do něj vyplatilo případně investovat. moc šancí tomu nedávám, ale třeba jsem si smůlu už vybral (:
--O-o-O--

fido

Citace: FPT kdy April 24, 2013, 08:02:13 AM
9-3
Aha, takze 2.2TDi?, tak preji stastnou ruku na fungujici EGR ventil a bezproblemove cerpadlo :)
V RS Motorsport meli s timhle motorem 9-5 a najezdila 750tis km, ale taky se to muze posrat
pri 200tis a skoro se nevyplati to opravovat. Chce to holt kliku.

FPT

--O-o-O--

elpidio

Ne, hádejte, mám Rujánu.

FPT

no, jestli to bude jezdit, tak si pravděpodobně zamiluju tu spotřebu. no, uvidíme v pátek.
--O-o-O--

fido

Citace: FPT kdy April 23, 2013, 09:33:08 PM
no, moje slova. škoda, že nakonec bude asi *fuj* manuál a *fuj* diesel.

Nejak jsem dospel k tomu, ze kazdy auto, ktery necim vystupuje z prumeru,
a je jedno, jestli lepsim nebo horsim smerem, ma svoji osobnost, ktera me bavi
vic, nez dokonalost. Jeden cas jsem mel pujcenyho Peugeota 406 v dieselu, priserny srot,
skoro nic na nem nebylo dobry, ale bavilo me, jak je strasny :D Ted mam pujcenou na
experimenty jednu starou 9000, puvodne na dily, je to cely rezaty, bourany, podvozek
je uplne na srac, ale bavi me s tim jezdit. Hlavne ta kombinace vykonu a totalne
prdelniho podvozku, ktery clovek udrzuje ve stope silou vule. V takovych chvilich je
vic citit interakce ducha se strojem a to shledavam velice pritazlivym.
Treba si toho chrochtaka s fofrklackem taky zamilujes :)


FPT

no, moje slova. škoda, že nakonec bude asi *fuj* manuál a *fuj* diesel.
--O-o-O--

fido

Citace: jb kdy April 23, 2013, 07:56:15 PM
moze byt majitel rad, zes to takto prubnul.. beztak to mel nacate a stat se to kdesi u more :)

takze hirsch ma konkurenci...

Jo, taky si rikam, ze docela klika, ze se to stalo v Praze, pobliz parkoviste, odtahovka stala
pakatel... dneska jsem to auto videl, uz ma preskladanou prevodovku a jezdi. Radsi jsem
ho uz nezkousel :D

Kdyz nad tim premyslim, neni to vlastne muj prvni exces. Jeste jsem pred rokem zacal
delat zavodni Corvetty a muj prvni vytvor vydrzel asi 2 zavody a pak se rozlitnul kardan,
zrovna kdyz jsem v tom sedel na sedadle spolujezdce s notebookem na kline :D Holt
software vzdycky dovoli vic, nez mechanika...

A ad Hirsch - ten se nanestesti ukazal jako totalni loser. Uz davno na jeho software nejezdim
a mam vlastni. Pravda, pribylo par decentnich hardwarovych uprav, ale nic extremniho.
310 koni mi staci. Pridavat vic by znamenalo kovane pisty, vyhodit automat a dat manual...
A ja mam auto na denni jezdeni, zadne zavodeni. Navic jsem zpohodlnel a bez automatu
auto nechci.



jb

moze byt majitel rad, zes to takto prubnul.. beztak to mel nacate a stat se to kdesi u more :)

takze hirsch ma konkurenci...

FPT

až do teď, co? (:
--O-o-O--

fido

Citace: jb kdy April 23, 2013, 02:01:38 PM
tak 1,5t ... predpokladam, ze to byl predohrab tzn. pri akceleraci se zatizi zadni naprava a ještě se hmotnost auta delí na většinou dvě nápravy.

zajimave ze poloosy drzely ...

a co to bylo za auto ? pokud to neni tajne

Saab 9-5 sedan. Ale s vetsim turbem, intercoolerem, vyfukem, sanim, vstrikama, samosvornym diferencialem, keramickou spojkou...
..a bohuzel seriovou prevodovkou :)

jb

tak 1,5t ... predpokladam, ze to byl predohrab tzn. pri akceleraci se zatizi zadni naprava a ještě se hmotnost auta delí na většinou dvě nápravy.

zajimave ze poloosy drzely ...

a co to bylo za auto ? pokud to neni tajne

fido

Citace: jb kdy April 23, 2013, 07:20:48 AM
krasne obrouseni ostrych hran :) a fakt to nebylo nacate od zvysovani kroutaku ?
jenom me napadlo a co motorky na motokrosu ? to furt dostava takove slehy :) a jedou..
Motorka neni zatizena hmotnosti pres 1,5 tuny, takze ten kopanec je proti tomu
zanedbatelny.
Konzultoval jsem to a udajne se to presne takhle stava - tahly narust kroutaku to
unese, ale kopanec uz nekdy ne. btw byla napraskla i skrin :)
Pred necelym rokem jsem upravoval auto a to melo kroutak pres 500Nm - prevodovka
ale dodnes drzi. Tohle byla proste smula :(
Jinak se samozrejme delaji zesilene vnitrnosti do prevodovky, jen je to
holt za jiny prachy :) http://www.maptun.com/shopProduct.php?pid=4581&car=95


jb

krasne obrouseni ostrych hran :) a fakt to nebylo nacate od zvysovani kroutaku ?
jenom me napadlo a co motorky na motokrosu ? to furt dostava takove slehy :) a jedou..

atnarfus


fido

prevodovka rozebrana. Takhle vypada trojkove kolecko:


zbytek je taky na sracky, protoze ty vylamany zuby litaly po cely prevodovce a obcas se nekde zahryzly.

Krtek

No já kdysi posadli Feldu v lese na motor (obě kola vlítly do děr) a do tejdne bylo po spojce komplet - lamela, přítlačák i ložisko

Lihobaron

no nejspis uz byla dost nacata, tezko verit ze nejakej skok v zaberu ji poskodil vod zakladu.. ale umim si to predstavit, v roli "dodavatele sluzby" sou tyhle pripady dycky neprijemnej pruser.. uplne to slysim, "ale dys sme to sem davali tak to fungovalo"  :D