Krtkovo Cadlík

Založil Krtek, November 14, 2012, 09:36:12 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Jerry.Gunman

Tož hodně spokojených kilometrů s plynu-fuckovaným Kadlíkem :D
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Gogo

Tak to se musím poinformovat, to by zcela měnilo situaci..
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

Krtek

Co ? Slyšim porvně a přestavuju 4. auto. Vždycky jsem zašel s papírem z plynoservisu na dopravku to akorát přihlásit.
Možná nějaká při individuální kde neni hromadná homologace. Ale to je na výzkumák za 10 tisíc co se tak tradovalo.

Gogo

Počkéééj a co přestavbová STK, tady se to prý musí...
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

Krtek

Na co STK ? Jestli je to furt jako dřív tak přestavíš legálně auto na LPG. Tam ti to zapíšou do velkýho TP. S tim dojdeš na dopravku to nahlásit a je to. STK normálně v termínu ale musíš to mít přestavěný legálně případně hotovou další revizi pokud uplynul rok od přestavby.

Gogo

hele a jdeš mimořádně na STK, nebo počkáš na termín... já mám TK na jaře, tak jsem si říkal, že počkám, ale taky mě napadlo, že bych to přestavěl už teď a pak jezdil 2 měs. na černo...ale nevím jestli pak nebudou trable při přihlášení...
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

Krtek

žiďák jde do plynu :D

Gogo

počkéééj co levnější?? jdeš do E85?? nebo LPG??
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

Lihobaron

no jiste.. jak to ma vic jak styry valce, ses hnedle menecenej ogar :)

petrklm

To jakože začne cukat? :o
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Lihobaron

na takovy auto se staci z dalky pres plot jen podivat a je prokleto na celej zivot..

Romanius

klíčem vobejdi kolem autííí :)

elpidio

Pochči mu koberečky, socanovi :)
Ne, hádejte, mám Rujánu.

FPT

jůůůů, tak to se na něj asi zajedu podívat (:
--O-o-O--

Krtek

Copa Gogo, chybim ti ? Ono se to sešlo s manželky nástupem do rachoty takže některý zbytečnosti omezuju. Ale Cadlíka jsem dneska předával Haldovi (nějakej proslulej sobista, to se teprve uvidí) k naučení opice žrát levnější banány :D Cesta do Práglu v 7 ráno byla vzhledem k počasí překvapivě pohodová a klidná.

Jerry.Gunman

Citace: Ladik kdy December 09, 2012, 11:29:14 PM
zmrzlo mu to, bazárník do toho lil vodu místo fridexu určitě

Myslíš?
I když... u našich bazáristů je možné naprosto a lautr fsjo.  ;)
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Ladik

zmrzlo mu to, bazárník do toho lil vodu místo fridexu určitě

Gogo

héééj Krtku, kde jsi??
Co sis koupil emériku, tak jen jezdíš a ani sem nechodíš nebo cooo?? Dejvů na Tebe hade...
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

Lihobaron


Romanius

hehe, najlepčie je to, že aj tie plusy čo tam má sú vlastne minusy :D

Lihobaron

sak mu je tam laduju kudy chodim :)

Jerry.Gunman

Bohajeho!
Koukám, že se Ladikovi ty mínusy nějak kotí - nebo kokotí? :D :P :D :P
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Lihobaron

Citace: Romanius kdy November 27, 2012, 01:06:47 PM
neriešim!

kecas.. jakmile si napsal do tohodne temata tak RIEŠIŠ!! :)

Romanius

jeee, to su zase starosti :) mám tempomat tak ho používam a či to má o pol litra menšiu alebo vačšiu spotrebu čo? čo? no čo?


neriešim!

Lihobaron

Citace: Gogo kdy November 26, 2012, 07:04:36 PM
Hele nepíšu o extrému, jen o běžné normální jízdě. Asi mám těžkou nohu, ale klidnou jízdu stejnoměrnou rychlostí má prostě tempomat v porovnání se mnou lepší...
Pokud pojedu ekonomy run, tak sice pojedu jako idiot, ale budu o 2 dcl lepší než tempomat.. :-)
V normálním běžném provozu řeším i jiné věci než hlídání otáček a rychlosti, ale tempomat rychlost drží a když mrknu na spotřebu, má ji i o fous lepší než já.

ja to taky tak prehanim, aby to lip vyznelo :) a taky proto, PROTOZE MAM PRAVDU!!!!

;D

Lihobaron

sak ti je tam laduju vostosest :)

Ladik

Citace: Lihobaron kdy November 26, 2012, 06:41:27 PM
se divim pak teda kua proc ty blazni co jezdej ty zavody vo nejnizsi spotrebu proc nejezdej na tempomat..  nechodej na nase forum nectou nevedi :)

škoda, že tě nemám rád, tady bych ti dal plusa ;-)
ale nemám tě rád  takže prd
kua překonal jsem magických 100 mínusů a zdárně spěju ke dvoustovce

Gogo

Hele nepíšu o extrému, jen o běžné normální jízdě. Asi mám těžkou nohu, ale klidnou jízdu stejnoměrnou rychlostí má prostě tempomat v porovnání se mnou lepší...
Pokud pojedu ekonomy run, tak sice pojedu jako idiot, ale budu o 2 dcl lepší než tempomat.. :-)
V normálním běžném provozu řeším i jiné věci než hlídání otáček a rychlosti, ale tempomat rychlost drží a když mrknu na spotřebu, má ji i o fous lepší než já.
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

