Nástupce za C5

Založil Jerry.Gunman, February 16, 2015, 09:06:07 AM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

saabik

Dá se sehnat i levnější pojištění. Já třeba platím necelých 20 litrů a mám all risk. Ovšem servis by u těch prémií byl asi nákladnější než u citróna...

Jerry.Gunman

Citace: Krtek kdy February 16, 2015, 04:54:26 PM
Já bych taky spíš byl pro LPG než CNG. I když máš tu čerpačku za barákem ale plánuj podle toho cesty a návraty... už s LPG mam občas depky kudy ject.
A nějak nevchápu co je špatnýho na BMW a MB na cesty k zákazníkum ? Na to snad tyhle auta jsou, ne ? Kdesi jsem čet "názor" že by se dotyčnej ani nebavil s někym, kdo by přijel blbou A4kou, minimum pro jednání s CEO je prej A6 BMS

CNG:
krátký dojezd a menší kufr, to jsou dvě věci, co mne od CNG trochu odrazují. Jinak čerpačky si zadáš do navigace - a zbytek neřešíš

BMW, Audi, MB - já ovšem nejezdím na jednání k CEO, partnerem pro mne je většinou výrobní ředitel, šéf výzkumu nebo vrchní nákupčí. A když navíc auto parkuješ na ulici pod okny - nehodlám platit 60.000 Kč ročně na pojištění...
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Jerry.Gunman

Citace: jb kdy February 16, 2015, 04:50:03 PM
jo a C5 uz znova nechces ?

Druhému kolu v C5 se vůbec nebráním...
Před časem jsem měl možnost si projet C5 s 2,2 HDI 150 kW/4.000 RPM, 440 Nm/1.900 RPM  a nutno připustit, že když na to šlápneš, tak to má tah jako lokomotiva.

Bude-li možnost, někdy bych rád průbnul i tu C5 3.0 HDI (V6 177 kw/3.800 RMN, 450 Nm/1.600 RPM). Tento motor se dodává i do Jaguáru, kde ho strkají pod kapotu modelu XF - a to už by pak bylo OUPLNĚ jiné poježdění
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Krtek

Já bych taky spíš byl pro LPG než CNG. I když máš tu čerpačku za barákem ale plánuj podle toho cesty a návraty... už s LPG mam občas depky kudy ject.
A nějak nevchápu co je špatnýho na BMW a MB na cesty k zákazníkum ? Na to snad tyhle auta jsou, ne ? Kdesi jsem čet "názor" že by se dotyčnej ani nebavil s někym, kdo by přijel blbou A4kou, minimum pro jednání s CEO je prej A6 BMS

jb

jo a C5 uz znova nechces ?

jb

s CNG muzem pod zem parkovat...
CNG startuje na CNG kdyz je teply..
CNG jak pises muzes plnit doma i kdyz je to tak pres noc.. zadna rcyhlost to neni...
Dojezd je problem pokud potrebujes dojezd nad 400km ... me napr by stacilo tankovat jednou tydne... a plnicek tu je celkem dost bo tu karosy na CNG jezdily v dobe kdy o tom zeleni ani neslyseli a je tu prece jen prumyslova oblast takze trubek vsude :)

CNG je pro nekoho kdo nechce naftu a nepotrebuje dojezd 1000km, takze pro me :)

no neco podobneho tady resila naproti kolegyne ale oni skoncili u pro tebe neprijatelne volby :) i kdyz prvne taky skoda nikdy....nakonec teda padla volba na superb kombi 125kw s dvojspojkou... i kdyz k te zrovna lasku nechovam, i kdyz dokud funguje, krasne to radi...

FPT

Mně na CNG vadil ten malej dojezd. U LPG je přece jenom mnohem větší výběr čerpaček.
--O-o-O--

Jerry.Gunman

To WAR:

Pro CNG nijak extrémně zaujat nejsem, ale díyk dramaticky nižší spotřební dani v něm vidím možnost, jak měsíčně ušetřit ne zcela malé peníze.

