Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - saabik

43
mujsob.cz :: cafe / Re:Nástupce za Citrónka
January 07, 2018, 02:53:20 PM
Derivát kombíku v podobě SUV nemá o moc větší (skladnější) kufr. Tím si moc nepomůžete.
44
mujsob.cz :: cafe / Re:Nástupce za Citrónka
January 07, 2018, 08:02:05 AM
Říká se, že nejlepší na kufr je Superb. Tak to můžeš vyzkoušet :). Ale mysli na to, že kočárek budete mít max dva roky. Pak budete mít jen nějaké golfky. A auto byste asi měli i déle. Kvůli kočárku bych úplně tak auto nevybíral. Nějaký nedostatek místa může vyřešit třeba rakev na střeše.

PS: Teda docela mazec. My s kočárkem nikdy ve Volvu problém neměli. To se pokaždé stěhujete, ne? *886*
45
mujsob.cz :: cafe / Re:PF 2018 + stěhování
January 04, 2018, 11:03:23 PM
Vypadá jako nějaká hérečka Irenka  *886*
46
mujsob.cz :: cafe / Re:Holky s i bez (aut)
December 22, 2017, 07:53:19 PM
Tipuju, že to je foceno ve Švédsku  :lulka:
47
mujsob.cz :: cafe / Re:Tady se bude hybridovat...
December 19, 2017, 08:27:30 PM
Fíha, to jako vážně? Já nemám teda představu kolik žerou po městě jiné atmosféry, ale volvo s turbem mělo v tomto režimu spotřebu nějakých 16-17 litrů.

Nové zjištění u hybridu: Na opravdu krátký couračky po městě v tomto počasí ani nezapínáme topení (protože se auto stejně nemá šanci ohřát), a zapínáme jen vyhřívání sedačky. No a co se nestalo? Když není potřeba topit, auto přepíná na elektřinu i v této zimě s nezahřátým motorem.
Zatím to vypadá, že přes zimu se budeme horko těžko dostávat pod 6 litrů, což ale stejně hodnotím jako dobrý výsledek.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/872313.html
48
mujsob.cz :: cafe / Re:Nástupce za Citrónka
December 13, 2017, 01:50:14 PM
Ideálně další C5. Za ty peníze 3 roky stará.
49
mujsob.cz :: cafe / Re:Výročí pro dnešní den
December 09, 2017, 05:28:54 PM
Ať je zdravej a dělá vám jen radost!
50
mujsob.cz :: cafe / Re:Tady se bude hybridovat...
December 03, 2017, 10:24:05 PM
Co hybrid a zima?
Na ježdění kolem komína se z toho stává téměř obyčejné benzínové přibližovadlo. Dokud se motor neohřeje, elektřina nemá šanci. Takže jedině vypadnout z města, nebo po tom městě chvíli jezdit. Výhodu mají pražští hybriďáci...
Spotřeba na poslední tankování proto roste k šesti litrům, což objektivně nemá s tabulkovou spotřebou nic společného, na druhou stranu stále přijatelná, srovnatelná s dieselem. Pro představu, celkem pravidelně je najetá průměrná rychlost na nádrž lehce přes 25 km/h.
51
mujsob.cz :: cafe / Re:Tady se bude hybridovat...
November 13, 2017, 07:58:22 PM
Já bych to spíš definoval tak, že čím hustší provoz a více popojíždění, tím víc se projeví výhoda hybridu. Ale pokud bych měl definovat v jakém režimu dosáhnu úplně nejnižší spotřeby, pak by to bylo kontinuální jízdou městské rychlosti.
Pokud bychom jezdili delší trasy (>10km), pak dosáhneme té čtyřky asi taky.
52
mujsob.cz :: cafe / Re:Tady se bude hybridovat...
November 12, 2017, 10:32:25 PM
Po první tisícovce kilometrů můžu doplnit, že:
-projektorové halogeny jsou dobré leda tak do města. Mimo město při dešti je téměř jedno jestli jedu se světly nebo bez >:(
-úzká sedačka vzadu dělá dceři problémy při zapínání pásu, když je dětská sedačka připnuta do isofixu. Zlatý volvo.
-asistent jízdy v pruzích jsem nedávno vypnul, jen mě neustálým pípáním obtěžuje. Čtení dopravních značek to samé. Sice to montujou jako základ do všech výbav, ale použitelný je jen předkolizní systém (automatické brždění).
-pomalý infotainment je pouze v tom yarisu. Kámoš si koupil aurise, a tam je to už jiná liga.
-když se opřu kolenem pořádně o výplň předních dveří, skřípe to. Na něčem se holt šetřit muselo.
-repráky jsou jen vepředu. Mně to sice nevadí, ale dcera si nemůže Sabatony tolik vychutnat.
-absence mirrorlink a nemožnost jej dodělat.
-nemá trippling. Byl jsem na to zvyklý, manželce to vadí ještě víc.