Lihobaron

se divim pak teda kua proc ty blazni co jezdej ty zavody vo nejnizsi spotrebu proc nejezdej na tempomat..  nechodej na nase forum nectou nevedi :)

Lihobaron

Citace: T-Diesel kdy November 25, 2012, 09:11:00 PM
figl s ubranim plynu je myslim dostatecne znamy.
Druha vec je ta, ze kdyz jedes z udoli do kopca, si schopny zrychlit smerem dolu a vyuzit kineticke energie, abys na to do kopca nemosel tolik slapat
kdezto tempomat funguje tak ze drzi stejnu rychlost furt a potom temu mosi ohulit v pule kopca aby tu rychlost dokazal udrzat
ale asi je to mozne, ze v laboratornich podminkach bude tempomat vyhodnejsi
v realu a s ridicem, kery svoje auto zna a chce mermomoci jezdit na spotrebu, bude metoda s pouzitim lehke nohy na plynu a vyuzitim mozkovych zavitu uspornejsi
tempomat totiz neumi predvidat.

presne tak.. a kdo dosahuje mensi spotreby pri jizde s tempomatem neumi jezdit, nema cit..

Gogo

Ruční řazení +tempomat vždy lepší spotřeba než bez.
Opel Zafira 1,8 benzín, Škoda Octavia 1 i 2-obě v naftě.
Netvrdím, že u jiných aut nebo převodovek to nemůže být jinak....
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

petrklm

Taky jsem si říkal, že s tempomatem ušetřím, protože, podle mý teorie, dává jen tolik paliva, aby rychlost udržel, kdežto nohou to klidně přeženu, ač auto už nezrychluje. Jenže pak jsem Lincolna půjčil zeťákovi a ten jel stejnou trasu, podobnou rychlostí, ale se spotřebou o půl litru nižší. Bez tempomatu. Tak já nevím. Ale jsem línej, takže jezdím dál na tempomat a spotřebu neřeším.
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

elpidio

Citace: Ladik kdy November 25, 2012, 11:14:47 PM
Citace: FPT kdy November 25, 2012, 11:04:37 PM
hlavně člověk neudrží tu tempomatovou rychlost, pořád kolísá kolem ní. pokud pojedeš absolutně soustředěně, tak jsi určitě schopnej mít bez tempomatu nižší spotřebu, ale za běžnýho provozu je aspoň u mě tempomat úspornější.

s automatem nebo s kvedlačkou?

U mě s obojím. U automatu možná víc ve městě.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Papír

Já měl vždy na rovné dálnici  s tempomatem menší spotřebu.  Praha - Hradec.
Ale na dálnici s převýšením, Praha -Brno, to jsem měl menší spotřebu bez tempomatu.

Jinak jsem zkoušel dát tempomat při 200 a je to trochu nepraktické.  ;D Pořád jsem byl někomu nalepenej na kufru, i když jsem ubral na 180.

Ladik

Citace: FPT kdy November 25, 2012, 11:04:37 PM
hlavně člověk neudrží tu tempomatovou rychlost, pořád kolísá kolem ní. pokud pojedeš absolutně soustředěně, tak jsi určitě schopnej mít bez tempomatu nižší spotřebu, ale za běžnýho provozu je aspoň u mě tempomat úspornější.

s automatem nebo s kvedlačkou?

FPT

hlavně člověk neudrží tu tempomatovou rychlost, pořád kolísá kolem ní. pokud pojedeš absolutně soustředěně, tak jsi určitě schopnej mít bez tempomatu nižší spotřebu, ale za běžnýho provozu je aspoň u mě tempomat úspornější.
--O-o-O--

Ladik

můj názor je, že s automatem je na tempomat spotřeba větší

Krtek

Vždyť řikam že z kopců ho vypínam a brzdim buĎto motorem nebo vyřazuju. Je blbost držet 90ku při spotřebě 4/100. Laboratotně to neumim ověřit, já musim jenom reálně :-)

T-Diesel

figl s ubranim plynu je myslim dostatecne znamy.
Druha vec je ta, ze kdyz jedes z udoli do kopca, si schopny zrychlit smerem dolu a vyuzit kineticke energie, abys na to do kopca nemosel tolik slapat
kdezto tempomat funguje tak ze drzi stejnu rychlost furt a potom temu mosi ohulit v pule kopca aby tu rychlost dokazal udrzat
ale asi je to mozne, ze v laboratornich podminkach bude tempomat vyhodnejsi
v realu a s ridicem, kery svoje auto zna a chce mermomoci jezdit na spotrebu, bude metoda s pouzitim lehke nohy na plynu a vyuzitim mozkovych zavitu uspornejsi
tempomat totiz neumi predvidat.

Krtek

Hele zkus si to sám. Xkrát jsem na autech s palubákem ověřil že člověk šlape na plyn víc než je potřeba. Pak se auto dusí, víc nejede ale víc žere. S ubíránim plynu mi kolikrát klesala spotřeba ale nezpomaloval jsem. Jenže neodhadneš a neudržíš ten bod minimálního plynu pro udržení rychlosti. tak to vidim já.

T-Diesel

neverim
to bys mosel nasimulovat uplne stejne podminky, stejny kopec za stejne situace a drzat nohou plyn tak, abys nezrychloval ani nezpomaloval a pak by to melo byt teoreticky uplne stejne
jina vec, esi nahodou to nepropocitava blbe palubak, pac jinak mi to hlava nebere
myslim, ze je uplne jedno, jestli k tomu, aby motor vykonal x prace mu das potrebnou davku paliva pokynem plynu nebo tempomatu

FPT

logicky nevím, ale u mě to jsou poznatky z praxe.
--O-o-O--