Krtkovo Cadlík

Založil Krtek, November 14, 2012, 09:36:12 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Krtek

Tak jak to píšu. Když jedu do kopce na 5ku s nohou na plynu, mam tam 14-15l. Když zaklapnu tempomat a sundam hnátu, jedu furt 90 ale za 12l

T-Diesel

Citace: Krtek kdy November 25, 2012, 06:56:14 PM
Vždyť řikam, S ROZUMEM ! Malý kopečky ti nepomůžou když při konstantní rychlosti ti tam na rovině tempomat leje o 2L míň než tvoje noha. Velký kopce ho vypínam a brzdim motorem nebo na neutrál. Ale rovina nebo do kopce jede tempomat podstatně úspornějš.
On to bude taky asi rozdíl u manuálu a automatu.

tak to mi teda vysvetli jaks to myslel.

Lihobaron

podle me uz jen z principu nemuze bejt konstanti rychlost uspornejsi.. ale bude to vode me asi pichnuti do vosiho hnizda :)

Krtek

Vždyť řikam, S ROZUMEM ! Malý kopečky ti nepomůžou když při konstantní rychlosti ti tam na rovině tempomat leje o 2L míň než tvoje noha. Velký kopce ho vypínam a brzdim motorem nebo na neutrál. Ale rovina nebo do kopce jede tempomat podstatně úspornějš.
On to bude taky asi rozdíl u manuálu a automatu.

Lihobaron

zasadne nesouhlasim.. na tempomat nevyuzijes prevyseni, kopecky.. z kopce misto aby trosku rozjel a pak vyuzil energii tak brzdi sice jedes za nulu ale pak to do kopce dre jako prase..

elpidio

Mám stejnou zkušenost a tempomat, bohužel, jen na služební O2. Docela rozdíl to byl u švárova 9000 2,3T aut.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Gogo

No já docela čučel, že i na dálnici při nastavení mého cestovního tempa, ho tempomat udrží za výrazně méně paliva než má noha.
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

FPT

já teda taky když jsem jezdil s tempomatem, tak mi šla spotřeba dolů.
--O-o-O--

Gogo

No já s O2 jsem se nohou na stejné trase nikdy nedostal na spotřebu  tempomatu....
nevím proč, fakt jsem se snažil, ale asi byl s palubákem nějak spřažený a lhal .-))
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

T-Diesel

no tak jo, kdyz si o tom presvedceny ;)

Krtek

Co většina lidí u aut v okolí sleduje tak JO. A vidim to i tady. Jedu v pohodě 60kou po městě s nohou na plynu. Aktuální spotřeba 10-11 litrů. Sundam nohu, cvaknu tempomat a je tam 6-7 což tam nohou nedostanu i kdybych se pos... Ale chce to používat s rozumem, třeba z kopce vypínat, tam to žere víc.

T-Diesel

no tim tempomatem si moc nepomozes, s ohledem na nizsi spotrebu

Krtek

Já to čekal horší. Jezdívam trasy do 10km tam a zase zpět, praktiky režim couračka po městě. techničák uvádí průměr 10,3, město 13,6 a mimo 8,2 L. Jediná dlouhá byla ta z Luhaček domu po dálnici. ZAse je fakt že furt čumim na palubák, netočim víc jak 2k5 a využívam tempomat jak to jde.

Lihobaron

Citace: Krtek kdy November 23, 2012, 01:19:15 PM
Tak a první nádrž za náma. Podle čerpání jsem na 9,27 L/100. To ujde a já jsem celkem spokojenej. Palubák nemůžu porovnat páč jsem si s nim furt hrál, nuloval a měřil krátký úseky (cesta k našim, cesta do práce atd atd). Teď už ho necham měřit celou nádrž a uvidíme o kolik bude kecat.

to zere jako pasat s AT a 4x4 a rozhasenym motorem :)

Krtek

Tak a první nádrž za náma. Podle čerpání jsem na 9,27 L/100. To ujde a já jsem celkem spokojenej. Palubák nemůžu porovnat páč jsem si s nim furt hrál, nuloval a měřil krátký úseky (cesta k našim, cesta do práce atd atd). Teď už ho necham měřit celou nádrž a uvidíme o kolik bude kecat.

