Pořízení nové plechovky

Založil atnarfus, January 01, 2015, 09:23:53 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 2 Hosté prohlíží toto téma.

Krtek

No zrovna na tohle jsem si vzpomněl a tuhle stránu wiki jsem si našel. Kdysi jsem měl možnost project se služební 316kou s objemem 1.9  OK

elpidio

To máš jak u některých BMW. Tam to z označení taky nepoznáš https://cs.wikipedia.org/wiki/BMW_%C5%99ada_3_%28E46%29
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Krtek

tak to jsem netušil. Zmátlo mě že VW asi blbě značí jako 1.8T motor s objemem 1,8l, turbem a 150 kobylama.

elpidio

To ví přece každej, že označení 1,8t má nejslabší dvoulitr s nejslabším půl barovým turbem a 150 kobylcama.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Krtek

hmm vzadu napsáno 1.8t a objem motoru 1990... výkon neuváděj. Holt asi fanda do sobů.

elpidio

Ne, hádejte, mám Rujánu.

FPT

--O-o-O--

elpidio

A co pašík a Vectra ? Začínám tě podezřívat, že máš někde takový malý Monte Karlo :)
Ne, hádejte, mám Rujánu.

FPT

Mám V40. Asi půjde do prodeje, 9-3 začíná nabývat reálnějších obrysů.
--O-o-O--

elpidio

Ty máš Volvo ? Já zvažoval i S60.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

saabik


FPT

Asi jo. Momentálně přemýšlím, jestli neprodat Volvo.
--O-o-O--

elpidio

Ne, hádejte, mám Rujánu.

FPT

To auto je podezřele levný. Ale momentálně sháním to samý (: Zkusím se zeptat švagra, jestli nebude mít cestu kolem.
--O-o-O--

elpidio

Hmm, tak hodnocení pána prodejce nic moc...   >:(

http://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=883861&telefon=606085501&jmeno=Sab%C3%ADk
Ne, hádejte, mám Rujánu.

elpidio

Ne, hádejte, mám Rujánu.

petrklm

Tak to jsem rád, tedy nic, co bych nedokázal provozovat. Díky  OK.
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Lihobaron

fatalni ne, jen neco s volnobehem, uz si moc nepamatuju, bud se nejak zasira klapka nebo vodchazej ty volnobezny ventily, ale neni to nic ceho se bat..

petrklm

Napsal mi, že to včera prodal :(. Ale je jich dost, něco snad najdu. Mrazovka se dá snad vyměnit, a nebo je tam nějakej problém? A když už obtěžuju, 1,8 má/nemá nějakej fatální problém? Koukal jsem, že jich je snad i víc, než 1,6 a vzal bych ji radši, než 1,4.
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Lihobaron

jj, vypada to na fandu.. teda vypadalo, koukam uz je inzerat vymazanej.. pak je tam este jeden, cerstvej dovoz, ale jen 1.4ka a je v brne.. jinak u tehlech to chce vohlidat hlavne prahy a spodky dveri, 1.4 a 1.6tky zkontrolovat jiskriste bejvaj prorezly mrazovy zatky a chcije tam voda jinak to sou super vozitka za hubicku..

petrklm

Citace: Lihobaron kdy October 15, 2015, 04:55:41 PM
zrovna schanim neco klukoj mam ho v zalozkach ale pro me je to daleko..

http://auto.bazos.cz/inzerat/51755439/Ford-focus-16-16V-74kW-modra-metaliza.php
Dík za nasměrování, na tom bazoši je jich hromada... jen tenhle, fakt pěknej, je už nejspíš u novýho pána. Inzerent nereaguje...
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

petrklm

Citace: Jerry.Gunman kdy October 15, 2015, 04:38:55 PM
A Ty jsi v pořádku?
Čert vem wágen, ten se vždycky nějaký sežene. Důležitější je, aby to nešlo do masa...
Jo, dobrý, ani mi nespadly brejle z nosu :)
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Lihobaron