+zrychlení z nuly na křižovatce je na velikost toho prcka velmi dobré. Elektromotor společně s motorem dokáže do cca 60km/h zrychlovat hodně dobře.
+spotřeba zatím 5,1 při průměrné rychlosti 27 km/h. Takže zatím plní to, k čemu má sloužit. Samozřejmě, že spotřeba uvedená výrobcem ve městě 3,6 je úplně mimo. Toho lze dosáhnout jedině tak v noci za ideálních podmínek při dlouhých tratích bez provozu. Maloobjemový diesel by neměl nižší spotřebu, takže spokojenost. Ve městě mám při stejném použití minimálně o 10 litrů na 100 nižší spotřebu než u volva.
+rozměry. Převeze i 4 dospělé na kratší trasy bez omezení pohodlí (konečně odzkoušeno). Ale na dovolenou bych v tomhle nejel. Prostě ideální druhé auto do rodiny nebo pro singles.
+ovladatelnost, jízdní vlastnosti a výbava. Spousta fičur, které byly dříve ve větších autech, a které zpříjemňují používání auta - keyless, bezklíčové startování, sklápěcí zrcátka, parkovací kamera, zatmavovací zpětné zrcátko, automat, senzor šera, dešťový senzor, automatická dálková světla atd.

A co ten hybridní systém?
Japončíci to mají vymakaný. Prvních pár set metrů to se studeným motorem trvá, než se trochu zahřeje a začne přepínat na elektřinu. Takže na extrémně krátkých trasách nemůže projevit svoje výhody. Pak ale zapíná, kdykoliv může. K maximálnímu využití hybridního systému je potřeba (pokud člověk chce, není to nutné) trochu přizpůsobit styl jízdy:
-naučit se brzdit tak, aby se jen rekuperovalo a nepoužívaly se destičky. Téměř je nepoužíváme, a věřím tomu, že klidně vydrží přes 200 tis. km.
-udržovat výkon motoru pokud možno do poloviny ukazatele ECO, aby se maximalizoval provoz na elektřinu. Znamená to jezdit plynule a bez stylu brzda-plyn.
-myslet na to, že hlavně při pojíždění na parkovištích auto není vůbec slyšet a chodci neuhýbají, případně jsou schopni vstoupit do jízdní dráhy.
V mnoha recenzích je znát, že s tím novináři moc zkušeností nemají. Například si všichni lámou hlavu, proč se jim nepodařilo baterii téměř vybít, a naopak proč ji nikdy jízdou nenabili celou. Že prý jim vždycky jedna čárka chybí do plné. A důvod je poměrně jednoduchý. Kvůli životnosti baterie se systém nenechá dobít na maximum, ani úplně vybít. Nehledě na to, že kdyby se baterie úplně vybila (což doufám nezažiju), systém nenastartuje a budete odtaženi. Oživení je pak prý komplikované. To se ale může stát, když údajně necháte auto stát více než 4 měsíce v kuse.
Zapínání a vypínání motoru není poznat. Lze to postřehnout jen v momentě, kdy člověk podle kontrolky EV vidí, že motor zapnul nebo vypnul a soustředí se na to.

Auto nemá žádný  alternátor,  dvouhmotu,  startér  motoru,  klínové  řemeny,  turbodmychadlo  nebo  filtr  pevných  částic, destičky s kotouči vydrží podstatně déle, záruka na baterii je 10 let a zatím s tím neměl téměř nikdo problém. Tak by ten servis měl být méně nákladný než u klasického konvenčního auta. Ale to se případně potvrdí až časem. Každopádně předpoklady pro to jsou :lulka:


Před koupí auta jsem k tomu byl trochu skeptický. Když jsem s tím začal jezdit, zvyknul jsem si. Dokonce velmi rád. Pokud člověk pochopí smysl tohoto auta a nebude na něj mít nereálné požadavky, bude spokojen. Ty kvalitativní prohřešky v interiéru autu rád odpustím.

