Nástupce za C5

Založil Jerry.Gunman, February 16, 2015, 09:06:07 AM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Jerry.Gunman

Njn, "bratrům" bylo vcelku jedno, za kolik co budou podávat - hlavně, když byly alespoň nějaké devizy :(
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

petrklm

Kdysi vyšel v době Ženevskýho autosalonu Svět motorů s titulní fotkou, na který byly tehdejší novinky - Méhari a Lada Niva na společný fotce. Niva, oblačená do plastů, který jsem už pak nikdy v sérii neviděl, stála o polovinu míň, než to holátko Méhari. A tak se prodávaly auta z východu na západě :)
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

black_sheep

mě překvapilo, že to mehari je celý z plastu *1026* jsem si to osahal na letošních Legendách a nevěřil jsem :)

jinak - jdi do Volva bo S-Maxe!
Ford V6 driver
Petrolhead, Lancista & lover
I Youngtimer fans

jb

akorat to asi nema DSG a HDI :)

a nevim jestli to splni EURO 6  ;D



FPT

--O-o-O--

Kill Frenzy

Jou, robila sa aj verzia 4x4

Jerry.Gunman

Citace: Kill Frenzy kdy February 24, 2015, 10:31:29 AM
Tento Citron by som ja strasne chcel  :lulka:



Méhari, alias "prekabátěná" Kachna C2
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Kill Frenzy

Tento Citron by som ja strasne chcel  :lulka:


Jerry.Gunman

Docela mne zaujal C4 kaktus - tak si ho v sobotu zajedu do Prehé vyzkoušet, když mají tu propagační akci...
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

jb

jj to me taky zajimalo u DSG .. a taky se to plizi..

a taky me zajimalo, jak se pri zapadnuti rozhoupe auto... u manualu vyslapnes spojku kdyz chces couvat resp do opacneho smeru

T-Diesel

Citace: atnarfus kdy February 18, 2015, 05:46:14 PM
Já to myslel tak, že když stojíš na brzdě, následně sundáš nohu z brzdového pedálu, tak se auto nezačne bez povelu plynovým pedálem samo rozjíždět, jako to dělá automat s hydroměničem.

samozrejme ze takto funguje i dsg.

Kill Frenzy

Citace: atnarfus kdy February 18, 2015, 05:46:14 PM
Já to myslel tak, že když stojíš na brzdě, následně sundáš nohu z brzdového pedálu, tak se auto nezačne bez povelu plynovým pedálem samo rozjíždět, jako to dělá automat s hydroměničem.
Ked sundas nohu z brzdy, zaradi 1 a pomaly ide, podobne ako klasika. Akurat pri kazdom stati to radi N a zas 1...

atnarfus

Je to tak. Nežere to víc jak s manuálem, spíš ještě méně.

saabik

Na druhou stranu to může být výhoda v tom, že má ta převodovka nižší ztráty, tím pádem nižší spotřebu. Nebo se mýlím?

atnarfus

Já to myslel tak, že když stojíš na brzdě, následně sundáš nohu z brzdového pedálu, tak se auto nezačne bez povelu plynovým pedálem samo rozjíždět, jako to dělá automat s hydroměničem.

T-Diesel

Citace: atnarfus kdy February 17, 2015, 09:10:53 PM
DSG je robotizovaná klasická mechanická převodovka. Má to i normální třecí spojky (dvě). Dá se tam samozřejmě volit režim a podle toho to motor točí a mění se trochu i frekvence řazení. I na komfort to ale řadí víc, než bych kvedlal manuálem. Při každém výjezdu z vesnice to podřadí a hned to zase řadí nahoru. Přitom by to motor pohodlně vzal bez podřazení.
Tam kde s Felicií 1.6 za třicet kilometrů nesáhnu na kvedlačku, tam DSG přeřadí padesátkrát. Stačí pošimrat plyn a hned to podřazuje na šestku, i když by to na sedmičku taky jelo.

