Modrá bestie

Založil fido, October 15, 2013, 07:53:48 AM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Ladik

Citace: Lihobaron kdy November 06, 2013, 07:55:17 PM
nemoh ject naplno mel spatny gumy a zvohnutou kardanku tak nemachruj :WTF:

a jooo, sorry  :-[

Lihobaron

nemoh ject naplno mel spatny gumy a zvohnutou kardanku tak nemachruj :WTF:

Ladik

Ted koukam, ze jsi mel na aute kameru jak jsem jel kolem tebe na okruhu :D
http://m.youtube.com/watch?feature=share&v=dAiH-K9k5M0&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DdAiH-K9k5M0%26feature%3Dshare

Lihobaron

myslis tenhle??  :kenny:


elpidio

Na druhé fotce v galerii nalevo, že ?   :)
Ne, hádejte, mám Rujánu.


elpidio

A bradavku má prý ve tvaru "nyrbunkringu"
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Lihobaron

nekdo vo nem rika ze prej vubec nemrka  *820*

elpidio

Měl na hlavě bílou přilbu a při jízdě poslouchal morzeovku ?  :)
Ne, hádejte, mám Rujánu.

fido

November 02, 2013, 08:04:12 AM #29 Last Edit: November 02, 2013, 08:06:11 AM by fido
Brnensky okruh je hodne siroky, ma siroke unikove zony s kacirkem, piskem, trava... takze to posledni, z ceho jsem mel obavy bylo, ze vylitnu. Spis je neprijemny, kdyz se tam mota hodne aut, pak si clovek musi davat pozor, aby mu to nekde neustrelilo a netrefil nekoho, koho predjizdi.
  Kdyz jsem jezdil s instruktorem, tak bylo vtipny, jak me furt hecoval, at pozdeji brzdim, driv pridavam...uz mi to bylo divny, protoze jsem se pohyboval na hrane, ci spise tesne za ni. Jeste jsem si rikal, co delam blbe. Kdyz jsme dojezdili, tak vystoupil, kouka na auto a povida "jeee, ty mas silnicni gumy? Ja myslel ze jsi na semislickach, proto to vubec nedrzelo!"  ;D

War

Na jedne Seat akci v Sosnove byl taky instruktor, ktery te ucil se sportovnim Leonem projizdet okruh, ale nejak jsem nemel odvahu s nim do toho jit... :-) Radeji jsem se tehdy svezl s polovinou modelove rady Seatu vcetne Mii (Citygo)
Saab 2.0i LPG

elpidio

Ten rachot byl slyšet celý den až severně nad Brno, ale kolem té čtvrté, to bylo fakt poznat :)
Ne, hádejte, mám Rujánu.

fido

Citace: elpidio kdy October 31, 2013, 07:55:49 AM
Nebylo to okolo čtvrté odpoledne ? To byl rachot slyšet na přehradě ještě víc než v jinou dobu.

Bylo to skoro cely den, ale od 13:30 jely Corvette, pak jsem jezdil od 15:30, ale od 16h jezdila ZR1, do ktere
prisel muj stredni dil bez katu a ta ted teda rve docela fest :) Ale trenujou tam obcas i zavodni tymy, coz
kdyz se jich sejde vic najednou, tak je to extra rachot.


elpidio

Nebylo to okolo čtvrté odpoledne ? To byl rachot slyšet na přehradě ještě víc než v jinou dobu.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

