dobří ovce...

Založil black_sheep, June 23, 2015, 12:00:31 AM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 2 Hosté prohlíží toto téma.

black_sheep

tak od minule jsem ještě změnil práci a jezdím občas s kolegou C5II. zrovna s ním vybírám C5III, tak jsem už jel ve třech a vzpomněl si na Jerryho *886*  koráb je to slušnej, vážně pohodlné auto s pěknou výbavou za málo korun, ale místo volantu to má kormidlo ;D

[/size][size=78%]jsem ho ještě nalomil do Outbacka 2010+, ale v něm zase jeho žena nedosáhne na spojku, aniž by si podrtila koleno. teda zrovna od japonců bych tohle nečekal. jsem zvědavej, co nakonec koupíme[/size] *886*

Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

Krtek

No jak bych to.... Jestli se dělá celý Bentley jako to co se vyrábí u nás... Tak je šumák jestli máte BMW, Bentleye nebo blbou A4ku. Prakticky se Bentley v interieru liší jenom stříbrnejma pozlátkama, navíc to ani neni kov z důvodu šetření ale takový to pozlátko jako na hračkách z Číny :-(

Jerry.Gunman

Citace: T-Diesel kdy September 17, 2016, 09:31:55 PM
BMW taky rozhodne neni meritko, podle ktereho by se melo hodnotit zpracovani interieru, pouzite materialy atd., to fakt ne  ;)

Tak tak, když už něco jakostního s B na začátku, tak raději Bentley
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

T-Diesel

Citace: black_sheep kdy June 23, 2015, 10:29:40 PM

Jenže všechno je to pořád nádherný proti korejcům, tam jsem nasypal do oprav zkorodovaných dílů opravdu neskutečné množství peněz! *917* a cokoliv jsem rozebral, tak nebylo příliš kvalitně vyrobené, spíše co nejlevněji. Ty interiérové díly byly teda opravdu hodně shitovní, do toho už bych zpět nešel, to jsem si odvykl. To u Forda rozhodně není. Pořád to není BMW, ale k tomu ještě asi potřebuju dozrát :)

BMW taky rozhodne neni meritko, podle ktereho by se melo hodnotit zpracovani interieru, pouzite materialy atd., to fakt ne  ;)

Krtek

Mně by teda hlavně vadil ten malej dojezd na CNG oproti LPG. U nás v PB už taky nějakou čerpačku na CNG postavili ale stejně o tom do budoucna ani neuvažuju. LPG teď stojí 11,90 a dojezd mam kolem 400-450 km na nádrž. Starty na benzín beru jako plus páč tolik nehuntuješ motor. Znam případy co jezdily jenom na plyn (u různých systémů to po různu jde) a pak přišly problémy, často to odnesou benzínový vstřiky.
Přestavba na LPG se dá udělat už do 25 tisíc na 6hrnek.

Jerry.Gunman

Citace: black_sheep kdy August 30, 2016, 01:43:21 PM
a na CNG se dá přestavět cokoliv? vyplatí se i auto do 100 tisíc? *886*

Noooo, za přestavbu dáš nějakých 40 - 50.000 CZK http://www.fedorauto.cz/cenik-prestavba-cng
Při nominální spotřebě 8 litrů benzínu vs. 5 Kg CNG na jednom km ušetříš okolo 1,10 Kč - tak si to spočti :)
A co se čerpaček týče, sice ji nenajdeš v každej řiti, ale po republice je jich celkem dost...
http://www.cngstanice.cz/mapa-cng-stanic.html
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

black_sheep

mimochodem, C5ka je mi velmi sympatická - žena mi stejně nedovolí jet rychle a psy pak lítaj zleva doprava, časem do toho děti nejspíš přibudou... takže když už ne sport, tak chci pohodlíčko ;D
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

black_sheep

a na CNG se dá přestavět cokoliv? vyplatí se i auto do 100 tisíc? *886*
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

War

CNG pracuje s mnohem vyššími tlaky, jak je mnohem méně čerpaček, tak je mnohem méně servisů. Servisní úkony jsou mnohem dražší a málokdo to umí. CNG umí startovat bez benzínu, to by se mi moc líbilo.
Saab 2.0i LPG

