V posledním TopGearu krásný film o SAABu, včetně "srovnávcího" (doslova) testu BMW E30 a starýho devítikila.
Dá se to někde shlédnout? Ideálně alespoň mit czechischen titulken? :D
Titulky za pár dnů na titulky.com a stáhnout na obvyklých místech, např. uložto
Citace: elpidio kdy February 29, 2012, 08:52:01 AM
Titulky za pár dnů na titulky.com a stáhnout na obvyklých místech, např. uložto
To vím, já myslel, zda je to někde k dispozici juž dnes :D
Přece jen, i když byznis engliš používám posledních cca 10 let takměř dennodenně, leč filmy aj si raději dávám (dobře) dabované či alespoň otitulkované...
Si mi připomněl mně dneska... Náš novej "pseudoprojekt" pro VW se jmenuje... MQB
U nás je to vyvíjený vyloženě v ČR, dodavatelé (i strojů na výrobu!) jsou pokud možno od nás, komplet všechno zajišťujeme samostatně bez mutrfirmy. A přes to to všichni nazývaj skopčáskohujerovsky (navíc blbě) "eNkůbé". Někteří anglofilové alespoň emkjůbí. No a já snad jedinej správně emkveb :-) Dneska se mně "šéf" zamyšleně zeptal proč nemluvim normálně jako ostatní když o tom mluvim, že on nikdy neví o co jde. Tak mu řikam: mam českej projekt, vyráběnej a vyvíjenej komplet u nás nazývat blbou německou zkratkou ? Tak alespoň zklapnul, on si zvykne.
Tak když už teda češtinu ve filmu který není český, tak jedině titulky.
Nesnáším přemluvené filmy, seriály...atd pokaždé je to o dost horší než původní hlasy a především
překlady bývají naprosto tristní!!!
Začne to změnou názvu filmu v překladu (dost šílená česká úchylka!!) a pak už to jde jen víc do háje.
No s tim nesouhlasim. Třeba Funés v originále je neposlouchatelnej i kdyby mu člověk rozuměl :-( Mně teda taky vadí ty změny názvů filmů nebo doslovný překlady vtipů nebo jazykových hříček. Ale radši mam dabing. Cize nedokážu asi myslet nebo mně to prostě otravuje a titulky nestíham číst a odtahujou mojí pozornost od děje na obrazovce.
Á, gogo povýšil...
Tak samo, že jsou filmy, jejichž dabing je opravdu skvělý- s Funesem to platí, to se podařilo, ale platí to proto, že jsou jazyky a jazyky.
Většinu filmů atd řekněme v posledních 20ti letech (anglosaských) si dám raději v původním znění.
Málokdy se totiž dabingu věnuje pozornost, jakou by si zasloužil.
No ale i dříve, když 007 zavíral Aston Martin a bouchly vrata od 105.... :-( no vadilo mě to.
Nejvíc mne vytáčí pumpování zvuku při dabingu starších amerických seriálů.
Pravděpodobně jim nedodali samostatnou stopu ruchů, proto pozadí pumpuje. Když herci mluví, tak je na pozadí ticho. Pak najednou pozadí zesílí.
aha tyhle detaily nesleduju tolik. Jsem netušil že krom mluvení se mění i další zvuky
ač sem na jazyk včetně toho rodného levej tak origo s titulema sou po většinu lepčí to uznávám
No dnes už je stopa tzv. mluvené slovo sooolo, takže to jde, ale zase se to šije za co nejlevněji.
Prostě to chce porovnat originál např. v traileru a pak českou verzi a je to nebe a dudy.
Celková sytost, odstíny hlasů, časování atd atd
už jsem to pochopil elpidio, toho jsem si nevšimnul :-)))
Jinak to asi vyznělo blbě :)
Noo trošku jsem nechápal.... ale pak jsem se chytnul :-)
Už jsem si říkal co jako k... :-)))
ano, jsou i dobře nadabovaný filmy. ale oba dva jsou již staršího data.
Nase generace odkojena americkym brakem, prehravanym z desate kopie VHS a dabovanym simultane jednim nezucastnenym hlasem, by mela byt vdecna za cokoli. Ja preferuji original zvuk + titulky. Preci jenom kdyz se amici rozjedou, tak jim moc nerozumim.
já anglický titulky, když už. naštěstí.
Anglický titulky na sáboj? Kurňa to je nějaký sožitý auto.
Nekonečný příběh (http://www.autorevue.cz/saab-ma-mozna-zachrance-cinsko-japonske-konsorcium)pokračuje...
Citace: elpidio kdy June 11, 2012, 01:18:55 PM
Nekonečný příběh (http://www.autorevue.cz/saab-ma-mozna-zachrance-cinsko-japonske-konsorcium)pokračuje...
Tož ne, že bych mu nepřál záchranu, ale obávám, se, že by to stejně dopadlo jako s Roverem :-[ :-[
http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=748611
Hlavně poslední odstavec je boží (:
Myslíš tohle ?