V rámci B segmentu auto s automatem, atmosférou a do čtyř metrů? Tójótá!  *886*
53
mujsob.cz :: cafe / Re:O autech
November 11, 2017, 11:03:44 AM
To mi připomíná, že kámoš nedávno koupil funglovku nové BMW5 kombi. No a zjistil, že mu do auta zatéká voda při dešti zadními levými dveřmi. A pátými dveřmi mu tam fouká. Reklamuje to, ale prodejce se zatím k ničemu nemá. Že prý takhle teče snad do každé nové pětkové v kombíku.
Do tohohle třeba aspoň nezatéká...
54
mujsob.cz :: cafe / Re:Vitoušek
November 01, 2017, 09:23:06 AM
Holt nejlepší český kombík *886* . Dnešní auta, až na pár výjimek, nejsou špatná.
56
mujsob.cz :: cafe / Re:Vitoušek
October 25, 2017, 10:12:41 PM
Vítej v klubu. Koupil jsem originál zimní komplet na pinďu. Prodejce říkal, že mi nahráli i kódy druhý sady. No a po přezutí v servisu mi svítí kontrolka pneu. V návodu na použití je čudlík pod volantem pro kalibraci, ale já ho tam nemám *886*.  Já těm japonským inženýrům nějak nerozumím. Na mě jsou moc chytrý.
57
mujsob.cz :: cafe / Re:Tady se bude hybridovat...
October 02, 2017, 09:23:50 PM
To víš, každej nemůže mít tu nejlepší barvu ;).
58
mujsob.cz :: cafe / Re:Tady se bude hybridovat...
October 01, 2017, 08:19:50 PM
Máme za sebou první stovky kilometrů. Jak to tedy vypadá a jezdí?
+Moc se mi líbí kombinace platinové a černé. Je to samozřejmě subjektivní, ale jsem rád za zvolenou barvu. Dřívější favorit modrá je pro mě moc výrazná.
+Auto je zhruba o metr kratší než Volvo. V rámci své třídy druhé nejkratší po swiftovi. Dobře se s ním parkuje a manévruje. Přitom zavazadlový prostor je stále smysluplně velký (cca 290l) a na nákup úplně v pohodě stačil. Dokonce společně se sběrem papíru pro dceru do školy *886*.
+Auto je poměrně dost vysoké, takže se mi do něj velmi dobře nastupuje (s přibývajícími léty důležitá fičura), a zároveň mám nad hlavou řidiče více místa než ve volvu.
+Přestože je auto poměrně vysoké, jeho těžiště tomu naštěstí neodpovídá. Baterie pod zadní sedačkou jej posouvají níže. Takže auto se moc nenaklání a obstojně manévruje.
+Do města je bezvadné bezklíčové zamykání a startování, včetně automatického sklápění vnějších zrcátek.
+Bezestupňová převodovka eCVT v běžném provozu už moc neobtěžuje hlukem. Pokud nesešlápnu plynový pedál až na zem, tak o ní nevím. Někteří by si na ni ale asi museli zvykat.
+S odhlučněním auta si pánové z Toyoty v letošním modelu opravdu vyhráli. Postřehnout moment, kdy se zapíná motor, je hodně obtížné. I odhlučnění podvozku je na velmi dobré úrovni a může se vyrovnat leckterému modelu o třídu výše.


-Místo vzadu je spíše pro menší děti, auto bych nenazval jako rodinné. Vozit čtyři dospělé lze leda tak v nouzi nejvyšší. Nebo jen na krátkou vzdálenost.
-Odpružení by mohlo být ještě o kousek komfortnější (ikdyž to není tragédie), ale možná je to daň za tu výšku auta.
-Loketní opěrka je taková parodie na opěrku. Nazval bych ji spíše pahýlem pro hubené. Možná je to zemí původu. Čekal bych, že za ta léta dají zákazníci dost zpětné vazby na tuhle hrůzu.
-Motor sám o sobě by zřejmě dnes vůbec nestačil držet krok s konkurencí. Tím, že je spojen s elektromotorem, je asi jediný důvod, proč ten motor ještě někam montují. Naštěstí tahle symbióza dává smysl. V příštím Yarisu, tipuju, však už asi nebude...

