Pracovní auto cca. na rok

Založil jersey.se, March 01, 2016, 08:01:58 AM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 2 Hosté prohlíží toto téma.

FPT

No, on už pár korun nějakou tu dobu nestojí...
--O-o-O--

black_sheep

Citace: jersey.se kdy March 30, 2018, 09:15:07 PM
My máme tři roky v hale plasmofku, ale je ještě zabalená do fólie a nezdá se že by někdy došlo na rozbalení  *974*


Jinak co se týče Saabů a fun factoru  je to jistě ovlivněno tím  co člověk už vyzkoušel a co očekává. Mě už nějaký auto asi sotva nadchne, ...


přesně o tom jsem psal ;D  záleží zkrátka na preferencích a úhlu pohledu. a podle toho co píšeš, tak mě právě Saab nechává chladným. kdyby byl nějaký sportovnější model s ostřejším řízením a zábavnou charakteristikou podvozku (jakože aby to nenaladali alá Audi nebo VW), tak ho beru hned, dokud stojí pár korun ;D
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

jersey.se

My máme tři roky v hale plasmofku, ale je ještě zabalená do fólie a nezdá se že by někdy došlo na rozbalení  *974*


Jinak co se týče Saabů a fun factoru  je to jistě ovlivněno tím  co člověk už vyzkoušel a co očekává. Mě už nějaký auto asi sotva nadchne, ale na starších Saabech (před SS) mi dost vadí tupé řízení. Třeba Helga (SE) má obzvlášť kolem nulové polohy velmi málo strmé řízení a to v kombinaci s dost velkým záklonem řízení a těžkým dieselem vpředu vede k tomu, že je auto citlivé na sklon vozovky a to až tak, že má tendenci trochu plavat a vyžaduje časté drobné korekce. I mě víc vyhovuje strmější řízení třeba jako má BMW.

FPT

--O-o-O--

black_sheep

Citace: Krtek kdy March 29, 2018, 08:01:33 PM
Přesně, já teď zjistil že do konce příštího roku musim vyměnit doma všechny 4 televize :-(
tvle, dobrý maniaci *974*  žena kňučí, že by chtěla druhou do ložnice, nicméně to jsem zatrhnul, že jedině přes moji mrtvolu! krabice pitomá, nejradší bych vyhodil i tu jedinou co máme  *886*


alespoň za ty nekoupený televize ušetřím na užitečnější věci jako podvozek na Mko *943*
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

Krtek

Tam ne. Jenom obývák, ložnice, kuchyně a dětskej pokojík. Za mně by stačila jedna. A bohužel plazmu už asi neseženu :-(

saabik

To my teda moc bohatý nejsme. Máme jen jednu televizi, už nějaký ten pátek, a vyměňovat ji hned tak nebudeme *886*.
Všichni naši nájemníci mají větší a lepší televizi než máme my doma.

Na 3 lidi 4 televize, to máte i na záchodě? ;)

Krtek

Přesně, já teď zjistil že do konce příštího roku musim vyměnit doma všechny 4 televize :-(

FPT

Já to říkám furt, lidi mají zbytečně moc peněz a času.
--O-o-O--

black_sheep

Citace: FPT kdy March 29, 2018, 07:41:54 AM
Jenže ony to nejsou minimální provozní náklady, ale docela normální. To jenom našinci zhýčkaní pověstnou spolehlivostí německých vozů si neuvědomují, že i ta má své limity, a auto s nájezdem třeba 600 000 km prostě nějakou údržbu potřebuje, i když má na tachometru 150 tisíc.
ono taky záleží, jak se staráš a v jakým stavu to udržuješ. měl jsem na mysli právě takový ty vrány, co už bouchají, skřípají, vrzají, tlumiče maj 50% účinnost ale ještě to jako celek funguje :-)


takže jen podle vložených peněz se samozřejmě nedá posuzovat odolnost auta. třeba do ST220 nacpal teďka dvě kila za dva roky, přičemž asi tak 90% lidí by do toho dali sotva 1/4. jenže záleží, jak moc si nastavíš laťku "je to ještě dobrý vs. už je to zralý na výměnu". fakticky jediný, c bylo opravdu potřeba vyřešit, byla výměna pár hadiček, volnoběžného ventilu, gufera kliky a palivového čerpadla, všechno ostatní byla jen pečlivá péče :-)
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

FPT

Jenže ony to nejsou minimální provozní náklady, ale docela normální. To jenom našinci zhýčkaní pověstnou spolehlivostí německých vozů si neuvědomují, že i ta má své limity, a auto s nájezdem třeba 600 000 km prostě nějakou údržbu potřebuje, i když má na tachometru 150 tisíc.
--O-o-O--

black_sheep

to je dobrý výkon! no, tyhle podceňovaný auta často umí předvádět skvělý minimální provozní náklady, jen co je pravda.
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

FPT

Hehe (:


Sent from my iPhone using Tapatalk
--O-o-O--

jersey.se

Ne, je SE, omlouvám se, večer jsem koukal na Stierlitze  tak mi to ujelo .😁

FPT

Helga je SS?


