Nástupce za Citrónka

Založil Jerry.Gunman, March 31, 2016, 04:03:30 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Jerry.Gunman

Citace: saabik kdy January 07, 2018, 08:02:05 AM
Říká se, že nejlepší na kufr je Superb. Tak to můžeš vyzkoušet :). Ale mysli na to, že kočárek budete mít max dva roky. Pak budete mít jen nějaké golfky. A auto byste asi měli i déle. Kvůli kočárku bych úplně tak auto nevybíral. Nějaký nedostatek místa může vyřešit třeba rakev na střeše.
PS: Teda docela mazec. My s kočárkem nikdy ve Volvu problém neměli. To se pokaždé stěhujete, ne? *886*

No, je fakt, že JSME docela stěhováčkovi - a když někam jedeme, vezeme toho docela dost. Navíc rodinu a příbuzenstvo máme +- 120 a +- 380 km daleko, takže když už k nim pojedeme i s Boříkem, tak to většinou bude i s přespáním. No a to je pak věci... nemálo.

O Superbu uvažuju taky - a i když o sobě nemohu říci, že bych "chcíplou slepici" miloval, tak Sup II po faceliftu objektivně NENÍ špatné auto. Akurát se celkem DOST vykrádá a krade. Soused naproti (resp. jeho dcera) ho má - a za těch 5-6 let, co ho mají, už 3x (naposledy minulý tejden) řešili to, že jim někdo vybral ze středového panelu modul s rádiem a navigací...

Přiznám se, že tohle + vlastní zkušenost, kdy mi KAŽDÉHO služebáka (od Škodovky) vykradli, mne činí vůči vozům Škoda poněkud ostražitým až nedůvěřivým :(
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

FPT

Savana je můj sen (:
Jinak z vlastní zkušenosti můžu doporučit úplně jinou věc - zbavte se kočárku. My ho pro druhé dítě v podstatě vůbec nepoužíváme a (nejen) logistiku to neskutečně zjednodušuje.
--O-o-O--

Krtek

Mně dojímá jak je móda (nic ve zlym Jerry, vídam to u více rodin) s děckem měnit i auto protože prostě "potřebujeme větší" a jezdíme furt po výletech. No my přežili s 1 děckem 8 let s Nubirou a Sparkem. Složenej a odpodvozkovanej kočár se dal narvat i do Sparka. Tak holt s  sebou nepovezu tolik zbytečností (znam ondoně co převážeji i nějakou tu cestovní postýlku + přebalovák). Koelga s Méganem přežil situaci dvojčata a po 8 letech další novovrženec. Jestli teda nechceš spolu s rodinou vozit i pytle s granulátem.

petrklm

Něco takovýho kup a po zbytek života nebudeš mít s místem problém. Jak říkám - auto není nikdy moc velký :)

Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

saabik

Říká se, že nejlepší na kufr je Superb. Tak to můžeš vyzkoušet :). Ale mysli na to, že kočárek budete mít max dva roky. Pak budete mít jen nějaké golfky. A auto byste asi měli i déle. Kvůli kočárku bych úplně tak auto nevybíral. Nějaký nedostatek místa může vyřešit třeba rakev na střeše.

PS: Teda docela mazec. My s kočárkem nikdy ve Volvu problém neměli. To se pokaždé stěhujete, ne? *886*

brano

Ktore  SUV bude mat vacsi kufor? Pre teba je jedina volba, pokial chces priestor tak Sharan/Alhambra alebo potom uz jedine nejaku dodavku :)

Jerry.Gunman

No, tak jsme včera vyrazii na první "autovýlet" - a když dám do kufru C5 podvozek a hlubokou korbičku od kočárku, tak se mi tam už nevejde skorem nic dalšího. Když bychoim měli jet na nějaký delší výlet (o rodinné dovolené ani nemluvě), tak jsem nahranej :(

Tož poraďte - DO ČEHO JÍT...
Má smysl se rozhlížet po nějakém tom MPV / SUV a nebo je to zbytečnost, protože o něco větší kufr je tam vykoupen o dost horšími jídzním vlastnostmi, spořebou, komfortem... atd?
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Jerry.Gunman

2 SABIK:
No po pravdě řečeno, je to první možná alternativa.
Pořád ještě přemýšlím a špekuluju, jestli nejít do toho CNG...?
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

saabik

Ideálně další C5. Za ty peníze 3 roky stará.

