Vitoušek

Založil Krtek, June 28, 2017, 01:50:27 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 3 Hosté prohlíží toto téma.

FPT

To bych asi úplně netvrdil, akorát bude podle mě potřeba se podívat za hranice EU.
--O-o-O--

Krtek

Ale bez výjimky nejsou dobrá  ???

saabik

Holt nejlepší český kombík *886* . Dnešní auta, až na pár výjimek, nejsou špatná.

Ladik

To je fakt radost tyhle pikoviny.
Já teď vezl na polep klientovo auto hyundai i30 a to mi kecalo do řízení a furt pípalo když jsem si to šněroval jak mám zvykem přes čáry (dle známého hesla, že čára není zeď  *886*) no fakt k posrání, furt mě to do volantu korigovalo. Na to jááá kurwa nééésu zvědavej, kdo to může kua ocenit??? :-) Zkoušel jsem pouštět volant a ono to chvíli řídí a pak to nahlásí, že nedržíte volant a že se teda vypíná. Tak kurwa k čemu to je?? Když ho držím sere se mi do toho a když ho pustím tak se vypne  *886* No hned jak to šlo jsem zastavil a zdárně našel čudlík na vypnutí. Jinak i30 s véééélkým vystouplým barevným displejem uprostřed a jinými fičurkami celkově příjemné auto.

atnarfus

October 29, 2017, 08:18:04 PM #39 Last Edit: October 29, 2017, 08:19:50 PM by atnarfus
To by mne asi štvalo natolik, že bych hledal jak to ošidit.
http://www.tpmsbypass.com/

Krtek

Bez snímačů to po nastartování zapípá a palubák už neni palubákem alébrž statickou hláškou co je na fotce v oranžovym provedení. Zresetovat ani jinak odstranit to nejde, dokud to nenajde snímače v kolech. K tomu trvale svítí symbol prázdný pneu v oznamovací oblasti a trvale bliká ten trojúhelník uprostřed. Celkem to rozptyluje a mate když třeba blikáš.  *blem*
Počítam, že vyšší level za pár let už tě bez snímačůl nenechá ani nastartovat abys nejezdil s moc vysokýma emisema  :BMS:

atnarfus

To: Krtek
A co to bez snímačů provádí? Pípá, něco to píše, nebo jak to prudí?
Já mám naštěstí jen takové to falešné měření tlaku, pomocí výpočtu z rychlosti otáčení kol. Jednou mi to po výměně kol napsalo nějakou hlášku, protože jsem to zapoměl vyresetovat. Po výměně kol se musí přidržením tlačítka nastavit něco jako výchozí stav.

To: petrklm
Máš recht, to zase v Bruselu vymysleli hovadinu. Místo ventilku za padesátikorunu tam nechají naroubovat hovadinu s baterkou za patnáct stovek.

PS: Nedá už se konečně na aliexpressu koupit nějaký emulátor, co by se zapojil do auta a ono by to vysílalo signál místo snímačů v kolech?

petrklm

No ty woe... ještě že jezdím starejma autama, z takových pikovin by mě brzo šlehlo...
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Krtek

Já na zimákách ty buzerační ventilky nemam a mít nebudu. Nedam za ně další 4 tisíce + montáž.. a za 3 roky zase. Prostě mi to je proti srsti tak to nebude.

saabik

Vítej v klubu. Koupil jsem originál zimní komplet na pinďu. Prodejce říkal, že mi nahráli i kódy druhý sady. No a po přezutí v servisu mi svítí kontrolka pneu. V návodu na použití je čudlík pod volantem pro kalibraci, ale já ho tam nemám *886*.  Já těm japonským inženýrům nějak nerozumím. Na mě jsou moc chytrý.

Krtek

Od včerejška na zimákách

Krtek

Dneska dorazily potahy a jal jsem se instalovat... No nevěřil bych, že někdo podává věci do auta "na míru" ale podle truhlářskýho metru (centimetr žádná míra jak řikal muj táta). Ještě v 7h jsem po tmě lítal kolem auta s baterkou a zadnim sedákem v náručí. Už mi chybí jenom menší část zadního opěráku a sedadlo spolujezdce. Vybral jsem takový, že krom jiný barvy obšití fakt neni poznat rozdíl ve vzoru nebo barvě. Jestli je ale někdy sundam, už mě nikdo nikdy nedonutí dávat to nazpátek.

