Volvo vs. Saab - nebe a dudy

Založil saabik, January 05, 2015, 10:37:25 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 6 Hosté prohlíží toto téma.

saabik

Bylo prodáno den po zveřejnění inzerátu.

Krtek

A důvod ? Máš někde inzerát ?

saabik

Tak si volvo hledá nového majitele. Snad mu bude sloužit stejně skvěle jako sloužilo mně. Ale život jde dál...

jersey.se

Nejezdím jen ve všední dny a nejezdím jen do práce. Ale v průměru je to tak těch 150 denně + občas delší cesta. Naštěstí 80% dálnice a řídit SE mě i přes už uvedené nedostatky v zásadě baví.

elpidio

Citace: jersey.se kdy March 31, 2018, 01:17:09 PM
Já za rok tak 70 000. Proto jsem vzal nakonec dýzla...

Však oni ti ten Uber zatrhnou  :)
Ne, hádejte, mám Rujánu.

black_sheep

kurde to jsou rány tohleto!


já už toho měl plný kecky s 30-40k za rok, jenže většina byla po Praze, kde se ráno plazí auta cca 20 km v hodině v průměru. za ten čas strávený v autě jsem mohl najet klidně 2-3x tolik  ;D


ale to mě dost ničilo  *912*


tak jsem to zařídil jinak :D
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

saabik

70000/365 je zhruba 192 km. Pokud by jezdil jen ve všední dny, bylo by to 70000/260, což je nějakých 270 km.
Předpokládám, že průměrně to bude průměr těch dvou čísel, to jest nějakých 230 km denně  *886*.

FPT

Tyjo, kolik jezdíš denně? Mně to hlavně nebaví řídit.


Sent from my iPhone using Tapatalk
--O-o-O--

jersey.se

Já za rok tak 70 000. Proto jsem vzal nakonec dýzla...

FPT

Tak já jezdím do práce maximálně třikrát týdně a většinu z toho vlakem, takže mně nájezd netrápí, ale dovedu si představit nájezd kolem 50 tisíc ročně vlastně bez cestování - jenom dojíždění do práce.
--O-o-O--

black_sheep

Citace: FPT kdy March 30, 2018, 08:49:17 PM
Njn, ono se to nezdá, já to mám do práce 100 km, a kdybych jezdil denně autem, máš to 1000 km týdně ani nemrkneš.
tak já 2016/2017 taky najezdil 30.000 km za rok v jednom autě a asi 8 tisíc v druhém a 5 tisíc ve třetím. těch 30k bylo víceméně jen po Praze a pak dvakrát Itálie, párkrát morava a jednou Vídeň. ale bylo to zlo, tak jsem si to zase v životě přeházel a do práce jezdím na kole ;D
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

FPT

Njn, ono se to nezdá, já to mám do práce 100 km, a kdybych jezdil denně autem, máš to 1000 km týdně ani nemrkneš.
--O-o-O--

black_sheep

Citace: Jerry.Gunman kdy March 29, 2018, 07:45:19 PM
Už 4 roky jsem OSVČ a starám se teď už o 3 italské firmy a jejich business v ČR a SR.
Takže 3-4x ročně Praha - Miláno, cca 3,5 - 4 Tkm "firemně" a okolo 1.000 - 1.200 km měsíčně soukromě... A jsi na 5 Tkm měsíčně, ani nevíš jak
tak to je slušný! a co tam děláš? Miláno je krásný :)


před rokem jsem to jel na jeden zátah a je to docela štreka, kor když se rozhodneš objet švýcarský dálnice přes ty průsmyky. alespoň byla prča ;D  tím spíš, když jsem mermomocí musel vytáhnout tu největší jebku co jsme měli - rozvrzanou Lancii Lybru s polomrtvým homokyneťákem! ale jeď do itálie německým autem, žejo ;D  a dojela!  :-*
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

Jerry.Gunman

Citace: black_sheep kdy March 28, 2018, 03:55:52 PM
no, s tím nájezdem je problém, ... 60k za rok už je fakt hodně, kam to jezdíš? :D to máš nájezd skoro jak taxikář :D

Už 4 roky jsem OSVČ a starám se teď už o 3 italské firmy a jejich business v ČR a SR.
Takže 3-4x ročně Praha - Miláno, cca 3,5 - 4 Tkm "firemně" a okolo 1.000 - 1.200 km měsíčně soukromě... A jsi na 5 Tkm měsíčně, ani nevíš jak
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

black_sheep

tak jsem se ptal, a nejvíc dokážeme kolem 40 tisíc za rok:


https://www.driveto.cz/operativni-leasing/?najezd-od=40000


řešením by bylo ten nájezd rozdělit do dvou aut, dálky a služebky v operákovým autu a na ježdění na nákupy a po okolí nějaký youngtimer - třeba fordí zadokolku nebo Saaba  *886*
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

black_sheep

no, s tím nájezdem je problém, že by nikdo neuměl moc spočítat zůstatkovou cenu. resp. odhadovali by asi minimální, takže bys měl pak stejně dost vysokou splátku. 60k za rok už je fakt hodně, kam to jezdíš? :D to máš nájezd skoro jak taxikář :D
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