A teď k tomu hybridu a spotřebě:
Hned na začátek, stává se ze mě pomalu fanda hybridů. Jízda hybridem má svoje kouzlo. Když se rozjíždíte čistě na elektriku - to ticho...
Cesta Praha - Kolín za 4,6l/100km, městský provoz ještě o trochu méně. Slibný začátek. Po prvních 300 km je průměrná spotřeba dle počítače 4,5 litrů/100 km s převládáním okresek 80/20.
Japončíci to už dělají nějaký ten pátek, a i když jsem žádného hybrida dříve neřídil, jako uživatel jsem mile překvapen jak smysluplně se elektromotor zapíná a využívá svůj potenciál. Funguje do rychlosti cca 70 km/h, častokrát s ním přejedu celé vesnice, případně velkou část Kolína, když je akumulátor dobitý.
A to je částečně i ta nedokonalost, kterou v sobě tenhle pinďa skrývá - akumulátor se vybije poměrně rychle - ujede zhruba jen 2 km. Navíc jakmile začnu trochu razantněji zrychlovat, přidává se benzínový motor, protože elektromotor to neutáhne. Ale pokud dám nohu z plynu, přepne se do režimu EV (jízda na elektřinu), ve které zůstává co nejdéle to jde, včetně stání na semaforech. Naštěstí se rychle rekuperuje. například bržděním. Za tu krátkou dobu mám pocit, že jsem destičky snad ani ještě nepoužil. Rekuperuje také jízdou na benzín nebo setrvačností.
Ideální "elektromód"? Plynulá jízda 30-50km/h nebo pomalé rozjezdy a stání (zácpy a kolony).

Dává hybrid finančně smysl? Zatím nevím. Ale mám benzinový atmosférický čtyřválec v malém autě, s automatickou převodovkou (kolik takových dnes lze koupit?!), pravděpodobně s velmi malou spotřebou. Stojí o 30 tis. více než čistě benzínový automat. Neřeším smysluplnost a ekologii výroby, protože tomu nerozumím. A kdybych chtěl opravdu hlavně šetřit peníze, pak tu existují stejně malá auta za méně než polovinu toho mého.

59
mujsob.cz :: cafe / Re:Tady se bude hybridovat...
September 26, 2017, 09:42:44 PM
Kamarád si ho taky kupuje, u stejnýho dealera, akorát o 10 dní později. Tak jsem zvědavej, budu si s ním sdílet zkušenosti.
60
mujsob.cz :: cafe / Re:Vitoušek
September 26, 2017, 09:40:06 PM
Neboj, budu si taky vést evidenci, stejně jako u volvína.
Akorát tam nebudou vidět ty krátký trasy. Holt je rozdíl, jestli ujedeš 100 km po okresce v kuse devadesátkou bez provozu, nebo 100 km po městě na 50 nastartování. ;)
61
mujsob.cz :: cafe / Tady se bude hybridovat...
September 26, 2017, 08:11:39 PM
"Pokrok" dorazil i sem *886*. V tomto chlívku bude téma hybridů a jejich (ne)smysluplnosti.

Jelikož jsme si pořídili nového Yarise hybrida, zkusíme postupně zhodnotit, zda se ten hybrid vyplatí, nebo má něco do sebe, nebo jestli to byla chyba a dalšího hybrida už nekoupíme. Více s ním bude jezdit manželka, takže některé pocity budou zprostředkované přes ni.

Musím říct, že u pořízení našeho nového auta to byla docela fuška s výběrem. Nakonec se poštěstilo, ikdyž jsme museli poměrně dost pustit žilou nad finanční limit. Co to je?
Toyota Yaris 1,5 HSD smart selection, tedy nejvyšší výbava. Mimo navigace tam je vše, co se dá do tohoto pindíka dát. Nic moc navíc výbavy se ani nedá objednat sólo, protože Japonec (vyrobený ve Francii). Benzínový atmosférický čtyřválec starší konstrukce, s elektromotorem, systémový výkon rovných 100k. Převodovka CVT, aneb skútr forever.