Jerry.Gunman

Drazí pozůstalí,
Čas se pomalu naplnil a Citrónek už pomaličku odchází na odpočinek, takže oživuji téma ohledně jeho náhradníka a nástupce

Na fungl nové auto, které by splňovalo mné požadavky, zatím rozhodně nemám a v dohledných pár letech "asi" mít ani nebudu, takže se bavíme o ojetinách.

Moje priority, možnosti a limity:
Karoserie:      kombi nebo možná i liftback, za určitých okolností bych snesl i nějaké MPV / SUV
Velikost:        auto střední třídy nebo větší
Kufr:              Velký - vozím vzorky, budu vozit kočár a věci pro prcka
Motor:           dízl
Převodovka:   100% automat. Do manuálu bych byl (možná) ochoten jít jen za skutečně velmi, VELMI výjimečných okolností
Spotřeba:       v naftě tak do 6,5-7 litrů /100
Výkon:           alespoň těch 100 kW, více = lépe
Výbava:         standardní a pohodlná - tj. elektrika (okna, sedátka), ABS, CD/MP3/rádio a zopár dalších serepatiček
Stáří:             optimálně tak tříletá ojetina
Cena:            300, maximálně 350 TKč - ale mohu si pohrát s odpočtem daní
Čas:              v "novém" chci jezdit nejpozději na začátku března

Co vy na to, co mi doporučíte?
Budu vděčen za každou relevantí radu, která nebude vysloveně jeblá a blbá *753*

.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Jerry.Gunman

Citace: atnarfus kdy May 16, 2016, 09:30:36 PM
Kolega se teď po C5 poohlíží, nebudeš už to mít na prodej?
Případně na co dát bacha v případě naftového dvoulitru?

No, já Ti ani nevím, na co si dát pozor.
S výjimkou teho rozvodového řemeňa, co mi jebnul před 3 lety (bohužel, vada materiálu) jsem žádné problémy neměl...
Jezdívám pravidelně na servisky co 30.000 km ( teď, co jsem pokořil hranici 300.000 km, jsem to zkrátil na 25.000 km) a pokud je tam něco načatého, tak mi to kluci vymění - a to je celé.

Díky tomu automatu to nemůžu podtáčet ani přetáčet, že se studenému motoru nedává plný kotel, to ví asi každý - no a to by asi bylo tak vše.
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

atnarfus

Kolega se teď po C5 poohlíží, nebudeš už to mít na prodej?
Případně na co dát bacha v případě naftového dvoulitru?

jb

Citace: Jerry.Gunman kdy April 28, 2016, 09:46:52 AM
No, tak já bych také v principu nebyl proti tomu Pentastaru, ALE - při nájezdu 60.000 km za rok?

vyhoda benzinu ve vsem doma je, ze to muzes po zime lit z motorky do auta, z auta kdyz potrebujes do sekacky nebo skutra :) atd.

Me by napr benzin v tvem aute nevadil :)

(ovsem Babise jestli potkam nekdy.. to kurevstvo, co do benzinu pancuje za tucne dotace, tak to je slusne rozpoustedlo gumovych hadic... skoda ze jsem nenafotil benzinovou hadici japonce po 4letech ... jak zvykacka do pulky prurezu... zalepene trysky v karbci jak pryskyrici.. jako krasa, co si platime z dani... pul dne trvalo zprovoznit stroj... palivovy kohout to vzdal taky, prestal tesnit...na sktru odesla akceleracni pumpa.. prestala tesnit a jeste membrana podltakoveho ventilu.. neco hrozneho .. to jenom takova vsuvka z aktualnich dojmu :) zadne JPP vsecko mi proslo rukama... )


jo a k tematu.. za me C5 :)

Jerry.Gunman

Citace: petrklm kdy April 27, 2016, 08:59:16 PM
Jiří, mám pocit, že odpověď budeš hledat jen těžko. Freemont tu určitě někdo má, ovšem ta italská verze s dýzlem... za mne benzín, ovšem já jsem exot :)