Vycházím z faktů, že:
(1) CNG čerpačku mám v těsném záprdelí - ca 4, možná 5 km od baráku (???)
(2) kamarád, co má z titulu šéfa dopravy v práci na starosti pár stovek osobáků, s vlastním CNG jezdí už ca 3/4 roku a tváří se VELMI spokojeně
(3) u dovezeného CNG se bavím pouze o "originální fabričné vestavbě" (nikoli přestavbě), s tlakovými nádobami vmontovanými pod kufr, se všemi garancemi, upravenými součástkami motoru (tvrzená ventilová sedla atd)
(4) pokud bych si už nechal auto přestavovat (čemuž bych se rád vyhnul), pak by to muselo být nikoli u garážovců atd...
(5) s naftou jsem spokojen (pži zatím ujetých 122.000 km mám dlouhodobý průměr 6,48 l/100 km) a o CNG přemejšlím pouze za účelem snížení nákladů
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

War

úplně nechápu to zaujetí CNGéčkem, pokud nemáš v garáži plničku.
Tady je jeden postřeh od plynaře:
04.05.2014, 23:44 | radek.613
Uživatelsky provoz zhruba stejně drahý jako na LPG, kilometráž i úspora vychází podobně, o pár procent hůře než na LPG. Uživatelský pocit - jak to kdo vnímá, přeci jen vozit si pod prdelí a porůznu v podlaze "hasičáky" ve kterých je 250 bar tlaku plynu nemusí být pro každého příjemné.
Technicky v případě závad mnohem dražší komponety k opravám, zejména na vysokotlaké části a zejména u aut, které mají několik porůznu umístěných a navzájem propojených nádrží. Software stejný, systém řízení a tvorby směsi defacto stejný se sekvenčním LPG. Podobné jsou tím pádem i problémy u některých motorů - fyzické (zaklepávání ventilových sedel, detonační spalování), i řídící - rozsvěcení check-enginů kvůli nestabilitě směsi, odcházení svíček, nouzové režimy chodu, atd. Největší průšvih - nádrže - 90% ojetin sem s CNG dotažených ze zahraničí nemá v pořádku doklady či přímo fyzicky nádrže jako takové, čímž jsou zde nepřihlásitelné/neservisovatelné. Týká se i ojetin s origo CNG od výrobce, které se v bazarech objevují zpravidla tehdy, když nadchází čas velkého "servisu" - výměny nádrží, mnohdy v ceně zbytku celé ojetiny. Ještě stojí za to zmínit opravárenské specifikum - v případě nehody/servisu při které je třeba zasáhnout do VT rozvodu či uložení nádrží, už to není o měděné trubičce, která se dle potřeby naohýbá a vede jednoduše skulinami podvozku, ale je to VT ocelový rozvod s minimálními možnostmi změn tras a lokálních oprav. Mění se obvykle celek, včetně řádné tlakové zkoušky (a kdo jste z oboru, tlaková zkouška na 300 bar není sranda na znalosti ani na vybavení).
Saab 2.0i LPG

Jerry.Gunman

Citace: saabik kdy February 16, 2015, 12:39:48 PM
V70 by ti slušela. Vím to, protože máme podobnou postavu, a mně sluší *886*

JJ, benzínová V 70 s fabričnou přestavbou na CNG, ta je velmi vysoko na seznamu  ;D
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

saabik

V70 by ti slušela. Vím to, protože máme podobnou postavu, a mně sluší *886*

Kill Frenzy

February 16, 2015, 12:25:32 PM #10 Last Edit: February 16, 2015, 12:28:09 PM by Kill Frenzy
Hm, tvoje poziadavky su z mojho pohladu dost zlozito skombinovatelne...takze asi vyzera na zopar kompromisov pri finalnej volbe...

Kazdopadne, ja na tvojom mieste, urcite by som do sirsieho vyberu zahrnul

Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC

Mazda 6 Wagon 2.0 MZR-CD - aj ked s automatom je dost vzacna

Renault Latitude 2.0 dCi - aj ked to nie je kombi

Kedze produkcia VW a ostatnych Deutschen Werkstätten nie je pre teba :) ... ale taky Seat Exeo ST 2.0 TDI vyzera na celkom rozumnu volbu

ferinom


FPT

--O-o-O--

Lihobaron

Citace: ferinom kdy February 16, 2015, 11:05:51 AM
Korejec navrhnuty pre americanov predavany v europe. ;) Je od toho lepsia kombinacia? Ale tvoje poziadavky by mohol splnat. Len ci pri tej opicke bude aj na pripadne banany. :)

http://www.ibest.cz/detail.aspx?x=17099&y=E1136&tr=8&v=Hyundai

to je hnus..