Sent from my iPhone using Tapatalk
--O-o-O--

jersey.se

Tak Helga se mnou od jara právě nakroutila 50 000 km. To je ta 9-3SS s tím údajně nespolehlivým motorem 2.2TiD co ho navrhovala pro Opel ta ženská. Pořizovací cena 50 000, investice krom oleje asi 4000, dlouhodobá spotřeba ropy 6/100 když se drží otáčky kolem 2500  což dělá při přejezdech do práce asi 110 km/h. Kolegové si mě sice dobírají, ale Helga se mnou asi další rok zůstane. Potřebuju spíš ještě jednu motorku než nový auto, nota bene když ke změně není logický důvod.

black_sheep

loni jsem měl na rok lancii lybru. za pár kaček pohodlnej bourák s totálně plnou výbavou, poltrona frau kůží, úspornou naftou a nezradila mě. 30.000 km za rok jsem nakroutil, a ikdyby mě to nenudilo řídit, tak ji mám doteď *943*
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

FPT

--O-o-O--

jersey.se


FPT

Agresivně a s motorovkou v ruce?
--O-o-O--

jersey.se

Pravda ovšem je, že až v posledních necelých dvou desetiletích dosáhly vyšší třídy aut takové technické úrovně, že za normálních okolností se ti při havárii v těchto i vyšších rychlostech prakticky nic nestane. Takže ano, bezpečnost auta bych řešil. Ono když jedu celou noc a přistihnu se při mikrospánku, taky jsem rád když sedím třeba v tom Saabu, ve kterém bych teoreticky bez následků pro sebe přečkal i výlet mimo silnici. Na motorce je mikrospánek (pro mě alespoň zatím) vyloučen a tou malou Fukušimou, jak pokřtila Swifta přítelkyně (podle zvuku jako Fukušima před roztavením) jedu jen vyjímečně dál než padesát kilometrů. No a že mě někdo sejme... holt se vždycky na silnici chovám tak, jako by mě ostatní chtěli zabít.

Krtek

Já třeba nejsem na bezpečnost vysazenej skoro vůbec. Už 100 let se tu jezdí rychlostma 50-150 km/h na který naše tělo nikdy stavěný nebylo a nebude.

jersey.se

Tak na takové to domácí popojíždění to celkem stačí, jinak jezdím stejně všude na motorce, ta je bezpečnější  *886* 


A taky mám ještě pořád Ajro


Jerry.Gunman

Citace: FPT kdy April 12, 2016, 08:07:36 AM
No a? Já třeba nejezdím proto, abych boural.

To asi nikdo :D
Ale stejně...

I když pokud to Sobášovi stačí a vyhovuje, tak zaplať Bůh
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

FPT

No a? Já třeba nejezdím proto, abych boural.
--O-o-O--

Jerry.Gunman

2 Jersey:
No, já Ti nevím...
Swift je malé a lehké autíčko z poloviny 80. let (začalo se prodávat 1985) a obávám se, že do dnešního provozu je naprosto nevhodné.
Teňounké dveře, všechno takové... nějaké na můj vkus divné :(
Mám takový pocit, že proti tomuhle je i Favorit masivní vůz :( :( :(
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

elpidio

Tak to ten známej je bachorem obdařen solidně :)  Původně to měl na chvilku, než mu opraví jiné auto a druhé než jim přijde nové a nechal si to už několik let a chválí.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

jersey.se

April 11, 2016, 08:33:09 AM #23 Last Edit: April 11, 2016, 08:34:42 AM by jersey.se
Tak nemaje bachor, není pro mě nastupování a vystupování problém a vevnitř je překvapivě hodně místa. Jistý cvik chce jen když do toho nastupuju v motokombinéze a motobotách :D
Jinak zatím co se poměru užitné vlastnosti / cena týče asi můj nejlepší kup dopravního prostředku. Vyměnil jsem olej, svíčky a vzduchovej filtr a při běžném městskopříměstském popojíždění si to veme 5,5 - 6 l. Vlastně skoro přesně jako GSX-R :D
Ještě budou asi potřeba akorát brzdy a místo prasklého katu navařit trupku a třeba udělám i rozvody (na to sem přece expert :D )


No a učím na tom přítelkyni jezdit, má čtyři roky řidičák, ale od autoškoly nejezdila.