Chce to vyzkoušet na vlastní kůži. Kdo jezdil s klasickým automatem, mohl by být s DSG trochu nesvůj. Mě například na DSG chybí takové to pomalé popojíždění auta po uvolnění brzdového pedálu. Auto s DSG stojí na místě, rozjede se až na povel plynového pedálu. Ve velkoměstě je to malinko méně pohodlné, než klasika s hydroměničem, kde stačí při courání v koloně jen šlapat na brzdu.

DSG ma malicko inaci charakteristiku ale to neni zavada, tak to proste je. DSG podla meho motor trochu podtaca, na manualu jezdim v o chlup vyssich otackach.
DSG po uvolneni plynu sa normalne rozjede jak klasicky automat, neni v tem rozdil. Leda kdyz je velka kosa a auto stoji pres noc, tak rano to DSG opravdu potrebuje pomoct plynem, aby sa lamely rozlepily.

Jerry.Gunman

Citace: petrklm kdy February 18, 2015, 09:25:51 AM
No a tím by se dalo končit, ne? :)
Chápu, že nafťák má menší rozsah použitelnejch otáček a tudíž se mu víc kvaltů celkem hodí, ale současnej stav je (podle mne) jen tím, že si některý automobilky "honí trika", jak jsou dokonalý. Taky nablblý euronormy tomu nahrávaj, to je fakt.
Jen tady Jerrymu prasíme rubriku  *1001*

Mňo, já tam mám Aisina se šesti rychlostmi a přijde mi to docela OK. Nevím, ony ty 8 a 9°převodovky možná ještě trochu snižují spotřebu? Ale co jsem četl recenze, tak to prý fakt zběsile řadí hore dole - místo toho, aby to jelo ...
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Jerry.Gunman

Citace: Kill Frenzy kdy February 17, 2015, 08:00:35 PM
Ked C5, preco nie C6?  ::)

Protože
(1) sedan
(2) výroba skončila v roce 2012
(3) provozní nálady :D
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Lihobaron

Citace: FPT kdy February 18, 2015, 09:07:17 AM
To já nevím, ale upgrade ze čtyř kvaltů na pět byl docela pokrok (:

vidis, ja mam zastaralou 4kvaltovou s uzamykanim jen na 4tym a uplne me to vyhovuje.. uz ve 40ti tam da 4ku, koriguje prokluzem, nad 70sad uzamkne a pohoda.. je teda pravda, ze jezdim pianko, pro zavodnika by to asi nebylo..

petrklm

Citace: FPT kdy February 18, 2015, 09:07:17 AM
To já nevím, ale upgrade ze čtyř kvaltů na pět byl docela pokrok (:
No a tím by se dalo končit, ne? :)
Chápu, že nafťák má menší rozsah použitelnejch otáček a tudíž se mu víc kvaltů celkem hodí, ale současnej stav je (podle mne) jen tím, že si některý automobilky "honí trika", jak jsou dokonalý. Taky nablblý euronormy tomu nahrávaj, to je fakt.
Jen tady Jerrymu prasíme rubriku  *1001*
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

FPT

To já nevím, ale upgrade ze čtyř kvaltů na pět byl docela pokrok (:
--O-o-O--

Lihobaron

taky se me jezily chlupy kdyz sem to povidani cet.. holt ale, cim vic pruhu, tiim vic adidas..

