Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - jersey.se

1
mujsob.cz :: cafe / Tuono
April 01, 2018, 10:04:45 AM

Když už jsem se rozkecal o Hromovládci, tak vám ho trochu popíšu. Recenze je původně psaná pro Motorkáře.[/size]





Tuono se překládá obvykle jako hrom nebo hřmění, ale v italštině má význam také jako hromový rachot nebo řev, něco co způsobuje Thor svým Mjölnirem. A je to přesný popis zvuku který motocykl vydává a jak působí.
[/size]

První dojmy - Na zkušební jízdu jsem nastupoval se směsicí nadšeného očekávání i obav. Měl jsem za sebou dvě slušné sezony na pilotážně poměrně náročném interceptoru typu GSX-R 750 K2, takže jsem nepochyboval že to zvládnu, spíš jsem se bál že mi Tuono nesedne a že skončím se zlomeným srdcem. Moc jsem ho totiž chtěl. Ale obavy byly zbytečné. Adaptoval jsem se doslova po prvních pár metrech a smál jsem se do helmy jak malej kluk. To že se skoro při každém vrknutí heftem stroj staví na zadní je jen taková třešínka na dortu. Víc mě fascinuje až arogantní samozřejmost, s jakou se nechá vodit do zatáček. Jako by mi chtěl říct: No tak jo, to sme dali docela dobře, ale já umím víc. Co ty?




Motorku bych doporučil pro -
Rozhodně bych motorku nedoporučil někomu, kdo není trochu vyježděný, nebo to nemá v hlavě srovnaný, na to umí být moc agresivní. Stačí ale přepnout z testosteronu na šedou kůru mozkovou a zjistíte že pověst zabijáka je přehnaná. Ve skutečnosti je to (dlužno podotknout že i díky elektronice) docela hodná a skvěle ovladatelná motorka.

Recenze
Má předchozí motorka byla Suzuki GSX-R 750 K2. Netroufám si tvrdit že bych jí dostal na limit, ale taky se nedá říct že bych ten limit jako hobby jezdec vyloženě hledal, i když jsem byl několikrát na okruhu a pochopitelně se snažil o hezké časy. Gixx jsem si zamiloval, umí být v táhlých zatáčkách, kde vyžaduje hodně plynu pekelně rychlá a přitom bezpečná, ale v těch pomalejších zatáčkách, kterých je bohužel většina, je přeci jen proti jiným strojům těžkopádná a hlavně, co si budem povídat, je nepohodlná. Mám (necelých) 190cm, takže pokud K2 znáte, asi si dovedete představit, jak se po hodině ježdění cítily mé nohy a záda. Gixx je prostě okruhový interceptor, dá se na ní jet nepřetržitě rychlostmi výrazně přes 200 a ani vám to nepřijde díky aerodynamickému hávu, ale přecejenom na ní postrádáte takovu tu ryzí radost ze života motorkáře.No a to už se mi v hlavě rodila představa, jestli by se mi nelíbila nějaká polokapota se vzpřímenějším posezem odvozená ze superbajku. Logická úvaha byla GSX-S, ale nějak mě neoslovila. Hlavně vzhledem, ale ani celkovým projevem. Líbila se mi ZX-14R. Chvíli moc. Ale je to dost autobus, Nuda. Pak Z1000. No na tom jsem nejel, ale jako univerzální motorka by se mi to asi mohlo líbit. Monster? Krásná a sexy motorka, ale pro mě malá. No a pak jsem spatřil Tuono. Dá se říct že to byla láska na první pohled. Už koncem minulé sezony jsem o Tuonu uvažoval, tehdy ještě o verzi s Rotaxem, ale nakonec jsem dal přednost setrvání s Gixx.

Sezónu 2017 jsem nenajezdil, kolik bych býval chtěl, na Gixx jsem musel řešit i nějaké závady na podvozku a po jejich vyřešení jsem už byl smířen s tím, že s ní zůstanu i další sezonu. Jak moc se vyplatí prodat 15 let starou motorku, do které jste právě nasypali 15 tisíc a jezdí jako nová?

