Pokec

Založil Ladik, January 31, 2012, 12:22:48 AM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 12 Hosté prohlíží toto téma.

atnarfus

Cituji:
Zelení - Původně snad jejich ideál byl čistý, chtěli bránit environment, a to za každou cenu, ale ty konce, ach ty konce, které to vzalo! Tak především - jsou prolezlí zavilými levičáky, kterým s koncem komunismu dohasla poslední jiskřička politické kariéry a kteří v Zelených vidí svou další možnost, jak ovlivňovat politické dění v této zemi a dál prospěchařit. Proto se jim také říká Melouni (na vrchu zelení, ale uvnitř červení). Jejich školené metody jsou prosté. Klást si takové podmínky, aby je nepřítel (tím se míní vláda) nemohl splnit. Čím větší rozruch, tím lépe! Čím větší nenávist, tím lepší boj! A nikdy, ale opravdu nikdy se nedomluvit!

Koukám, že už si člověk nevybere.

FPT

ona je to poslední dobou spíš kolakánie.
--O-o-O--

Jerry.Gunman

March 02, 2012, 06:56:59 AM #87 Last Edit: March 02, 2012, 07:17:16 AM by Jerry.Gunman
Citace: atnarfus kdy March 01, 2012, 09:41:03 PM
Co Austrálie. Z té dálky mi to tam připadá dost pohodové. Všude dost placu aby se našlo místo dostatečně daleko od úředníků.

Klokánie nejni špatná, ale
(1) politická korektnost je tam brutální
(2) ručnikářů přibývá
(3) a profesionalizace Aborginů také postupuje mílovými kroky :(
(4) a zelení tam blbnou na kvadrát - viz mj. i článek na dnešním neviditelném psovi...
http://neviditelnypes.lidovky.cz/australie-pozary-buse-a-zeleni-dzt-/p_zahranici.asp?c=A120229_234408_p_zahranici_wag
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

atnarfus

Co Austrálie. Z té dálky mi to tam připadá dost pohodové. Všude dost placu aby se našlo místo dostatečně daleko od úředníků.

bibo

¨ja taky na ele kam já asi beru kanadu nebo něco podobného


bibo

krapet víc mě prorezla přední kapota u espika jedinej plechovej díl a holt rezne všem tak sem ho krapet vyvařil celou přední část sem udělal novou z 2mm plíšku je na sobě 3x  krapet to ztěšklo ale asi uš to nezrezne  mám to vykytované střiknuté plničem a přebroušené  uvažuju že nedám barvu ale nalepim folii nemáte s tim někdo nějaké zkušenosti


Jerry.Gunman

.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Jerry.Gunman

Citace: Gogo kdy February 29, 2012, 09:36:58 PM
Jaký motor mohl dostat 8tun do vzduchu??

Byl to jeden z nejlepších leteckých motorů, který Američani za války používali - dvouhvězdicový, vzduchem hlazená osmnáctiválec R-2800 Double Wasp. Číslo 2.800 vyjadřuje zdvihový objem motoru v kubických palcích, čili téměř 46 litrů. Jen pro srovnání, slavný Rolls-Royce Merlin, který poháněl téměř všechny Spitfiry a Mustangy, měl zdvihový objem 27 litrů.

Něco málo faktů k A P-47:
* u jeho zrodu stáli (paradoxně) dva ruští emigranti - Alexander Kartvelli (konstruktér) a Alexander P. Seversky (majitel firmy Republic, která se původně jmenovala Seversky)
* typovými předchůdci P-47 byly stíhačky Seversky P-35 a Republic P-43 Lancer
* P-47 byla oficiálně nabídnuta USAAC dne 12.6.1940, objednávka na prototyp XP-47B nese datum 9. září 1940 a 6. května 1941 byl stroj zalétnut
* při vývoji stroje byly zohledněny zkušenosti z již probíhající války v Evropě
* podle původních představ měl být stroj poháněn řadovým motorem Allison V-1710 a vyzbrojen pouhými dvěma kulomety; výsledné výkony stroje však konstruktéra a majitele zoufale neuspokojily, proto se rozhodli pojmout vznikající P-47 jako NEJ-NEJ-NEJ-NEJ
* Vzali tedy nejsilnější tehdy dostupný motor, připojili k němu nejvýkonnější tehdy dostupné turbodmychadlo, přihodili odpovídající nádrž (která se nakonec stejně ukázala malá a proto se od verze C musela zvětšovat) a celý trup zkonstruovali okolo těchto tří zařízení
* do křídel (aby nebyly zpomalovány synchronizačním zařízením) umístili největší baterii (celkem 8) nejvýkonnějších standardních leteckých palných zbraní (kulomet Browning-Colt ráže 12,7)
* podvozek letounu se vysouval jakoby nadvakrát - nejprve se vyklopil a pak se podvozkové nohy ještě teleskopicky prodloužily - holt, čtyřlistá vrtule měla značný průměr a bylo třeba ji dostat do bezpečné vzdálenosti od povrchu startovací dráhy ;)
* celkem bylo vyrobeno 15.683 Thunderboltů ve všech variantách, u Národních gard a leteckých sil středo a jihoamerických států sloužily až do 60. let