Krtek

To my myslim nehrozí :-) Cadlík má psanej interval X hodně tisíc mil anóbrž 42 500 km :D Případně jak ukáže palubák podle kvality oleje. Zatim mi to kleslo behem týdne z 65 na 59%  takže myslim že budu měnit 2-3x do roka :-)
Jinak bych ho stejně měnil každej rok nebo skoro15 tis.

Papír

Dávat do auta Long life a měnit to dle toho jak ukáže auto, to je cesta jak při 200.000 km měnit turbo atd.  prostě blbost. Já měním po 15tis ikdyž mám předepsáno po 20tis.  A mám klid.

Lihobaron

Citace: Krtek kdy November 21, 2012, 11:49:54 AM
On to GM asi dávno takhle nedimenzuje. Nehledě na to že se musí počítat i s dobou. Guma a tyhle řemeny prostě puchří a když na to někdo sere, jezdí 10 let po 5 tisících, tak věřim že u rupne taky.
Co já vim, tak u Daewrooletů byly dřív intervaly po 90 tis a v 80ti jich pár ruplo a šlo to na záruku. Tak to sundali na 60 tis km :-(

to samy s longlife volejema hele voni maj 50tis km, dame taky a pak se divej :)

atnarfus

Víš jak to je. Je rozdíl najezdit 90k km po dálnici a najezdit je po městě. Po dálnici je nalítáš s desetinou startů za třetinu času. Když taháš auto pouze po městě, musíš vše měnit o polovinu dříve.

Krtek

On to GM asi dávno takhle nedimenzuje. Nehledě na to že se musí počítat i s dobou. Guma a tyhle řemeny prostě puchří a když na to někdo sere, jezdí 10 let po 5 tisících, tak věřim že u rupne taky.
Co já vim, tak u Daewrooletů byly dřív intervaly po 90 tis a v 80ti jich pár ruplo a šlo to na záruku. Tak to sundali na 60 tis km :-(

Gogo

Hele to jako že v případě rozvodů v kilometrovém proběhu nepočítají s žádným bezpečnostním koeficientem?? 120tis, tak by to mělo být kalkulováno alespoň na 130 tis/ ks ...
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

Krtek

S rozvodama počítam co nejdřív. Díly už se objednávaj a krom nutností jako evidenčka s kadlíkem skoro nejezdim.

Lihobaron

no rozvody :) modlit modlit, jak zacne cukat, je zadelano na zabavu :)

Papír

Nechci malovat čerta na zeď, ale pokud se má měnit rozvoďák po 120 a ty máš 111tis, tak bych ho vyměnil. Znám hafo 307 či  Vecter co se jim potkal motor a to měli 10tis do další výměny.

atnarfus

Ano, budou se menit cisla.

Krtek

Hele bando, ráno to jdu přihlásit. Mam jít k okýnku i se zančkama a dostanu nový nebo jenom s papírama ? Bude to z Luhačovic sem na Berounsko tak se asi budou SPZky měnit, co ?

Krtek

No právě ta točivost... Má to strááášně dlouhý přdvody. Na 5ku se dá ject tak od 80ky vejš a točísš 1800 což mi na benála moc nesedí. Na 4ku po městě taky málo kdy přelezeš 2t otzaminů. A jak to nejde nějak moc točit tak ho držim jako naftoně kolem těch 2 tisíc. 3 jsem tam měla si 2x při najíždění na dálnici na trojku. Na 5ku to při 140ti točí 3 tisíce. Asi mi i moc nesedí jak to má velkej otáčkoměr oproti Daewrooletum. Tam je půlkruh a tady skoro celej. A já jsem teda zvyklej mít ručičku v půlce prvního půlkruhu což je teď ale 1500 ot. A motor táhne (teda jede a nechcípá a nechrchlá) od tisíce otáček takže podtáčení nijak nedává najevo i když mu asi vadí.

petrklm

A pardón, to jsem nějak nezaznamenal... tak to je potom jiná, klokani mu určitě nechyběj. Akorát to bude asi točivej motor, charakteru starejch amerik víc pasuje nízkootáčková V8. No, však to stará amerika není. Ať ti dobře a dlouho slouží :)
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Krtek


petrklm

Citace: Krtek kdy November 18, 2012, 10:11:48 AM
Já právě poslední dobou sledoval hlavně ty neučenlivý auta - Silverado, F-150. Ty maji budíky se dvěma stupnicema. Akorát ty číslice hlavou dolu :-(

