dobří ovce...

Založil black_sheep, June 23, 2015, 12:00:31 AM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

black_sheep

Citace: Jerry.Gunman kdy April 05, 2018, 07:45:32 AM
No já nevím, ale poslední dobou (tak 10-15 let) jakmile slyším předponu EKO, tak se mi hrůzou a odporem ježí i chlupy na nártech :(


jojo, Ecotec už to začalo ;D  úplně tam cítím takový to :BMS:  ale co se dá dělat, dneska už jiný ani nedělaj.


takže když Forda, tak starýho a s Duratecem 8)
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

Jerry.Gunman

Citace: black_sheep kdy April 04, 2018, 08:17:50 PM
máš to skoro jedno, 1.5 je prej ještě horší jestli jsem kamaráda dobře pochopil. prý si máš koupit atmosféru. sice tolik nejede, ale bude fungovat *886*


dělá na náhradních dílech v jednom z největších fordů v republice, pár těch ecoboostů celejch drží i skladem ;D  to už o nečem svědčí....

No já nevím, ale poslední dobou (tak 10-15 let) jakmile slyším předponu EKO, tak se mi hrůzou a odporem ježí i chlupy na nártech :(
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

black_sheep

Citace: elpidio kdy March 31, 2018, 08:45:52 PM
Předběžně mám vybráno rok 2011 a dál a motor 1,6 ecoboost 110 kW. Případně novější kus s 1,5 110 kW.

Zhruba něco jako toto.
To má ještě silnější motor. Takže spíš 1,6 110 kW Titanium s míň najetýma km.
máš to skoro jedno, 1.5 je prej ještě horší jestli jsem kamaráda dobře pochopil. prý si máš koupit atmosféru. sice tolik nejede, ale bude fungovat *886*


dělá na náhradních dílech v jednom z největších fordů v republice, pár těch ecoboostů celejch drží i skladem ;D  to už o nečem svědčí....
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

elpidio

Předběžně mám vybráno rok 2011 a dál a motor 1,6 ecoboost 110 kW. Případně novější kus s 1,5 110 kW.

Zhruba něco jako toto.
To má ještě silnější motor. Takže spíš 1,6 110 kW Titanium s míň najetýma km.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

black_sheep

Focus proč ne, ale otázka co za motorizaci. 2.5 Turbo už do toho nedávají ;D
takhle na svezení se byl fajn i 1.0 ecoboost, ale nevím jestli bych to chtěl kupovat.
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

elpidio

Moja asi Focus kombajn. To bych ti mohl střelit ss.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

jersey.se

Moje příští auto bude taky Saab. 9-3 SS nebo SC. Ty už mají podvozek a řízení srovnatelný s trojkovými BMW ze stejné doby.

FPT

Já skončím zase u Saabu, až Vectra doslouží, ale BMW mě rozhodně neuráží. Snad jen, že už fakt nechci další diesel. Mimochodem - kombi, černá metalíza, černá kůže, automat... to je jak moje Vectra (: Jenom to Xdrive to teda nemá...

Mimochodem s tím Applem - ono bohužel dneska není moc na výběr, pokud člověk chce smartphone. Android je s celou jejich security politikou k smíchu a Windows Phone už nejsou, takže v zásadě Blackberry nebo Apple.
--O-o-O--

black_sheep

Citace: elpidio kdy March 30, 2018, 09:52:10 PM
S Opel servisem je to tady okolo Brna naprostá tragédie. Nepochybuju o tom, že někdo normální by mu cenu snížil i o nulu. Jinak ty částky co říkal byly podobný těm co píšeš. Taky mluvil něco o ventilech (nevím přesně jakých) a asi 60 tisících a za chvilku znovu. Bohužel stejný servis - BS Auto zde dělá i SAABy. Mám zkušenost dříve se služební Fronterou a i tam to byly čásky v desetitisících za běžný servis. S 9-3 ss jsem tam jen jednou volal ohledně klimy - nový výparník + ventil. Rozesmáli mě částkama 22 000 + 7 000 + Dph + práce. Jeden místní chlaďař mi to udělal sakum prdum za nějakých 6 000. Tobě může být útěchou, že maximálně skončíš v 530d :) Mimochodem kára je to nádherná. Kombi, černá metalíza, černá kůže, x drive, automat... Dal bych si říct. Snad jen ta image majitelů nic moc.
na image kašlat. to bylo taky hejtů na iOvce a dneska má Apple skoro každej :)
[size=78%]taky se úplně necítím když někdy vidím ty pohledy lidí. ale víceméně tady v Praze je to lidem celkem buřt. horší jsou ty maloměsta[/size] :)
530d určitě skvělá volba :-)
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

elpidio

S Opel servisem je to tady okolo Brna naprostá tragédie. Nepochybuju o tom, že někdo normální by mu cenu snížil i o nulu. Jinak ty částky co říkal byly podobný těm co píšeš. Taky mluvil něco o ventilech (nevím přesně jakých) a asi 60 tisících a za chvilku znovu. Bohužel stejný servis - BS Auto zde dělá i SAABy. Mám zkušenost dříve se služební Fronterou a i tam to byly čásky v desetitisících za běžný servis. S 9-3 ss jsem tam jen jednou volal ohledně klimy - nový výparník + ventil. Rozesmáli mě částkama 22 000 + 7 000 + Dph + práce. Jeden místní chlaďař mi to udělal sakum prdum za nějakých 6 000. Tobě může být útěchou, že maximálně skončíš v 530d :) Mimochodem kára je to nádherná. Kombi, černá metalíza, černá kůže, x drive, automat... Dal bych si říct. Snad jen ta image majitelů nic moc.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