Saab má v Česku velmi dobrou pověst. Tyto automobily ještě v době socialismu vlastnila řada známých osobností.
Jap (:
Co se ti na tom nezdá ?
Nic, co by (:
Tak jsem zvědav
http://www.saabsunited.com/2013/09/production-has-started.html
Citace: FPT kdy March 03, 2012, 10:52:26 AM
ano, jsou i dobře nadabovaný filmy. ale oba dva jsou již staršího data.
homer a rimmer?? :P
FPT: vozí ještě Halda Saaby ?
uz je cas na cabrio 900 I ? :)
To ještě dlouho ne :)
Občas mi CS přiblíží nějakou maličkostí 9-5 na dohled. Divil bych se ale, kdyby šlo jako kdysi jedním Saabem přijet a druhým odjet.
To jde.
I pokud přijedu v CS ? :)
No podle mě by to šlo domluvit.
Pokud bys počkal na začátek příštího roku, tak bude k dispozici 95 aero v super stavu. Moje:)
Citace: saabik kdy March 19, 2014, 11:25:10 AM
Pokud bys počkal na začátek příštího roku, tak bude k dispozici 95 aero v super stavu. Moje:)
Doufam, ze se budes ridit nasima odbornyma radama a vyberes podle posledniho doporuceni - Dacii Logan ;)
Moc nechybělo a šel jsem do předváděčky C5 Tourer 3.0HDi:). Je možný, že ale nakonec koupím 3 logany do zásoby, podle vašeho doporučení:).
Citace: saabik kdy March 19, 2014, 11:25:10 AM
Pokud bys počkal na začátek příštího roku, tak bude k dispozici 95 aero v super stavu. Moje:)
Možná to tak dopadne. Zatím se mi nejvíc líbí 2,3 LPT kombajn. Zrovna tam má Halda pěknýho.
2.3LPT je líný.
Odesláno z mého ME173X pomocí Tapatalk
Mám 2.0 LPT
No právě.
no ja bych predavadecku nechtel.. to uz radsi skladovku..
ted tu mela kolegyna pujcene na tyden hnujdaj I30kombi naftu... naraz to chtel kazdy ze znamych zkusit jezdil s tim stylem z ciziho krev netece.. i kolegyne rikala, ze predvadecku teda asi ne...
a saabik prejde od svedum k frantikum ?
Saabik stále ještě neví. Je víc variant a favorité jsou zatím švédský a japonský domicil. Rozhodování je těžké, naštěstí má saabik ještě stále čas. Ten citron se mi líbil, cenově vypadal zajímavě, ale neprošel rodinnou radou. Holt nahradit saaba není úplně jednoduché:)
Co vlastně máš ? Stříbrný sedan ?
Ano, stříbrný sedan, model 2001, vyrobeno 12/2000, automat, vše plně funkční, velmi udržované. Rozhodně jsem na servisu nešetřil:). Posledního půl roku s ním skoro nejezdím a počítám, že letos s ním najedu max 2.000 km. Máme to aktuálně jen jako druhý auto do rodiny. Začátkem příštího roku půjde do světa, pouze už dopředu nějakou dobu dělám výběrový řízení na nový auto.
Jelikož na něm nebudu chtít vydělat, tak ho příští rok pustím za dobrou cenu a dalšímu kupci, myslím, ještě nadělá spoustu radosti.
Hmm, vypadá pěkně, jen sundat to křídlo ;) 2001 to je ještě automat 4 kvalt ? Za kolik se s tím dá reálně jezdit ? Když jsem jezdil se švárovým CC 2,3 FPT automat, tak rozdíl oproti 2,0 FPT manual byl snad jen po městě 13,5 ku 10.
to už je 9-něco nebo 9000 ?
Citace: elpidio kdy March 21, 2014, 09:14:52 PM
Hmm, vypadá pěkně, jen sundat to křídlo ;) 2001 to je ještě automat 4 kvalt ? Za kolik se s tím dá reálně jezdit ? Když jsem jezdil se švárovým CC 2,3 FPT automat, tak rozdíl oproti 2,0 FPT manual byl snad jen po městě 13,5 ku 10.
9-5 sedan bez kridla vypada blbe. Tohle je original kridlo, velmi decentni, pridava na vzhledu hodne.