Tak to je jasný, pracovní kategorie takovýhle jemnosti neřeší :). Ale chápu tvojí radost, je to příjemný, když na zmáčknutí knoflíku se dozvíš, kolik majlí bys právě ujel na galon, rychlost v majlích za hodinu (škoda, že amíci nemaj taky jinou jednotku času, to by bylo teprve porno) a podobný zbytečnosti. Jen je podle mne škoda, že tam nemáš aspoň V6, je příjemný vědět, že ta kára má nějakou výkonovou rezervu, i když jinak jedeš "na pohodu".
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Gogo

Hele je to jak jsem psal když jsem hledal 4kolku, auto at si říká kdo chce co chce, se musí líbit a musí vyhovovat interiér, já osobně musím mít příjemný pocit při každém nastupování, jinak je to o ničem.
Užij si ho.
Osobně se mě  líbí, stává mě jeden tady a když na něj čumím, vždy je to bomba  mezi octávkami, fabiemi, astrami..... Introš jsem moc nekoumal, až bude sraz, rád usednu abych to posoudil osobně, tak říkajíc na vlastní prdel :-)
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

Krtek

Je to prostě hodně individuální auto který člověk musí vysloveně chtít. A to je přesně muj případ. Zvenku tvary, prostě chlapák. Vzezřenim by mu slušel nějakej našláplej pětilitr :-)
Interiér je asi ještě speciálnější případ :-) Na muj vkus ideál ale chápu že někkmu se může i hnusit. Ale auto je to celkem oblíkací. Celkově je Nubira uvnitř o dost větší, má víc odkládacích prostor. Na pohodlí pochopitelně vede CTSko, tlumiče jsou o něčem jinym.
Motor je základ a sračka z Opla. Jede to, utáhne to a to mi stačí. Machrovat by s tim asi nešlo i kdybych chtěl. Spotřebu bych moh dlouhodobě udržet pod 10 litrama, no uvidíme. Plyn je budoucnost skoro jistá.
Jak napsal Defa, auto pro individualisty. Mně se líbí a pokud stav v jakym je neni nějakej dočasně nachytanej podvod, budu spokojenej i dál. Svezení pohodlný hlavně na delší cesty. Na naše okresky to vyloženě neni a je znát že to Cadlíkovi nesedí. Věděl jsem co chci, dostal jsem co jsem chtěl a byl jsem připravenej co čekat. Taže zatim nadšení a spokojennost.

Gogo

Takže co Krrrťo-nadšení a radost z koupě??
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

Krtek

Já právě poslední dobou sledoval hlavně ty neučenlivý auta - Silverado, F-150. Ty maji budíky se dvěma stupnicema. Akorát ty číslice hlavou dolu :-(

petrklm

No vidíš, jak je Cadillac učenlivej... tohle umí můj Lincoln už 23 roků :)
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Krtek

Dneska jsem zjistil jak je Kadlík geniální konvertník mezi US a euro jednotkama. Co vídam, většina US auta má tacháč cejchovanej v MPH a malýma číslama v kmh. Kadlík má jenom jednu stupnici. když ale přepnu palubák na US jednotky tak se místo kmh rozsvítí mph a ručička ukazuje jednotky v mílých ale na stejnym budíku.

Lihobaron

Citace: bibo kdy November 16, 2012, 08:15:13 AM
uš máš změřenej tlak oleje

vono u toho neni prej kde merit, zejtra sundavam hlavy a du pozorovat pri nastartovanym motoru..

T-Diesel

no, este tam mas peknu znacku :)

Krtek

A tady jediný dvě vzhledový vady co to auto má :-( Holt auto montovaný negrem s palicí někde v USA

Krtek

Simerink v prdeli nemam, vlnovec urvanej taky ne a tlak oleje jsem neměřil :-) Tady první várka fotek

bibo

uš máš změřenej tlak oleje 

Lihobaron

Citace: bibo kdy November 15, 2012, 08:33:57 AM
simerink na převodovce umim to sem dělal na pašikoj  a trochu sem tu převodovku dokurvil zlomil vlnovec jednoho vejfuku a stejně to asi kape :)  tak auto vypadá dobře at slouží taky bych asi chtěl automat

nekape, vobcas kapne zadni dyferak a z motoru z vany jestli pamatujes jak sme pretesnovali.. stred je cistej.. ted vo vikendu du sundat vika a startovat se sundanejma bude prdel vodotrysky voleje z napinaků a vaček :)