Jerry.Gunman

Citace: petrklm kdy October 15, 2015, 11:17:06 AM
Tak jsem před pár hodinama ženě rozbořil Fokuse, nemáte někdo starýho 1,6 hečbeka, nesežranýho rzí, jezdícího? Nejlíp někde poblíž Teplic - to ale chci hodně :)

A Ty jsi v pořádku?
Čert vem wágen, ten se vždycky nějaký sežene. Důležitější je, aby to nešlo do masa...
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

petrklm

Tak jsem před pár hodinama ženě rozbořil Fokuse, nemáte někdo starýho 1,6 hečbeka, nesežranýho rzí, jezdícího? Nejlíp někde poblíž Teplic - to ale chci hodně :)
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

atnarfus

Sedla jsou natolik odlišná, že musím používat šrouby co k tomu patří.
Šrouby na origoš ráfky mají pod hlavou kouli. Šrouby na čínu mají kužel s vrcholovým úhlem cca 60st.

Krtek

Já teda používam stejný šrouby na hliníkáče i plecháče. Sice k hliníkáčum jsem pár let používal nějaký co mi k tomu prodali ale ty jsem pak ztratil a nejsou potřeba.

saabik

Taky se s litými koly lépe chladí brzdy. Tak ať tu čínu nezdeformuješ hned na prvním větším výmolu:).

atnarfus

Pořídil jsem zimní kola na monsteráka a nebyl bych to já, abych z toho neudělal trochu vědu.
Dilema bylo pouze zda plechové disky, nebo lité. Pár stovek jsem přihodil a koupil lité.

Pro lité jsou následující argumenty:
vzhled
hmotnost
odolnost proti korozi

Pro plechové?
cena
použitelnost stejných šroubů jako na origoš lité disky

O vzhledu nemá cenu debatovat. Liťáky jsou proti plechu s plastovým deklem úplně jinde.
Hmotnost? To je jenom teorie. Prakticky je lité kolo cca o 0.3kg lehčí, než plechové. Vlastnoručně zváženo ;) Ne nedělal jsem ze sebe magora na veřejnosti. Na druhého monsteráka máme plechová zimní kola, tak jsem si to doma hodil na váhu.
Možná tomu někdo nebude věřit, ale lité disky z druhovýroby reznou méně než plechové disky stejného původu. Aftermarket plecháče jsou namočené do kdo ví čeho a reznou po druhé zimě. To už není jako na Felicii, kde mám po šestnácti letech disky zvenku jako nové a zevnitř sem tam něco kolem svárů.
Rozdíl v ceně byl ani ne 500Kč na kolo. Plechový disk plus kvalitní plastový kryt opravdu není o mnoho levnější.
K levným čínským litým ráfkům jsem v ceně dostal hrst šroubů, protože to má kuželová sedla a origoš disky mají kulová. No, nesmím si zapomenout hodit pět šroubů do rezervy, jinak mi bude nanic.



Krtek

Jenže s tehdejší Koktou by se měla srovnávat dnešní O3... A myslim že stejně jako tenkrát nejlevnější šrot vyjde kolem 350 tisíc (dneska už snad i s kapku výbavou)

saabik

Kolika stála FI před 15 lety a kolik dnes stojí ten Rapid?
V roce 2000 průměrná mzda 13 219 Kč a loni 25 686 Kč.
Na toho Rapida dnes průměrnej občan dělá polovinu doby co před 15 lety na Fabku. Tak to někde musí být znát *886*.


atnarfus

Dojezdy na oknech doplnili až letos. Starší kusy je nemají a dodělat nejdou. Stejně tak letos konečně začali montovat kryty kolejnic pod sedačkama.
Výplně dveří jsou dost mizerný, ale stejné má i O3 v nižších stupních výbavy.