FPT

Možná měl zkusit lepší servis, já ten motor mám taky a zjistil jsem si na vlastní kůži, jak moc se servisy liší. Měl jsem na něm tu klasickou závadu s SCV ventily na čerpadle, původní rozpočet byl přes 120k (podotýkám, že to auto má cenu tak 40), postupně jsme se dostali na 80, pak na 40... no a nakonec to celý stálo 12 i s rozvodama a auto jezdí bez sebemenších problémů dál... Přivedli mě na to v UK, kde je to snad nejpopulárnější motor, kterej kromě týhle jedný známý nemá v podstatě žádný problémy. A tohle se objeví jednou za 200 tisíc a pak je zase klid. Tak jsem si řekl, že když se to nesere britům, není důvod, proč by se to mělo srát tady a zjistil jsem, že servisy si z něj dělají dojnou krávu. Navíc ten motor netrpí těmi problémy, které měl v Renaultech a SAABech, protože má jinak vyřešeno chlazení, takže se jednostranně nepřehřívá. Tím nechci říct, že 530d nemá lepší motor, to určitě má, ale tohle 3.0 CDTi není žádná tragédie, jede to slušně, žere to 8l nafty, a kdybych nebyl línej udělat ty výfuky, tak by to jelo ještě líp a žralo ještě míň. Byl jsem rozhodnutej se toho auta zbavit v podstatě za každou cenu, ale vlastně mi na něm nic nevadí, tak není důvod ho dávat pryč. Vyšší náklady na údržbu má dneska i ta moje V40, a o ní se v podstatě nestarám, dělám jenom to, co je nezbytně nutný. Ani ji nemyju (:
--O-o-O--

black_sheep

Citace: elpidio kdy March 29, 2018, 07:19:10 PM
Hele, tak to máme vlastně stejnou Vectru. Jenom na ní mám nápis 9-3  ;)
Spolužák měl sedana v nějaké normální naftě, kupovanou jako novou a nemohl si ji vynachválit. Kdysi jsem ji zde nabízel Macronimu, ale nechtěl sedana. Potom se spolužákovi rozrostla rodina a pořídil si jetou Vectru C kombi s nechvalně známým motorem i ze SAABa 9-5 3,0 šestiválec, nafta. To pokud jelo, tak jelo parádně, ale častěji to měl v servisu a částky za něj astronomické. Nakonec usoudil, že mu levněji vyjde pořídit si 530d :)
udělal nejlíp jak mohl.  *943*
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

elpidio

Citace: FPT kdy March 29, 2018, 07:39:19 AM
já jsem si koupil tu strašlivou Vectru C s tím nejhorším motorem, co jsem si mohl vybrat, a nemůžu si teda na nic stěžovat.

Hele, tak to máme vlastně stejnou Vectru. Jenom na ní mám nápis 9-3  ;)
Spolužák měl sedana v nějaké normální naftě, kupovanou jako novou a nemohl si ji vynachválit. Kdysi jsem ji zde nabízel Macronimu, ale nechtěl sedana. Potom se spolužákovi rozrostla rodina a pořídil si jetou Vectru C kombi s nechvalně známým motorem i ze SAABa 9-5 3,0 šestiválec, nafta. To pokud jelo, tak jelo parádně, ale častěji to měl v servisu a částky za něj astronomické. Nakonec usoudil, že mu levněji vyjde pořídit si 530d :)
Ne, hádejte, mám Rujánu.

black_sheep

jak píšu. záleží na typu časopisu, webu či obecně média. pokud jsem motoristický magazín, zaměřený na sportovní auta, tak tam nespíš ani Vectru nechci testovat :D ale když už bych testoval třeba Vectru OPC, tak se na to budu koukat z pohledu cílovky a z mého pohledu to auto není příliš dobrý. to ale pořád neznamená, že to je špatný auto. :)
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

FPT

Jenže ona si na to nehraje, je to auto na dálnice, kde je super. Nepřijde mi fér snižovat hodnocení kvůli tomu, že chceš po autě něco, na co není stavěný.
--O-o-O--

black_sheep

Citace: FPT kdy March 29, 2018, 07:39:19 AM
Take fun factor bych úplně nepodceňoval. Nicméně motorističtí novináři jsou dobří zejména na papouškování toho, co "se přece obecně ví", já jsem si koupil tu strašlivou Vectru C s tím nejhorším motorem, co jsem si mohl vybrat, a nemůžu si teda na nic stěžovat. Když pominu tu divokou epizodu v devadesátých letech, tak pro mě Opel vždycky dělal dobrý auta. Další věc je, že ono to nebylo spojení s Opelem, ale s General Motors, jenže ono by v těch recenzích spojení s Cadillacem, Chevroletem, Holdenem, nebo třeba Buickem nevyznívalo tak hanlivě...
no, "ta strašlivá" Vectra je opravdu dost pain, pokud ji chceš povodit v zatáčkách. ne že by to nedrželo, dneska v podstatě sedí všechna auta dobře, hlavně když je dobře obuješ a máš v pořádku podvozek. ale není to vůbec zábavné, prát se se silnou nedotáčivostí a ještě s velice tupým řízením. samozřejmě pokud chceš jezdit komfortně a svižně a nechceš trénovat žádnou sportovní jízdu, tak to je úplně jedno. taky to je mimo rozlišovací schopnosti většiny majitelů. takže ve finále nic proti tomu autu, nemá důvod ho nazývat strašlivým, jen to není pro autíčkáře :-) pak záleží, co je to za časopis a novináře. ve světě motorů to tolik důležitý není, možná to ani nezmíní vůbec a zaměří se na skvělý poměr cena/výbava/prostor. ale ve Speedu/Top Gearu/Autocaru to prostě určitě zmíní a dají nižší hodnocení kvůli tomu.



Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

FPT

Take fun factor bych úplně nepodceňoval. Nicméně motorističtí novináři jsou dobří zejména na papouškování toho, co "se přece obecně ví", já jsem si koupil tu strašlivou Vectru C s tím nejhorším motorem, co jsem si mohl vybrat, a nemůžu si teda na nic stěžovat. Když pominu tu divokou epizodu v devadesátých letech, tak pro mě Opel vždycky dělal dobrý auta. Další věc je, že ono to nebylo spojení s Opelem, ale s General Motors, jenže ono by v těch recenzích spojení s Cadillacem, Chevroletem, Holdenem, nebo třeba Buickem nevyznívalo tak hanlivě...
--O-o-O--

black_sheep

No, ve finále je to stejnej volant jako v Opelu, což je dost odrazující. Spojení s Opelem totiž u nadšených řidičů nechá vzpomenout na zážitky za volantem Vectry, Corsy, Calibry a dalších výrobků, které měli řízení snad ještě horší jak ty korejský rikši co jsem kdysi jezdil... ;D  Nebo je to u Saabu lepší?

Pro mě je moc důležitý citlivý řízení s dobrou zpětnou vazbou, takže jsem[/size] limitovanej na BMW, Ford, Mazdu, pak srdcovku Lancii a Alfu, jenže tam už se dneska nedá nic moc vybírat - leda youngtimery. Saaby by se mi moc líbili designem, solidním výkonem a takovou filosofií dělat auta trošku jinak. Jenže, ten fun factor...[size=78%]
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

saabik

Ano.
V recenzích je často příklad volantu. Volant z Insignie v nové 9-5. Mno, novináři nevěděli, že volant je z 9-5 v nové Insignii. Proč? Protože nejdřív pustil GM ven Insignii, a pak následně až 9-5.

black_sheep

 *886*  tak tohle se člověk normálně nedočte! však si vygooglete články o těch posledních Saabech...


možná v tomhle to u Saabu podělali nejvíc; nějak ten marketing a informování podcenili.
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

saabik

Bylo by taky dobré zmínit, že kvůli nové Insignii nechali téměř hotovou 9-5 nějaký ten pátek čekat na premiéru, a dovolili si "vypůjčit" různé věci z vyvíjené 9-5 právě do Insignie. Takže ve výsledku jsou věci spíše naopak - převlečená 9-5.

black_sheep

dík za osvětlení, bohužel, dnes a denně potkávám články v podobném duchu:


https://automix.cars.cz/ojeta-auta/saab-9-5-jako-draha-ojetina-20180327.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu


pamatuju si, jak jsem tenkrát plný očekávání čekal na test tohodle auta, a závěr všude zněl: předražený opel - není o tolik lepší - o co je drazší. ;D
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

jersey.se

Myslím že je částečně stejná podlaha auta. Ale protože narozdíl od koncernu VW se v té době v GM nepodařilo vyvinout skutečně funkční modulární koncept, nezbylo Saabu než si všechno vyvinout doma, a to včetně bezpečnosti a tuhosti, pokud nechtěl mít přelogovanou Vectru, což žádný Saab nikdy nebyl. Ono je to vidět i na tom, že 9-3 SE je na své rozměry relativně těžké auto, váží asi tolik co 9000, ale bylo to první auto Saabu navržené podle pravidel Euro NCAP, a to s takovým pojetím a ještě s přihlédnutím k NAR, že Vectra v tomto ohledu vypadala jako chudý příbuzný. Kdo měl oficiálně i statisticky nejbezpečnější auto na světě?


A ještě k té modulární koncepci. VW se na tomto poli podařil opravdový majstrštyk. Pro nové modelové řady se vždy v rámci koncernu vyvine platforma, kterou je možno pro jednotlivé značky ještě měnit (modularita). Vývoj je vždycky náročný a drahý a vyžaduje skutečné odborníky, kteří musí být zároveň i vizionáři, protože staví platformu aniž by znali všechny požadavky, které se objeví při vývoji jednotlivých modelů, když při náběhu jejich vývoje už musí mít platforma jistý stupeň dokončení. I tak se pořád něco mění, ale zdá se že v závěru se tímto způsobem dá ušetřit řada nákladů, protože se nemusí zadávat vývoj všech dílů zvlášť, což nejen snižuje cenu, ale i zvyšuje spolehlivost. Ne, O1 nebyla ještě na modulární koncepci, ta měla jen dokurvený podvozek z Golfa, první pokus o skutečně modulární koncepci využila až Fabia. No, konec reklamy pro VW  *943*

FPT

Možná ještě třeba řadicí páku, nebo tak něco.
--O-o-O--

jersey.se

Tak moje 9-3 toho má společnýho s Vectrou dost, celej motor a přilehlé agregáty. Ale co se týče podvozku tak myslím že tak maximálně kulový čepy...

black_sheep

no, popravdě jsem to nikdy moc neověřoval, jak moc je 9-5 nebo 9-3 vlastně Opel. četl jsem si o tom články, takže to tam vidím, ikdyž to nemusí být pravda. budu rád, když mě vyvedeš z omylu :D je někde nějaký zajímavý článek na toto téma?
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

FPT

Citace: Krtek kdy March 23, 2018, 02:34:39 PM
Já věděl jak si rejpnout.  *886* Vzhledově to fakt nejde nějak sjednocovat, ty auta se fakt lišej. Určo víc než aktuální Škodovky a VW  :burka:
By me spíš zajímalo, co mají společnýho...