Krtek

To dělá ta kurevsky dlouhá převodovka a to že jezdim denně 70 km stejnou trasu. Tohle má na 4ku stejý otáčky jako měl Soptík na 5ce. Akorát teda teď ve městě tam 4ku nedávam vůbec a 5ku skoro jenom na dálnici, jinak to točí pod 2 tisíce  :BMS:

Jerry.Gunman

5,65 u benzínu? To je vynikající - blahopřeju!
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

saabik

Neboj, budu si taky vést evidenci, stejně jako u volvína.
Akorát tam nebudou vidět ty krátký trasy. Holt je rozdíl, jestli ujedeš 100 km po okresce v kuse devadesátkou bez provozu, nebo 100 km po městě na 50 nastartování. ;)

Krtek

To já jenom aby moh Saabik porovnávat spotřebu a další náklady s tim svym nesmyslem  *753*

https://www.spritmonitor.de/en/detail/849021.html

FPT

...a nebo kožené sedačky...
--O-o-O--

atnarfus

Když máš malé děti, tak jsou potahy skoro nutnost. Je to pořád upatlané, poblinkané...
Když jsou to potahy od solidní firmy, tak se to při vystřelení pytle protrhne podobně jako sedačka. Potahy od solidní firmy to je ale rána. Na Roomstera to bylo tak za čtyři tisíce. Vyřešil jsem to tak, že je v autě zákaz pojídání čehokoli. Po dvou letech jsou sedačky jako nové.

Jerry.Gunman

Citace: War kdy July 19, 2017, 02:36:27 PM
a airbagy střílí ze sedačky nebo ze sloupku? Aby ty potahy nebyly protibezpečnostní :-)

Ony se dneska i ty potahy dělají s možností prostřihu na boku pro airbagy
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

War

a airbagy střílí ze sedačky nebo ze sloupku? Aby ty potahy nebyly protibezpečnostní :-)
Saab 2.0i LPG

Vena

 Na prvním autě jsem potahy měl. Čas od času jsem je vypral. To znamenalo sundat, nandat což byl samo o sobě pěknej vopruz, ale hlavně ten humus co se pod nima držel. Takže sedačky jsem taky musel vyluxovat a neuškodilo by jim ani vyprání. V devadesáti tisících byly potahy prošoupaný a na vyhození.

Teď mam na roomsteru stodeset bez potahů a sedačky nejeví známky opotřebení. Jednou za dva roky necham interiér vyčistit u firmy a sedačky vypadají jako nový.

Prostě po zkušenostech s potahama a bez potahů, už bych si potahy nekoupil. Ale to je samozřejmě každého věc.
Není většího nebezpečí než domněnka, že něco skutečně existuje jen proto, že si přejeme, aby tomu tak bylo.

Krtek

Krom toho daj se sundat a vyprat což se sedačkama jaksi nejde a nevěřim že nějaký šamponovaní, luxování a kdo ví co vůbec něco ze sedaček odstraní.

Krtek

Vždyť nejde poznat jestli máš holý sedačky nebo potahy. Když vim, že na Nubiře jsem během 227 tisíc km prošoupal obyčejnym používánim dvoje potahy tak nechápu lidi, co je nemaj. Mít děravý sedačky za 5 let fakt nechci.

saabik

Jelikož nemá kůži, tak se dají potahy pochopit. Nemusí se líbit každýmu, ale proč by nemohl, že?

Vena

Proč? Aby se pod nima držel prach a bordel?
Není většího nebezpečí než domněnka, že něco skutečně existuje jen proto, že si přejeme, aby tomu tak bylo.

Krtek

Potahy právě nemam, tak nechápu co se ti na nich nelíbí. Origo sedačky ujdou ale potahy jsou základ.

elpidio

Lišty dobrý, ale potahy ????  :BMS: :BMS: :BMS:  *912* *912* *1001*
Ne, hádejte, mám Rujánu.

saabik

To je docela láce. A vypadá to pěkně. Já na jardýska objednal sadu lišt, a se slevou 25 % jsem se dostal na 6,5tis.

Krtek

Dneska nalepený boční lišty. V Suzuki chtěji za tyhle malý 3800, za ty širší na spodní hraně dveří 7500 (jako vlastně za všechny doplňky, asi maji jednotnou cenu  *1001* ). Tohle vyšlo na 11 stovek i s poštovnym a kdo ví jak moc se lišej od "originálů".
Teď ještě sehnat potahy.

Krtek

Protože manželka nechtěla mít stejnou fasádu jako sousedi v okolí.

elpidio

Hele, auto pěkný. Ať dlouho a dobře slouží. Ale proč jsi to fotil před bordelem ?  ;)
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Krtek

Ale jo Jerry je to fajn. Nicméně takovej pokrok jako chodit pěšky ->š105 uř to nikdy nebude ani jako skok ze 105-> Felda a následně Felda -> Nubira, ta už byla/je plnohodnotný použitelný a slušně jezdící auto, na němž je minimum ke zlepšování.

atnarfus

Moc pěkná kára  OK

saabik

Ať dlouho slouží, a bez problémů!