Od auta se očekává 95 % jízdy po městě Kolíně a průměrné startování 7-8x ve všední dny. Snadnější parkování a manévrování než s Volvínem ,a spotřeba co nejnižší. No a pověstná spolehlivost s nízkými provozními náklady. Takže startujeme, první sumarizace dojmů bude o víkendu...
62
Tak založíme nové vlákno Černá kronika :lulka:
63
Kdybyste nevěděli koho volit *886*
64
mujsob.cz :: cafe / Re:Vitoušek
July 16, 2017, 07:53:23 PM
Jelikož nemá kůži, tak se dají potahy pochopit. Nemusí se líbit každýmu, ale proč by nemohl, že?
65
mujsob.cz :: cafe / Re:Vitoušek
July 16, 2017, 04:06:54 PM
To je docela láce. A vypadá to pěkně. Já na jardýska objednal sadu lišt, a se slevou 25 % jsem se dostal na 6,5tis.
66
mujsob.cz :: cafe / Re:Nové auto do rodiny
July 04, 2017, 10:53:47 PM
Tak obrat o 180 stupňů.
Výběr ukončen. Dalo by se říci, že jsme udělali vééélký kruh a vrátili jsme se zpátky na začátek. To prostě píše sám život.
Vyhrál jardýsek hybridů v nejvyšší specifikaci. Pokud se dohodneme na jedné ze čtyř barev v nabídce, v září budeme hybridovat :lulka:. A volvíno aspoň nebude muset jezdit pod jeho úroveň kolem komína.
Díky všem za účast
67
mujsob.cz :: cafe / Re:Vitoušek
July 03, 2017, 09:53:55 AM
Ať dlouho slouží, a bez problémů!
68
mujsob.cz :: cafe / Re:Nové auto do rodiny
June 14, 2017, 10:04:20 PM
Mazda pěkná, líbí. S motorem by mohla být docela i zábava, větší než většina aut stejné kategorie. Problémem je ale jednak cena, 420 už je moc, a pak taky relativně malá výbava za ty peníze. Například to nemá zadní senzory, apod. A ani se to nedá pro automat objednat. Chtělo by to výbavu Takumi. Bohužel.

Co se týká Citigo, tak nevím jestli bych se tam se svojí váhou nasoukal *871*. Ale až bych šel do salonu Škoda, tak bych si to schválně zkusil.

Má někdo zkušenost s tou corsou? vypadá slibně jak výbavou, tak cenou po slevě. Astru každý chválí, tak jestli je tak dobrá i ta corsa?
Příští sobotu bych měl jet kolem Poděbrad, tak se asi stavím u Slavíka na tu C3.
69
mujsob.cz :: cafe / Re:Nové auto do rodiny
June 13, 2017, 08:57:17 PM
Ibiza nemá automat, spaceback má 4,3m, což už je hodně. 4m je tak maximum. Tohle je moc dlouhý. Na C3 mrknu, ale škoda, že nejsou nějaké osobní zkušenosti.
Petře, co máš proti automatu? Zrovna ty ;)
70
mujsob.cz :: cafe / Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
June 12, 2017, 11:00:51 PM
Musím se pochlubit. Nechal jsem si nafotit auto na památku od člověka, kterej umí fotit. No a protože se mi fotky zdají povedený, dávám sem malou ochutnávku :).
71
mujsob.cz :: cafe / Re:Nové auto do rodiny
June 12, 2017, 10:44:24 PM
Zkusím oživit téma.
Přirozeným vývojem jsme dospěli k názoru, že naše druhé auto bude malé auto do města. Hlavně kvůli manželce. Čas nadešel a já se v tom docela máchám. Máme několik podmínek, co by auto mělo mít, ale nedokážu se rozhodnout a nechce se mi moc objíždět prodejce a půjčovat si všechna auta. Už kvůli času. Tak co mi dát nějaký tip?
Podmínky co má auto mít:
-nové auto nebo sklad
-použití ve městě, mimo město 70/30
-5dv.
-délka do 4m (+- pár cm), výška není omezena
-benzín
-automat
-výbava jako zadní senzory (nebo kamera), klima, el. okna a zrcátka, výhřev sedaček, výhodou rozmrazování předního skla, alu kola, loketní opěrka atd. takže spíše lepší:)
-cena čím nižší, tím lepší, ale strop cca 380 tis.
-nechci dacii