Jenže člověk míní... Já ho nehledal, vážně, Tuono si našlo mě a mělo to tak být.

Design
Nemůžu si pomoct, mě se nejvíc líběj vpodstatě jen dvě generace Hromovládce. Ta úplně první, co vycházela z Mille a ta současná. Na těch ostatních mám problém s proporcionalitou nebo až příliš hmyzím výrazem. První generace je vyjímečná vlastně absencí prvoplánového designu, je zcela podřízena účelu, proto mi nejvíc ze všeho připomíná stíhací letadlo a ta poslední je pro mě ukázkou toho, jak má vypadat spolupráce Designu s Technikou a Aerodynamikou. Výsledkem je totiž něco fantastického, až skandinávsky střízlivý a funkční design evokující Saaby, ovšem lehce říznutý italským žárem vášně. Přesto podle mě nerespektuje módní trendy a není prvoplánově líbivý. Určitě to není kundolap a nebude se líbit úplně každému, ale to nakonec i oceňuju.

Zvuk
O zvuku Tuona jste toho jistě četli hodně. A je to všechno pravda. Už na volnoběh zní zlověstně, každé vrknutí plynem je jako zahřmění a pod plným plynem je to hotový Ragnarök. Zvlášť když vyndáte z Akrapa tlumivku. Teda on se samotný zvuk moc nezmění, jen se zintenzivní. Tak desetkrát. Bude vás ohlušovat, bude vám drtit bubínky, ale budete chtít víc a znovu. Není to jekot řadového čtyřválce, hukot tříválce, ani staccato jednoválce, je to něco jako přicházející bouře. Harmonie absolutního zla.To co se z Akrapa line při plném plynu nebo při podřazování je slovy naprosto nepopsatelné. Permanentní ejakulace. K motorce jsem dostal i potrubí nahrazující katalyzátor (racing use only ;) ). Myslím že s tím to bude ještě o něco lepší. Každopádně takový výplach mysli, jaký mi dává Tuono bez tlumivky jsem zažil opravdu jen kdysi když se na leteckých dnech ještě smělo lítat nad diváky a přežehlil mě na plnou forsáž letící Viggen nebo když to kovboj s F-15 vohnul nad náma do tak prudký svíčky, že byl cítit žár z forsáží! Prostě absolutní porno!

Aerodynamika
Očekával jsem, že rychlá jízda nebude kvůli vzpřímenější poloze a menšímu aerodynamickému štítu tak příjemná jako byla na GSX-R, ale skutečnost je taková, že je jiná, ale ne nutně horší. Při první rychlé jízdě na dálnici jsem byl překvapen, jak dobře aerodynamický štít funguje. Nezaznamenal jsem žádné nárazy vzduchu na helmu, ani snahu strhnout mi ruce z řidítek nebo příliš velký tlak na hrudník. Ano, tlačí to trochu hlavu dozadu, ale když se skloníte blíž přístrojovce, je to snesitelné. A pak teprve si uvědomíte jak rychle jedete. Pro Tuono není problém během chvilky dosáhnout 257 km/h a pro vás nebude problém se na něm udržet.

Pohodlí
Tady se budou názory lišit podle toho, z čeho jste na Tuono přesedali. Já tvrdím že je pohodlné a jízda na něm neunavuje. Jenže já přesedal z GSX-R K2. Pokud jste předtím jezdili na cesťákovi, asi budete jiného názoru.

Zavazadlový prostor
ERROR! Trunk not found!Nemá, nic takového Tuono nemá! Pod zadní sedlo nedáte ani kreditní kartu a pod pilotem zabírá jediné dva volné centimetry krychlové balíček s nářadím. Tak proti tomu byla Gixx stěhovák, tam se do zadní podsedlovky vešla lahev Jacka Danielse.