elpidio

V týdnu jsem mluvil s tím známým co má stejnýho Swifta na ježdění po městě a mluví o tom jako o sportovním autě. Prý je sport do toho nastupovat i vystupovat  :)
Ne, hádejte, mám Rujánu.

jersey.se

Tak už s ním jezdím. Ze vnitř je překvapivě velký, dokonce i já mám kolem sebe dost místa. Odvezl jsem s ním bordel z garáže, ba i po dálnici ho protáhl. Sice to nechce jet moc přes 140 a do kopce ani to, což možná bude i prasklým výfukem, ale podvozek funguje překvapivě dobře na tak malé auto i ve vyšší rychlosti a motor je kupodivu rozhodně kultivovanější než 1,4 nebo HTP ve Fobii I. Jsem zvědavej na spotřebu, protože se nemůžu přimět, abych veškeré zrychlování neprováděl s plynem pod podlahou. A další věc. Jedu si po Spojce a překvapeně koukám že jsem skoro nejrychlejší ze všech. Když jsem pak projížděl kolem toho radaru jak ukazuje rychlost, zjistil jsem proč - v 70ti neukazuje tacho žádnou chybu! Celou baterii podezřelých zvuků během jízdy pochopitelně neřeším :D

Krtek


jersey.se

Tak to bude Sfift 1999 s litrovým tříhrnkem za 15 tis. V ceně nová technická, EKO zaplacený. Jezdí to snesitelně a akorát má trochu shnilý zadní prahy, ale předpokládám že šetrně odstraněn z životního cyklu bude ještě dřív než technická propadne, tak co.

jersey.se

Musím konstatovat že na japonce celkově jsem byl nucen velmi přehodnotit názor. V pozitivním slova smyslu  ;D

FPT

Já bych se Suzuki taky nebál, stejně jako starý Mazdy.
--O-o-O--

Krtek

U nás v rachotě ho má kolega. Je první majitel a dojíždí s tim litrákem snad 100 kiláků denně do práce. Zatim si to chválí i když už nechal vyvařit asi veškerou plechařinu. Na rok skoro zadarmo bych se toho nebál.

jersey.se

No slyšel jsem na to celkem chválu. A bezpečnost? Oproti motorce?

Jerry.Gunman

Citace: jersey.se kdy March 02, 2016, 09:19:37 AM
Měl jsem další vnuknutí... když už mám dvě motorky od Suzuki, co takhle auto od Suzuki?  ::)  Takový Swifti z 1999 / 2000 jsou dost pod 30 000 a mívají do 100 000 najeto. A nájezdu bych věřil, to auto si opravdu koupí obvykle důchodce na dožití nebo ženská středního věku na nákupy...

Nooooooooooooo
Jestliže hovoříš o Swišťovi 1. generace (protože II. přišla až v roce 2005), tak bych si dovolil Tě co nejsilněji varovat.
Jednou jsem se v tom svezl a mám dojem, že to auto bylo v roce 2000 už naprosto a beznadějne zastaralé.
Teňounké všechno, malučké, lehoučké - to snad i škůdka 105/120 na tom byla lépe.

Z druhé strany, nebožka si po rozvodu koupila právě tohle - a buhužel, nehvarovala :) :) :)

.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

jersey.se

Měl jsem další vnuknutí... když už mám dvě motorky od Suzuki, co takhle auto od Suzuki?  ::)  Takový Swifti z 1999 / 2000 jsou dost pod 30 000 a mívají do 100 000 najeto. A nájezdu bych věřil, to auto si opravdu koupí obvykle důchodce na dožití nebo ženská středního věku na nákupy...

Krtek

Já bych si asi spíš stanovil tu hranici a koukal cpo se aktuálně dá koupit. Mít jakýkoloiv požadavky v týhle ceně je mysli zbytečněj luxus. Jestli to má najedo 350 nebo 450 nebo mega je už myslim šumák. Ten Golfoň se mi líbí, kdysi to byl muj sen (teda benzínovej).

FPT

Já teda taky koukám po novým autu do práce, ale spíš tímhle směrem: http://www.sauto.cz/osobni/detail/subaru/outback/16715904?goFrom=list
--O-o-O--

FPT

Kamarádka teď koupila Magdu Demio, sice je to benzín, ale jezdí to taky za hubičku a posrat se na tom nemá snad co. A nestálo ani 20k, pokud si pamatuju správně.
--O-o-O--

jersey.se

No nejvíc pokukuju po Caddym. Akorát ty v týhle relaci nemají pod 400k. Což zas tak strašně nevadí pokud to není stočený. Ono se stejně nejvíc pozná při zkušebce. Ono se taky v jistých kruzích říká že motorka je po 50 000 po smrti a není to pravda.
Docela mě zaujalo tohle :D


http://www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/golf/16729086?goFrom=list