Byl jsem projet Yarise hybrida. Cenově sice přes limit (420 tis.), ale hybrida bych skousnul. Bohužel, mimo město žere a dost mi vadil zvuk řvoucího motoru v "otáčkách" při výraznějším přidání plynu.
Mám slevu na Fabii 11 % nebo corsu cca 15 % z ceníkovky, takže to může být výhodou. Fabie style je mírný favorit, bohužel tříválec. Najde se lepší tip? Včetně zdůvodnění.
72
mujsob.cz :: cafe / Re:Nové auto do rodiny
March 19, 2017, 02:09:45 PM
Koukám, že móda SUV dorazila už i sem.
Tak gratulace.
73
mujsob.cz :: cafe / Re:Pokec
February 10, 2017, 05:43:21 PM
Potřebuju nějaké druhé menší auto na nákupy. Nabízím 170:-D
74
mujsob.cz :: cafe / Re:Nové auto do rodiny
January 25, 2017, 12:43:42 PM
Taky po něm koukám a mám na něj docela dobrý ohlasy.   OK
75
mujsob.cz :: cafe / Re:Nové auto do rodiny
January 22, 2017, 02:56:20 PM
Trojkových benzinových V70 je jako šafránu. To jedině přitáhnout z Německa. A jsou celkem drahý...
76
mujsob.cz :: cafe / Re:Černá skříňka
January 15, 2017, 09:19:48 AM
Tady jsou k tématu informace na stránkách ADAC:
https://www.adac.de/infotestrat/ratgeber-verkehr/verkehrsrecht/Dashcam/Situation%20im%20Ausland.aspx?ComponentId=219665&SourcePageId=202144
77
mujsob.cz :: cafe / Re:MRTVO
December 26, 2016, 08:56:25 AM
Evidentně na to spěchá.
Je znám tím, že koupí vždycky pěkný auto, ale za chvíli ho prodává se ztrátou. Je to takovej jeho koníček. Vždycky se do něčeho zamiluje, dlouho hledá, koupí, dá do toho peníze a prodává se ztrátou.
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=57695
Kdybych teď potřeboval druhé auto, tak jsem mu zavolal. Ale ještě chvilku budu mít služební.
78
mujsob.cz :: cafe / Re:MRTVO
December 25, 2016, 08:00:11 PM
Škoda, že nechceš sedana v dieselu. Jeden "šílenec" prodává relativně novou S80, která vypadá dost dobře. A za rozumný peníze, bez nějakých dalších investic.
79
mujsob.cz :: cafe / Re:Nové auto do rodiny
December 24, 2016, 10:27:13 AM
Potvrzuji tvrdost O3. Ve srovnání s O2 je to sice lepší, ale stále to není ono. Taky je hlučnější. Ovšem jako rodinné auto, pokud nejsi náročný a chceš hlavně jezdit, naprosto stačí. Je to kvalitní auto za ty peníze.
Podle zadání bych se ale přikláněl k té mazdě. Dobrý motor, občas s ním bude i zábava.
80
mujsob.cz :: cafe / Re:O autech
December 21, 2016, 04:14:49 PM
Tak proč ne. Já mám taky poloviční mondeo *886*. Akorát to bude asi pěkná kasička.
81
mujsob.cz :: cafe / Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
December 19, 2016, 08:57:50 AM
Stanovil jsem ji orientačně podle ceny,  za kterou jsou inzerovaná ostatní Volva podobného nájezdu, roku výroby a výbavy. Samozřejmě,  že reálná tržní cena by se zjistila až při prodeji.
82
mujsob.cz :: cafe / Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
December 15, 2016, 10:25:18 PM
Bilancování nákladů po dvou letech provozu a 34.300 km:

s palivem s amortizací: 14,3kč/km
s palivem bez amortizace: 8,47kč/km
bez paliva bez amortizace: 5,6kč/km

A to nemělo nikdy žádnou poruchu a je v záruce. Příští auto bude asi na operák *886*
83
mujsob.cz :: cafe / Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
December 04, 2016, 11:14:56 PM
Prodal jsem ho už před dvěma lety. Ale nový majitel, který bydlel v Kolíně, se stěhuje pryč. Tak jsme se byli s rodinkou rozloučit a projeli ho.
84
mujsob.cz :: cafe / Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
December 03, 2016, 06:51:45 PM
Teď na tom měření byl v nádrži prémiový od MOL. Loni to byla stovka od Benziny.
Zmíním se o tom a uvidím, co mi řeknou.

O víkendu jsem se byl naposledy projet bývalým saabem. Tak jsem si dovolil jednu fotečku švédské smečky ::)