fido

October 31, 2013, 07:33:51 AM #24 Last Edit: October 31, 2013, 07:38:35 AM by fido
Tak jsem mel v nedeli moznost, se svezt v ramci exkluzivni akce Corvette klubu Praha na 25min na okruhu v Brne. Byla to spis takova sviznejsi spanila jizda, ale aspon jsem si poprve mohl vyzkouset, jak auto sedi ve vyssich rychlostech. Byla to parada. Bohuzel jsem si predtim neupustil gumy, takze se po 15minutach ohraly a pretlakovaly, takze jsem musel zbytek dojet "decentneji". Pote jsem si zaplatil dalsich 25minut a vyrazil na okruh znova v ramci jizd pro verejnost, mezi spoustou civilnich aut, takze to klickovani bylo docela drama. Par kol jsem se svezl i s profi zavodnikem jako instruktorem (kamarad co uci pro Lukamotorsport). Dirigoval me, kde brzdit, jakou jet stopu, kde pridavat, takze to uz bylo citelne sviznejsi a ja jsem se nestacil divit, jak rychle se daji zatacky jezdit a kolik metru pred zatackou brzdit. Mel jsem nicmene silnicni gumy, takze to nebylo uplne ono, i kdyz i tak se mi povedlo odvarit brzdy (s brzdenim jsem zacal na 200metrech pred prvni zatackou na konci cilovky, kde mam kolem 240km/h a postupne stahoval az na 100metru). Z auta jsem vylezl uplne mokrej, kdy mi uz kapalo do oci a volant klouzal v rukach, takze jsem pochopil vyznam jezdeckych rukavic, kombinezy a nakonec i bot, protoze klasicke tenisky se docela nebezpecne zachytavaji okraji o pedaly a clovek nema cit. Jinak za tech 50minut jsem asi 2x prehral brzdy, odrbal 50% prednich gum a vyjel pres 40 litru benzinu.
Druhy den byla akce pro cleny Klubu Sportovnich Aut, kam jsem se diky dalsim kamaradum-clenum za nejaky peniz dostal. Okruh byl temer prazdny a jezdily tam jen sama lepsi auta (Porsche, Ferrari, Jaguar, Maserati...), coz je samozrejme daleko bezpecnejsi, nez se motat mezi Fabiema. Navic jsem si mohl pujcit komplet kola se semislicky, coz byl neuveritelny rozdil. Guma se po 2 kolech zahreje a zmekne jak zvykacka, takze se auto sice porad nepatrne sune, ale i se daleko lepe odhaduje limit (zadek se trha postupne a ne najednou). Jedina nevyhoda je, ze guma zmekne tak, ze zacne mit problemy TCS a i v rychlostech pres 200 zasahuje ubiranim plynu. Takze jsem postoupil na dalsi level a jezdil bez kontroly trakce.Opet se objevily problemy s brzdama, ktere jsou skvele na rychle svezeni na silnici, ale na okruh nestaci. Tim ze jsem se naucil brzdit pozdeji a intenzivneji, jsem prodlouzil "zivotnost" asi na 4 kola, ale pak jsem vzdy pul kola musel jet pianko a chladit. Takhle jsem to praktikoval pul hodiny v kuse a kdyz jsem na 120 metrech pred zatackou v 220km/h dupnul na brzdu a ono to bylo jako do hovna, tak jsem se malem posral :-D Kdyz jsem si uz myslel, jak mi to jde, svezl jsem se parkrat s vyse jmenovanym profikem v ZR1 (640koni) a pochopil jsem, ze se jeste musim dlouho ucit, protoze to byl opravdu masakr.
Takze shrnuto - byl to fantasticky zazitek a ja jsem konecne docenil schopnosti toho auta, ktere se chova naprosto fenomenalne. Tenhle rok uz to bylo bohuzel naposledy, ale pristi rok si to urcite mnohokrat zopaknu. Mel jsem na miste i zazemi servisu v boxech, ktere se ukazalo jako dost podstatne a bez nej bych to do budoucna ani nezkousel. Budu muset investovat do lepsich prednich brzd. Pouvazuju o nejakem dalsim vybaveni - minimalne boty a rukavice. A mozna pridam i kridlo, protoze rozdil v trakci v rychle jetych zatackach s/bez je dost citelny.
Fotek mam par, casem neco vyberu, ale moc se nevyvedly. Mam 2 videa, ktera tocila moje statecna zena s fotakem v ruce (vydrzela i 4 kola :) ), ale ty jsou jeste horsi, protoze vyraz "shaky-cam" ziskava v corvette na okruhu uplne novy vyznam :-D priste si pujcim kameru, co se nalepi prisavkou na kastli. Casem z toho videa neco sestriham, co je koukatelne a kde zrovna nenadavam. (ne, nebylo za co se stydet, vetsinou me predjizdeli jen profici, co tam trenovali se zavodakama :-D )

a aspon jedna z depa, kde vette zrovna obouva semislicky:

fido

Vyuzil jsem prilezitosti, kdy jeden znamy se ZR1 vyhradne na zavodeni chtel vyrezat svoje Kooks race-katy a nez aby se rezalo,
navrhl jsem vymenu za svoje trubky bez katu. On je spokojen a ja do budoucna nemusim uplacet STK. Vykonu to moc neubere,
protoze maji asi 100 cells, ale bohuzel zvuk opet hodne zmeknul. Zacina se mi po tom zvuku styskat. Asi pristoupim k
instalaci vypinacu klapek, abych si mohl volitelne "pustit kraval" :)
Zitra je den otevrenych dveri v Brne a odpoledne je pul hodiny vyhrazeno exkluzivne Corvette klubu. Takze se jedu
povozit. Po zbytek dne je to 500kc/25min, takze asi budu krouzit co to pujde. Zustavam do pondelka, kdy je na okruhu
sraz KSA, tak uvidim, jake hodi podminky, pripadne bych krouzil i v pondeli.
Tim padem ukoncim sezonu stylove a na jaro muzu objednat nove zadni gumy a desticky na cele auto :D

