Krtkovo Cadlík

Založil Krtek, November 14, 2012, 09:36:12 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

bibo

simerink na převodovce umim to sem dělal na pašikoj  a trochu sem tu převodovku dokurvil zlomil vlnovec jednoho vejfuku a stejně to asi kape :)  tak auto vypadá dobře at slouží taky bych asi chtěl automat

ferinom

tak nech ti ten exot teda jazdi :)

elpidio

Citace: Krtek kdy November 14, 2012, 09:52:14 PM
Převodovka a spojka OK v pohodě tam neni ani kapka. Ale výstup z převodovky kardan dozadu.

Špatná jsem myslel, že jsou na ní místo písmen jen čísla :)
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Ladik

Citace: Gogo kdy November 14, 2012, 11:43:50 PM
Mě jebne, že krátké shrnutí...woe Ty jsi grafoman :-))
Hehe ale jinak at slouží a hlavní je, že jsi spokojený Ty :-)
Tak si to užííííveeeej!!!!!

šak nic nenapsal samý svačina, telefonát, konzultace, kámoši mechoši
o autě skoro nic ;-)

Gogo

Mě jebne, že krátké shrnutí...woe Ty jsi grafoman :-))
Hehe ale jinak at slouží a hlavní je, že jsi spokojený Ty :-)
Tak si to užííííveeeej!!!!!
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

T-Diesel

toz dobre, snad budes spokojeny, vypadalo to hezky
toto je jeden z tech lepsich bazaru tak snad vsecko OK

Ladik

no ten odkaz na tvojeho mazlíka už nefunguje, ale koukl jsem na jinýho , dobrý až na ty přední světla, to nějak nepobírám :)

petrklm

Hele, tak ať ti to slouží, no. Třeba časem dospěješ k plnotučnýmu motoru a automatu, možná taky ne, to je tvoje volba. Jo, ty odkládací místa - ty nevíš, že největší a nejužitečnější prostor pro odkládání v americkejch autech je za předníma sedačkama? Po dojezdu do cíle to holt musíš vykydat, ale vejde se toho fakt hodně :)
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Krtek


Ladik

noo šak první dojmy, zatím sem toho tu četl více o mechoších a bývalým majiteli ;-)
musím se kouknout jak to vlastně vypadá bo jsem ještě nekoukal, no počkám asi na fotky z toho foťáku co s ním fotíte dítě :)

Krtek

Převodovka a spojka OK v pohodě tam neni ani kapka. Ale výstup z převodovky kardan dozadu.

elpidio

Tak ať ti to jezdí. Převodovka špatná, ale bez cukání ?
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Krtek

