minimalne to, ze si v drtive vetsine pripadu odkazany na znackovy servis.
nizka spotreba je pekna vec, ovsem v praxi sem cumel, jak to vlastne funkuje, resp. nefunkuje.
A i kdyby, kapacita baterek sa snizuje v mrazu a starim, takze tu spotrebu to este vic ovlivni.
Mam klienta co vymenil RS6 za teslu a rikal, ze kdyz ta tesla jede, uchcava z toho blahem. Mozna i proto, ze vic stoji v servisu nez jezdi a nejvic najezdil na trase domov - viden, bo tam je nejblizsi servis.
Ale samozrejme, japonec je hybrid, neni to komplet elektrika, navic to ma vyzkusane a asi to nejak slape, ale... videl sem tam nabidku na operak, nechces to nejdriv zkusit, a pak si to treba odkupit?
jinak hybrid a elektromobilita obecne je dle meho nazoru v masovem meritku nesmysl a technicky prakticky nerealizovatelna vec, politici si mozu mlet a tlacit nevim co, ale je to slepa vyvojova vetev. Asi jako blue-ray