No, tak já bych také v principu nebyl proti tomu Pentastaru, ALE - při nájezdu 60.000 km za rok?
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

petrklm

Jiří, mám pocit, že odpověď budeš hledat jen těžko. Freemont tu určitě někdo má, ovšem ta italská verze s dýzlem... za mne benzín, ovšem já jsem exot :)
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Jerry.Gunman

Pánové,
nemáte někdo (neznáte něhoho kdo má) zkušenosti s Fiatem Freemnont, v provedení 125 kW diesel + automat?
To auto se mi poměrně dost hodně líbí - a rád bych tedy věděl, jaké s tím jeho uživatel má praktické zkušenosti.
Ve většině recenzí píšou, že automat ve spojení s dízlem zde je zoufale nepovedený - ale recenze nějakého redaktůrka se může lišit od zkušeností majitele... mnohdy dosti výrazně.

Poradíte mi please?
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

jb

Citace: saabik kdy April 02, 2016, 10:20:20 AM
Za tyhle peníze bude V70 tak 5 let stará a na hrbu necelých 200t.km.

Nechci polemizovat, ale za poslední 4 roky jezdím třemi fungl novými auty. Nejdřív OII 1,6TDi, pak moje volvo a letos jsem vyfásnul za starou oktáfku (najeto 100 tis.) novou kombíkovou OIII 1,6TDi DSG. Nepovažuju nová auta za jebky (nikdy žádný problém) a ikdybych si měl připlatit, půjdu zase jen do novýho.

Na místě Jerryho bych vzal rok starou předváděčku a užíval si téměř nového nezaprděného auta. Nebo znovu do C5 mírně jeté.


tak C5 je snad posledni seriovy citron s hydractivem ne ? dalsi uz bude na pruzine...a pritom cenove to je z nizsiho spektra v dane tride.. ja bych asi nic neresil. Souhlas se sabbikem.

a nove se serou ale ne hned :) je pravda, ze sebespolehlivejsi kram je proste po 10letech a 300tkm uz proste ojete auto, ktere uz nove nikdy nebude.

Jerry.Gunman

XF parkovat venku?
Na maloměstě?
Kousek od
Citace: FPT kdy April 04, 2016, 03:58:16 PM
Proč by to nemohlo parkovat na ulici? Teče do toho?
rest

Parkovat XF na ulici?
Na maloměstě?
Kousek od místní restaurace 6., ne-li 9. cenové skupiny?

Obávám se, že na to nemám dostatečné cojones
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

petrklm

April 04, 2016, 05:51:28 PM #44 Last Edit: April 04, 2016, 05:55:03 PM by petrklm
Tak XF asi opravdu nemá konkurenci, jen zvolit vhodnou nástavbu :)

Tohle se zdaleka nechytá:
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

FPT

Proč by to nemohlo parkovat na ulici? Teče do toho?
--O-o-O--

Jerry.Gunman

Citace: FPT kdy April 04, 2016, 11:11:38 AM
V tom případě se mi toto vlákno jeví býti zbytečným.

Nooo, založil jsem to proto, abych si vyslechl fundované názory odborníků - takže zbytečné rozhodně nejni a za další doporučení budu určitě vděčen

Ale je fakt, že XF "asi" zůstane ve stadiu přání - zatím bych to rozumně neuživil, parkovat na ulici to taky nemůže... :( :( :( Fňuk, fňuk, fňuk :(
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

FPT

V tom případě se mi toto vlákno jeví býti zbytečným.
--O-o-O--

elpidio

Ne, hádejte, mám Rujánu.

Jerry.Gunman

Citace: Krtek kdy April 02, 2016, 08:13:49 PM
to mně vždycky dojímá jak lidi řešej pokles ceny. Auto koupim a jezdim dokud ho nevyhodim. Prakticky od koupě pro mě má nulovou hodnotu.

Njn, jiní to mají jinak
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Jerry.Gunman

Citace: elpidio kdy April 02, 2016, 07:33:10 PM
A chceš přijít o koule ?