Jerry.Gunman

Než LPG, zkus raději CNG
Není tam (prý) úbytek výkonu jako u LPG, a cena CZK/km pak vyjde podobně, jako bys jel s nafťákem
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

black_sheep

brývečer, tak přesně po roce jsem zavítal na fórum zjistit co nového *886*
mezitím jsem ST 220 z roku 2002 vyměnil za o 4 roky novější ST 220. místo červené je černé, jinak to je zase ten samý fordí sedan  *943*


pak taky jsem [size=78%]našel ženu, co má taky pejska, takže jsem koupil i tu zmíněnou Lybru JTD v kombíku, ať můžeme vozit pejsky a harampádí a nemusel jsem se strachovat o recara a nemusel jsem plánovat víkendy jen podle toho kam dojedeme na jednu nádrž[/size] *974*


co nového u vás? přemejšlím že příští rok vyměním Lybru za něco jiného, nafta mi smrděla a smrdí i teď, tak bych šel do nějakého LPG kombi, ideálně 6+ hrnků, aby s tím šlo jezdit po Praze a nesežralo mě to. Lybra v tomhle ohledu funguje dobře s nájezdem kolem 30 tisíc za rok, ale vůbec nejede  *952* [/size][size=78%]nějaké tipy na větší kombík/MPV? Moc by se mi líbil S-Max 2.5 Turbo, ale nevím jestli to je dobrej nápad dávat do plynu...[/size]
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

black_sheep

tak jsme pořídili závodní šelmu - kdo jste facebookový, sledujte nás *886*

https://www.facebook.com/fart.racing.team
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

atnarfus

Kliky na Lancii jsem taky vyrabel. Plast to byl tak mizerny, ze to nemelo smysl kupovat. Vyfrezoval jsem to ocelove a na to nasadil puvodni chromovany plech. Videt to nebylo a prezilo to auto.

Jerry.Gunman

Co si pamatuji, náš soused míval Fiata 1500 z poloviny 60. let 
http://auta5p.eu/katalog/fiat/fiat_10.php
http://auta5p.eu/katalog/fiat/fiat_1500_01.php

a když mu na přelomu 70./80. zrezivěly oba přední blatníky, udělal si kopyto, vzal si plech a oba  si samo-domo prostě vyrobil :D
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

FPT

Auto napadené kutilem...
--O-o-O--

black_sheep

přesně tyhle kutilský výrobky mi připomínají socík ještě mnohem víc, jakkoliv to přímo bylo až po revoluci, kutilo se jináč úplně všechno :) když už zmiňuješ tyhle srazy, tak taková Westfalia... *1025* OK

a když jsme u toho kutilství... na mé ex-lancii ten bývalý majitel vyrobil snad všechno, co se mu rozbilo. kliky, zámky... byla pak zábava to všechno shánět a vracet do původního stavu *886* v té době zrovna přítelkyně koupila dům, kde bydlel také takový kutil, co dokázal vyrobit všechno z naprosto neuvěřitelných věcí. tuhle dobu prostě nezačnu mít rád.
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

jb

no trabanti maji kazdorocne sraz  u nas v CHKO :)
nekteri maji z urizleho trabose i karavany... nevim, jestli to maji legalne na znackach, ale vypada to stylove

black_sheep

 OK boží řešení! *943*
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

elpidio

Citace: Krtek kdy August 12, 2015, 08:13:44 AM
Náhodou ale lespoň trabanti voněj. Oroti commonrail naftoňum je trabant květinová louka  a rád si za nim jízdu kdykoliv vychutnam. Bohužel je to čim dál vyjímečnější zážitek :-(

Květinová louka má i jiné využití

http://cestovani.idnes.cz/foto.aspx?r=expedice-trabant&c=A150811_120803_expedice-trabant_hig&foto=HIG5d2cf0_Z_Timoru_na_Flores_02.jpg
Ne, hádejte, mám Rujánu.

black_sheep

když si představím Prahu, přeplněnou nafťáky, jak kolem nich ráno jedu na kole a relativně nic necítím, a pak to porovnám s otcovými vzpomínkami na DDR, neřekl bych, že trabanti/wartburgy zrovna voní...  *886*

mimochodem, ty smradlavý diesely bych zase tak už nehejtoval, momentálně se cítím na to, že si jeden pořídím, protože dát 100 nebo 50 tisíc ročně do pohonných hmot je zkrátka rozdil, kterej nelze zanedbávat *871* nicméně STčka se nechci vzdávat, takže si asi koupím Lybru JTD, alespoň do toho můžu naházet kola a vyjet si někam, kam se Ford nedostane OK a bude stát jako benzín na sotva půl roku, hehe *886*
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

Krtek

Náhodou ale lespoň trabanti voněj. Oroti commonrail naftoňum je trabant květinová louka  a rád si za nim jízdu kdykoliv vychutnam. Bohužel je to čim dál vyjímečnější zážitek :-(

black_sheep

trabanťákům fandím, však jsem ji taky poslal nějaký ty kačky na béňo a M2téčko  *785*
ale zájem o traboše to ve mě teda nevyvolá. totiž jak já nemám rád komunisty, tak ty káry z východního bloku prostě nesnesu taky. navíc, díky nemožným obstrukcím ty auta nikdy nebyly technicky zajímavý či jakkoliv atraktivní. to nejlepší, co bylo k dispozici, byly licence aut ze západu, jestě navíc postupem času "socializovaný". *871*
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

jb

trabose 12V bych bral :) ale dneska uz to vsecko roste na cene..
a ti cestovatele se zlutyma hrabosema asi taky prispejou k oziveni zajmu o ryntyntynky..