A nějaké ty paradoxy, které názorně ukazují až mamutí robustnost P-47:
* P-47 (stíhačka) byl v roce 1940 nejvyzbrojenějším letounem vůbec - slavná Létající Pevnost (bombardér B-17 ve verzi C a D, které se vyráběly až do září 1941) měly jako obrannou výzbroj "jenom" 6 kulometů 12,7 a 1 kulomet 7,62, P-47 měl 8x 12,7
* Dálkové modely P-47 N a M, vyvíjené zejména pro tichomořské válčiště, měly (s přídavnými nádržemi)  dolet až 3.800 kilometrů
* jelikož 10 hodin ve vzduchu je docela problém vydržet, měly P-47 v kabině zařízení, do něhož se pilot mohl v případě potřeby vymočit a nejen to ;)
* plně naložený P-47 N mohl dosáhnout vzletové hmotnosti až 9.400 kg (!!!) - německé tanky Panzer II C a Pz 38 (t) (bývalý český tank LT-38), tedy tanky, které v době polské, nizozemské a francouzské kampaně byly nejvíce zastoupeny v pozemních silách Wehrmachtu, dosahovaly hmotnosti 8,8 - 9,2 tuny, byly tedy o nějakých pět metráků lehčí, nežli tato stíhačka :)
* P-47 byl standardně osazován 8 kulomety se zásobou 425 nábojů na zbraň Při kadenci 850 ran za minutu to tedy představovalo 30 vteřin palby 
* kromě kulometů bylo pod každé křídlo zavěšováno až pět pětipalcových raket HVAR (ráže 127 mm, hmotnost rakety 64 kg) - odpálením těchto raket Thunderbolt představoval stejnou sílu, jako byla plná boční salva lehkého křižníku (!!!)
* na univerzálním závěsníku pod každým křídlem (pro bomby i pro nádrže) mohl Thunderbolt nést bombu o hmotnosti 1.000 lb (454 kg)
* P-47 ve verzích M a N byly osazeny motorem R-2800 o výkonu až 2.058 kW, tedy 2.800 koní
* od března 1943 (kdy byl poprvé nasazen do akce) až do konce srpna 1945 vykonaly Thunderbolty 546.000 bojových vzletů, přičemž ztráty způsobené nepřítelem činily necelého 0,7%
* experimentální prototyp Thunderboltu, model XP-47 J, dosáhl 5. srpna 1944 ve výšce 10.500 metrů rychlosti 813 km/hod, což čímž se stal nejrychlejší druhoválečnou stíhačkou s pístovým motorem
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

FPT

a je to tady: http://youtu.be/-uV1SbEuzFU
US Navy odtajnilo a ukázalo první funkční prototyp Rail Gun.
Hustý, tyjo. Zvlášť, jaký to dokáže dělat pyrotechnický efekty, když je to jenom elektromagnet.
--O-o-O--

bibo

mám dojem 2x 8 valcu hvězdice  mrknu někam co to bylo přesně zač
Pohonná jednotka

    1× dvouhvězdicový vzduchem chlazený osmnáctiválec Pratt & Whitney R-2800-59 Double Wasp
        Výkon motoru: 2535 hp (1890 kW)

http://cs.wikipedia.org/wiki/Republic_P-47_Thunderbolt

Gogo

Jaký motor mohl dostat 8tun do vzduchu??
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

atnarfus

Jo, sice ne extra obratné, ale kanonem zezadu prakticky nesestřelitelné. Když to v televizních dokumentech pamětníci popisují, jak do nich Japonec na Zeru vysypal zásobník a oni přesto doletěli domu, tak je to opravdu obdivuhodný výkon inženýrů.

bibo

takt to teda ne Thunderbolt je klasa poslední co mělo hvězdicák panceřované  při střemhlavem letu bezkonkurenční rychlost  nej stihačko tank co lítal

atnarfus

Moje nejoblíbenější vrtulové letadlo je P-51 Mustang. Krásné, elegantní... tomu říkám nadčasový design.