To bych nerad - i když pokud by se nachomýtla V70 nebo XC 70...?
Nebo taková nová Magda 6, ta taky nevypadá vůbec špatně

A to mám navíc kamaráda ( i když kamarád - svině je to hnusná a odporná :D :P ) a ten mne nedávno ujistil, že pokud by se má nemoc ukázala býti neléčitelnou, dokázal by sehnat dízlové XF v rozumném nájezdu, ceně i stavu. Sice by to byl "zatím" jenom sedan, ale co už tam - v tomto případě bych to klidně zkousnul  :D :P
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Krtek

to mně vždycky dojímá jak lidi řešej pokles ceny. Auto koupim a jezdim dokud ho nevyhodim. Prakticky od koupě pro mě má nulovou hodnotu.

elpidio

A chceš přijít o koule ?
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Jerry.Gunman

V zásadě rovněž souhlasím, na mé straně je zde ovšem jedno velké ALE:

Kdybych si měl nakonfuigutovat NOVÉ auto tak, aby vyhovovalo tomu, co musím a tomu co chci, tak jsem na nějakých 900 - 1.100 TKč.
Což jsou prachy, které nemám - takže musím hledati kompromisy.

Je taky pravda, že dražší funglovka přejezdem přes práh prodejny ztratí ca 15% prodejní ceny - takže se budu koukat po nějakých těch 3-5 let starých vozítkách - a uvidíme, co se přinatrefí.

.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

FPT

--O-o-O--

saabik

Za tyhle peníze bude V70 tak 5 let stará a na hrbu necelých 200t.km.

Nechci polemizovat, ale za poslední 4 roky jezdím třemi fungl novými auty. Nejdřív OII 1,6TDi, pak moje volvo a letos jsem vyfásnul za starou oktáfku (najeto 100 tis.) novou kombíkovou OIII 1,6TDi DSG. Nepovažuju nová auta za jebky (nikdy žádný problém) a ikdybych si měl připlatit, půjdu zase jen do novýho.

Na místě Jerryho bych vzal rok starou předváděčku a užíval si téměř nového nezaprděného auta. Nebo znovu do C5 mírně jeté.

Krtek

To zas taková pravda myslim neni. Levný auta ano. Ale bezpečnostní kraviny myslim nikdo moc cíleně nechce. Auta toho maji v sobě víc než kdysi a jsou levnější. Z toho mi vyplývá že zlevňovat se klidně mohlo i při zachování normálních technologii (žádný zbytečný ESP a asistenti rozjezdu co tě stejně nenechaj rozject, start-stop, kontroly tlaku pneumatik...).
Akorát fakt asi dnešní generace mládeže chce někam cestovat ale ani moc nechce auto :-(

FPT

Holt je to dělaný na to, abys koupil nový auto a po záruce ho vyměnil. Holt máme, co jsme (my, spotřebitelé) chtěli. Taky plánuju koupit si auto pro radost s minimem elektroniky, ale na denní ježdění mám rád pohodlí.
--O-o-O--

Krtek

a to muvíš o nějakym zastaralym vyběhlym 9-3 :-( Mě děsí co bude za možnosti výběru až chcípne Soptík :-( Když už i ta blbá Dračija má dneska všude start-stop : *827*

elpidio

Citace: FPT kdy April 01, 2016, 10:24:12 PM
Já teda nevím, teď jsem jezdil v novým Golfu a všechny ty start-stopy, elektronický parkovací brzdy, programovatelný tempomaty... no, zvyknul bych si.

Já asi moc ne. To je přesně ten typ věcí co mi vadí na 9-3 oproti 9000. Tam byl ve dveřích motorek, který zatáhl za jednoduchý mechanizmus a dveře se zamkly. Když nefungoval, tak se nezamkly. Tady mám v každých dveřích složitý mechanizmus spojený se zámkem dveří, nic nejde opravit ani vyměnit "poraněnou" část, vše propojeno přes kdoví co na palubní počítač. To samé s otevíráním dveří. Další veselé historky mám s SAI pumpou, co žene při studeném startu víc teplého vzduchu do potrubí, aby se dřív ohřál kat a lepší emise zachránily delfíny. Úplně zbytečná věc, dávaná jen v prvním ročníku, která se ale všem vysere a levné řešení není. Další věc - klíč není klíč, ale elektronický bazmek. Pak třeba palivoměr - blbne potenciometr na plováku a prvních pár desítek km mi nejde ukazatel (někdy), potom OK. Vadný prodřený plíšek nejde vyměnit, ale musí nádrž ven a vyměnit celý drahý plovák. Nejlepší vychytávka a strašidlo je CIM, což je centrální integrovný modul. Tedy něco pod volantem, kde jsou různá čidla všeho možného i nemožného. Stačí když se vysere snímač polohy volantu pro ESP (malý kroužek) a musí se měnit vše za drahý peníz a spousta elektroniky okolo toho - párování el. klíčů a pod. Nevím co je to za nostalgii, ale už teď mi začínají ty jednoduché, ale fungující věci chybět.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