black_sheep

jojo, přesně, tyhle drobnosti byly *1001*
nicméně, už jsem na to zapomněl a nesu si z toho vcelku příjemný dojem. ale auto bych si nekoupil pro sebe ze dvou důvodů. 1. jsem nadšený řidič a 2. za ty peníze bych si raději koupil dva youngtimery ;D
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

elpidio

Působil na mě podobně, ale celkově celkem příjemně. To ošizení mi ale vadí. Palubka celkem dobrý, ale výplň dveří odlitek plastu. K 1,6 TDI nejde pořídit šestikvalt. Drobnosti, které lze možná doladit seervisově, nevím, ale nefungovalo např. podržení tlačítka otevřít na dálce, aby sjely všechna okna. Nebo drobnost, která mě ale srala u každé mýtné brány - vypínač vytahování okna nemá dvě polohy a aby okno vyjelo nahoru, bylo třeba ho celou dobu držet. Kupodivu zase na to, že to bylo na nějakejch sedmnáctkách snad 225 to nebylo nějak nepříjemně tvrdý.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

black_sheep

já se s 1.6 TDi v Rapidu nedostal pod 6 litrů při obsazení 4 lidmi, jízda zejména po dálnici. nicméně je pravda, že tam se po přesedlání z V6 dávkuje plyn v poloze off/on a to mohlo mít krapet vliv na spotřebu *943* a pro rýpaly dodám, že jsem s tím jel většinu cesty po Německu OK
na druhou stranu teda musím uznat, že to sice není žádná raketa, vlastně řidičsky to je absolutní beznaděj, nicméně na dopravu z bodu A do B to je vážně překvapivě pohodlný auto, co ničím neotravuje a prostě odveze kam potřebuješ. akorát, nepůsobí to na mě příliš kvalitně, narozdíl od dřívějších škodovek to je daleko víc huj, a taky trošku víc ošizený.
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

atnarfus

Jo to jsou sportovní, ty jsou OK. Klasické jsou jak z Favorita 136L.

elpidio

Mně se tam sedělo vzadu úplně stejně jako v Octávce. Místa pro kolena hodně, ale co je to platný, když je sedák krátkej. Vepředu měl sedadla dobrý. Ale byly to asi nějaký lepší, protože byly v jednom kuse i s hlavovou opěrkou.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

atnarfus

Par sluzebek jz jsem vzadu v O2 absolvoval a docela v pohode. To co davaji do Rapida je maximalne jako drzak detske sedacky. Sedet na tom primo je docela hruza. Predni sedacky taky nic moc. To byl jeden z duvodu proc vyhral Roomster.

elpidio

Před dvouma týdnama jsem jel do Itálie nad Milán na Lago di Como se známýma Rapidem 1,6 nafta s plným kufrem - půl cesty vzadu a půl za volantem. Celou dobu dálnice a víc jak 36°C. Ještě po půlnoci u Milána 33°C. Rychlost tak 130-140 real. Velice příjemně překvapila spotřeba 4,8. Méně sezení vzadu. Hlavně hlavou jsem bokem narážel do stropu a to mám jen 180cm. Motor ale dobrý. Akorát pouze pětikvalt. Šesti prý k této motorizaci není. Dále jsme pokračovali za pár dní na pár dní do Francie a Monaka. Tam vedro max. 39,5 °C. Celkem najeto 3000 km a spotřeba 5l/100 km. Zpět jsem jel OII s 2,0 TDI prakticky se shodnou spotřebou. Musím říct, že kdyby měli ve středověku zadní sedadlo z O2, tak nemuseli upalovat. Jak jsem vzpomínal na sezení vzadu v SAABu...  Ještě s náma jelo Vito v sedmi lidech v naftě za nic moc 10l/100 km.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

brano

Kokoti. Tak uvidime... Banda zdegenerovana, ale za diaľnicu vyberajú normalne, nie eko.

atnarfus

Je to hovadina. Jednou za rok na dovolenou to preziju, ale jezdit tam kazdy den, tak zelene asi nevolim.
Bacha na to, davaji za to brutalni pokuty. Neni to dopravni prestupek, ale poskozovani zivotniho prostredi. Je za to pry sazba az 3000EUR.

brano

Jo, Ig-l tam bolo, takze som si tipol dobre... Hovädá... Vznikali normalne krízové situácie z toho obmedzenia. Kilometer 130 potom jeb a je tam 80 alebo stovka a tak dokola.