Sent from my iPhone using Tapatalk
--O-o-O--

Krtek

Já věděl jak si rejpnout.  *886* Vzhledově to fakt nejde nějak sjednocovat, ty auta se fakt lišej. Určo víc než aktuální Škodovky a VW  :burka:

FPT

Citace: black_sheep kdy March 23, 2018, 12:27:16 AM
ze Saabu do Volva? tak to je celkem předvidatelná cesta. *886* Před kanclem nám občas stojí 9-5 a nějak v tom pořád vidím Opela *952*


Starou 900 už jsem třeba neviděl ani nepamatuju.
Ze Saabu do Opelu, což je v jistém smyslu ještě předvídatelnější cesta. Volvo je manželky.


Sent from my iPhone using Tapatalk
--O-o-O--

FPT

Zrovna včera jsem měl vedle sebe svou Vectru a 9-5, zhruba shodný ročník. Když pominu, že jsou to oboje velmi povedená auta, navenek tam moc podobnosti nevidím. A uvnitř už vůbec ne.

Ale samozřejmě se na to taky můžu dívat blbě, nicméně si stojím za tím, že laik by nepoznal, že patří do stejného koncernu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
--O-o-O--

Krtek

Prostě unisex GM tý doby s obměnou loga. Jako většina těch aut :-(

FPT

Citace: black_sheep kdy March 23, 2018, 12:27:16 AM
ze Saabu do Volva? tak to je celkem předvidatelná cesta. *886* Před kanclem nám občas stojí 9-5 a nějak v tom pořád vidím Opela *952*


Starou 900 už jsem třeba neviděl ani nepamatuju.
To by mě zajímalo, co za Opela v tom vidíš...


Sent from my iPhone using Tapatalk
--O-o-O--

black_sheep

Citace: FPT kdy March 20, 2018, 09:25:27 AM
Já jezdím Opelem a Volvem (:
ze Saabu do Volva? tak to je celkem předvidatelná cesta. *886* Před kanclem nám občas stojí 9-5 a nějak v tom pořád vidím Opela *952*


Starou 900 už jsem třeba neviděl ani nepamatuju.
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

black_sheep

Citace: Krtek kdy March 20, 2018, 06:28:53 PM
Já přešel z Korejce na Japonce (z Hungárie), dokud jde ještě koupit auto v mý cenový relaci.
OK  tak to jdeš správným směrem! do korejce už bych nešel, měl jsem 4 a stačilo to asi napořád.  *886*  Ikdyž i30 N je prej docela dobrá a inženýroval to ten samej pán, co moje Mko. :) Otázka, jestli rychlý předokolkový hatchback bude něco, co budu chtít kupovat v budoucnu :)
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

Krtek

Já přešel z Korejce na Japonce (z Hungárie), dokud jde ještě koupit auto v mý cenový relaci.

FPT

Já jezdím Opelem a Volvem (:
--O-o-O--

black_sheep

čau borci :) tak jsem si na vás vzpomněl, když jsem koukal na zdroje návstěvnosti mého zavodního Facebook profilu - vůbec nevím kde se tam vzali návštěvy z cafe.mujsobu :D


Tak koukám, co jsem tady psal naposled, a hehe, už jsem se k tomu BMW fakt dopracoval, nakonec jsem koupil M3 E46, aneb přes hnůjdaje, fordy až k BMW :) musím říct, že to auto je fakt skvělý a chápu, že pomalu roste na ceně.


Nicméne Fordy mám furt, Pumu na závody a vymazlené Mondeo ST220, to je miláček. To můžete vidět každý rok na výstavě Legendy, taky tam případně najdete mě :-)


Focus ST už jsem prodal, bylo toho už nějak moc, ale ještě mám Lancii Deltu, takovou za pět tisíc na PlechCup závody  ;D


ještě to tu žije? a čím jezdíte? ještě pořád je tu silná Saab komunita?




Citace: T-Diesel kdy September 17, 2016, 09:31:55 PM
BMW taky rozhodne neni meritko, podle ktereho by se melo hodnotit zpracovani interieru, pouzite materialy atd., to fakt ne  ;)
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

Jerry.Gunman

Já bych mu klidně schválil i tu C5 :D
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

FPT

No já nevím, ale do Outbacku klidně...
--O-o-O--

jb

Citace: FPT kdy October 25, 2016, 09:43:05 PM
Co taky má co dělat v Outbacku spojka?

u subaru bych vylozene manual chtel... s automatem uz to neni 4kolka jak ma byt :)
ale jinak bych automat uz klidne snesl.. asi uz starnu :)

FPT

Co taky má co dělat v Outbacku spojka?
--O-o-O--

elpidio

To je jednoduchý - Outbacka bez spojky  BOHOUS
Ne, hádejte, mám Rujánu.

