Novinky v automobilovém průmyslu

Založil FPT, April 22, 2012, 08:02:02 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Romanius


petrklm

A nebo tyhle parádní kousky, ty jsou dokonce už u nás:
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/412690_2938351023866_1413865757_32082777_713504647_o.jpg

a teď to jde, asi dělám někde chybu, jsa pod vlivem :D
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

petrklm

Citace: bibo kdy April 25, 2012, 08:43:38 PM
tak mám momentálně skušenost s 1,2 t od vw a převodovka dg 7 s. a to je teda masakr na motor zatim jen 3 krát na svolávačku  řetěz turbo a ještě něco A převodovka řetěz a asi 6x přehrání softveru beztak to blbne ted se to odvezlo přímo do MLB a sem zvědavej jak to dopadne za rok najeto 36 tis a auto spíš nejezdí než jezdí jo holt euro 4-a vejš nás asi zničí turbomotory 2 valce o objemu 0,5 to bude do budoucna mazec
No, naštěstí se pořád ještě dají koupit pořádný auta s opravdovejma motorama:
http://www.buysaletrade.com/dream_cars/picasa_movies/sold_images/68camaro/68camaro1.jpg

>:( a hele, ono to už zase nefunguje :WTF:
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

bibo

tak mám momentálně skušenost s 1,2 t od vw a převodovka dg 7 s. a to je teda masakr na motor zatim jen 3 krát na svolávačku  řetěz turbo a ještě něco A převodovka řetěz a asi 6x přehrání softveru beztak to blbne ted se to odvezlo přímo do MLB a sem zvědavej jak to dopadne za rok najeto 36 tis a auto spíš nejezdí než jezdí jo holt euro 4-a vejš nás asi zničí turbomotory 2 valce o objemu 0,5 to bude do budoucna mazec

Krtek

Mu Soptík má přetěsněnou převodovku, vyměněnou spojku, nový oleje a filtry, opravenej zase kroužek na ABS a snad má zase pár set tisíc před sebou. Jak jsem tak projel náklady a platby, zjišťuju že nejlevnějš vyjde funglovka někdy v době kolem 4-6 let. To jsem přestal jezdit o autorizáku a krom oleje nebyly potřeba žádný opravy nad rámec pravidelnýho servisu. Pak sem tam něco už pokaždý objeví. Je teda fakt že já radši necham hned všechny ty silentbloky, tyčky, čepy a nevim co ještě měnit.

Jerry.Gunman

Kurňa, chlopi - tež sa musím pochlubit změnou v autopárku.

Předevčírem jsem se s vysavačem, dvěma handrama, několika kýbly vody a prastarou zubní kefkou vetnul do Citrónka, bo už byl zadělaný tajak jetel po kravách.
Takže je fčílkaj vyblýskaný jak psí tentononc a hnedle vypadá o million procent hezčeji  ;D
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

FPT

Hele, to jako řídící jednotka větráku chladiče stojí fakt 9200,- peněz?
Já se s tím prostě nedokážu nějak psychicky vyrovnat...
--O-o-O--

Tom

April 25, 2012, 05:46:08 PM #41 Last Edit: April 25, 2012, 05:47:44 PM by Tom
Citace: Jerry.Gunman kdy April 25, 2012, 08:12:02 AM
Citace: Tom kdy April 25, 2012, 08:01:23 AM
Mě se zdá, teď to nemyslím proti tobě samozřejmě, že tady by nejradši každý jezdil s autem co stálo nový aspoň mega, ale když má vytáhnout 12 tisíc za opravu klimatizace tak je problém, ale samo klimu dneska v autě potřebuje každej, jinak je to pro socky  :)

No když si vezmu, že za "prostřelený" chladič klimakterizace + novou náplň + veškerou práci servisáků jsem loni dal 11.300, tak adminovo rozčarování vcelku chápu...
Přece jen, ten jeho Monďas byl coby nový v podobné cenové kategorii jako ta moje C5 - a jak se zdá, tato konkrétní oprava v jeho konkrétním servise bude asi poněkud méně laciná  :(

http://www.auto.cz/citroen-c5-ceske-ceny-zacinaji-na-594-900-kc-8134
http://www.autoweb.cz/recenze-testy-aut/ford-mondeo-3-0-v6/380/

Pokud ale díl stojí tolik, tak s tím moc dělat nejde  :(

Tom

Citace: brano kdy April 25, 2012, 01:34:20 PM
Tazko sa vyjadrit k cene, kazdopadne bud je zla RJ alebo motor, su to dve veci ktore asi nebudu pokazene naraz. Kompletna sahara+dva vetraky stoja v druhovyrobe cca. 250e

Ale on má jeden větrák s jednotkou, ta verze s dvouma větrákama nemá tuhle jednotku.
Dneska přijela harakira 2.0TDCi tak jsem na to koukal, jeden větrák a na jeho tělu přišroubovaná jednotka.

