Můj Peugeot 308 SW

Založil NiceOne, August 23, 2012, 09:42:15 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

atnarfus

Já to řeším tak, že mám plechovky dvě. Když by jedna nejela, tak vytáhnu tu druhou. Moje auto založené v garáži představuje cca 3000Kč ročně. Samozřejmě s ním i jezdím, byl by to nesmysl mít druhé auto jenom jako zálohu.

2500Kč = povinné ručení a půlka technické kontroly, sem tam ojel a nějaká drobnost je tak za pětikilo ročně

NiceOne

Minulý pátek jsem poslal AXe fakturu za opravu a dnes mám peníze na účtu. Docela mě překvapili.

Teď ještě nevím jak to dopadne s tím náhradním vozidlem, jestli budou něco krátit za ty najeté kilometry. To si vyřizuje autopůjčovna.

Každopádně jsem si zašel do své pojišťovny připojistit náhradní vozidlo i k havarijnímu pojišťení. Nikdy nevíte, kdy se může hodit.

Tom

Benzin, Euro-5, bez turba?   *980*

jb

kdyz to nema akceleracni pumpicku, tak jak by to asi mohlo jet ? :) kdyz motor chce palivo, ma ho dostat...
tyto chudaci nedokrmeni novodobi, to je ostuda...


Jerry.Gunman

Já měl před lety (2001-2003)  Fikusa 1.6/75 kW, sedan  první generace - a byl jsem s ním velmi spokojen, jezdilo se mi v něm více, než uspokojivě
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

NiceOne

Ta vylagrovana mrdka byla 6 mesicu stara a mela najeto 3500 km. Treba to jeste nebylo zajete :)

Lihobaron

non takovej motor toho moc neukaze ani v dobry kondici natoz nejaky vylagrovany mrtce z pujcovny  ;)

NiceOne

Nene, 1.6 benzin 77kW atmosfera

Lihobaron

a to byl taky naftovej motor??

NiceOne

Ja nejsem priznivcem pazoutu, ja jsem odpurcem fordu :D Priznivcem pazoutu budu az s tim najedu 200tis. km bez poruchy :)

Fakt nevim co by s tim Focusem museli udelat abych ho vzal na milost. By me zajimalo jak to jede s tim jejich turbem, to by melo aspon dobry motor, ale stejne je to auto male, na to jak je z venku velke.

Jerry.Gunman

2 Nice:
Kdo by před pár lety řekl, že z Tebe bude takový příznivce Pažoutíků :D
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

NiceOne

Tak uz to mam opravene. 24200,- Kc za opravu 5800,-  za nahradni auto (to jsem neplatil (zatim)). Docela palka a pritom takova blbost. Ted se budu handrkovat s pojistovnou.

Jelikoz o tom vim, ze to bylo opravovane, tak to poznam. Laik by to nepoznal, pouceny laik ano.

Hlavne ze uz mam auto zpet, ten Focus byl vazne tragedie. Dobrovolne bych si to nekoupil.

NiceOne

Dnesni cesta do prace. 5.7, coz docela jde. Ale fakt to nejede, na coz bych si i zvyknul, jen me to prekvapilo. Horsi je ze je to male, prtavy kufr a zadne misto na zadnich sedadlech.

Jerry.Gunman

Citace: fido kdy May 27, 2013, 03:51:01 PM

Spotřeba je přece každýmu u zadele, ne? Důkležité je, aby to mělo "nízké emise" a zakřížkovaný příslušný chlíveček ve správném eurounijním shit-formuláři
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

fido

May 27, 2013, 03:51:01 PM #157 Last Edit: May 27, 2013, 03:52:55 PM by fido

Krtek

no jo ale zase máš kombinovanou 6.0 :D

NiceOne

No vzal jsem to na www.ford.cz, maji to jak v ceniku, tak na webu http://www.ford.cz/Cars/Focus/Performanceandefficiency

Kombi
Motor Emise Kombinovaná spotřeba paliva* (l/100 km)    Max rychlost (km/h)*    Zrychlení 0-100 km/h
1.6 Duratec Ti-VCT (105 k)    
139     6,0        187    15,0

fido

May 27, 2013, 12:24:06 PM #154 Last Edit: May 27, 2013, 12:25:43 PM by fido
Na zrychleni 0-100km/h ma daleko vetsi vliv prubeh krouticiho moment a hmotnost. Maximalni vykon poznáš hlavne na maximalce a zrychleni z vyssich rychlosti.
Nicmene nejslabsi Focus s 1.4 ma 0-100 za 11,9sec, takze nevim, kde jsi vzal 15

NiceOne

Opravdu je mozne, ze ten Focus ma zrychleni 0-100 za 15s? Vzdyt to ma o 11kW vic nez Peugeot.  :o

NiceOne

Tak auto je v servisu. Mam pujceny Ford Focus kombi benzin. Borec se dusoval, ze zadne najete km platit nebudu, ze jsou smluvni pujcovna a Axa jim nic takoveho neuctuje, tak jsem zvedav. Radej s tim ovsem pocitam.

Po prvni jizde s Focusem se uz tesim zpatky do Peugeota. Focus je prtavej, ma mala sedadla a pusobi dost lacine. S benzinem se oproti dieslu vsak jede krasne, ale to je tak vsechno.

jb

a jo ... u pujceneho auta jeste amortizace...

nicmene fabia celou dobu prezila a pak si kupis pezota... ony ty francouzske automobilky nejak pritahujou katastrofy ci co :) raz cisterna, raz sloup..