black_sheep

tak od minule jsem ještě změnil práci a jezdím občas s kolegou C5II. zrovna s ním vybírám C5III, tak jsem už jel ve třech a vzpomněl si na Jerryho *886*  koráb je to slušnej, vážně pohodlné auto s pěknou výbavou za málo korun, ale místo volantu to má kormidlo ;D

[/size][size=78%]jsem ho ještě nalomil do Outbacka 2010+, ale v něm zase jeho žena nedosáhne na spojku, aniž by si podrtila koleno. teda zrovna od japonců bych tohle nečekal. jsem zvědavej, co nakonec koupíme[/size] *886*

Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

Krtek

No jak bych to.... Jestli se dělá celý Bentley jako to co se vyrábí u nás... Tak je šumák jestli máte BMW, Bentleye nebo blbou A4ku. Prakticky se Bentley v interieru liší jenom stříbrnejma pozlátkama, navíc to ani neni kov z důvodu šetření ale takový to pozlátko jako na hračkách z Číny :-(

Jerry.Gunman

Citace: T-Diesel kdy September 17, 2016, 09:31:55 PM
BMW taky rozhodne neni meritko, podle ktereho by se melo hodnotit zpracovani interieru, pouzite materialy atd., to fakt ne  ;)

Tak tak, když už něco jakostního s B na začátku, tak raději Bentley
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

T-Diesel

Citace: black_sheep kdy June 23, 2015, 10:29:40 PM

Jenže všechno je to pořád nádherný proti korejcům, tam jsem nasypal do oprav zkorodovaných dílů opravdu neskutečné množství peněz! *917* a cokoliv jsem rozebral, tak nebylo příliš kvalitně vyrobené, spíše co nejlevněji. Ty interiérové díly byly teda opravdu hodně shitovní, do toho už bych zpět nešel, to jsem si odvykl. To u Forda rozhodně není. Pořád to není BMW, ale k tomu ještě asi potřebuju dozrát :)

BMW taky rozhodne neni meritko, podle ktereho by se melo hodnotit zpracovani interieru, pouzite materialy atd., to fakt ne  ;)

Krtek

Mně by teda hlavně vadil ten malej dojezd na CNG oproti LPG. U nás v PB už taky nějakou čerpačku na CNG postavili ale stejně o tom do budoucna ani neuvažuju. LPG teď stojí 11,90 a dojezd mam kolem 400-450 km na nádrž. Starty na benzín beru jako plus páč tolik nehuntuješ motor. Znam případy co jezdily jenom na plyn (u různých systémů to po různu jde) a pak přišly problémy, často to odnesou benzínový vstřiky.
Přestavba na LPG se dá udělat už do 25 tisíc na 6hrnek.

Jerry.Gunman

Citace: black_sheep kdy August 30, 2016, 01:43:21 PM
a na CNG se dá přestavět cokoliv? vyplatí se i auto do 100 tisíc? *886*

Noooo, za přestavbu dáš nějakých 40 - 50.000 CZK http://www.fedorauto.cz/cenik-prestavba-cng
Při nominální spotřebě 8 litrů benzínu vs. 5 Kg CNG na jednom km ušetříš okolo 1,10 Kč - tak si to spočti :)
A co se čerpaček týče, sice ji nenajdeš v každej řiti, ale po republice je jich celkem dost...
http://www.cngstanice.cz/mapa-cng-stanic.html
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

black_sheep

mimochodem, C5ka je mi velmi sympatická - žena mi stejně nedovolí jet rychle a psy pak lítaj zleva doprava, časem do toho děti nejspíš přibudou... takže když už ne sport, tak chci pohodlíčko ;D
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

black_sheep

a na CNG se dá přestavět cokoliv? vyplatí se i auto do 100 tisíc? *886*
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

War

CNG pracuje s mnohem vyššími tlaky, jak je mnohem méně čerpaček, tak je mnohem méně servisů. Servisní úkony jsou mnohem dražší a málokdo to umí. CNG umí startovat bez benzínu, to by se mi moc líbilo.
Saab 2.0i LPG

Jerry.Gunman

Než LPG, zkus raději CNG
Není tam (prý) úbytek výkonu jako u LPG, a cena CZK/km pak vyjde podobně, jako bys jel s nafťákem
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

black_sheep

brývečer, tak přesně po roce jsem zavítal na fórum zjistit co nového *886*
mezitím jsem ST 220 z roku 2002 vyměnil za o 4 roky novější ST 220. místo červené je černé, jinak to je zase ten samý fordí sedan  *943*


pak taky jsem [size=78%]našel ženu, co má taky pejska, takže jsem koupil i tu zmíněnou Lybru JTD v kombíku, ať můžeme vozit pejsky a harampádí a nemusel jsem se strachovat o recara a nemusel jsem plánovat víkendy jen podle toho kam dojedeme na jednu nádrž[/size] *974*


co nového u vás? přemejšlím že příští rok vyměním Lybru za něco jiného, nafta mi smrděla a smrdí i teď, tak bych šel do nějakého LPG kombi, ideálně 6+ hrnků, aby s tím šlo jezdit po Praze a nesežralo mě to. Lybra v tomhle ohledu funguje dobře s nájezdem kolem 30 tisíc za rok, ale vůbec nejede  *952* [/size][size=78%]nějaké tipy na větší kombík/MPV? Moc by se mi líbil S-Max 2.5 Turbo, ale nevím jestli to je dobrej nápad dávat do plynu...[/size]
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

black_sheep

tak jsme pořídili závodní šelmu - kdo jste facebookový, sledujte nás *886*

https://www.facebook.com/fart.racing.team
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

atnarfus

Kliky na Lancii jsem taky vyrabel. Plast to byl tak mizerny, ze to nemelo smysl kupovat. Vyfrezoval jsem to ocelove a na to nasadil puvodni chromovany plech. Videt to nebylo a prezilo to auto.