FPT

To chápu, ale jako zákazníka mě to fakt nedojímá.
--O-o-O--

atnarfus

Citace: FPT kdy April 25, 2012, 08:32:00 AM
nebo dostupnost dílů - mi ve fordu řekne, že nemá skladem nějakou hadičku, ale mají ji skladem na ořechu, takže zítra odpoledne bude. jako sorry, ale to se nemůže sebrat a zajet tam? z motola?

Jestli je to větší firma, tak mne to nepřekvapuje. Já jsem nedávno potřeboval těsnící kroužek na hydrauliku za cca 5Kč. Náš dodavatel hydrauliky to neměl. Druhý prodejce podobného zboží tady ve městě to měl, ale my ho nemáme v SAPu založeného jako dodavatele. Tak jsem musel přemluvit toho prvního dodavatele ať to tam dojede koupit, při té příležitosti mi to přiveze a následně nám to vyfakturuje. Raději jsem nepátral kolik si přihodil, byl jsem rád, že jsem to za dvě hodiny měl na stole.
Kdybych si pro to musel jet sám, tak bych si musel napsat cesťák na auto (podepisuje ředitel), dojet to za své peníze koupit (protože záloha z pokladny to akce sama o sobě), následně to vyřídit u zásobovače aby založil dodavatele a položku v SAPu a pak dojít do pokladny pro peníze. To bych tu pětikorunu raději dal ze svého a neštval zásobovače a pokladní.

A takto to opravdu ve velkých firmách chodí. Věc za půl milionu koupíš snáz, než za pětikorunu.

Jerry.Gunman

Citace: FPT kdy April 25, 2012, 08:32:00 AM
já nechci na servisu nijak zvlášť šetřit, auta jsou v provozu denně a vím moc dobře, že i nový auto potřebuje investice, natož starej pekáč, ale nemám rád, když se mě v servisu dělaj vola.
no, uvidíme, jak to dopadne.

Mé pocity v kostce z většiny servisů, které jsem kdy navštívil ...  :o
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

brano

Tazko sa vyjadrit k cene, kazdopadne bud je zla RJ alebo motor, su to dve veci ktore asi nebudu pokazene naraz. Kompletna sahara+dva vetraky stoja v druhovyrobe cca. 250e

FPT

V pohodě, oprava klimatizace by mě nerozhodila, ale větrák motoru za patnáct litrů? jsem si mohl rovnou koupit jaga...
hlavně mi něco úplně nesedí na tom servisu.
třeba to, že závadu diagnostikoval po telefonu (což teda nebylo nic těžkýho), pak jsem tam přijel, řekl, že jestli to bude opravdu ono, tak to je dobrý, protože to bude stát max bůra, pak mi řekne, že to bylo přesně to, co říkal, ale bude to stát třikrát tolik.
šéf příjmu, co dělá patnáct let u forda a takhle se sekne v odhadu ceny banální opravy?
navíc mi řekne, že to bude druhej den v pět hotový, a když mu v půl šestý volám, tak mi řekne tohle?
mně nejde ani tak o ty peníze, já pochopím, že některý součástky jsou prostě drahý, a že práce taky něco stojí - taky nedělám zadarmo, žejo. ten přístup je mi divnej, ale já jsem asi fakt rozmazlenej z av caru, tam je mi technik schopnej volat třikrát denně, když to má stát o pětikilo víc, než mi řekl, když si tam musej auto nechat, dá mi vědět hned, jak na to přijde. a nehrajou machry, nepovídaj si se mnou o svým životě, prostě opravujou auta.
jsem tam teď nechával piškota, něco tam nešlo, strávil jsem na příjmu půl hodiny, koukal do počítače a vymejšlel všechny možný varianty, co by to mohlo bejt a kolik by to stálo. nikdy se mi tam nestalo, že by neseděl odhad ceny opravy - teda jo, ale to jsem vždycky platil míň. a to auto si v tom servisu už něco odstálo teda.
nebo dostupnost dílů - mi ve fordu řekne, že nemá skladem nějakou hadičku, ale mají ji skladem na ořechu, takže zítra odpoledne bude. jako sorry, ale to se nemůže sebrat a zajet tam? z motola? u piškota nemaj skladem spojkový lano, že ho objedná, říkám - kdy to bude? no, musíme to nechat poslat z rakouska, takže bohužel až zítra ráno...
já nechci na servisu nijak zvlášť šetřit, auta jsou v provozu denně a vím moc dobře, že i nový auto potřebuje investice, natož starej pekáč, ale nemám rád, když se mě v servisu dělaj vola.
no, uvidíme, jak to dopadne.
--O-o-O--