Jerry.Gunman

BTW, tomuhle říkám pořádnej stroj
http://www.youtube.com/watch?v=Wi1d4P774eE&feature=related
Nejtěžší druhoválečná jednomístná+jednomotorová stíhačka se vzletovou váhou okolo 8 tun...
BTW, jeden z nejpopulárnějších předválečných lehkých tanků - Vickers E http://cs.wikipedia.org/wiki/Vickers_Mark_E vážil o něco méně než tahle stíhačka  ;D
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Jerry.Gunman

Citace: brano kdy February 29, 2012, 02:34:01 PM
Tssss... auticka su trapne, ziadna akcia a zabava :)


http://www.youtube.com/watch?v=4hYNOFDRL8M

Tož to byl ukázkový NIEDER! :D :P :D :P
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Jerry.Gunman

Citace: Romanius kdy February 29, 2012, 11:37:22 AM
heeej modelari, pozrite aj dalsie videjáááá  :o http://www.youtube.com/watch?v=UcIS-3M260o&feature=related

Tož pěkné, leč poněkud nudné  ???
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Gogo

ty wadooo tak to bylo o fous!!
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

atnarfus

 :D ještě že modeláři mají tak dobré reflexy

brano

Tssss... auticka su trapne, ziadna akcia a zabava :)


http://www.youtube.com/watch?v=4hYNOFDRL8M

Romanius


Jerry.Gunman

Tož to ja, borec to je - o tom žádná
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

elpidio

To jo. A táhnout k tomu 90 kilo za sebou. Byl v České televizi
Ne, hádejte, mám Rujánu.

atnarfus

Držím mu palce. 1300km po svých v takových podmínkách to si zaslouží obdiv.

elpidio

February 28, 2012, 08:11:09 PM #63 Last Edit: February 28, 2012, 09:48:53 PM by elpidio
Tohle je borec. Každý den aktualizuje.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Romanius

no ale za tie potraviny si možeme sami. ako príklad balena voda http://www.youtube.com/watch?v=HCkmY3YOxCw&feature=share

atnarfus

Pouze zajímavý typ na čtivo pro začínající studenty angličtiny:
http://www.newsinlevels.com/
třeba se to šikne Vám, nebo někomu z blízkých.

Gogo

No ony zvířata mají zatím lepší smysly než my :-(
Ani ten vůl ze sebe nenechá dělat takového vola jako člověk...
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

atnarfus

Když jsem byl na školení přes systém jakosti, tak nám poměrně sečtělý školitel také vyprávěl, že obsah krmiv je poměrně přesně předepsán v normách, zatímco u potravin stačí, když nejsou zdravotně  závadné.
Když tedy někdo vyrábí konzervy pro kočky, tak tam musí složení odpovídat předpisům. Do konzervy pro lidi může dát cokoli co není jedovaté.
Ona by to navíc ta kočka prostě nežrala, když by v tom byla jenom soja.

FPT

jaj, já myslel jako práci (:
--O-o-O--

brano

Tazko povedat... tiez asi zalezi na cene. Je mozne ze psia konzerva za 2e za 400g bude obsahovat na rozdiel od tych parkov aj maso.

Jerry.Gunman

Citace: FPT kdy February 24, 2012, 08:08:42 PM
bude hůř. přemýšlím, čím se budu živit v cizině.

Vcelku nedávno jsem slyšel názor, že je snad lepší si udělat jídlo ze psích konzerv, protože ty by měly podléhat přísnějším potravinářským předpisům, nežli standardní "párky á la Kaufland"  :D
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Gogo

svět se v kravskou p... obrací :-)
Ale cesta ven je vždy :-)
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

brano

To ze bude horsie je jasne... ale pytam sa cim to je kurva.