Jerry.Gunman

Co si pamatuji, náš soused míval Fiata 1500 z poloviny 60. let 
http://auta5p.eu/katalog/fiat/fiat_10.php
http://auta5p.eu/katalog/fiat/fiat_1500_01.php

a když mu na přelomu 70./80. zrezivěly oba přední blatníky, udělal si kopyto, vzal si plech a oba  si samo-domo prostě vyrobil :D
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

FPT

Auto napadené kutilem...
--O-o-O--

black_sheep

přesně tyhle kutilský výrobky mi připomínají socík ještě mnohem víc, jakkoliv to přímo bylo až po revoluci, kutilo se jináč úplně všechno :) když už zmiňuješ tyhle srazy, tak taková Westfalia... *1025* OK

a když jsme u toho kutilství... na mé ex-lancii ten bývalý majitel vyrobil snad všechno, co se mu rozbilo. kliky, zámky... byla pak zábava to všechno shánět a vracet do původního stavu *886* v té době zrovna přítelkyně koupila dům, kde bydlel také takový kutil, co dokázal vyrobit všechno z naprosto neuvěřitelných věcí. tuhle dobu prostě nezačnu mít rád.
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

jb

no trabanti maji kazdorocne sraz  u nas v CHKO :)
nekteri maji z urizleho trabose i karavany... nevim, jestli to maji legalne na znackach, ale vypada to stylove

black_sheep

 OK boží řešení! *943*
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

elpidio

Citace: Krtek kdy August 12, 2015, 08:13:44 AM
Náhodou ale lespoň trabanti voněj. Oroti commonrail naftoňum je trabant květinová louka  a rád si za nim jízdu kdykoliv vychutnam. Bohužel je to čim dál vyjímečnější zážitek :-(

Květinová louka má i jiné využití

http://cestovani.idnes.cz/foto.aspx?r=expedice-trabant&c=A150811_120803_expedice-trabant_hig&foto=HIG5d2cf0_Z_Timoru_na_Flores_02.jpg
Ne, hádejte, mám Rujánu.

black_sheep

když si představím Prahu, přeplněnou nafťáky, jak kolem nich ráno jedu na kole a relativně nic necítím, a pak to porovnám s otcovými vzpomínkami na DDR, neřekl bych, že trabanti/wartburgy zrovna voní...  *886*

mimochodem, ty smradlavý diesely bych zase tak už nehejtoval, momentálně se cítím na to, že si jeden pořídím, protože dát 100 nebo 50 tisíc ročně do pohonných hmot je zkrátka rozdil, kterej nelze zanedbávat *871* nicméně STčka se nechci vzdávat, takže si asi koupím Lybru JTD, alespoň do toho můžu naházet kola a vyjet si někam, kam se Ford nedostane OK a bude stát jako benzín na sotva půl roku, hehe *886*
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

Krtek

Náhodou ale lespoň trabanti voněj. Oroti commonrail naftoňum je trabant květinová louka  a rád si za nim jízdu kdykoliv vychutnam. Bohužel je to čim dál vyjímečnější zážitek :-(

black_sheep

trabanťákům fandím, však jsem ji taky poslal nějaký ty kačky na béňo a M2téčko  *785*
ale zájem o traboše to ve mě teda nevyvolá. totiž jak já nemám rád komunisty, tak ty káry z východního bloku prostě nesnesu taky. navíc, díky nemožným obstrukcím ty auta nikdy nebyly technicky zajímavý či jakkoliv atraktivní. to nejlepší, co bylo k dispozici, byly licence aut ze západu, jestě navíc postupem času "socializovaný". *871*
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

jb

trabose 12V bych bral :) ale dneska uz to vsecko roste na cene..
a ti cestovatele se zlutyma hrabosema asi taky prispejou k oziveni zajmu o ryntyntynky..




bibo

trabanta na vás a nebo espace tam nic nerezne vše je plast :)

jb

no nevim ty nove bmw typu X4 X6 a X5 vypadaji jak od kolotocaru...

a sestivalce uz taky pomalu bojkotujou a v nove trojce bude zaklad trivalec... uz asi nejak neplati radost z jizdy ...



black_sheep

ještě mi teda furt nedá spát AR 159, jenže od tý doby, co do Alf nedávají Busso, tak nějak nemohu vybrat vhodnou motorizaci *871* možná 1750 TBi, ale ta je krapet mimo rozpočet a pořád se nějak bráním pidimotoru o kubatuře 1.8.
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

black_sheep

Citace: jb kdy July 02, 2015, 05:06:13 PM
no nebylo to moje auto, ale vypada to nyní takto.. pokud jsem to tu daval, tak skleroza :)
Ford se tvaří, že to je chyba udržby a že se to stalo za dvě eee tři zimy...

fujtajxl. to je hnus. bohužel už jsem to viděl na více kouscích, obvykle rok výroby ~2001. já měl tři fordy z těch let, a na dvou bez jakékoliv údržby furt cajk, ale na jednom se to takhle rozjelo taky. kdoví, co tam ve Fordu kdo flákal :-\ ale furt je to zlatý oproti jinejm...

tohle mě prostě nutí zopakovat to, co už tvrdím pár let. stejně všici skončíme u BMW *886* ostatně dost mě teď zaujal Mini Cooper S ještě ta verze s kompresorem, tak možná už se přibližuju ;D
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

Lihobaron

nic nevoddelavej, vodreznou samy  *753* :lulka:

jb

no ja pak asi oddelam vsechny dvere a bude z teho takova piskova buggyna :)



Lihobaron

tak ja mam dva fordy z tohodlenc inkriminovanyho roku vyroby, ale voba tridveraky, takze pri vymene dveri kurefsky usetrim  *886*

jb

Tak toto jsem si myslel donedavna taky...