Jerry.Gunman

No, já ooperáku uvažoval - ale když mne s mým měsíčním nájezdem +- 4-5.000 km poslal 3 "operační leasingovky"  ... do hájička zelenýho, koupil jsem si Pažouta :D
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

black_sheep

hele tak tos nebyl sám :D přesně tohle udělala většina, až jim došlo, že to není úplně dobrý, protože pojišťovny na tom dost krvácí. takže letos z kraje roku všichni přecenili pojistky a operáky šli dost nahoru a při předávání by to neměli tolik hrotit. no uvidíme, jak to bude. já tomu produktu docela dost věřím, proto to dělám ;D
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

jersey.se

Operák proboha ne. Posledě jsem musel auto na operák rozbít, abych se ho zbavil  *1001*

black_sheep

pěkný volvíčko :)


kdybyste chtěl někdo operák, tak mi napište. děláme operáky a umíme ledacos :) případně mrkněte na www.driveto.cz a napistě tam. můžete se na mě odkázat, kdo zná moje pravé jméno :D
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

FPT

--O-o-O--

jersey.se

Auto super, fotky... No jak to říct slušně?  *974*

atnarfus

Fotky jsou super. Auto taky. Zrovna tento týden jsem se tím nechal popovážet po švédsku. Kluci od Volva to mají jako služebáky (jen bez toho křidélka). Neřídil jsem, jenom mne vozili, ale zvykl bych si rychle. Bavilo mne pozorovat takové blbiny, jako zobrazování dopravních značek a pod.. Na letiště nás vezl taxikář v Priusu a byl to brutální sešup.

elpidio

Ty gumy sis teda taky mohl umýt  ;)
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Jerry.Gunman

.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

saabik

Musím se pochlubit. Nechal jsem si nafotit auto na památku od člověka, kterej umí fotit. No a protože se mi fotky zdají povedený, dávám sem malou ochutnávku :).

FPT

Myslím, že to byl Barth, ale podívám se.
--O-o-O--

Jerry.Gunman

Citace: FPT kdy December 21, 2016, 08:39:55 AM
Nene, nabízejí si i s limitem 50k, taky jsem po tom koukal, protože pokud bych jezdil do práce autem, najezdím cca 40k ročně.

Jo?
Kdo - doporuč
Ďyky
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

FPT

Nene, nabízejí si i s limitem 50k, taky jsem po tom koukal, protože pokud bych jezdil do práce autem, najezdím cca 40k ročně.
--O-o-O--

Jerry.Gunman

Citace: saabik kdy December 15, 2016, 10:25:18 PM
Bilancování nákladů po dvou letech provozu a 34.300 km:

s palivem s amortizací: 14,3kč/km
s palivem bez amortizace: 8,47kč/km
bez paliva bez amortizace: 5,6kč/km

A to nemělo nikdy žádnou poruchu a je v záruce. Příští auto bude asi na operák *886*

No, já jsem na tom po 5 a půl roce asi nějak takto:
najeto: cca 215.500 km
za čas: 65 měsíců
kupní cena: 303.000 Kč
předpokládaná prodejní cena příští rok léto/podzim: 53.000 Kč (ať se to snadno počítá)

náklady:
jenom palivo:  2,07 Kč/km
palivo + kompletní servisní náklady:  3,41 Kč/km
palivo + servisní náklady + amortizace: 4,57 Kč/km

Uvažoval jsem o operáku, ale poslední 3 roky mám měsíční nájeztd okolo 4,5 - 5 - 5.500 km měsíčně - a operativní lízingy se nabízejí tak pro 24, MAXIMÁLNĚ 36.000 km ročně. Pokud překročím měsíční nájezd, platí se tam  docela krvavé dodatečné poplatky - takže prd  :-\  :(  *753*

.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

atnarfus

Nula? Já jsem ještě nikdy auto nevyhodil. Vždy jsem za něj ještě něco dostal. Ponožky končí v garáži v pytli s hadrama na utírání.

Krtek

Já to beru tak že zůstatková cena auta = 0. U ponožek taky neřešíš jestli je někdy prodáš. Koupit, doužívat do konce životnosti a sešrotovat.

saabik

Stanovil jsem ji orientačně podle ceny,  za kterou jsou inzerovaná ostatní Volva podobného nájezdu, roku výroby a výbavy. Samozřejmě,  že reálná tržní cena by se zjistila až při prodeji.

War

Chtěl bych se zeptat, jak se stanovila/stanovuje zůstatková hodnota pro výpočet amortizace.
Saab 2.0i LPG

FPT

Ať počítám, jak počítám, mně ten operák nevychází zas tak špatně...
--O-o-O--

saabik

Bilancování nákladů po dvou letech provozu a 34.300 km:

s palivem s amortizací: 14,3kč/km
s palivem bez amortizace: 8,47kč/km
bez paliva bez amortizace: 5,6kč/km

A to nemělo nikdy žádnou poruchu a je v záruce. Příští auto bude asi na operák *886*

FPT

--O-o-O--

saabik

Prodal jsem ho už před dvěma lety. Ale nový majitel, který bydlel v Kolíně, se stěhuje pryč. Tak jsme se byli s rodinkou rozloučit a projeli ho.

FPT

--O-o-O--

saabik

Teď na tom měření byl v nádrži prémiový od MOL. Loni to byla stovka od Benziny.
Zmíním se o tom a uvidím, co mi řeknou.

O víkendu jsem se byl naposledy projet bývalým saabem. Tak jsem si dovolil jednu fotečku švédské smečky ::)

elpidio

S tím jezdíš k nějakýmu homeopatovi, ne ? :)  Obávám se, že s reklamací moc neuspěješ, ale vyzkoušet to můžeš co na to řeknou. Dej vědět. Cos měl za benzín ?
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Krtek

Mn ten rozptyl oproti původním hodnotám přijde jako chyba měření... Prostě na čupování moc nevěřim.