petrklm

Podle mne to DSG má zbytečně moc kvaltů, stačilo by pět a už by to furt nepodřazovalo. Ale je to dnešní trend, co naděláme. Nevím, kde jsem četl test US auta s devítistupňovým automatem a byla to prej naprostá katastrofa, furt to řadilo a nejelo... ovšem doba si tu blbost žádá :)
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

atnarfus

February 17, 2015, 09:10:53 PM #40 Last Edit: February 17, 2015, 09:14:51 PM by atnarfus
DSG je robotizovaná klasická mechanická převodovka. Má to i normální třecí spojky (dvě). Dá se tam samozřejmě volit režim a podle toho to motor točí a mění se trochu i frekvence řazení. I na komfort to ale řadí víc, než bych kvedlal manuálem. Při každém výjezdu z vesnice to podřadí a hned to zase řadí nahoru. Přitom by to motor pohodlně vzal bez podřazení.
Tam kde s Felicií 1.6 za třicet kilometrů nesáhnu na kvedlačku, tam DSG přeřadí padesátkrát. Stačí pošimrat plyn a hned to podřazuje na šestku, i když by to na sedmičku taky jelo.

Chce to vyzkoušet na vlastní kůži. Kdo jezdil s klasickým automatem, mohl by být s DSG trochu nesvůj. Mě například na DSG chybí takové to pomalé popojíždění auta po uvolnění brzdového pedálu. Auto s DSG stojí na místě, rozjede se až na povel plynového pedálu. Ve velkoměstě je to malinko méně pohodlné, než klasika s hydroměničem, kde stačí při courání v koloně jen šlapat na brzdu.

Lihobaron

Citace: atnarfus kdy February 17, 2015, 06:57:49 PM
Ale zrovna nafta s DSG mi moc k srdci nepřirostla. V Passatu to ten motor někdy drží zbytečně vysoko v otáčkách, a dost zbytečně často to řadí. S 2.0 se v manuálu dá valit pořád na šestku, maximálně ve vsi podřadit na pětku. DSG do vesnice podřazuje o dva kvalty.

a nebylo to trebas jen nezahratou prevodofkou?? takhle se chovaj klasicky hydro pred zahratim.. DSG ale neznam.. nebo stylem predchozi jizdy, kdy se sni jezdilo nakladacka pak chvili trva nez se prizpusobi pri klidny jizde pro klidnou jizdu??

saabik

Citace: T-Diesel kdy February 17, 2015, 05:40:16 PM
to mas jak se vseckym co je dobre nedobite a je za normalni peniz - je to rychlo pryc.
V takovych pripadoch je potreba chytnut prasule zavolat a jet, 14 dni rozmyslat a furt jo nebo ne... to si mozes dovolit kdybys kupoval vec co nikdo nechce, trebas saba :)

O sáby je stále zájem. V úterý jsem na něj dal tehdy inzerát a v neděli jsme si plácli :lulka:
O té novější C5 by měl Jerry také uvažovat, souhlas. Ikdyž bude novější jen podle roku výroby. Jinak to bude to samé auto jako má teď.

Kill Frenzy

Ked C5, preco nie C6?  ::)

atnarfus

Ale zrovna nafta s DSG mi moc k srdci nepřirostla. V Passatu to ten motor někdy drží zbytečně vysoko v otáčkách, a dost zbytečně často to řadí. S 2.0 se v manuálu dá valit pořád na šestku, maximálně ve vsi podřadit na pětku. DSG do vesnice podřazuje o dva kvalty.

T-Diesel

to mas jak se vseckym co je dobre nedobite a je za normalni peniz - je to rychlo pryc.
V takovych pripadoch je potreba chytnut prasule zavolat a jet, 14 dni rozmyslat a furt jo nebo ne... to si mozes dovolit kdybys kupoval vec co nikdo nechce, trebas saba :)
ale da sa aj ten superblb sehnat, kor kdyz na to mas rock a pul ;)

Jerry.Gunman

Citace: jb kdy February 17, 2015, 01:43:10 PM
no asi skoncis u novejsi C5 :) hydractive je navykovy ne ? :)

No to si kurwa piš :D :P
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

jb

tak s tim se musi kapku pocitat, ze dobre kusy jsou hned pryc a nejsou na spodni hranici tabulkove ceny...
ten superb, o kterem jsem mluvil, se hledal taky dost dlouho a lace to taky nebyla...

holt jako francouz to stat nikda nebude...

a ten mondas nevim... automat s 2,0tdci mel shodou okolnosti predtim supem a ta dsg je jinde...

no asi skoncis u novejsi C5 :) hydractive je navykovy ne ? :)




Jerry.Gunman

Citace: T-Diesel kdy February 17, 2015, 11:32:05 AM
i40.
akorat nevim co cena.

inac si myslim, ze superblb combi s DSG by pro teba bylo to prave orechove, komfortni a prostorne auto, cenove by sas tam tez dostal.