atnarfus

Za takový budíček by se ti sousedi měli skládat na jednu nádrž měsíčně.  ;)

fido

A vcera jsem vyuzil navstevy rodiny v Bratislave, kde maji v garazi montazni jamu, takze jsem po aplikaci odstranovace rzi, cistice brzd,
vazeliny s medenym prachem a hodine kvedlani se zatuhlym mechanismem rozchodil klapky ve vyfuku. Rachot po nastartovani se trochu
zmirnil, ale to prvni steknuti to stejne stihne driv, nez podtlak ze sani klapky zavre :)

fido

Citace: War kdy October 19, 2013, 07:11:33 PM
Posilam gratulaci k autu z Interstate 75 mezi Pitsburgem a Bufallem.
Jestli si vzpominam, tak jste se vzdycky s bmw positive brachou predhaneli, kdo bude mit vykonnejsi auto, takze co ma bracha? :-)

Bracha ted dlouho uvazoval o Mustangovi, az jsem mu ho k narozeninam na den objednal a prestoze dojmy byly prevazne
pozitivni, nakonec si to rozmyslel, ze nejdriv dojezdi Baworaka (330i, puvodne 230 koni, doladil jsem mu to na E85 na
odhadem 250). Kazdopadne jsme se shodli, ze s Corvette definitivne "zavody ve zbrojeni" skoncily. Tohle uz netrumfne :D
A preju bezproblemovy vylet po Statech ;) Pak nam nekdy u piva povypravis...

War

Posilam gratulaci k autu z Interstate 75 mezi Pitsburgem a Bufallem.
Jestli si vzpominam, tak jste se vzdycky s bmw positive brachou predhaneli, kdo bude mit vykonnejsi auto, takze co ma bracha? :-)
Saab 2.0i LPG

FPT

Citace: fido kdy October 17, 2013, 07:15:46 PM
:) no, auto je v podstate spis na vyblbnuti na okruhu a tam te bez prilby nepusti, takze vlastne jo.
Coz mi pripomina, ze ji do tydne musim sehnat, protoze se chystam do Brna...

Motorkářskou? Ti ji půjčím...
--O-o-O--

SirTom


fido

Citace: jb kdy October 17, 2013, 06:55:26 PM
pekne, pekne.. zazitky zrychleni (podle videja a udaju) jak z motorky...
akorat nejezdi se v takovem aute uz taky v prilbe :) ?
:) no, auto je v podstate spis na vyblbnuti na okruhu a tam te bez prilby nepusti, takze vlastne jo.
Coz mi pripomina, ze ji do tydne musim sehnat, protoze se chystam do Brna...

jb

pekne, pekne.. zazitky zrychleni (podle videja a udaju) jak z motorky...
akorat nejezdi se v takovem aute uz taky v prilbe :) ?



Jerry.Gunman

Citace: Ladik kdy October 17, 2013, 09:26:43 AM
Hezke auticko, at slouzi a prinasi radost, zivot je kratky a zijem jen jednou ;)

JJ, tajak žebř do kurníka - krátký a posraný :D
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Ladik

Hezke auticko, at slouzi a prinasi radost, zivot je kratky a zijem jen jednou ;)

ferinom

No pane, tak nech ti ten kostitras jazdi a... A uzivaj si, len bacha aby mozog nemal modriny z toho pretazenia :)

petrklm

Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Jerry.Gunman

Sice to nejni zcela moje krevní skupina (já jsem spíše na ty rychlé pohovky, a tohle pohovka nejni ani omylem), ale máš to KRÁÁÁÁSNÉ AUTO a ode mne srdečné blahopřání
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

brano


fido

Citace: elpidio kdy October 15, 2013, 09:05:28 PM
Krása, ale já bych se v tom bál  :)

No, to je problem, ze ja mam zatim taky dost respekt. S Trollem jsem se za ty roky szil a davam v nem serpentyny pod plynem s kvilicima gumama, kdy uz se kastle krouti, kola preslapavaji a porad vim, kde je limit a co s tim... Tady je ale limit strasne daleko a kdyz se to prezene, neni uplne snadny to zachranit. Uz jsem to zkousel za deste na te velke vyasfaltovane plose co je na fotkach a lehky pretacivy smyk uz dokazu bezpecne srovnat do driftu, ale kdyz se to ale zacne tocit, s tim jsem nevymyslel nic. Za 20minut blbnuti se mi chtelo blit ;D Jezdit s tim "s kloboukem" je zase skoda, tak se holt musim pomalu szivat. Koncem mesice bude snad prilezitost se s tim svezt v Moste a Brne na okruhu, tak kdyz kolem nebudou kandelabry, snad to trenovani bude ve vetsi pohode... kdyz se postesti, neco z toho nahraju. Pocitam ale, ze se s tim nejaky ten rok ucit budu.