Jerry.Gunman

No tak to tedy moc šťastně a vesele nevypadá :(
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

jersey.se

Hehe, gratuluju k výběru značky :D
A k té palubce a dotykáčům... no my teď palubku děláme asi hezčí, ale stejně debilní a středovej dislplej máme "plovoucí"  *943*

petrklm

Jo, elektronickej plyn je "skvělá" věc, zvlášť ve spojení s nevypínatelným antiprokluzem (Berlingo). Ze sněhu se s tím normálně nedá vyjet, protože při malým prokluzu to ubere výkon, klidně několikrát, až motor chcípne. Připadal jsem si jako debil :).
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Krtek

Tak abych nastínil dojmy z novýho auta. Vzhledově se mi líbí zvenku i zevnitř, proto jsem ho taky koupil. Takovej trochu ožužlanej Favorit. Uvnitř nic ulítlýho, čísla a popisky hezky čitelný a hlavou nahoru. Oproti Nubiře to ale vypadá jako auto o třídu levnější :-( Tak nejdřív zápory:
Hadrovej tapecírunk je jenom v předních dveřích nad loketkou, jinak všude plast. Všechno je černý a na palubce je lesklá lišta, tu bych si klidně odpustil nebo nahradil falešnym dřevem. Její designovej význam nechápu. Výdechy ventilace nejdou regulovat, jenom někam naklopit ale abych si nastavil směr a intenzitu jednotlivý díry, to nejde. Co jsem kritizoval na Škodovkách teď mam :-( Úložných prostor je kurva málo :-( Ve všech dveřích je nesmyslná díra na nějakou 2L petku, v předních i malej prostor na další vecí. V zadních neni nic, krom díry u madel. Pod rádiem je miniprostor, kde zakryjete zapalovač a USB vstup, pokud tam něco umístíte. Nubira tam má plac na menší videokameru....Držáky pití na středovce jsou zhruba stejný, tady jsou hranatý ale i kulatý flašky tam drej. Musel jsem dokoupit loketní opěrku za 2650 páč origo stojí kolem 7-8 tisíc (!!!). Bohužel se do ní nevejde sešítek A6 kam si píšu spotřeby a čerpání paliva.... Pak nechápu význam držáků na 2 tužky uvnitř. Palubák ukazuje okamžitou spotřebu jenom jako ekonoměr, prostě stupnice s rozsahem 0-30 L/100. Takže na nic zlatej VW s jejich číslama asi by i stačilo snížit rozsah měření na 0-20L aby tobylo přesnější. Další věc, co mi chybí je držák na brejle, prostě je neni kam dát. Přední kaslík je bez klimatizovaný části (čímž jsem na suzukiklubu rozpoutal slušnej flame na téma pití/chcaní v autě), tu v Nubiře celkem využívam a bral jsem to jako samozřejmost když to maji ostatní auta jako standard. Rádio by mohlo mít alespoň regulaci hlasitosti a on/off na tlačítko. Druhej den a je upatlaný jako prase protože to nemá jediný tlačítko :-(
Co se týče jízdy tak posilovač řízení je přeposilovanej (holt elektrika) a na nerovný silnici se mnou za volantem zpočátku docela házel. Ale už jsem si zvyk. Horší bude motor. Sice 120 koní oproti 109 v plynu u Soptíka ale převodovka je dlouhá jako kráva, prostě se to nedá točit a nejede to. Po městě při 60ce je na 4ku sotva 1800 otáček, na trojku je tam 2000. Nubira točí všude tak o 500 víc a je to myslim lepší. Ignoruju rádce řazení ale ten motor se sám snaží žít v pásmu 1500-2000 kde na to nemá. Nad 2000 stejně neožije, prostě pomalu se to rozjíždí a nad 3000 jsem se dostal vyjímečně (Nubiru jsme zajížděl v pásnu 2,5-4,5 tisíce)... Zkoušel jsm i prošlápnout plyn bez rychlosti (při zahřátym motoru) a otáčky nahoru prostě nejdou ani na neutrál :-( Asi nějak elektricky regulovanej plyn, pomalu nahoru a pomalu pak otáčky klesaj. Doufam, že se to zlepší po zajetí. Zase spotřeba podle palubáku vypadá po 170 km slušně 5,6L.
