Auto 4x4 ....

Založil Gogo, September 13, 2012, 03:18:30 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 3 Hosté prohlíží toto téma.

Gogo

Tož a je to...
Snad je to pořešeno...
Dnes jsem prošel evidenčkou.
Sportage 2005 2l, benzin.
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

Romanius

A tych 13 je coho? Na benzin je to malo aj po dialnici :-)

brano


Romanius

no neviem či to nebude dospelý range rover

Gogo

A co to je Brano?? Zas nejaká diskoška cooo...
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

Lihobaron

chcelo by to dokůpiť some petrol :)

brano

Tak co Gogo? Uz si vybral :)
Pozri na toto, ani to moc nezere, slabych 13l/100km

ferinom

Franto toto je vlastnost japonskych aj korejskych benzinakov. Teda vsetkych ktore som jazdil. Aj nieco ako brzdenie motorom na 5 prevodovom stupni pri dochadzani do obce je skoro ako na TDi pri vyradenej rychlosti.

Ale volnobeh nie je vysoky. Ten bol vyssi len na motoroch pri sytici, alebo zapnuti klimy.

atnarfus

Divný, nemám osobní zkušenost, ale podíval bych se na fórum příslušné značky, zda to není spíš příznak chyby. Projevy jako vysoký volnoběh, pomalejší klesání otáček a podivné cukání v přechodech (ubrání, přidání plynu), jsou znakem nouzového režimu motormanagementu.

Ladik

Citace: Gogo kdy October 17, 2012, 08:26:59 PM
Mám takový dotázek chlapi, proč u těhle SUV padají otáčky po sundání nohy z plynu tak nějak pomalu?
Setkal jsem se s tím jaku Sportage, tak u Tucsonu a Hondy CRV.
Je to vlastnost, nebo nějaká chyba...?? Proč to tak je?
V osobáku jsem to nezažil, sundám nohu a řadím, u těhle sundám nohu a po vyšlápnutí spojky to vyletí do otáček ...

hmmm nevím, mám automat :-)

Gogo

Mám takový dotázek chlapi, proč u těhle SUV padají otáčky po sundání nohy z plynu tak nějak pomalu?
Setkal jsem se s tím jaku Sportage, tak u Tucsonu a Hondy CRV.
Je to vlastnost, nebo nějaká chyba...?? Proč to tak je?
V osobáku jsem to nezažil, sundám nohu a řadím, u těhle sundám nohu a po vyšlápnutí spojky to vyletí do otáček ...
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

Lihobaron

proste to musi delat nekdo kdo tomu rozumi..

bibo

klasika vypnul benzínové čerpadlo a vstřik se pak nechladí  prutokem v rampě

atnarfus

U primeho vstriku bych to pochopil, ale u neprimeho mne to udivuje.

petrklm

Ani ty velkoobjemový zplynovaný motory nejsou stopro bezpečný, znám jeden Fordí pětilitr, kterej na to málem umřel. Nevím, jak se to mohlo stát, ale vstřiky byly prej doslova zapečený, naprosto nefunkční. Skončilo to výměnou vstřiků a odstavením plynu.
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

brano

Toto by snad do mierneho terenu postacovalo... a odbornik to isto da do plynu  :WTF:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=omIUqLKWn_k

FPT

--O-o-O--

T-Diesel

a to ja asik taky, ale spis origo zastavbu z fabriky (resp. original od dylera se zaruku od nova).

Lihobaron

no vetsinou se dela nejaky doladeni ale laborovani bych to nenazyval.. jinak ja nejsem plynomaniak, ani LPG nechci, ale rozhodne bych dal dneska prednost aute v plynu nez v nafte..

T-Diesel


bibo

já mam v aute lpg a zatim na něm najeto kolem 80 tis a vše funguje tak jak má a ani to domazávání nemám  soused to vedle mě montuje a tech aut do kterejch to cpe je fakt mraky sám má s maxe 2.5 t  a vše v pohodě  jediné do čeho to nechce moc cpát je htp  uklepávaj se kabely ke vstřikum :)

T-Diesel

no, pohadky o dokonale fungujici prestavbe co fakt facha na prvni pokus bez ladeni nechme jinym naivkam, vseci vime, ze to tak neni :)

Lihobaron

jojo, sou urcity typy motoru u kterejch je potreba domazavat sedla ale vetsinou to clovek kterej se vyzna vi a u tehlech motoru montuje to domazavani.. ale jak pises, nema to cenu rozebirat, kazdej at si dela co uzna za vhodny a jedna baba at si povida co chce :)

brano

Suvisi to tak ze ten plyn im dojebal hlavu a voditka ventilov a motor zozral olej pocas cca.200km. Ano, keby to ten kokot odstavil tak sa to nestane. Ale keby tam nemali plyn tak sa to nestane tiez. To je jed, skratka do nejakej 1.2-1.8 , moderneho motoru co ma management ako atomka je to podla mna blbost. Ale je to kazdeho boj.