Jerry.Gunman

Citace: ferinom kdy February 16, 2015, 11:05:51 AM
Korejec navrhnuty pre americanov predavany v europe. ;) Je od toho lepsia kombinacia? Ale tvoje poziadavky by mohol splnat. Len ci pri tej opicke bude aj na pripadne banany. :)

http://www.ibest.cz/detail.aspx?x=17099&y=E1136&tr=8&v=Hyundai

No při této opičce si těma banánama nejsem zcela jistý :( Třílitrová V6, byť v naftě,  to budu tak nkde na 9 - 9,5 litrech na 100 km :(
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

ferinom

Korejec navrhnuty pre americanov predavany v europe. ;) Je od toho lepsia kombinacia? Ale tvoje poziadavky by mohol splnat. Len ci pri tej opicke bude aj na pripadne banany. :)

http://www.ibest.cz/detail.aspx?x=17099&y=E1136&tr=8&v=Hyundai

Jerry.Gunman

Citace: T-Diesel kdy February 16, 2015, 09:36:44 AM
chybi tu to nejzasadnejsi - cena?

Natürlich, to mi jaksi vypadlo :-))
Cena: tak do 350.000 CZK. Možná aj cosik více, ale ne o mnoho
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

War

Cena není důležitá, všechny cesty vedou do Roomstera
Saab 2.0i LPG

T-Diesel

chybi tu to nejzasadnejsi - cena?

Jerry.Gunman

Panowie,
čas prchá jako mrcha a na mojí C5 mne v nejbližších týdnech čeká serviska na 240.000 km. Za poměrně jasné považuji, že ještě do konce letošního, maximálně poloviny příštího roku s ním budu jezdit - ale dělej co dělej a pečuj o auto jak chceš, má-li na hrbu částku blížící se 300.000 najetých kilometrů, už není nové a je nutno uvažovat o náhradě.

Moje preference jsou následující:

Auto:     ojeté - na nové zatím nemám a v dohlednách pár letech ztěžka kdy mít budu  :(

Velikost:     optimálně auto střední třídy, v případě nějaké moc zajímavé a extra vhodné alternativy bych asi zkousnul i nižší nebo vyšší střední třídu, ale není to promárně moje preference

Karoserie:     vozím dost bordelu, takže potřebuji větší (500 litrů) a variabilní zavazadlový prostor. Takže kombi nebo velký liftback, dokázal bych si představit i nějaké "sportovněji vypadající" (á la Ford S-max) nebo "stylové" (Chevrolet HHR) MPV, nebo auto někde na pomezí SUV/MPV (např Fiat Freemont)

Motorizace:     nafta nebo benzín (ovšem v kombinaci s CNG); přece jen, při nájezdu okolo 4.000 km měsíčně je nutno uvažovat o levném pohonu.

Konfigurace motoru:  R4 jako nezbytné minimum, klidně boxer, V6 nebo V8

Převodovka:   rozhodně automat. Do mechanické "kvedlačky" se mi fakt nechce

Pohon:    nebráním se dvojkolce ani čtyřkolce

Výbava:   zaměřená na komfort - čili dvouzónová klimatizace, elektricky stavitelné (raději i vyhřívané) sedačky, elektricky ovladatelná okna, rádio + CD / MP3 beru jako nezbytnost, zabudovaná navigace - ač není nezbytností - by se hodila

Stáří:   auto tak do 3-4 let

Doplňkové info:   parkuju na ulici, takže něco, kde nehrozí velké nebezpečí krádeže (takže VW Gruppe asi ne) a jelikož jezdím na jednání k zákazníkům, tak Mercedes nebo BMW 5 by také asi nebyly volbou zcela optimální...


No a to je tak asi vše - co mi tedy poradíte?

.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...