T-Diesel

jo no, to je vyhoda tych ultralevnych pojistoven

NiceOne

Moje pojistovna to uctuje taky. Jsou to vsechno stejni smejdi. Kazdopadne borec z pujcovny tvrdil, ze jsou smluvni pujcovnou Axi a ze u nich nic platit nebudu. (samozrejme ze ve smlouve o pujceni maji, ze pokud pojistovna neco odmitne proplatit, tak jim to uhradim) Takze stejne nevim na cem jsem a uvidime.

T-Diesel

on ale mysli amortizaci z puceneho auta, ze mu budu uctovat najete kilometry
to bych si zavolal na svoju pojistovnu esi s tym neumi neco udelat ja bych to neplatil
mozna ze mas soucasti svoji pojistky aj nejake doplnkove sluzby nebo poradce na telefonu a ani o tem nevis :)

jb

amortizace... bych mohl ukazat na tatove fieste, jak vypada zhodnoceni tehda dvourocniho auta (dnes 9let) opravou po nezavinene havarce...  vsecko v autorizaku a dneska se loupe a rezne sloupek... opravit to znamena taky vyhodit okno bla bla bla...
jo bourane auto strasne stoupa na cene, kdyz ma dva nove plechy a kilo laku navic...
pojistovny a financni poradce ke me radsi nepoustet...

NiceOne

Jde to z pojistky vinika. Info o amortizaci mam jak ze servisu, tak z pojistovny.

Technik od pojistovny mi ovsem poradil obratit se na pujcovnu Allrisk, u ktere bych pry nic platit nemel. Tam mi potvrdili, ze to tak je, tak si auto vezmu od nich a uvidime.

T-Diesel

to ide z tvoji pojistky nebo z pojistky vinika? ta amortizace je divna
co vim ja tak vetsina normalnich pojistoven plati cele zapujceni, samo je tam nejaky limit, vetsinu 1.000,- na den, to je tak na jedneho fabiatika s polomotorem.

elpidio

Na tohle je dobrá http://express-lakovna.cz/ ale na pojišťovnu to asi člověk moc neovlivní. Co takový ty nehodový služby co jsou všude první a slibujou zapůjčení náhradního auta zdarma z pojistky viníka. Ve mně teda důvěru nevzbuzujou, ale nijak jsem se nepídil po tom co jsou zač.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

NiceOne

Jo a prej aby mohli nalakovat blatnik az nahoru, tak budou muset vyndat zadni bocni okno :(

NiceOne

Nebude se menit nic, je potreba vyrovnat a nalakovat blatnik, nalakovat naraznik, listu narazniku a kolo. Pry budou lakovat cele dily, aby to nebylo videt.

Nahradni vozidlo dostanu, ale stejne zaplatim 3.70/km za amortizaci. U nekterych pojistoven, kdyz si vezmu mensi auto nez me, tak pry amortizaci neplatim, u Axy je to pry jedno, stejne to zaplatim :(

elpidio

To budou ty plechy měnit ? Co náhrádní auto ?
Ne, hádejte, mám Rujánu.

NiceOne

Predbezna cena opravy 15-20000,- 4 dny v servisu.

elpidio

Pěkný. Na druhou stranu lepší než totálka o sloup u podobného vozu, že...
Ne, hádejte, mám Rujánu.

NiceOne

Tak muj vuz ma prvni sram. Pani si v zatacce nadjela jak kdyby mela autobus a nepocitala s tim, ze by mohl jet v protismeru nekdo jiny :(

Lihobaron

euro je mrtvy.. at zije marka :)

brano


jb

5 korun ? tos servisoval u nas ? :)


brano

Do oktavky stoji vsetko 5 korun a je to hned... som zistil. Vcera som menil filtre a olej vo forde c-max a potom v octavii tdi. nie su v tom VW a Skode az taky kokoti ako sa vsade tvrdi, pristup  a komfort servisu neporovnatelny.

Ladik

do oktavky musíte koupit více voňavých stromečků :-) náklady tedy větší :-)

atnarfus

April 23, 2013, 09:40:53 PM #132 Last Edit: April 23, 2013, 09:51:41 PM by atnarfus
Tak u HDI je to klasický problém. Vstřiky jsou údajně tenké a vydolovat je ven to je asi akce. Na videu na youtube mi tenké nepřipadají, ale zarezlé jsou tam fest. Kolegy brácha dělá v pažoutím servisu a prý říká, že ty motory mají pouze dva problémy. Tyhle zkurvené vstřiky a pak podivně vyřešený mazací kanál k turbu. Když se nedodrží specifikace oleje, tak jde turbo do háje.

FPT

já teda nevím, ale tohle mi nepřijde normální.
--O-o-O--

jb

no ja kdyz si u pezota minule pujcoval predvadeci dodavku na odvoz cehosi.. tak  zrovna tam majitelovi jakesi ropacke krabice nutili podepsat, ze souhlasi s tim, ze pri povolovani vstriku /chtel sice vymenit tesneni pod hlavou, ale toto bylo pro provedeni vymeny nutny krok/ se muze nejaky popr vsecky zalomit a cena servisu muze naskocit o 60tkc .. a ze ho informovali a ze za to nenesou odpovednost kdyby se to stalo.. jako ze se to deje :)
rikam supr dojdes na vymenu tesneni co stoji 500kcs :) a ejhle oprava za 80t :)