No, v tomto bodě bych se se Supem i dokázal smířit - ať už v kombíku nebo ve verzi sedano/liftback... Otázkou je, zda za dané prachy nebude jenom nějaká super-vylítaná hajtra

Oba víme, že ojetá Škodovka s TDI motorem, toť lákavá bazarová nálepka, pod níž se často ukrývá auto, jehož by se soudný a plné historie vozu znalý řidič nedotknul ani  třímetrovým hrablem na sníh  ;)
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

T-Diesel

i40.
akorat nevim co cena.

inac si myslim, ze superblb combi s DSG by pro teba bylo to prave orechove, komfortni a prostorne auto, cenove by sas tam tez dostal.

FPT

S-Max má prostor vysokej, to jo. Kočár tam dáš bez skládání. Ale na plochu to není nic moc, hodně mě to překvapilo. Ty litry jsou nezajímavý, podle litrů má oktávka kufr větší než vectra, ale v reálu to nějak nefunguje. Jestli ti jde o kufr, tak Mondeo, pokud ti nevadí, že je nízko roleta. Insignia má kufr velkej skoro jako Vectra C, ale když sklopíš sedačky, chybí jí skoro třista litrů, ale pravda je, že do VeCe dáš rakev i s věncema. Btw do S-Maxu je velkej problém LPG, musí se dělat karosářská úprava, ne, že by to nešlo, ale většina plynařů se na to moc netváří.
--O-o-O--

atnarfus

February 16, 2015, 08:57:32 PM #29 Last Edit: February 16, 2015, 09:00:42 PM by atnarfus
Co takové Mondeo MK4? Velké jak MPV a přitom to jako MPV nevypadá. Výběr motorů a výbavy víc než dostatečný.

elpidio

V S-maxu jsme vezli gril velikosti klavíru normálně na stojáka.
Ne, hádejte, mám Rujánu.

Jerry.Gunman

Citace: FPT kdy February 16, 2015, 08:08:39 PM
S-MAX má malej kufr. Původně jsem ho chtěl, ale s Vectrou se to nedá srovnat.

Ford S-Max s objemem zavazadlového prostoru při pětimístné konfiguraci) 775 litrů má malej kufr?
http://www.auto.cz/test-ford-s-max-2-0-tdci-spotreba-vs-sport-55190

Tomu se mi snad ani nechce věřit...?
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

FPT

S-MAX má malej kufr. Původně jsem ho chtěl, ale s Vectrou se to nedá srovnat.
--O-o-O--

Lihobaron

nejak mi unika proc ne znova C5??

Jerry.Gunman

Citace: FPT kdy February 16, 2015, 06:31:13 PM
A proč ne tu Insignii?

Já Ti ani nevím, o Insignii jsem zatím nikdá seriózně neuvažoval. Párkrát jsem v ní byl svezen a přišla mi uvnitř tak nějak stísněnější, nežli C5. Stručně řečeno, žádné silnější emoce ve mně nevzbuzuje - ani pozitivní, ani negativní, prostě tak nějak nuda-nuda šeď-šeď

Když už "neprémiové" kombi střední třídy a navíc německé, tak bych asi volil spíše to Mondeo - nebo S-Maxe 

.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

FPT

--O-o-O--

Krtek

no tak u nás má šéf nákupu XC90ku, šéfová logistiky taky. A to se jim neřiká řiditelové. Je fakt že zbytek "manažerů" si jezdí VW grupou