bibo

trabanta na vás a nebo espace tam nic nerezne vše je plast :)

jb

no nevim ty nove bmw typu X4 X6 a X5 vypadaji jak od kolotocaru...

a sestivalce uz taky pomalu bojkotujou a v nove trojce bude zaklad trivalec... uz asi nejak neplati radost z jizdy ...



black_sheep

ještě mi teda furt nedá spát AR 159, jenže od tý doby, co do Alf nedávají Busso, tak nějak nemohu vybrat vhodnou motorizaci *871* možná 1750 TBi, ale ta je krapet mimo rozpočet a pořád se nějak bráním pidimotoru o kubatuře 1.8.
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

black_sheep

Citace: jb kdy July 02, 2015, 05:06:13 PM
no nebylo to moje auto, ale vypada to nyní takto.. pokud jsem to tu daval, tak skleroza :)
Ford se tvaří, že to je chyba udržby a že se to stalo za dvě eee tři zimy...

fujtajxl. to je hnus. bohužel už jsem to viděl na více kouscích, obvykle rok výroby ~2001. já měl tři fordy z těch let, a na dvou bez jakékoliv údržby furt cajk, ale na jednom se to takhle rozjelo taky. kdoví, co tam ve Fordu kdo flákal :-\ ale furt je to zlatý oproti jinejm...

tohle mě prostě nutí zopakovat to, co už tvrdím pár let. stejně všici skončíme u BMW *886* ostatně dost mě teď zaujal Mini Cooper S ještě ta verze s kompresorem, tak možná už se přibližuju ;D
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

Lihobaron

nic nevoddelavej, vodreznou samy  *753* :lulka:

jb

no ja pak asi oddelam vsechny dvere a bude z teho takova piskova buggyna :)



Lihobaron

tak ja mam dva fordy z tohodlenc inkriminovanyho roku vyroby, ale voba tridveraky, takze pri vymene dveri kurefsky usetrim  *886*

jb

Tak toto jsem si myslel donedavna taky...

Lihobaron

zvenku ne.. zevnitr jo.. je tam spoj dvou plechu a zevnitr dveri tam zatejka voda.. staci to nechat jednou za par let poradne vystrikat.. v pripade pravidelnejch kontrol je i kontrola karoserie a do 12let ti ford vymeni dvere v zaruce.. do nejakyho roku vyroby, uz netusim kteryho, nemusela bejt ani pravidelne vyplnovana serviska..

Krtek

hmm pěkný. A co se na tom dá prosim tě udržovat ??? Auto umeju 2x do roka v myčce a víc neřešim. To by chtěli abys ho stříkal nějakou ochranou pěnou zvenku či co ?

jb

no nebylo to moje auto, ale vypada to nyní takto.. pokud jsem to tu daval, tak skleroza :)
Ford se tvaří, že to je chyba udržby a že se to stalo za dvě eee tři zimy...



Lihobaron

tyhlenc fordi inkriminovany dvere staci nechat vystrikat voskem.. jak se strikaj dutiny.. neucpat tim odtoky a melo by bejt vpoho..

jb

tak muj salek caje jsou taky vic obytna auta nez fiesta :) ale s obytnym autem moc nemuzes jezdit kazdy den.. resp muzes :)

black_sheep

tak Fiesta mě moc nebere, tedy, až na jednu výjimku! párkrát jsem měl možnost řídit ST150, a musím říct, že to je jedno z nejzábavnějších aut, co jsem kdy řídil! musím uznat, že každé auto se hodí k jinému účelu, ale na suchém asfaltu a technické trati s krátkými zatáčkami to je opravdu asi nejzábavnější auto co jsem měl v rukách :)

jinak novinky v osobním životě, mimo automobilový svět? hele, tak, je toho docela dost na dlouhý večer u piva - zkusím být stručný jak jen to dokážu :-) po osmi letech života v Liberci, kde jsem studoval na pančitele, jsem ho opustil za prací a šel do Prahy. pořád dělám takový ty programátorský - vývojářský věci ohledně webu, myslím že tady jsem se profesně našel a jsem spokojený, ale nemyslím si, že tak vydržím navěky. možná časem půjdu učit, možná se na všechno vykašlu a koupím si malý dům v itálii a budu tam pěstovat rajčata :-) V Praze už žiju druhým rokem, a zvykám si. Liberec mi chybí, ale ten kulturní život tady, gastronomie, práce - to je jiný level! jinak stále svobodný, bezdětný a momentálně i single. akorát pes v mé péči po jednom delším vztahu... :) takže ještě možnost si užívat youngtimery, prohánění STčka po Sosnové a podobné klukoviny :D co u tebe/u vás? koukal jsem, že jsi přešel k francouzům už natrvalo asi? Saaby už prakticky mezitím vymřeli asi i tady, což...?
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

jb

tak pokud sezenes zdrave dvere na fiestu 2004 deep navy blue.. tak je vklidne vezmu.. ale vsecko co jsem objevil melo ten sam mor... korozi