Jerry.Gunman

April 25, 2012, 08:12:02 AM #34 Last Edit: April 25, 2012, 08:22:37 AM by Jerry.Gunman
Citace: Tom kdy April 25, 2012, 08:01:23 AM
Mě se zdá, teď to nemyslím proti tobě samozřejmě, že tady by nejradši každý jezdil s autem co stálo nový aspoň mega, ale když má vytáhnout 12 tisíc za opravu klimatizace tak je problém, ale samo klimu dneska v autě potřebuje každej, jinak je to pro socky  :)

No když si vezmu, že za "prostřelený" chladič klimakterizace + novou náplň + veškerou práci servisáků jsem loni dal 11.300, tak adminovo rozčarování vcelku chápu...
Přece jen, ten jeho Monďas byl coby nový v podobné cenové kategorii jako ta moje C5 - a jak se zdá, tato konkrétní oprava v jeho konkrétním servise bude asi poněkud méně laciná  :(

http://www.auto.cz/citroen-c5-ceske-ceny-zacinaji-na-594-900-kc-8134
http://www.autoweb.cz/recenze-testy-aut/ford-mondeo-3-0-v6/380/
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Tom

Citace: FPT kdy April 24, 2012, 05:24:20 PM
Takže ta Henryho sranda s nefunkčním větrákem bude stát patnáct tisíc.
Obávám se, že pokud to takhle půjde dál, asi se úplně nespřátelíme.
Na to, že s tím autem vlastně dohromady nic není, mi to přijde docela ranec.

Zase ber v potaz, že máš pořádný auto s motorem 3.0 V6, u auta téhle kategorie je potřeba počítat s tím, že nějaký desetník do opravy tě nevyvede z míry.

Mě se zdá, teď to nemyslím proti tobě samozřejmě, že tady by nejradši každý jezdil s autem co stálo nový aspoň mega, ale když má vytáhnout 12 tisíc za opravu klimatizace tak je problém, ale samo klimu dneska v autě potřebuje každej, jinak je to pro socky  :)

atnarfus

Stará auta mají předřadný odpor, nebo několik vynutí v motoru. V současnosti je levnější udělat polovodičovou regulaci. Cena je nižší, spolehlivost menší, co víc si může výrobce přát.

FPT

--O-o-O--

brano

To som chcel napisat hned, len to nejak z telefonu neodislo... ano, ford ma riadiacu jednotku aj na vetrak, ta je priamo na vetraku a odchadza dost casto...  normalne nemozu spravit ako pise franta, kabel, spinac, poistku, spravia takuto kokotinu, rychlost vetraka s PWM regulaciu... naco??? uplne zbytocne.

bibo

asi tak nějak autorizák ani náhodou a to má skušenosti jen se škodofkou a vw a to je takovej masakr že bych  kurna jak se do toho sem vkládaj smajlici  :(

atnarfus

Já bych se v tom samozřejmě vrtal sám, ale být tebou, tak to dám ještě nějakému šikovnému autoelektrikáři. Řídící jednotky v autech jsou extrémně málo poruchové věci a nejdřív bych nechal někoho projít všechno okolo. Přinejhorším je určitě k mání nějaká jetá za přijatelnější peníz.
Jak se znám, tak bych se před investicí podrápal i v té řídící jednotce. Zrovna nedávno jsem jednu opravil za padesát korun. Stačilo vyměnit vestavěné relé.

Jerry.Gunman

Citace: FPT kdy April 24, 2012, 08:30:11 PM
Já bych to řešil jinak, ale momentálně to není na mně.
U piškota je to jinak, tam jsem si jistej, že se mě nesnažej vokrást, známe se už léta a lepší servis jsem nikdy nezažil. Tady nějak nevím, co si mám myslet, nepůsobí to na mě úplně dobře.