FPT

Já teda nevím, teď jsem jezdil v novým Golfu a všechny ty start-stopy, elektronický parkovací brzdy, programovatelný tempomaty... no, zvyknul bych si.
--O-o-O--

elpidio

Beztak v tom máš jasno. Ale jak to tu krásně ožilo :)
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Jerry.Gunman

.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

elpidio

Ne, hádejte, mám Rujánu.

petrklm

Tady kamarád popsal, jakej má vztah k moderním autům:
Tak pokud budou autonomní autavyrobený tak, jak jsou vyrobený dnešní nový auta, tak bude hodně veselo. Mám totiž zase čerstvou zkušenost se SUV Hyundaj I35 a můžu s čistým svědomím konstatovat, že cokoliv nad rok 2000 je pro mě mrdka s podvod na zákazníky, se kterou nechci nic mít. Tak například mě zaujalo, jak se dosahuje výměnných lhůt oleje v motoru 30 tis km. Zcela primitivně. Do motoru o obsahu 2.litry, kde běžně stačí 4 - 5 litrů, se naleje litrů 9. No a dvojnásobná lhůta je hned bez jakýhokoliv zaváhání. Aditivama našponovanej olej pak dokáže takovou lhůtu natáhnout kam je libo. Malinko přehlíženej detail je to, že některý výrobci sice píšou objem motorovýho oleje, ale ve skutečnosti je nutný ho tam nalejt víc, aby se člověk dostal na bezpečnej pracovní rozsah na měrce.
Samostatnou kapitolou je počet úkonů, který musí člověk u tohoto konkrétního auta udělat, aby se dostal na výpustnej šroub a filtr, tedy vložku, která se mění zespodu... A to jsem to odsál a očekával jsem, že už nic nevypustím, což bývá běžná věc. V tomhle případě jsem se mýlil, olej po odšroubování zátky tekl vesele dál...
Představoval jsem si absolventa s běžným konstruktérským vzděláním, jak takovej dekl dole vymýšlí. Nakonec mi došlo, že debilové vlastně nemůžou vymyslet dostatečně smysluplný a obslužně jednoduchý věci, jelikož nikdy nic takovýho nedělali, dělat nebudou a jak to může vypadat, si ani vlastně nedovedou představit. Počet šroubů a plastovejch příchytek na hradici funkčnosti díky tomu, jak je mistři ze značkových servisů přede mnou sežvejkali, naprosto předčil moje ošekávání... Plastová příchytka, která má halířovou hodnotu, by ale asi takovou servisní síť položila, takže se bude používat do bezvědomí. Namísto její výměny se předá zákazníkovi auto umytý, vyluxovaný a s doplněným ostřikovačem (samozřejmě se to naúčtuje, dyť kdo chce novou sračku, musí na to mít..)
Hlavně že to auto se může ze všeho posrat, má po ruce nepřeberný množství USB zásuvek pro všechno, co vůbec nepotřebuješ, a vypínáš ho tlačítkem start...
Ještě párkrát a s mrdkama definitivně končím. Už jen když si představím, že bych měl na tom autě dělat ten olej znovu, tak mi je špatně... To asi fakt raděj toho Lakatoše :-)
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Jerry.Gunman

Tak mi v servisu meni kotouce na predni naprave. A jak to tak vypada, jsou jeste puvodni, takze maji nabehano nejakych 298.000 km... Tak uvidime, zda ty nove vydrzi stejne  ;D
Desticky mi ale doslova hori-prvi nyly ve 120.000, druhe pri 204.000 a dneska tam pujde  treti sada *974*
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Jerry.Gunman

2Petr: No, však mi už taky jebe...  :o
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

petrklm

Hmmm, to jsem rád, že mám auta jenom pro zábavu a pracovně je nepotřebuju. Při takovýhle nutnosti volit by mě asi jeblo.
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target