Lihobaron

zvenku ne.. zevnitr jo.. je tam spoj dvou plechu a zevnitr dveri tam zatejka voda.. staci to nechat jednou za par let poradne vystrikat.. v pripade pravidelnejch kontrol je i kontrola karoserie a do 12let ti ford vymeni dvere v zaruce.. do nejakyho roku vyroby, uz netusim kteryho, nemusela bejt ani pravidelne vyplnovana serviska..

Krtek

hmm pěkný. A co se na tom dá prosim tě udržovat ??? Auto umeju 2x do roka v myčce a víc neřešim. To by chtěli abys ho stříkal nějakou ochranou pěnou zvenku či co ?

jb

no nebylo to moje auto, ale vypada to nyní takto.. pokud jsem to tu daval, tak skleroza :)
Ford se tvaří, že to je chyba udržby a že se to stalo za dvě eee tři zimy...



Lihobaron

tyhlenc fordi inkriminovany dvere staci nechat vystrikat voskem.. jak se strikaj dutiny.. neucpat tim odtoky a melo by bejt vpoho..

jb

tak muj salek caje jsou taky vic obytna auta nez fiesta :) ale s obytnym autem moc nemuzes jezdit kazdy den.. resp muzes :)

black_sheep

tak Fiesta mě moc nebere, tedy, až na jednu výjimku! párkrát jsem měl možnost řídit ST150, a musím říct, že to je jedno z nejzábavnějších aut, co jsem kdy řídil! musím uznat, že každé auto se hodí k jinému účelu, ale na suchém asfaltu a technické trati s krátkými zatáčkami to je opravdu asi nejzábavnější auto co jsem měl v rukách :)

jinak novinky v osobním životě, mimo automobilový svět? hele, tak, je toho docela dost na dlouhý večer u piva - zkusím být stručný jak jen to dokážu :-) po osmi letech života v Liberci, kde jsem studoval na pančitele, jsem ho opustil za prací a šel do Prahy. pořád dělám takový ty programátorský - vývojářský věci ohledně webu, myslím že tady jsem se profesně našel a jsem spokojený, ale nemyslím si, že tak vydržím navěky. možná časem půjdu učit, možná se na všechno vykašlu a koupím si malý dům v itálii a budu tam pěstovat rajčata :-) V Praze už žiju druhým rokem, a zvykám si. Liberec mi chybí, ale ten kulturní život tady, gastronomie, práce - to je jiný level! jinak stále svobodný, bezdětný a momentálně i single. akorát pes v mé péči po jednom delším vztahu... :) takže ještě možnost si užívat youngtimery, prohánění STčka po Sosnové a podobné klukoviny :D co u tebe/u vás? koukal jsem, že jsi přešel k francouzům už natrvalo asi? Saaby už prakticky mezitím vymřeli asi i tady, což...?
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

jb

tak pokud sezenes zdrave dvere na fiestu 2004 deep navy blue.. tak je vklidne vezmu.. ale vsecko co jsem objevil melo ten sam mor... korozi


Jerry.Gunman

Jo, chlape - zkus taky napsat co u Tebe proběhlo nového (kromě aut :D) za tu dobu, co jsi byl "v emigraci"
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

black_sheep

Jinak u 12 let starého Fordu není problém koupit zdravé dveře á ~500 Kč přímo v barvě. Je to sice slabá útěcha, ale pořád lepší, jak měnit zadní blatník á 16k bez DPH či prorezlou nápravnici za 10k. Nebo plechový kryty kotoučů á 3.000 kč, tedy víc, než u jiných aut přímo za kotouč z kvalitní ocele. *886* Zkrátka, nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci! :-)
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

black_sheep

ano, pravda, ani Ford není zrovna etalon antikorozní ochrany :-) Fordy jsem za posledních 12 let, co jsem vlastníkem auta, měl tři, všechny novější než 2001 a tam už je to daleko lepší, než u těch starších, kde to byla skutečně bída a po kterých jsem příliš netoužil. Ani zmíněné materiály v interiéru nejsou 100 %, ale opět - od Mondea MKIII je cítit razantní změna k lepšímu; ikdyž pár dílů by si tak viditelné cutování costů nezasloužilo, je to na solidní úrovni :-)

Konkrétně u Mondea třetí generace byla konstrukční chyba u dveří; ty jsem teda viděl prorezlý skrz u cca 10 let starého auta, to bylo dost ošklivé. Ale jinak je IMHO Ford co se odolnosti vůči korozi naprosto v pořádku. Své první V6 jsem rozebral do šroubku na díly, protože jsem na dálnici trefil prase. Byl jsem velmi překvapený, v jak skvělé kondici v roce 2013 bylo auto z roku 2001 s 250.000 km :-) Navíc, aktuálně jsem vybíral kolegovi auto z koncernu VW do 8 let stáří a neviděl jsem teda nic pěkného, zkrátka to šetření je dneska vidět už po pár letech.