Lihobaron

no ojnice zkrz blok jak to souvisi s plynem?? at zkusej menit volej v motoru, ne si to jen nechat uctovat..

brano

Jo, profik... ukaz nanho prstom. Co servisujeme auta http://flagask.sk/  tak mali fordy vsetko na plyn samozrejme... kazde auto sa dojebalo, vacsinou sa robili hlavy, dva odisli uplne na smrt, take ze ojnica vybehla cez blok... uz to pochopili a to je firma co ma ten plyn naozaj zadarmo. Takze LPG ano, do nejakeho stareho a velkeho motora.

Lihobaron

dys vono laborovani s LPG je to samy jako dys napises laborovani s dyslovym motorem.. zkratka, dys mas motor v cajku a nechas to udelat profika, nemas problem..

T-Diesel

pro mna by taky bylo prijatelnejsi riziko zatuhnuti nafty v extremu (keremu sa da predejit) nez nejake laborovani s LPG
ale je pravda ze v provoznich nakladech vychaza plyn nejlevnejc. A nasledna prodejnost takoveho auta by mela byt taky celkem dobra.

Ladik

Citace: ferinom kdy October 11, 2012, 10:08:48 PM
Z toho pociatocneho vyberu nieco do 1.8 benzin 4x4 haldex sme sa dostali uz pomaly k off-roadom s rebrinovym ramom a dieslovym motorom alebo odporucanim a benzin dvojnasobneho objemu. :)
Ja to vidim ze to skonci na benzinovom V8 Jeep Grand Cherokee  :D

ta diskoška furt čeká až mu to dojde ;-)
diesle nevadí, v mínus 25 to startuje v poho, jen je třeba na to myslet a nemít tam naftu z léta, 35 je extrém co není často a pokud s tím autem den předtím jezdíš a nestojí někde 14 dní nic se neděje bo se to tam prostě ty tuky neusadí aby to ucpaly

ferinom

Z toho pociatocneho vyberu nieco do 1.8 benzin 4x4 haldex sme sa dostali uz pomaly k off-roadom s rebrinovym ramom a dieslovym motorom alebo odporucanim a benzin dvojnasobneho objemu. :)
Ja to vidim ze to skonci na benzinovom V8 Jeep Grand Cherokee  :D

brano

Da sa ten elektricky predhrev niekde normalne kupit aj u nas? silno o tom uvazujem do jedneho priblizovadla... A k tomu dieslu, nejake SUV 4x4 jedine s dieslom, benzin jedine nieco velke, aspon 3.0 a to predpokladam zivit nechces.

atnarfus

Jestli je tam fakt taková kosa, tak si kup něco s bufíkem, nebo alespoň s elektrickým předehřevem. Ve švédsku to má každý a moc se mi to líbí.

Ladik

Citace: Gogo kdy October 11, 2012, 09:51:16 PM
co je na dehťáku normálního??
Já měl vždy vše co se pohybovalo na benzín od Jawy 21 až dodnes :-)
Jen služební jsem měl f tédéíčku oktu 1 a 2.... ale to jsem holt neovlivnil...

do roku 2004 jsem taky měl jen benzín

Gogo

co je na dehťáku normálního??
Já měl vždy vše co se pohybovalo na benzín od Jawy 21 až dodnes :-)
Jen služební jsem měl f tédéíčku oktu 1 a 2.... ale to jsem holt neovlivnil...
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

Ladik

Citace: Gogo kdy October 11, 2012, 09:44:24 PM
To fakt není prča, když ráno chlapi čekají na odtahovky do  servisu a hádají se kdo má méně času....

woe šak kousek výše někde píšu, co nejblíže centru města ;-)
a už je to cooo? už je to tady ani normální auto si koupit nemůžeš :-)))

Gogo

To fakt není prča, když ráno chlapi čekají na odtahovky do  servisu a hádají se kdo má méně času....
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

Ladik


Gogo

October 11, 2012, 09:40:57 PM #132 Last Edit: October 11, 2012, 09:43:37 PM by Gogo
Nafta a hory.... hoši tady mrzne i v červenci ....
Loni několik dnů pod -35°C to fakt pro naftu není.
Benzín půjde do plynu a je to :-)
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

atnarfus

Zvlášť do čtyřkolky této velikosti. To tě v benálu sežere.

Ladik

Citace: Gogo kdy October 11, 2012, 09:11:19 PM
Ladíku dííky, jsi jediný, kdo mě pomáhá - ta Vitarka je pěkná, jen sakra nafta :-((

nafta je dobrá, mám doma tři, proč ji nechceš????

Gogo

Ladíku dííky, jsi jediný, kdo mě pomáhá - ta Vitarka je pěkná, jen sakra nafta :-((
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

atnarfus

To je Ládíku jediný správný přístup. Prodávající potřebuje prodat a musí být vděčný za každou nabídku, ale ty jako kupující máš dost času a můžeš přebírat jak dlouho chceš.

Já teď pokukuju po nějakém vozu za traktor. Občas zavolám na inzerát a hned mne všichni tlačí ke zdi, že na to už mají tři zájemce... Většinou to ukončím ať mi zavolá, až to ti údajní tři zájemci okouknou. Hned druhý den mi volá, jestli se tedy přijedu podívat a to už jsem na koni: To musí být pěkný křáp, když to tři zájemci nevzali