Ten automat z 2001 je jeste 4-kvalt, ale IIRC ma 4-ku jako 5-kvalt 5-ku, takze na dalnici ti to vyjde
nastejno. Automat zvedne spotrebu predevsim ve meste, protoze kdyz mas D a stojis na semaforu na
brzde, tak motor docela dost pretlacuje HDM, coz stoji energii = palivo. Urcite takove +2litry udela, ale to je
dan za pohodli. Ja bych uz civilni auto na kazdodenni jezdeni bez automatu nechtel ani za zlaty
prase. Ta onanie s klackem a spojkou mi za tu usporu nestoji. Na okrskach a dalnici to vyjde prakticky
jako manual, protoze to uz sepne overdrive a prevod je bezeztratovy. Ja dokazu s kombikem tezsim o
100kg jezdit dalnice+okrksky za 8 (ne ze by me takovy jizdni styl bavil)
Pravda, bez křídla nevypadá 9-5 nějak zvlášť hezky. Automat tam je 4-kvalt, olej měněn pravidelně a u Macháčka údajně vinou předchozího majitele byl dáván nový v roce 2007. Od roku 2008 jsem ho měl já a bez problémů. Faktem je, že v zimě po městě se studeným motorem se dostaneš na spotřebu přes 15 litrů, po dálnici se vejdu do 9 litrů. Když jsme s ním byli na dovolený ve Švédsku, průměrná spotřeba od baráku k baráku byla 8,3 litrů. Celou dobu jezdím zásadně na 100 oktanů. Nebo na ethanol:).
Každopádně je ještě čas. Prodávat budu z kraje příštího roku. Takže pokud to bude u tebe aktuální, můžeš se ozvat. ;)
Jo a jedna důležitá věc. Motor nebyl měněn, je původní a nezlobí, olej Mobil1 měním po 8.000km.
saabik: mel bys poridit i fotky interieru. Co si tak vybavuju, mel jsi kuzi v luxusnim stavu, s odvetrvanim a vyhrivanim ;)
Nejlepsi kombinace co znam, desne blbe se shani.
Hmm, tak dík za info. Docela se mi teď líbí u Haldy tohle http://www.saab-autobazar.cz/?p=852
Pětikvalt je tam od 2002 ? Má to smysl na něm trvat ?
Tohle je podle mě ta nová převodova, to už je pětikvalt.
Citace: elpidio kdy March 22, 2014, 05:45:49 PM
Hmm, tak dík za info. Docela se mi teď líbí u Haldy tohle http://www.saab-autobazar.cz/?p=852
Pětikvalt je tam od 2002 ? Má to smysl na něm trvat ?
Ano, tam je na 100% petikvalt. Dokonce jde koukam o prelomovy model 2003/2004, protoze
uz ma novejsi B235 motor s lepe resenym odvetravanim klikove skrine, ktery je odolnejsi
proti degradaci oleje a s tim spojenych problemu. Anebo je tam meneny motor za 2004+ model ;)
Jinak ten petikvalt je spis zivejsi (kratsi prevody) a o neco ekonomictejsi. Kvalitou je to
+/- stejne, jde jen o evoluci stejne prevodovky. Dokonce lze rict, ze ten petikvalt je nepatrne
citlivejsii na zanedbanou udrzbu - jestli v nem nikdo nikdy nemenil olej, zanasi se ovladaci
solenoidy a prevodovka prestava radit. Ale tomu sa da predejit - prevodovku proplachnout
a pak olej pravidelne menit.
FPT: nevíš jestli je toto taky od Haldy ?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/saab/9-5/15922732?company=1&goFrom=list
A nejedete někdo okolo tohoto ?
http://otomoto.cz/osobni-vozy/znacka-saab/saab-40977-152476km-185409.aspx
To vážně chceš kupovat 9-3 ročník 2003? Asi se nudíš, co?:) To první by měl být Halda. Škoda, že nechceš něco levnějšího.
Co je blbě na 9-3 2003 ?
to na otomoto je hruza teda.. i podle tech debilnich fotek je to v hroznym stavu, dojebany jaksfina..
jinak vobe auta supr, ale ja osobne bych raci prave tu 9-3 nez 9-5, ikdyz nejlepsi saab je FORD!!! :)
nevím ani jedno a co je špatně na 9-3 ročník 2003?
Citace: FPT kdy September 06, 2014, 09:15:09 PM
a co je špatně na 9-3 ročník 2003?
co asi.. neni to 9-5, model 2001, vyrobeno 12/2000, automat, vše plně funkční, velmi udržované.
elpidio: všichni si stěžujou, že hlavně první ročníky nový 9-3 jsou na tom s elektrikou a dalšíma prkotinama tak špatně, že nenajdeš exemplář bez problému.
Citace: Lihobaron kdy September 06, 2014, 09:18:49 PM
co asi.. neni to 9-5, model 2001, vyrobeno 12/2000, automat, vše plně funkční, velmi udržované.
Na rozdíl od nejmenovanýho folcvágnu jezdí bez problému a udržovanej je. Nezáviď. Že tě to baví...
nejmenovanej focvágn náhodou taky jezdí bez problémů.
Ale až v rukou novýho majitele
Bylotomu teda neco, nebo jen fixni idea byvaleho majitele ?
Jojo, něco tomu bylo.
predstih uz nekolisa teda??
Nevím, jsem se neptal (:
Ale asi jo, volnoběh ještě houpe, ale za jízdy už to nedělá.
to znamena ze de za plynem a prevodofka do 3ky pri pusteni plynu vodpojuje?? docela bych se vnem projel, bejvas s nim pres tejden v praze v praci??
co já vím, asi (:
přes tejden jsem určitě v praze v práci, tak se někdy ozvi, až budeš mít cestu.