No a brání Ti něco jezdit do Pažoutího servisu i s Fordem?
Já si Citrónka nechávám servisovat taky takhle
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

atnarfus

Kolega to se závadou odemykání kufru dal do autorizáku. Tam z nich vylezlo, že nepřišli na to čím to je a chtěli litr za práci. Poslal je do háje.
Pak když mu měnili vstřiky a propálený píst, tak měli víc času se v tom vrtat a nadhodili že za sedmičku to dají do chodu. Nová řídící jednotka vše vyřeší.

FPT

Já bych to řešil jinak, ale momentálně to není na mně.
U piškota je to jinak, tam jsem si jistej, že se mě nesnažej vokrást, známe se už léta a lepší servis jsem nikdy nezažil. Tady nějak nevím, co si mám myslet, nepůsobí to na mě úplně dobře.
--O-o-O--

atnarfus

Kolega má přesně tohle mondeo, ale v dehtu, a pro změnu mu chtěli dávat novou řídící jednotku za sedm tisíc, jako řešení problému s otevíráním kufru tlačítkem od řidiče. Koukám univerzální způsob opravy čehokoli elektrického.

Škoda že nikdo už nedokáže dělat auta, kde od baterky vedl drát přes pojistku a spínač rovnou ke spotřebiči. Závada tak byla s žárovkovou zkoušečkou nalezena do pěti minut a vyčištěním kontaktu vyřešena.

FPT

Prej má větrák nějakou řídící jednotku bo co. Mno a ta stojí 9200,- peněz nebo tak něco.
--O-o-O--

bibo

to je i těsnění pod hlavama ne sakra  nějaká divná cena

FPT

Takže ta Henryho sranda s nefunkčním větrákem bude stát patnáct tisíc.
Obávám se, že pokud to takhle půjde dál, asi se úplně nespřátelíme.
Na to, že s tím autem vlastně dohromady nic není, mi to přijde docela ranec.
--O-o-O--

FPT

--O-o-O--

Jerry.Gunman

April 24, 2012, 08:16:59 AM #19 Last Edit: April 24, 2012, 08:24:33 AM by Jerry.Gunman
Citace: FPT kdy April 24, 2012, 08:10:55 AM
Třeba si to vybral hned na začátku a teď už bude v pohodě (:

Tož držám pěsti  ;)

A co se vůbec stalo s Piškotem? Ještě ho provozuješ nebo už rajtuje kdesi na vrakáču?
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

FPT

Třeba si to vybral hned na začátku a teď už bude v pohodě (:
--O-o-O--

Jerry.Gunman

Citace: FPT kdy April 23, 2012, 06:56:36 PM
Pravděpodobně nejde větrák, takže jsem dolil vodu, vzpomněl na časy 120 a s topením naplno jsem se vydal po 180 najetých kilometrech navštívit servis.
Jooooo, Ford.
Ale zase chápu ten přátelskej vztah servisáků k zákazníkům. V Peugeotu ho maj taky (:


Safra...
Tak to je mi líto - přece jen, vůz mé nejoblíbenější značky - a sere se? Toť krajně nepříjemé  :(  :-\  :(  :-\  :(  :-\
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

FPT

Ne-e. Aspoň jsem nechal dodělat denní svícení.
--O-o-O--

atnarfus

Tak je to fofrník, ještě že tak. Při zapnutí klimakterizace se taky nerozfofruje?

FPT

Však ono se to taky uvařilo v koloně. Za jízdy v pohodě.
--O-o-O--

atnarfus

Větrák? Spíš termostat, jestli se to uvařilo za jízdy. Díky nefunkčnímu větráku by jsi to uvařil při popojíždění v koloně.
Nechci malovat čerty na zeď, ale pak už jenom čerpadlo, hlava...

FPT

Pravděpodobně nejde větrák, takže jsem dolil vodu, vzpomněl na časy 120 a s topením naplno jsem se vydal po 180 najetých kilometrech navštívit servis.

Jooooo, Ford.

Ale zase chápu ten přátelskej vztah servisáků k zákazníkům. V Peugeotu ho maj taky (:
--O-o-O--

brano


Ladik


brano


Jerry.Gunman

Citace: FPT kdy April 23, 2012, 02:08:32 PM
Takže Fix Or Repair Daily fakt funguje. To mám radost, zvlášť, když jsem piškota ráno odvezl do servisu a potřebuju nutně do Průhonic.

Čto slučílos, tedy čto zkurvílos? :-[
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

FPT

Takže Fix Or Repair Daily fakt funguje. To mám radost, zvlášť, když jsem piškota ráno odvezl do servisu a potřebuju nutně do Průhonic.
--O-o-O--