Jenom v krátkosti shrnu dnešek a koupi mýho "novýho" CTSka.
Plně si uvědomuju že jsem exot a individualista a tohle auto se mi líbilo od r 2006 co jsem ho prvně viděl u Mountfielda. Už vloni jsem málem koupil letěnku od chláka z Prahy. Ale nesešly se finance a on neslevil takže ho má dodnes a je šťastnej páč je to taky fanda. Naštudováno jsem měl kde co, kontaktoval jsem i toho loňskýho prodejce pro rady a jeho dvorního mechanika z Cadillac klubu. Vybavenej radama, Tondovo doporučenim že má cenu se alespoň podívat a vlastnim mechošem jsem v 6 ráno vyrazil.
Někdy kolem 11 jsme byli v bazaru. Plán byl:
prohlídnout
projít papíry
project
oběd + vystydnutí hlavy
debata případně obvolání co se dá sehnat a co ne
smlouvání v bazaru o ceně - nákup/nenákup. Kdyby se nepovedlo pozjišťovat co je třeba, skončil bych s telefonovánim ve 14h a odjezd bez auta.
Autobazarník neměl zlatý řetězy ani tepláky, první dojem ujde. Mluvil moravsky takže jsem si ho splet s UKčkem ale to se vysvětlilo :D Obhlídka laika s mechošem - papíry a stav OK. 111 tis km asi fakt sedí. Je to zachovalý, zbořený to fakt nebylo. Sem tam oděrky od parkování, jedna malá rejha možná od klíče :-( Sedačky celkem super stav. Asi v tom jezdil hlavně jenom řidič páč jiný sedadla nejsou opotřebovaný skoro vůbec. Motor už měli nastartovanej což jsem ale při příchodu nepoznal, neni slyšet uvnitř ani venku. Pak už to chytalo dobře takže baterka snad ještě chvilku vydrží. Na palubě funguje všechno jak má. Akorát si to musim přenastavit. páč když jsem si zmáčk paměť řidiče 1, odjelo to se mnou až jsem nedošáh na volant ani pedály. Výhled mam dobrej, sedadlo jde zvednout dost vysoko nahoru. Takže i já jsemk vidět a neni to Kadlík bez řidiče.
Ročník... Nevědět historii značky Cadillac v čechách asi bych se zjevil. Datum první registrace 2006. Výroba ale 2004, pak přes rok někde ve skladu v USA a pak to Charouz koupil a rozdal tady k sekačkám.
Co se týče vzhledu je to přesně to co se mi líbí a co jsem čekal. Plasťák, sice s kůží a dřevem ale pro fandy BMW a MB to prost nebude. Mně se to ale líbí. Americká "kvalita" je ale věc diskutabilní. CTSka trpí na loupání plastů a barev v interiéru. Tohle má palubku OK. Kapku se loupe barva na krytce kolem tlačítek ovládání oken a všech těch funkcí u řidiče. A na kůži u loketní opěrky ve dvěřích je asi puchejř či co. Prostě je to vymačkaný od levýho lokte. Jinak nikde ani známka opotřebení.
Motor a jízda. No jede to. Asi to chce taky točit. podle sluchu jsem se přistih že jezdim jak s naftoněm. Pak je to lemra. Při zkušební jízdě jsem to točil 1-2,5 tisíce než jsem začal koukat na otáčkoměr. Pak to ožilo ale nic vostrýho to neni a nebude. Prostě základ a i dostatečněj. Pazvuky v interiéru nikde žádný. Zvenku jsem neslyšel nic. Mechoš slyšel nějaký klepání značící nějakdý drobný vůle ze zadní nápravy. To neni moc k řešení. Kapku klepe nějakej čep v pravym přednim kolel. Ten se řešit asi brzy bude. Jinak jízda bez výhrad. Najeli jsme na rampu, vůle v PP kole se potvrdila, vzad nic akutního, poznat by se to mělo při zvednutí auta a vyvěšení náprav. Z Cady klubu jsem byl instruovanej koukat na ůniky oleje. Klasika převodovka, diferák a ještě k tomu tady kardan. Tady chčije akorát ten kardan. Zbytek suchej jak u novýho auta.
Takže jsme šli na oběd, zavolal jsem tomu Cady klubovýmu mechošovi a ukázalo se že muj dvorní Chevy mechoš se s nim i zná. O to lehčí komunikace a následná situace. Čepy se samostatně měnit nedaj ale neni problém objednat celý rameno s cenou jako na Passata. Takže prej kolem 2500 kč nový z Ameriky. Ale ten mechoš má rozstřelený CTSko na díly takže ramena si zamlouvam. MNimochodem tenhle konkrétní kousek zná když ještě jezdil k nim do Prahy na servis. Prej neni špatnej.
Další věc byly rozvody. Prej je třeba je udělat (zase podel Cady klubu). Serviska poctivá, zavolali jsme do servisu kam to jezdilo a prej rozvody fakt nedělali (posl. servis e 107 tis km). Díly na rozvody vč. pumpy vyjdou nový z USA na cca 10 tisíc. Teď jsem objevil u servisky nějakej multijazyčnej dodatek o výměnách rozvodů a svíček - 120 tis km nebo 8 let. Holt tomu amíci věřej.
Nejblbější je ten únik oleje kolem kardanu. Když to prej neteče proudem, nemá cenu řešit :-( Prostě chčijou. Přetěsnit se to dá ale pomůže to na půl roku. Očividně to už asi někdo dělal, zespoda byl v tom místě nějakej tmel.
Takže servis budu řešit:
Nejdřív přetěsnit kardan. Alespoň pro ten pocit a abych si ověřil jak dlouho to vydrží a kolik oleje budu muset dolejvat.
Rameno se vymění co nejdřív jakmile se mechanici dohodnou.
Abych nezapomněl, pneu byly tak na dojetí domu. Ráno jdu koupit nový zimáky. Letní, ještě uvidim ale asi koupim nový i s diskama.
A do roka plánuju velkej servis ve 120 tis km - olej+všecny filtry, rozvody, chladící a brzdovou kapalinu a co ještě kdyžtak kluci mechošský doporučej.
Takže jsem se v bazaru dohodli na ceně 129 tis kč. Slevovat se jim skoro nechtělo, prej všechno běžný investice. To sice jo ale u atypickýho auta. Pojistky mi uzavřeli hned u Generali kde mam obě další auta. Takže havarijka 4000 a povinný růčo 3500 kč a k tomu ještě karta na benzín za 500 zdarma. Jestli to klapne jak má budu spokojenej. Nic víc by se na tom snad vykulit nemělo. Dokonce to má ještě do konce roku dálniční známku a povinnou výbavu. Akorát jdu pro novou lékárnu.
Cesta domu prostě pohodička. Sedí se v tom jak v obýváku, na tempomat to krásně drží kilo třícet s aktuální spotřebou 8-9l. Průměr domu za celou cestu jsem udělal 7,9 podle PC ! Na jaře plánuju dát do něj plyn a pak zvážim prodej Soptíka. Cadloíka jsem pořídil až když sjem z tabulek vyčet že si můžu dovolit všechny 3 auta. Takže snad 2 budou jezdit vždycky i kdyby to byla pokladnička před barák na ozdobu. A krom toho ta představa že prodávam Nubču co mam 9 let od štěněte ?-)
Drobný výtky co se Cadlíka týče - má to málo odkládacích míst. Malá schránka je před spolujezdcem, ve dveřích jsou kapsy a pak je jedna v loketní opěrce a pod ní (musí se odklopit) Jinak nic. Na tak velký auto je to málo a člověk si ho prostě oblíká. Nemá ani držák na brejle. Opotřebení interiéru. Tam kde se hrabe je to prostě znát. Holt bolest týhle generace CTSek. Naštěstí tenhle je celkem ještě luxusní.
Posaz musim vychytat. Myslel jsem si že sedim OK ale teď chodim po 3 hodinách jízdy jak namrdanej kačer. To jsem ještě nezažil v žádnym autě :-( Nemá to zadní stěrač.

Ještě drobnost k min. majiteli. Pán byl holt poctivej puntíčkář takže jel sám na STK, kde ho vyghodili. Patrně kvůli úniku oleje.

Na závěr pár údajů:

Cadillac CTS 2.6 V6 133 kW
Rok první registrace u nás 2006
Najeto 111 tis km
Výbava co stojí za řeč:
Dual klima
8 airbagů
Audio Bose s CD měničem a hafo reprákama (nevim kolika) a ovládánim na volantu
Komplet elektrika (okna, zrcátka i se sklopenim, alarm, centrál)
Xenony
ALu kola Cadillac 16"

Údajně i senzor na tlak pneu a automat na stěrače. Nevim jak to kde najít, možná to nemá