Jerry.Gunman

Jo, chlape - zkus taky napsat co u Tebe proběhlo nového (kromě aut :D) za tu dobu, co jsi byl "v emigraci"
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

black_sheep

Jinak u 12 let starého Fordu není problém koupit zdravé dveře á ~500 Kč přímo v barvě. Je to sice slabá útěcha, ale pořád lepší, jak měnit zadní blatník á 16k bez DPH či prorezlou nápravnici za 10k. Nebo plechový kryty kotoučů á 3.000 kč, tedy víc, než u jiných aut přímo za kotouč z kvalitní ocele. *886* Zkrátka, nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci! :-)
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

black_sheep

ano, pravda, ani Ford není zrovna etalon antikorozní ochrany :-) Fordy jsem za posledních 12 let, co jsem vlastníkem auta, měl tři, všechny novější než 2001 a tam už je to daleko lepší, než u těch starších, kde to byla skutečně bída a po kterých jsem příliš netoužil. Ani zmíněné materiály v interiéru nejsou 100 %, ale opět - od Mondea MKIII je cítit razantní změna k lepšímu; ikdyž pár dílů by si tak viditelné cutování costů nezasloužilo, je to na solidní úrovni :-)

Konkrétně u Mondea třetí generace byla konstrukční chyba u dveří; ty jsem teda viděl prorezlý skrz u cca 10 let starého auta, to bylo dost ošklivé. Ale jinak je IMHO Ford co se odolnosti vůči korozi naprosto v pořádku. Své první V6 jsem rozebral do šroubku na díly, protože jsem na dálnici trefil prase. Byl jsem velmi překvapený, v jak skvělé kondici v roce 2013 bylo auto z roku 2001 s 250.000 km :-) Navíc, aktuálně jsem vybíral kolegovi auto z koncernu VW do 8 let stáří a neviděl jsem teda nic pěkného, zkrátka to šetření je dneska vidět už po pár letech.

Jenže všechno je to pořád nádherný proti korejcům, tam jsem nasypal do oprav zkorodovaných dílů opravdu neskutečné množství peněz! *917* a cokoliv jsem rozebral, tak nebylo příliš kvalitně vyrobené, spíše co nejlevněji. Ty interiérové díly byly teda opravdu hodně shitovní, do toho už bych zpět nešel, to jsem si odvykl. To u Forda rozhodně není. Pořád to není BMW, ale k tomu ještě asi potřebuju dozrát :)

Lancie jsem měl prozatím dvě, obě byly starší než 30 let a překvapili mě svoji spolehlivostí. Na to, jak sofistikované auta to jsou (jedna byla dokonce Integrale), tak to byly mechanicky naprosto parádní auta. Ale u nich ještě platila italská klasika - koroze a elektrika!  *1001* Jde už ale spíše o yougtimery! U těch novějších už se to nekoná, ty jsou vlastně docela dost odolná, ale zase už to jsou auta, která příliš nenadchnou, vlastně, těžko u nich hledat jejich zacílení - ani kočka, ani pes. Nicméně interiéry mají vždycky naprosto perfektní :)
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

jb

Pokud jsi videl dvere 120tky po 20 letech tak presne tak vypadaji dvere vc zadnich na fordu...kupovano nove zadna zborenina .. Hnije to zevnitr ven karosar rekl ze to nema cenu spravovat ze neni co vyvarir ze uz je pouze vnejsi plech... A zaruku maji 12 let ale tatovi chybelo razitko v servisce...zajimave ze se nepise nikde proc mu ho nedali..pry to resi ustne..no nic s ceskym fordem uz ani slapaci auticko...import bezzuby a dealeri jenom rychly zisk bez nejakeho vazeni si zakaznika...

Myslim ze dacia by vypadala stejne neli lepe...feli vypada po 16 letech jak nove auto proti tomu "pozinku"..na to mi reklamacni technik rekl ze feli je sto pro pozink jinak by tu nebyla... Jj znalec :)

Jinak mam i itala s 200tkm a zavady v ramci normy...vstrik jeden, civky apod