"Pokrok" dorazil i sem *886*. V tomto chlívku bude téma hybridů a jejich (ne)smysluplnosti.
Jelikož jsme si pořídili nového Yarise hybrida, zkusíme postupně zhodnotit, zda se ten hybrid vyplatí, nebo má něco do sebe, nebo jestli to byla chyba a dalšího hybrida už nekoupíme. Více s ním bude jezdit manželka, takže některé pocity budou zprostředkované přes ni.
Musím říct, že u pořízení našeho nového auta to byla docela fuška s výběrem. Nakonec se poštěstilo, ikdyž jsme museli poměrně dost pustit žilou nad finanční limit. Co to je?
Toyota Yaris 1,5 HSD smart selection, tedy nejvyšší výbava. Mimo navigace tam je vše, co se dá do tohoto pindíka dát. Nic moc navíc výbavy se ani nedá objednat sólo, protože Japonec (vyrobený ve Francii). Benzínový atmosférický čtyřválec starší konstrukce, s elektromotorem, systémový výkon rovných 100k. Převodovka CVT, aneb skútr forever.
Od auta se očekává 95 % jízdy po městě Kolíně a průměrné startování 7-8x ve všední dny. Snadnější parkování a manévrování než s Volvínem ,a spotřeba co nejnižší. No a pověstná spolehlivost s nízkými provozními náklady. Takže startujeme, první sumarizace dojmů bude o víkendu...
Jelikož jsme si pořídili nového Yarise hybrida, zkusíme postupně zhodnotit, zda se ten hybrid vyplatí, nebo má něco do sebe, nebo jestli to byla chyba a dalšího hybrida už nekoupíme. Více s ním bude jezdit manželka, takže některé pocity budou zprostředkované přes ni.
Musím říct, že u pořízení našeho nového auta to byla docela fuška s výběrem. Nakonec se poštěstilo, ikdyž jsme museli poměrně dost pustit žilou nad finanční limit. Co to je?
Toyota Yaris 1,5 HSD smart selection, tedy nejvyšší výbava. Mimo navigace tam je vše, co se dá do tohoto pindíka dát. Nic moc navíc výbavy se ani nedá objednat sólo, protože Japonec (vyrobený ve Francii). Benzínový atmosférický čtyřválec starší konstrukce, s elektromotorem, systémový výkon rovných 100k. Převodovka CVT, aneb skútr forever.
Od auta se očekává 95 % jízdy po městě Kolíně a průměrné startování 7-8x ve všední dny. Snadnější parkování a manévrování než s Volvínem ,a spotřeba co nejnižší. No a pověstná spolehlivost s nízkými provozními náklady. Takže startujeme, první sumarizace dojmů bude o víkendu...