K tomu kurvítko start stop... První den se to nějak aklimatizovalo takže to nefungovalo vůbec... A hned dneska mi to hnulo žlučí. Stojim na parkovišti za autem, ze kterýho vystupuje spolujezdkyně a nevim co bude... Když se rozhodnu auto object a zaparkovat vedle tak to chcíplo a (ne)posilovač mi málem vyhodil ramena z pantu... Pak 2x zdržení při výjezdu na hlavní silnici... Při tom klimatizaci mam zaplou na automat a nemělo by se to v tu chvíli aktivovat. Takže investuju 990 Kč do bazmeku na automatickou deaktivaci.
Nádrž 47 litrů je malá ale já jsem zvyklej plyn brát po 350-400 km takže to je kapku pozitivum, bude záležet na spotřebě, udělam 350-500 km týdně.
Tim se dostávam ke kladum. Vzhled se mi prostě líbí, ostatní auta co jsem okukoval byly z nouze cnost (i30 - loňská, ta nová je HUMUS, Renault Fluence, Dacie Duster a Lodgy) a ničim mě nezaujaly. Jsem rád za atmo 1.6ku, v návodě je tak 1/3 věnovaná odlišnostem (rozuměj problémum) dieselu a turbomotoru, to bych fakt nerad všechno při jízdě zohledňoval. Můžu dál držkovat na downsizing a turba který nechci a byl jsem ochotnej si za to připlatit (nějak si ty vyhozený peníze musim obhájit) i když sem by se hodila nějaká atmosféra 2.0.
Uvnitř se mi líbí že to neni nic extra, až na ten dotykovej zázrak. Přístrojovka mi přijde taková elegantní, podsvětlení bych teda radši zelený s červenýma ručičkama ale což.... I ta bílá ujde a hlavně to má normální ručičkovej tachometr, otáčkoměr, teploměr a palivoměr. Vyšší posaz za volantem mi nevadí, asi jsem exot ale já rozdíl při nastupovaání/vystupování nějak extra nepocítil. Akorát včera když jel proti mě Raptor, už jsem mu nekoukal na kliky dveří ale na spodní hranu okna :-) Pocitově je Vitara širší než Nubira, asi dost dělaj i gumy, to poznam podle parkování podél chodníku před barákem. Rádio hraje líp než ten muj krám za tisícovku, ovládání na volantu je návykový a handsfreečko funguje celkem dobře, volá se z toho skvěle, to nejde ani porovnat. Akorát, kdyby se ten muj Navon z Tesca pokaždý spároval.... Líbí se mi jak to rychle prolejzá flešky a SD karty, umí to až 11 podsložek a 10 tisíc písniček na jednom médiu. Takže za mě gut.... až na to patlání na displayi. Čeština je slíbená na letošní podzim ale zatim mi v ovládání nechybí. Tempomat jsem neměl a taky fajn věc, na dálnicích a ve městě budu hodně využívat.
Kufr je oproti Nubiře líp bvyužitelnej jenže v tý vozim zase rezervu tak to nejde ani porovnávat. Dvojitá podlaha asi půjde zrušit, jenom co seženu zimáky a budu jedno kolo vozit s sebou.
Zadní zatmavený okna mi konečně dopřejou netahat s sebou ty debilní clony pro PéZety na okna. Tady by vlastně ani nebylo kam je dát. V Nubiře je mam v bočních kapsách, který tu nejsou... hlavně že se může PéZeta zlejt až 2 litrama vody.
Celkem mě překvapil prodavač když mi zatrh zamačkávat kapotu motoru při zavírání aby se nezdeformovala. Je moc měkká a musí se pustit z výšky ! Jinak se ručně promáčkne. Prej kvůli ochraně chodců :-(
Celkově mam teda docela radost že mam ještě auto na pomezí eurokurvítek a normálního auta. Ale nadšení, jako když jsem přesednul z Feldy do Soptíka, se nekoná, asi už jsem starší. Ptejte se, co vás zajímá.

Krtek

Tady máte pro začátek pár fotek bando. Smotrýtě, udivujtě ! Jízdní dojmy nadhodim asi zítra. Zatim celkem spokojenost, nadšení se mě teda nezmocnilo, doba opravdových aut už je za námi :-(

atnarfus

Gratulace, těším se na fotky a první dojmy.

Krtek

Snad bude i k čemu... Objednal jsem a zjišťuju negativa dnešní doby... Dojezdovka stojí 8,5 tisíce, normální rezervní kolo do toho nedostaneš... nemá to leketní opěrku takže jsem už objednal druhovýrobu (origo 7,5 tisíce!), nemá to chlazenou schránku na pití (využívam aktuálně celkem dost). Start stop systém... A hlavně přechod z LPG na benzín... Ale jo, pomalu se i začínam trochu těšit.

FPT

No hurá, gratuluju!
--O-o-O--