Podvozek
Co mě překvapilo jako první je to, jak je motorka neutrální. Jede prostě tam, kam jí pošlete. Stabilita je ještě neochvějnější než u GSX-R, se kterým jsem se ovšem musel v některých režimech prát. Tady ne. Přes tu stabilitu jde Tuono v jakékoliv rychlosti řídit naprosto lehce a bez použití násilí, jako by vám četlo myšlenky. V zatáčce sice pořád chce trochu plynu, ale narozdíl od GSX-R neodmítne bez plynu zatočit vůbec a nerozhodí ho ani prudší brždění v náklonu. V zatáčkách se mi trochu hůř vysedá, ale vzhledem ke stavu pneumatik a teplotě asfaltu jsem to zatím ani moc nepotřeboval, tak uvidíme na jaře, až budem chodit na koleno. Cítím že mám ještě velké rezervy. Jak v naladění podvozku, tak ve vnímání toho, co mi podvozek chce říct. Je to totiž úplně jinak než u Japonců.

Motor
Thora dělá Thorem jeho mocný Mjölnir a Tuono dělá Tuonem jeho mocný V motor. Asi nemá smysl sem psát nějaká čísla, ty si najdete ostatně snadno. A žádná čísla stejně nedokáží popsat to, co se začne dít jakmile tlačítkem startéru probudíte tuhle běsnící bestii.První co vás napadne je, že je motor nekultivovaný. Do 4000 otáček sebou škube a kope okolo sebe tak, že jsem (zbytečně) vyměnil řetěz, protože jsem ho považoval za odskákaný. Po hladkém projevu motoru Gixxera není divu, na tohle jsem opravdu nebyl zvyklý. Jenže to se vám jen Tuono snaží naznačit, že tady není žádná sranda, že máte pořádně vzít za heft. A jakmile ho poslechnete, motor se rozjede jako zběsilý a vy nechápete, jak to vydrží řetěz a jak to pobere zadní guma. Z Akrapa se line ryzí inferno, drsný ale přesto jasný zvuk tak pevný, že je až hmatatelný a motorka s vámi vyrazí vpřed s razancí katapultu na letadlové lodi. Řadíte nahoru. Bez ubrání plynu, má to rychlořazení, elektronika jen na moment vypne zapalování a jakmile rychlost zapadne, motor už zase nemilosrdně rve zadní gumu. Kdyby to mělo dost rychlostních stupňů, možná byste mohli zrychlit až na rychlost světla, tahá to neuvěřitelně na jakýkoliv rychlostní stupeň. Jedete dejme tomu 220 na šestku a přidáte plyn. Jen tak, bez podřazení. A stejně cítíte, jak se ta věc pod vámi vzpíná a prudce zrychluje.Jo, je to něco naprosto jiného než sametově hladký chod japonského řaďáku, na který jsem býval pyšný. Ale ono to vypadá, že to budu mít radši! K řaďáku už se prostě nevrátím.

Elektronika
Tuono má tři režimy řízení motoru, osum nastavení kontroly trakce, tři stupně citlivosti ABS a anti wheelie a launch control. Zatím jsem všechno nevyzkoušel, ale jedno můžu říct. Nejlepším vysvědčením pro elektroniku u motorky je stav kdy víte že funguje, třeba zuřivě bliká kontrolka trakce, ale vy vlastně na chování motorky necítíte, že by se něco dělo. A právě tak funguje elektronika u Tuona.

Jízda
Než jsem se dostal k motorkám, jezdil jsem silnými auty, létal sportovním letadlem a řídil plachetnici v bouři. A pak jsem jako svou druhou motorku měl GSX-R. Ale nic z toho mi nedalo takové uspokojení a pocit z ovládnutí něčeho opravdu mocného, jako když jsem poprvé ohnul Tuono do prudké zatáčky a pak si vyzkoušel maximálku. Myslím že podobné pocity zažíval Thor, když si poprvé vyzkoušel Mjölnir. A víte co? Já myslím že i on by Tuono chtěl. Dost možná už ho má.

Noční let
Jakkoliv je na Tuonu radost jezdit ve dne, v noci se mi nepodařilo v zatáčkovitých pasážích najít rytmus. Světlomety sice chrlí dostatečnou záplavu světla, ale ta je soustředěna do poměrně omezené oblasti nepříliš daleko před motorkou. Dálkové světlomety moc nepomohou, protože osvětlená oblast se ještě zúží a jakmile položíte stroj do zatáčky, nevidíte kam jedete. Asi si zkusím pohrát s nastavením světel tak, aby se při zapnutí dálky nevypínala světla tlumená.


Celkový dojem
Nevěřil bych že mě po GSX-R, kterou jsem dlouho považoval za dokonalou ještě dovede takhle vyvést z míry motorka. Jsem z Tuona nadšený jak malý kluk a nemůžu se dočkat každé další jízdy. Zvláštní je, že Gixxero mělo ženskou přezdívku a také jsem o něm přemýšlel jako o TÉ motorce. O Tuonu mluvím ale automaticky v mužském rodě, je to prostě můj kamarád se kterým děláme vylomeniny.

Servis a údržba
Italové umějí dělat krásné a brutálně výkonné stroje, ale jaksi zapomínají na to, že každá mašina potřebuje být udržována v optimálním stavu a i jinak servisována. Jak jinak si vysvětlit tu vyčerpávající práci na půl dne, pokud chcete vyměnit vzduchovej filtr a svíčky? U Gixxera mi na to stačila slabá hodinka. Dobře, smířil jsem se s tím, že musí dolů boční kryty a nádrž. Chápu že musí ven celej airbox. Ale proboha ty kabely co nedovolujou odklopit horní víko airboxu navrhoval kdo? Nakopat do testicoli! Airbox je krom nepřístupnosti taky navrženej úplně debilně a to tak, že netěsní, takže co mé oči v boxu za filtrem viděly... pláčem zkrvavěly!
2
mujsob.cz :: cafe / Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
April 01, 2018, 07:28:24 AM
Nejezdím jen ve všední dny a nejezdím jen do práce. Ale v průměru je to tak těch 150 denně + občas delší cesta. Naštěstí 80% dálnice a řídit SE mě i přes už uvedené nedostatky v zásadě baví.
3
mujsob.cz :: cafe / Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
March 31, 2018, 01:17:09 PM
Já za rok tak 70 000. Proto jsem vzal nakonec dýzla...
4
mujsob.cz :: cafe / Re:dobří ovce...
March 31, 2018, 01:14:55 PM
Moje příští auto bude taky Saab. 9-3 SS nebo SC. Ty už mají podvozek a řízení srovnatelný s trojkovými BMW ze stejné doby.
5
mujsob.cz :: cafe / Re:Pracovní auto cca. na rok
March 30, 2018, 09:15:07 PM
My máme tři roky v hale plasmofku, ale je ještě zabalená do fólie a nezdá se že by někdy došlo na rozbalení  *974*


Jinak co se týče Saabů a fun factoru  je to jistě ovlivněno tím  co člověk už vyzkoušel a co očekává. Mě už nějaký auto asi sotva nadchne, ale na starších Saabech (před SS) mi dost vadí tupé řízení. Třeba Helga (SE) má obzvlášť kolem nulové polohy velmi málo strmé řízení a to v kombinaci s dost velkým záklonem řízení a těžkým dieselem vpředu vede k tomu, že je auto citlivé na sklon vozovky a to až tak, že má tendenci trochu plavat a vyžaduje časté drobné korekce. I mě víc vyhovuje strmější řízení třeba jako má BMW.
6
mujsob.cz :: cafe / Re:dobří ovce...
March 25, 2018, 09:54:02 AM
Myslím že je částečně stejná podlaha auta. Ale protože narozdíl od koncernu VW se v té době v GM nepodařilo vyvinout skutečně funkční modulární koncept, nezbylo Saabu než si všechno vyvinout doma, a to včetně bezpečnosti a tuhosti, pokud nechtěl mít přelogovanou Vectru, což žádný Saab nikdy nebyl. Ono je to vidět i na tom, že 9-3 SE je na své rozměry relativně těžké auto, váží asi tolik co 9000, ale bylo to první auto Saabu navržené podle pravidel Euro NCAP, a to s takovým pojetím a ještě s přihlédnutím k NAR, že Vectra v tomto ohledu vypadala jako chudý příbuzný. Kdo měl oficiálně i statisticky nejbezpečnější auto na světě?


A ještě k té modulární koncepci. VW se na tomto poli podařil opravdový majstrštyk. Pro nové modelové řady se vždy v rámci koncernu vyvine platforma, kterou je možno pro jednotlivé značky ještě měnit (modularita). Vývoj je vždycky náročný a drahý a vyžaduje skutečné odborníky, kteří musí být zároveň i vizionáři, protože staví platformu aniž by znali všechny požadavky, které se objeví při vývoji jednotlivých modelů, když při náběhu jejich vývoje už musí mít platforma jistý stupeň dokončení. I tak se pořád něco mění, ale zdá se že v závěru se tímto způsobem dá ušetřit řada nákladů, protože se nemusí zadávat vývoj všech dílů zvlášť, což nejen snižuje cenu, ale i zvyšuje spolehlivost. Ne, O1 nebyla ještě na modulární koncepci, ta měla jen dokurvený podvozek z Golfa, první pokus o skutečně modulární koncepci využila až Fabia. No, konec reklamy pro VW  *943*
7
mujsob.cz :: cafe / Re:dobří ovce...
March 25, 2018, 08:54:25 AM
Tak moje 9-3 toho má společnýho s Vectrou dost, celej motor a přilehlé agregáty. Ale co se týče podvozku tak myslím že tak maximálně kulový čepy...
8
mujsob.cz :: cafe / Re:Jaký mobil ?
March 24, 2018, 08:43:56 AM
Já teda nemám nejmenší přehled o výdajích, jen co si matně vybavuju, bych se zbláznil to sledovat :D. Jen vím že gumy na motorku stojej kolem sedmičky a za sezonu budu potřebovat asi dvě nebo když budu píča tak tři sady a teď mě čekaj ještě gumy na auto a olej taky budu muset pořešit. Do toho okruh... Jdu vykrást Saabíkovu banku  ::)
9
mujsob.cz :: cafe / Re:Garáž snů
March 24, 2018, 08:28:49 AM
Tak z mé garáže se odstěhovalo auto snů (nebyl na něj čas, za poslední tři roky najezdilo dohromady 2000 km), ale před časem se tam nastěhoval motocykl snů. Hromovládce V4 1100. Nic jiného tam nepotřebuju. Možná na renovaci ještě původního Hromovládce s Rotaxem z nějaký limitky, ale tady už prostě dál jít snad ani nejde  *943*
10
mujsob.cz :: cafe / Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
March 24, 2018, 08:23:16 AM
Operák proboha ne. Posledě jsem musel auto na operák rozbít, abych se ho zbavil  *1001*
11
mujsob.cz :: cafe / Re:Pracovní auto cca. na rok
March 24, 2018, 05:55:07 AM
Ne, je SE, omlouvám se, večer jsem koukal na Stierlitze  tak mi to ujelo .😁
12
mujsob.cz :: cafe / Re:Pracovní auto cca. na rok
March 23, 2018, 10:55:08 PM
Tak Helga se mnou od jara právě nakroutila 50 000 km. To je ta 9-3SS s tím údajně nespolehlivým motorem 2.2TiD co ho navrhovala pro Opel ta ženská. Pořizovací cena 50 000, investice krom oleje asi 4000, dlouhodobá spotřeba ropy 6/100 když se drží otáčky kolem 2500  což dělá při přejezdech do práce asi 110 km/h. Kolegové si mě sice dobírají, ale Helga se mnou asi další rok zůstane. Potřebuju spíš ještě jednu motorku než nový auto, nota bene když ke změně není logický důvod.
13
mujsob.cz :: cafe / Re:Krotitelé motocyklů
September 25, 2017, 09:28:04 PM
Ahoj kluci, tak jsem si taky pořídil novější hračku. No Tenere to sice není, s tím by mě Brano kdykoliv dal s kuframa a bez vysedání, ale mě to zatím stačí.
14
mujsob.cz :: cafe / Re:Nové auto do rodiny
July 08, 2017, 08:30:11 AM
Leda by se to označení znovu recyklovalo pro nový model. Ale nevím o tom.
15
mujsob.cz :: cafe / Re:Krotitelé motocyklů
July 05, 2017, 02:48:41 PM
45 000 km. 25 000 najeto mnou. Ale na cestování to moc nedoporučuju, tohle je na něco jinýho  *886*
16
mujsob.cz :: cafe / Re:Nové auto do rodiny
July 05, 2017, 01:52:55 PM
No u mě to taky vypadá na obrat o 180st. Moje příští auto vypadá na Škodofku. Asi i kdybych nechtěl, ale v současné produkci stejně patří k tomu lepšímu  *886*
17
mujsob.cz :: cafe / Re:Vitoušek
July 02, 2017, 08:34:04 AM
Hehe, gratuluju k výběru značky :D
A k té palubce a dotykáčům... no my teď palubku děláme asi hezčí, ale stejně debilní a středovej dislplej máme "plovoucí"  *943*
18
mujsob.cz :: cafe / Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
June 30, 2017, 05:53:25 PM
Auto super, fotky... No jak to říct slušně?  *974*
19
mujsob.cz :: cafe / Re:Nové auto do rodiny
June 28, 2017, 01:49:57 PM
2.2 TiD.  *blem*
20
mujsob.cz :: cafe / Re:Nové auto do rodiny
June 26, 2017, 10:47:20 PM
Ahoj kamarádi, tak jsem si taky pořídil ještě jednoho Saaba. To černý Aero mám pochopitelně pořád, ale nechce se mi ho teď tahat 100 km denně. Jo a pořád taky jezdím na silnici na sportovní motorce, i když zdejší konkláve rozhodlo, že se to nedá. *753*

21
mujsob.cz :: cafe / Re:Krotitelé motocyklů
August 26, 2016, 11:35:25 PM
To teda jo. Ach jo.
22
mujsob.cz :: cafe / Re:O autech
August 26, 2016, 12:40:39 PM
Tak už i Volvo. Jako on je prostě jen tekutější při provozní teplotě, takže má motor asi pecejen o něco lepší spotřebu a když je ten motor na konstruovanej, žádnej potencionální problém bych v tom neviděl. Do 9000 bych to ovšem radši nenalil, by asi protekla i vana :D
23
mujsob.cz :: cafe / Re:Krotitelé motocyklů
August 26, 2016, 12:08:18 PM
Koukám že se tu nic nezměnilo. Jeden z místního establišmentu se zřejmě záměrně (i když proč si vysvětlovat zlým úmyslem něco, co se dá vysvětlit prostou debilitou, že) pustí do skupiny, do které "náhodou" spadá zlý Power (i když si myslím, že ani netuší, co se pod pojmem SS ve skutečnosti schovává, protože i ta moje mašina je SS až ve velmi širším smyslu slova) a když ten se (jak překvapivé) ozve, protože zkrátka dotyčný mlel kraviny, tak je z toho zase poprask. Musí se pochopitelně ozvat náš slovenský přítel, to kdybychom náhodou zapomněli že je to jedině on, kdo sežral hovno Chucka Norrise, takže by mi stejně naložil kdykoliv a kdekoliv (no třeba je to pravda, tak dlouho fakt nejezdím). No a přidá se i zdejší patriarcha, který si myslí že si myslím něco, co ze mě činí namyšlence. Jenže já si nemyslím že jsem king. Mám jen za sebou několik dní na okruhu, nějaké ty kursy, nějakou tu soutěž a něco najeto i po okreskách a prostě jsem nesouhlasil s tím, co JB napsal. Pokud mě někdo ohrožuje, jsem to především já sám, že se něčím nechám překvapit, případně jsou to spíš motardíci, kteří se nechají v nepřehledných zatáčkách unést skvělou ovladatelností svých strojů a trochu je to na koleni vynese. Osobně "zmrzlinářů" zas tolik nepotkávám, tedy mimo naší skupinu, jenže v ní jsou (až na mě) střelci, které opravdu nepojezdíte na ničem jiným než na SS, to vám můžu garantovat. No a v Alpách nebo v jinejch vracečkách mě osobně na něčem s kratším rozvorem určitě pojezdíš, o tom se přít nebudu. No a jestli někdo dře i zadní stupačku, tak ten asi něco dělá špatně, můžu mu doporučit skvělýho instruktora
:lulka:



Mimochodem, Brano je opět plně v obraze, i co se týče mého výfukového systému. Jo, byla tam otvřená Yoshimura když jsem to koupil, ale já uřvaný motorky fakt nemusím krom okruhu a originální tlumič nemá překvapivě tak špatný zvuk...


A že se lekl toho, že jsem zvedl hozenou rukavici jsem taky čekal.
24
mujsob.cz :: cafe / Re:Krotitelé motocyklů
August 26, 2016, 07:57:27 AM
Ani Brano mě nepřekvapil  *943*  Jo, někdy si to můžem dát, třeba na okruhu jestli na to máš koule. Odpovím si sám, že.
25
mujsob.cz :: cafe / Re:O autech
August 25, 2016, 10:13:53 PM
Do Volva se leje 20?
26
mujsob.cz :: cafe / Re:Krotitelé motocyklů
August 24, 2016, 11:15:53 AM
Ty jsi mě taky nepřekvapil, opět ten negativismus k těm co vyznávají něco, k čemu sám nemáš vztah. Řekni, jel jsi někdy na SS? Obecně motorkáře nemám rád pořád, myslím si že 80% z nich jsou čůráci, jenom mi nesedí to větší procento čůráků mezi SS. Podle mě je to všude stejné, u SS je asi jen trochu markantnější pokud na tom někdo neumí, protože je náročnější na ovládání a na silnici někdy těžkopádnější než bývají jiné stroje. Neboj, mě to sere taky, když vidím frajera s "erjednapyčo", ale sedí na tom koulema na nádrži a nevysedá a v zatáčkách mu nalíská i HD. Ale se zbytkem nesouhlasím, SS bude i na silnici rychlejší než jiné stroje už jen pro ten jejich přebytek výkonu a stabilitu, která je obecně větší než u jiných typů. Můžu kdykoliv napravit třeba zpackaný nájezd do zatáčky a moc mě to nevytrestá a pak na výjezdu dohnat ztrátu plynem. No i když pravda s okruhovým nastavením stav silnic pociťuju (když to zas povolím, líp to žehlí, ale vlní se to když to pořádně vohnu do zatáčky), ale mašina si s tím poradí. Pochopitelně primárně vybírám silnice které mi vyhovujou - tedy lepší povrch a spíš táhlejší rychlé zatáčky, ne utažené vracečky, kde budu opravdu pomalejší než nějakej motardík nebo něco podobného. Naštěstí se vybrat dá - Severní Čechy, Krušnohoří. No a od té doby co jezdím na okruhy, mě to na silnici už tolik nebaví (a Gixx na silnici až tak zábavná není), takže nekravím a příští sezonu chci Tuono a Gixx si nechat na okruh.

[/size][size=78%]O době ježdění ani nájezdu to není a bez toho abych potřeboval machrovat si myslím, že když o ježdění v jedné stopě něco říkám, nemluvím do větru a o nějaké ty zkušenosti se opřít můžu, žádný začátečník už nejsem.[/size]
27
mujsob.cz :: cafe / Re:Krotitelé motocyklů
August 23, 2016, 05:56:22 PM
Tywe i tady budou brečet jaký že jsou piloti SS bakaný a ostatním ubližujou
28
mujsob.cz :: cafe / Re:Krotitelé motocyklů
August 20, 2016, 01:20:55 PM
No já budu u Gixx měnit za tuhle sezónu už potřetí olej a podruhé gumy
29
mujsob.cz :: cafe / Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
August 09, 2016, 12:35:13 PM
V 900000 se vzadu nesedí špatně ani mě (190cm), ale naprosto mě překvapil Swift musím říct. Tam je na kolena skoro víc místa  *974* 
30
mujsob.cz :: cafe / Re:Krotitelé motocyklů
August 09, 2016, 12:33:07 PM
Kolega z Motoválečníků a Chrom a plameny *943*
31
mujsob.cz :: cafe / Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
August 07, 2016, 10:17:00 PM
Citace: T-Diesel kdy July 17, 2016, 02:30:08 PM
Zamindrakovanci a zaslepeni fans jedne znacky nikdy objektivniho soudu nebudu schopni. Franta evidentne k nim nepatri ;-)
Takovou sebereflexi jsem snad ani nečekal  *974*
32
mujsob.cz :: cafe / Re:Krotitelé motocyklů
July 20, 2016, 08:22:01 AM
Tady má Ládík pravdu. Varan působí i ve 125 jako dospělá motorka, což se o jiných moc říct nedá.
33
mujsob.cz :: cafe / Re:Krotitelé motocyklů
July 19, 2016, 09:04:05 AM
Krotitelka motocyklů  *943*

34
mujsob.cz :: cafe / Re:O autech
July 15, 2016, 07:09:36 AM
Přivez néjakýho typickýho Švéda. Třeba Abdula Fahlavího ;-)
Citace: saabik kdy July 14, 2016, 11:57:19 PM
Jsem tu teď na dovolené, tak ti něco přivezu:).
35
mujsob.cz :: cafe / Re:Krotitelé motocyklů
July 14, 2016, 07:44:27 PM
Tohle je Stig osobně  *886*
36
mujsob.cz :: cafe / Re:Krotitelé motocyklů
July 14, 2016, 12:32:24 PM
Krotitelka motocyklů u vody
37
mujsob.cz :: cafe / Re:O autech
July 12, 2016, 10:47:26 PM
A co Žaponce?
38
mujsob.cz :: cafe / Re:Krotitelé motocyklů
July 12, 2016, 10:45:43 PM
Tywe 600 je stopětadváca jak Brno s Ostravou dohromady  *974*


Co takhle Aprilii RS125? Do Aprilky asi jdu příští sezonu, ale litrový...
39
mujsob.cz :: cafe / Re:Krotitelé motocyklů
July 12, 2016, 01:28:31 PM
No jo, ale je to málo spektakulär. To chce aspoň pětikilo. Taková stopětadváca kolikrát ani neprorazí chladič od Scanie...
40
mujsob.cz :: cafe / Re:Krotitelé motocyklů
July 12, 2016, 07:58:40 AM
Čoveče nevím, spíš bych si bejt tebou dodělal velký A a pak něco kupoval. Se stopětadvácou moc zábavy asi neužiješ a zdá se mi, že tady ani neseženeš moc zajímavou ojetinu. No a nová by se dala třeba taková Honda: http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-cb-125f/honda-cb125f-2016-775299.html




A já posílám pozdrav z Mostu  SWE

42
mujsob.cz :: cafe / Re:Krotitelé motocyklů
June 20, 2016, 08:47:29 AM
Krotitelka motocyklů