A tie auta uz tiez maju divne zavady :)

                Addresa 01: Motor       Labely: Chyba přesměrování
Objednací číslo řídící jednoky: 8E0 910 401 F    HW: 8E0 907 401 AJ
           Systém a/nebo verze: 3.0L V6TDI  G000AG  0050
                      Kódování: 0011171
                   Číslo dílny: WSC 06325 000 00000
                      VCID: 224FEEBB845F
2 závad nalezeno.

005491 - ventil ulozeni motoru vlevo (N144): preruseni
               P1573 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena
             info o závadě:
                    Stav závad: 01110001
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 30
                    Indikace času: 0

             info o závadě:
                    Otáčky: 756 /min
                    Kroutící moment: 54.6 Nm
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Napětí: 12.01 V
                    Provozní stav:        0
                    Provozní stav:        0
                    Provozní stav:        0

FPT

bude hůř. přemýšlím, čím se budu živit v cizině.
--O-o-O--

Gogo

Pánové, nic ve zlém, ale pokud má jakákoli potravina dobu použitelnosti či expirace atd atd...rok i dýl, tak snad ani idiotoivi nemůže přijít na rozum, že to má  co společného s jídlem :-)
Hele voda, která jen tak v uzavřené láhvi v 8°C je po 8 hodinách tzv živá, a pro člověka již nepoživatelná je snad jasný signál.
Já pamatuji jídlo u babičky, kdy mléko atd se používalo čerstvé jen do dalšího dojení, pak už kyška, tvaroh, sýr.....vyhodit.
Uzené, které se udilo pomaloučku v kouři a to několik dní se buď stále přeuzovalo, nebo  zkonzumovalo je fakt, že vydrželo i několik měsíců, ale uzené v krámě to ani nepřipomínalo, bylo to černé, vysušené a vonělo kouřem.
BTW viděli jste někdo po zabíjačce, jak vypadá maso, které se za několik hodin v chladnu nakládá na uzení?? Tohle kdyby bylo v obchodě, tak to nikdo nekoupí-dnešní zázrak maso po 3 dnech je růžové a voní....hahaha...
Otec žába, dítě žába....to jsou dneska věci...

elpidio

To mlíko je stejně mrtvý, tomu to neuškodí. Včera jsem koupil uzený kosti a taky to nějak ojebávají. Takhle málo masa jsem z nich ještě neměl. Mám rád farmářské trhy, ale stává se z toho zase jen byznys. Nechci kupovat místo česneku čínskou sračku a tak kupuji od pěstitelů, ale už došel a tak jsem zašel natrhy. Že za něj chtěli 240 za kilo byla síla, ale než čínskej v akci za pade, vzal jsem tři krásné palice. Bohužel doma jsem zjistil že devadesát procent je shnilých na vyhození. Tak fakt nevím, už aby byl čerstvej špenát...
Ne, hádejte, mám Rujánu.

bibo

je to hnus a bojim se že bude huř

atnarfus

To je najednou novinka, že se v supermarketech recyklují potraviny.
http://ekonomika.idnes.cz/prebalovani-potravin-je-bezna-praxe-zadna-nahoda-rikaji-odborari-px8-/ekonomika.aspx?c=A120224_135817_ekonomika_spi

Ať se zajedou podívat jak to funguje ve výrobě. Například asi před rokem byla v TV kauza, že Madeta přebaluje prošlé mléko. Teplý (ředitel/majitel) v reportáži přísahal, že se nic takového neděje, že je to pomluva.
Shodou náhod se mléko balí do tetrapaku tady v Pelhřimově. Vytloukání (používám terminologii zaměstnanců) je tu běžný pracovní postup. Mléko které stále ještě leží na skladě a už mu končí lhůta spotřeby se vytluče z krabic a zabalí do nových. Údajně se tak děje i čtyřikrát. Pak si tedy koupíte mléko klidně dva roky staré.

Příbuzná dělá v Kauflandu v lahůdkách a tam je to teprve kentus. Zbytky salátů se přimíchávají do čerstvého... Pak se z toho nemají lidi posrat. Vyhodit něco, to je až to poslední zoufalé řešení.

elpidio

Ne, hádejte, mám Rujánu.