Pracovní auto cca. na rok

Založil jersey.se, March 01, 2016, 08:01:58 AM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

brano

Do caddy sa vleze maximalne skuter 50ccm, inak jednu 1.9 sdi na firme stale mame, 1999, 420kkm a motor slape a nejak to moc ani nehnije.

Jerry.Gunman

Nebo nějakého francouze - Citroen Berlingo, Peugeot Partner nebo renault Kango ...
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

elpidio

Jeden známej si nedávno pořídil a druhý dlouho měl malýho pick-upa z Opela Corsy. Combo ? Byl v tom nezničitelnej atmosférickej diesel a posrat se snad taky nemělo co. Bylo to teda pro dva a vzadu budka, ale jakou jsme s tím ve Francii udělali parádu, když jsme z něj vyvalili sud :) Pokud "jisté přivýdělečné aktivity" není prostituce, tak by kratší délka ložného prostoru nemusela vadit. Nebo co Fabie SDI ?  BOHOUS
Ne, hádejte, mám Rujánu.

FPT

Hele, já mám V40 1.9D a nemůžu si stěžovat. Akorát to novější, takže to není za 30k.
--O-o-O--

jersey.se

Podotýkám že Pequod byl za 10 000, z roku 1989, najeto měl nepočítaně (netočil se čítač) a nákladem dalších cca dvaceti tisíc jsem z něj udělal auto které jezdilo, pružila mu zadní náprava (kdo zná, tak ví...), brzdilo, zatáčelo... A pak mi ho ukradli.

jersey.se

Naftu chci proto, že jsem měl před pár lety za podobným účelem za ještě menší penis Peqoda 205 1,9D a jediný co na tom autě fungovalo naprosto bezchybně a bez jediného servisního zásahu byl motor. Navíc se spotřebou do 4l/100 km

Jerry.Gunman

No, v tomto konkrétním případě (rok mít a pak pryč, provozovat pokud možno s malými investice ) bych řekl, že poněkud řešíš kvadraturu kruhu :(
když to má být dízl, tak za 30.000 CZK to (asi) nebude ani těsně před smrtí, spíše už DOST DLOUHO po ní.

Býti na Tvém místě, zkusil bych se poohlédnout:
(1) za dané prachy po nějakém benzínu, tam je větší šance sehnat něco alespoň trochu funkčního
(2) nebo bych prachy zdvojnásobil a s cenou okolo 60-70.000 CZK šel do Tvých "rodných luhů a hájů" a šel do Dráčie Loganescu v provedení kombi. Tam se s naftou nebo i benzínem/LPG snad vejdeš. Auto bude v ako-tako akceptovatelném stavu (co tam není, to se nepokazí, takže se tam toho nemá moc co pokazit) a i když se tam volačo posörö, tak to nebude zadraho
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

jersey.se

Tak proč se nezeptat odporníků, že jo. Potřebuju přechodně na jisté snad přivýdělečné aktivity malé auto s nízkou spotřebou, kterého mi nebude líto, koupím ho za babku a vydrží cca rok bez výraznějších investic (pak bude asi už jen pietně zlikvidováno) a budu doufat že mě v něm nikdo známej neuvidí :D. Z toho důvodu preferuju diesel s mechanickým čerpadlem, ještě bez dvouhmoťáku, přednostně atmosféru a cenu cca. 30 000. Zatím uvažuju o něčem níže uvedeném z přelomu tisíciletí a nájezdem do 400 000 km:
-VW Caddy (Vejde se mi do něj motorka? V tom případě velké plus a nepotřebuju vozík)
-VW Golf III (
-Volvo V40
-Audi 80
Posral jsem se v kině nebo ne?