fido

Citace: Lihobaron kdy October 15, 2013, 09:25:12 PM
da se vtom nebo se musi pres blatnik??  *1026*
Uvnitr ani nahodou. Lezu do toho jako do tanku. Jeste jsem ani nevymyslel, jestli to jde lepe po hlave, nebo nohama napred. A mezi sedackama je strasne vysokej tunel. Sedacky navic nejdou sklopit, protoze za zadama je ram. Pres blatnik taky nevim, protoze je to cely desne zaobleny. Kdyz jsem to lestil, tak jsem si nemel kam polozit flasky s samponem a kremem, protoze to furt sjizdelo dolu. Ale zase kdyz do toho vlezes a poradne ji nalozis, na sex zapomenes, takze taky dobry...

Lihobaron

da se vtom nebo se musi pres blatnik??  *1026*

elpidio

Krása, ale já bych se v tom bál  :)
Ne, hádejte, mám Rujánu.

atnarfus

Nádherná kára. Natoč nám nějaké video, ať potěšíme smysly.

FPT

moc hezký. doufám, že se dožiješ úterka (:
--O-o-O--

bibo

jo jo krásnej to stroj  tak se v něm hlavně nikde nerozstřel

fido

October 15, 2013, 07:53:48 AM #1 Last Edit: October 15, 2013, 08:04:30 AM by fido
Konecne jsem se dokopal k tomu, abych ze sveho noveho prirustku odstranil zbytky lepidla po foliich, umyl, navoskoval a nafotil.


zbytek fotek: http://www.volny.cz/insanity/vette/
(fotky jsou trochu prepalene, nejak mi dodelava fotak a blbe meri a ostri)

Strucny popis auta:
-Corvette C6 Z06, rok 2007
-7litrova V8
-Vyfukove potrubi Kooks bez katalyzatoru
-Sani Callaway
-Stavitelny zavodni podvozek Moton
-Zavodni olejove hospodarstvi APP
-Vykon 545HP/680Nm (vlastnorucne odladeno na brzde)
-0...100 neupravena Z06 3.7sec. Nemeril jsem
-Vybava interieru asi 2LZ (vyhrivani sedacek s el. ovladanim a pameti, navigace, audio BOSE s mp3)
Najeto 47tis km, 7tis km od kompletni GO motoru, kdy se menilo temer vse pohyblive uvnitr.

Interier je typicky americky. Strohy, sedivy, spatne slicovany, tlacitka maji chod jak v korejskem aute z 90-tych let. Komfort audiosystemu
je zoufaly, ovladani na volantu neni. Jedina extra vychytavka je, ze ma dve sady klicu a podle majitele, ktery k autu prijde, se vsechno samo presteluje. Ocenuji docela slusna kresla, i kdyz proti tem, na ktera jsem zvykly z Trolla (Saab 9-5 Hirsch performance) jsou horsi. Celkove je interier proti Saabu zoufaly, ale aspon nikde nic nevrze a nedrnci. Kdyz si sednete za volant, prestane vas to stejne zajimat,
protoze hlavni zdroj hudebniho projevu je motor a jedine na co koukate, je head-up displej promitany do prostoru na celni sklo, kde vidite
rychlost, otacky a pretizeni.