Jenže všechno je to pořád nádherný proti korejcům, tam jsem nasypal do oprav zkorodovaných dílů opravdu neskutečné množství peněz! *917* a cokoliv jsem rozebral, tak nebylo příliš kvalitně vyrobené, spíše co nejlevněji. Ty interiérové díly byly teda opravdu hodně shitovní, do toho už bych zpět nešel, to jsem si odvykl. To u Forda rozhodně není. Pořád to není BMW, ale k tomu ještě asi potřebuju dozrát :)

Lancie jsem měl prozatím dvě, obě byly starší než 30 let a překvapili mě svoji spolehlivostí. Na to, jak sofistikované auta to jsou (jedna byla dokonce Integrale), tak to byly mechanicky naprosto parádní auta. Ale u nich ještě platila italská klasika - koroze a elektrika!  *1001* Jde už ale spíše o yougtimery! U těch novějších už se to nekoná, ty jsou vlastně docela dost odolná, ale zase už to jsou auta, která příliš nenadchnou, vlastně, těžko u nich hledat jejich zacílení - ani kočka, ani pes. Nicméně interiéry mají vždycky naprosto perfektní :)
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

jb

Pokud jsi videl dvere 120tky po 20 letech tak presne tak vypadaji dvere vc zadnich na fordu...kupovano nove zadna zborenina .. Hnije to zevnitr ven karosar rekl ze to nema cenu spravovat ze neni co vyvarir ze uz je pouze vnejsi plech... A zaruku maji 12 let ale tatovi chybelo razitko v servisce...zajimave ze se nepise nikde proc mu ho nedali..pry to resi ustne..no nic s ceskym fordem uz ani slapaci auticko...import bezzuby a dealeri jenom rychly zisk bez nejakeho vazeni si zakaznika...

Myslim ze dacia by vypadala stejne neli lepe...feli vypada po 16 letech jak nove auto proti tomu "pozinku"..na to mi reklamacni technik rekl ze feli je sto pro pozink jinak by tu nebyla... Jj znalec :)

Jinak mam i itala s 200tkm a zavady v ramci normy...vstrik jeden, civky apod

Krtek

Po 10 letech máš v pozink Fordu díry ? Myslim že ne takže to splnilo svuj účel přežít záruku + 2 dny. Soptík pozink neni (ač si kdo chce co chce řiká) a prahy jsem měnil až po 11 letech a to hlavně díky bouračce..

Jerry.Gunman

Citace: jb kdy June 23, 2015, 03:45:03 PM
...ale chapu ze po lancii je i ford vzor spolehlivosti :)

:D :P
Když koupíš auto v dobrém stavu a staráš se o něj přiměřeným způsobem, mělo by snad vydržet...
snad :D
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

jb

tak zrovna ford neni ukazka kvalitni kastle :) muzu poslat, jak vypada auto pozink ala ford po 10letech ... ty plasty uvnitr, to je taky to, co bych neuvadel zrovna jako vzor...
ale zas to vyvazuje zbytkem...ovsem kdyz ti zhnije auto, tak je ti jedno, ze ma super podvozek apod ...

ale chapu ze po lancii je i ford vzor spolehlivosti :)




Jerry.Gunman

Nale vitaj ogárku z dálav jihokorejských; dobře, že jsi se přeorientoval na Ford V6, blahopřeju :D
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

black_sheep

No, zrovna motory V6 neměli korejci nejhorší, dokonce jsem málem koupil další coupe s V6. :-[

Jenže postupem času jsem si zvyknul na Fordí řízení a naladění podvozku! Před pár lety se totiž naskytla super koupě na Mondeo MKIII s V6, až jsem skončil u ST 220 :) Myslím, že jako řidič Hyundaie bych si to nikdy takhle neužíval, ačkoliv se u některých modelů opravdu snaží, tak tohle know-how prostě nemají a furt hledají, kde by co ojebali a ušetřili. Pak taky ta antikorozní ochrana a kvalita lakování, to je fakt zlo, které mě už začalo postupem času opravdu trápit a stálo mě hromadu peněz to nechávat opravovat.

A také materiály v interiéru, a technologické finesy, to zase miluju u Lancií, kterou jsem chvíli měl jako hlavní vozidlo a nyní tu a tam pro zábavu *943* Zkrátka už jsem přestal řešit value for money a začal se na auta dívat zase tím správným klukovským pohledem *943* Co u vás nového? :)
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

FPT

Ahoj!
Z Hyundai tě vyléčila fordí V6, jo? No, to není špatnej způsob... (:
--O-o-O--

black_sheep

 *1001* ty CAPTCHY a otázky ale ne a ne a ne! *787* :WTF: *912*
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

black_sheep

... se vracejí  *886*

Nazdar vy staré vojny, vy žijete?! OK

Možná si mě budete pamatovat ze seriálu cafe.autohit.cz; mé druhé jméno je black_sheep, kde jsem hrál toho ještě náctiletýho fanouška korejských polozávodních rikš  *871* tak vás pěkně zdravím! :lulka:

Teda, ale že to byla fuška se registrovat přes ty zákeřný otázky v registraci *917* Co novýho u vás?
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans