No bomba!!! Taky bych si s RS6 sjel, bohuzel cesky importer je velmi neochotny a na dotaz o zapujcku novinarske alespon S5/S7 odpovedel: Mame tu jeden 2,0TDI a to je vse :)
Jeste k M4 - ono pohodlny je, ale kdyz mas moznost bezprostredniho srovnani s M5 (560 koní, tj. stejně jak RS6), pripadas si v M4 jako v silne rachoticim sportaku s velmi tvrdym podvozkem - oproti tomu M5 je naladena velmi komfortne a tak, aby neobtezovala hlukem motoru, pokud ji netocis pres 4500/min :-) A pres to vsechno je M5 taky auto na kazdodenni jezdeni. A podle popisu zazitku bude tezke rici, jestli je "lepsi" RS6 nebo M5, asi to bude o preferencich znacky
Jeste k M4 - ono pohodlny je, ale kdyz mas moznost bezprostredniho srovnani s M5 (560 koní, tj. stejně jak RS6), pripadas si v M4 jako v silne rachoticim sportaku s velmi tvrdym podvozkem - oproti tomu M5 je naladena velmi komfortne a tak, aby neobtezovala hlukem motoru, pokud ji netocis pres 4500/min :-) A pres to vsechno je M5 taky auto na kazdodenni jezdeni. A podle popisu zazitku bude tezke rici, jestli je "lepsi" RS6 nebo M5, asi to bude o preferencich znacky