Tak jsem nechal změřit na brzdě motor po úpravě Polestaru a výsledek je, mno, tak nějak trochu zklamáním. Co má mít tam prostě nebylo - co se týká krouťáku. Ještě více to rezonuje s loňským srovnáním, kdy origo motor bez úpravy naměřil lepší krouťák než měl být na papíře:
Výkon [k] Nm
originál motor oficiálně 245 350
naměřeno loni před úpravou 246 360
naměřeno letos po úpravě 252 370
má mít Polestar oficiálně 253 400
Sice jsem letos měřil na zimních a byla asi jiná konstelace Saturnu s Venuší. Nicméně bylo měřeno na stejné brzdě jako loni. Obrázky z loňska a letoška přikládám.
A já se vás jako odborníků ptám: Mám to ve Volvu řešit, nebo to mám přejít? Jedu na dvouletou garančku za dva týdny. To to letí...
Výkon [k] Nm
originál motor oficiálně 245 350
naměřeno loni před úpravou 246 360
naměřeno letos po úpravě 252 370
má mít Polestar oficiálně 253 400
Sice jsem letos měřil na zimních a byla asi jiná konstelace Saturnu s Venuší. Nicméně bylo měřeno na stejné brzdě jako loni. Obrázky z loňska a letoška přikládám.
A já se vás jako odborníků ptám: Mám to ve Volvu řešit, nebo to mám přejít? Jedu na dvouletou garančku za dva týdny. To to letí...