Ovladani je take typicky americke. Kultivovanost nulova, spojka je tuha, rizeni je tuhe, radici paka je tuha a doslova citite, jak zapadaji ozubena
kola do sebe. Za studena motor rve tak, ze me nenavidi cela ulice, kdyz rano odjizdim, a nez se zahreje 10 litru oleje, tak docela cvakaji hydrostely. Nez se zahreje olej v diferencialu, tak je take docela hlucny a mate pocit, ze se mezi zuby drti pisek. Vsechny projevy jsou vcelku normalni, delaji to vsechny Corvette, se kteryma jsem jel. Pokazde vas ceka tak 15minut popojizdeni, nez se vse ohreje, olej se dostane na 60'C a vy na to muzete slapnout. Kdyz se rozjedete, tak vas vsechny nevyhody stejne prestanou zajimat, protoze ridicsky zazitek je neskutecny. Zadne moderni "odstineni" ridice od stroje, tady jste opravdu soucasti procesu. Od nejakych 3000 otacek se motor rozerve brutalnim hrdelnim zvukem, pri kterem vam vibruji vnitrnosti. V prstech citite kazdou nerovnost. Mozek vam poletuje v lebce diky nevidanemu pretizeni vsemi smery. Pod prdeli citite, jak sebou zadek hazi a kola se snazi obnovit ztracenou trakci. Na tohle si musite zvyknout, pokud neni idealni pocasi, aspon pres 20'C a nemate ohrate gumy. Vette dostanete do smyku temer kdykoliv, protoze 680Nm neprenesou ani obri 325 siroke gumy. S trakci moc nepomaha ani stabilizacni system, ktery je velmi konzervativni a osobne jsem prilis nepoznal rozdil, kdyz jsem ho vypnul. Diferencial je samosvorny, coz je dobre poznat pri prujezdu zatackou - pokud to neprezenete s plynem, da se projet s bocnim pretizenim 1,5G a auto se ani nehne. Pokud to prezenete, predbehne vas zadek rychleji, nez si uvedomite co se deje. Ostatne, malem jsem to rozstrelil hned prvni den, kdy jsem si naivne myslel, ze za deste a 10'C projedu zatacku rizenym smykem - po necitlivem brnknuti plynem jsem jel v okamziku celem vzad vstric kandelabru.
Ridicskych zazitku jeste nemam moc, najel jsem asi 2,5tis km, pricemz jeste nebyla prilezitost ji protahnout na okruhu (to se snad povede koncem mesice). Na kvalitni silnici je to docela prijemne auto a pokud vam nevadi hluboke duneni V8 motoru, jak se da pouzivat i na delsi cesty. Bohuzel kvalitnich silnic neni moc a prekvapive i v Nemecku najednou zjistite, jak je kdejaky usek dalnice zvlneny a jak siroke maji dilatacni spary. Po ceste na Hockenheim a zpet (asi 1000km) jsem mel pocit, ze mi sesedla pater o 2 centimetry a jeste 2 dny me bolely namozene krcni svaly. Casem se to ale zlepsuje (asi jak mi zesililo svalstvo kolem patere) a zacina mi to pripadat docela v pohode. Vcera jsem si po mesici sedl do Trolla na supertvrdem podvozku HP sporting a prislo mi to jako hausbot. Nepohodli je samozrejme poplatne tomu, ze jde o zavodni podvozek (donedavna na nem jezdil Callaway Competition ve tride GT3) a i na nejmekci nastaveni je tvrdy. Seriovy podvozek s karbonovymi listovymi pery je naopak velmi pohodlny. Prijemne na cestovani je, ze nemusite moc resit prostor pro predjizdeni, protoze se vzdalenostma, jake mate zafixovane z normalnich aut, se vejdete vzdy 2-3x. Na peknych dalnicich se muzete presouvat i znacnou rychlosti, pricemz v aute nemate pocit zadneho drama. Az pri 280km/h (potkal jsem nove BMW M5 se sportovne naladenym ridicem) me omezilo znacne tunelove videni...k maximalni rychlosti 330km/h se asi nedostanu, protoze mi brani pud sebezachovy.
Pri pohodovem tempu zapominate radit, protoze se tam da vrazit libovolny stupen a jezdit jako s automatem. Se ctyrkou vystacite po meste, se sestkou na okrsce a dalnici. Velkym prekvapenim pro me byla  spotreba, protoze s vette jezdim levneji, nez se Saabem (v automatu). Pokud jede clovek neco nad limitem (100-110 okrska, 140-150 dalnice), tak se spolehlive vejde pod 10 litru. Nejvic jsem dosahl asi 12,9l/100 pri stihaci jizde po nemeckych dalnicich na Hockenheim. Zpatky ridila manzelka a v Praze skoncila na 9,9l/100.

S autem mam jeste nejake plany, rad bych vymenil osekany predni splitter za karbonovy, mozna pribydou karbonove prahy ze ZR1 a spojler ze ZR1. Taky me stve interier, ktery je v ZR1, ci Z06 carbon edition o mnoho lepsi. Mam problem se zadnim dilem vyfuku, kde jsou klapky, ktere se maji otvirat az od 2500rpm, aby bylo auto v beznem provozu tissi, ale ty mam zasekle, coz me nevadi, protoze se mi zvuk libi, ale sousedi to asi neocenuji. Mozna ze me casem bude cekat repase diferaku, ktery je o neco hlucnejsi, nez je obvykle. To vsechno ale az v zime, protoze mam uz jen 2 tydny nez auto ulozim k zimnimu spanku, tak se budu snazit hlavne jezdit a uzivat si :)