mujsob.cz :: cafe

Volvo vs. Saab - nebe a dudy

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline War

  • **
  • 157
  • +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #39 kdy: Leden 20, 2015, 10:23:07 dopoledne »
no, nebo si s vysavačem užít víc záhybů a nepřístupných míst
Saab 2.0i LPG

Offline Lihobaron

  • ****
  • 2 376
  • +367/-187
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #38 kdy: Leden 20, 2015, 10:06:14 dopoledne »
aby se eletrikář s páječkou dostal zezadu líp k drátkům vod čuflíků  *886*

Offline War

  • **
  • 157
  • +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #37 kdy: Leden 20, 2015, 09:48:53 dopoledne »
V50 má ještě středový panel průchozí zezadu - to jsem také nepochopil k čemu to je
Saab 2.0i LPG

Offline ferinom

  • **
  • 433
  • +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #36 kdy: Leden 20, 2015, 09:05:55 dopoledne »
Myslim si, ked na to tak pozeram, ze v jednoduchosti to predci aj pristrojovku Dacie, ktora ju ma taku z dovou nizkych nakladov.  :)

http://auto.idnes.cz/foto.aspx?r=auto_testy&c=A130523_122321_auto_testy_hig&foto=FDV45f8a1_Dacia_33473_1_6.jpg

Offline elpidio

  • ****
  • 1 473
  • +9/-4
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #35 kdy: Leden 20, 2015, 06:41:12 dopoledne »
Fuj  :BMS:  To je snad za příplatek v nějakým týracím balíčku, ne ?
Ne, nehádejte, mám SAABa...

Offline Ladik

  • ****
  • 2 384
  • +42/-852
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #34 kdy: Leden 19, 2015, 11:33:38 odpoledne »
Pokud máš výhrady k rovné placaté ploše před spolujezdcem, na interiér V50 se asi budeš muset dívat jen s pytlíkem před pusou *886*.
[/quote]

Twl to je humus :-)))

Offline saabik

  • **
  • 336
  • +3/-0
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #33 kdy: Leden 19, 2015, 10:33:52 odpoledne »
Tak zrovna volant se mi líbí. Ale ta obrovská rovná placatá plocha před spolujezdcem je děs. Připomíná mi to když někdy v 98 přijel kámošovo fotr novym Ečkem. Všichni vyvalený a vypadalo to dost podobně. Akorát tam kde máš ten tmavej pruh měli oni dřevo. Mě to teddhy přišlo k zblití a okomentoval jsem to že na tabuli můžu čučet ve škole a né v autě.
Ale tmavo světý kombinace se mi líbí.

Pokud máš výhrady k rovné placaté ploše před spolujezdcem, na interiér V50 se asi budeš muset dívat jen s pytlíkem před pusou *886*.

Offline T-Diesel

  • ****
  • 1 055
  • +63/-10
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #32 kdy: Leden 08, 2015, 01:34:16 odpoledne »
barvy su dobre ;)

Offline saabik

  • **
  • 336
  • +3/-0
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #31 kdy: Leden 08, 2015, 12:27:36 odpoledne »
Mám to z konfiguratoru. Béžovou jsme chtěli. Byla to pro nás nejhezčí kombinace, protože tmavá se nám nelíbila. K tmavé barvě auta by to vypadalo až moc depresivně. Pouze holt je potřeba to trochu udržovat.

No, chlapsky řečeno - já vybíral auto a výbavu, manželka barvy:).

Offline T-Diesel

  • ****
  • 1 055
  • +63/-10
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #30 kdy: Leden 08, 2015, 12:21:59 odpoledne »
A to byla skladovka ? Nebo proc mas neco co se ti nelibi ? Myslim svetly intros..

auto si daval do vyroby a tu to pise proc ma bezovku
V béžový to vypadá přijatelně, volant se mi líbí hodně, to se jim povedlo. Naživo je introš naštěstí hezčí než na fotce:). Je to ale náročný na udržení čistoty.

Offline jb

  • ***
  • 549
  • +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #29 kdy: Leden 08, 2015, 11:01:38 dopoledne »
A to byla skladovka ? Nebo proc mas neco co se ti nelibi ? Myslim svetly intros..

Offline T-Diesel

  • ****
  • 1 055
  • +63/-10
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #28 kdy: Leden 08, 2015, 10:12:50 dopoledne »
me sa to tez moc nelubi, palubku bych fakt nedal, ale to neber jako kritiku, to je enom muj zvraceny vkus
ale preju ti to, uzivaj funglovky at je dluho bez problemu  OK

Offline saabik

  • **
  • 336
  • +3/-0
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #27 kdy: Leden 08, 2015, 08:17:47 dopoledne »
Podívej se na fotky V50. Tam tu palubku seveřani dotáhli k nekoukatelnosti:)

Offline Krtek

  • ****
  • 2 157
  • +12/-26
  • Když osobní, tak né nákladní
    • Zobrazit profil
    • Krtkovo estránky
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #26 kdy: Leden 08, 2015, 06:07:43 dopoledne »
Tak zrovna volant se mi líbí. Ale ta obrovská rovná placatá plocha před spolujezdcem je děs. Připomíná mi to když někdy v 98 přijel kámošovo fotr novym Ečkem. Všichni vyvalený a vypadalo to dost podobně. Akorát tam kde máš ten tmavej pruh měli oni dřevo. Mě to teddhy přišlo k zblití a okomentoval jsem to že na tabuli můžu čučet ve škole a né v autě.
Ale tmavo světý kombinace se mi líbí.

Offline saabik

  • **
  • 336
  • +3/-0
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #25 kdy: Leden 07, 2015, 11:09:54 odpoledne »
Mně se ten interiér taky nelíbil. Hodně dlouho. Hlavně v bílo-černým provedení. Ale skousnu ho od roku 2011, kdy mu vzali tu hnusnou vysouvací navigaci a strčili tam napevno obrazovku. V béžový to vypadá přijatelně, volant se mi líbí hodně, to se jim povedlo. Naživo je introš naštěstí hezčí než na fotce:). Je to ale náročný na udržení čistoty.
Exteriér se mi nelíbil vlastně do posledního "faceliftu". Ten poslední to auto pro mě trochu posunul do koukatelnosti. Vzhledem k tomu, kde parkuju, je to další výhoda pro moje potřeby. Parkovat tady s něčím výstřednějším a líbivějším, asi bych úplně dobře nespal...

Offline Krtek

  • ****
  • 2 157
  • +12/-26
  • Když osobní, tak né nákladní
    • Zobrazit profil
    • Krtkovo estránky
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #24 kdy: Leden 07, 2015, 10:54:48 odpoledne »
Já bych to nezkous. Ten interier mi přijde chudší než v prvnim SuperBlbovi. Ale hlavně že ty jsi spokojenej a abys byl do budoucna.

Offline FPT

  • *****
  • 2 430
  • +10/-3
    • Zobrazit profil
    • blog
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #23 kdy: Leden 07, 2015, 10:09:24 odpoledne »
Mně se to nelíbí, ale závidím ti to (:
--O-o-O--

Offline saabik

  • **
  • 336
  • +3/-0
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #22 kdy: Leden 07, 2015, 09:36:42 odpoledne »
Tady je pár obyčejných fotek z mobilu.

Offline T-Diesel

  • ****
  • 1 055
  • +63/-10
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #21 kdy: Leden 07, 2015, 09:26:45 odpoledne »
no nebudu sa hadat o roverovi takovem nebo onakem, ale mosim uznat, ze ten tata tu fabriku postavil na nohy a delaju pekne auta.

Offline saabik

  • **
  • 336
  • +3/-0
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #20 kdy: Leden 07, 2015, 06:45:35 odpoledne »
Čínskej vlastník se, podle mého názoru, chová v této firmě lépe než americkej. Díky bohu za něj.

Offline Jerry.Gunman

  • *****
  • 2 760
  • +7/-9
  • King George the First von Milowitz
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #19 kdy: Leden 07, 2015, 04:52:22 odpoledne »
jerry, s tim roverem a jaguarem nemas uplnu pravdu, oboji vlastni jeden tata.

Land Rover je značka britské automobilky Jaguar Land Rover, která se specializuje na automobily s pohonem všech kol. Jaguar Land Rover s jeho centrálou ve Whitley, Coventry, byl koupen indickou automobilkou Tata Motors v roce 2008.

Tondo, fšak já také nemyslím ani Range Rovera, ani Land Rovera, anóbrž tak nějak po klausovsku Rovera bez přívlastků :D :P

Pokud vím, zkrachovalou firmu Rover koupili Číńani a snad ještě na původním výrobním zařízení pro Rover 75 dnes dělají jakési poměrně eklhaft vozítka Roewe 750

A mám pravdu a mám a mám a mám a mám :D :P
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Offline T-Diesel

  • ****
  • 1 055
  • +63/-10
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #18 kdy: Leden 07, 2015, 04:21:22 odpoledne »
jerry, s tim roverem a jaguarem nemas uplnu pravdu, oboji vlastni jeden tata.

Land Rover je značka britské automobilky Jaguar Land Rover, která se specializuje na automobily s pohonem všech kol. Jaguar Land Rover s jeho centrálou ve Whitley, Coventry, byl koupen indickou automobilkou Tata Motors v roce 2008.


Offline Jerry.Gunman

  • *****
  • 2 760
  • +7/-9
  • King George the First von Milowitz
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #17 kdy: Leden 07, 2015, 02:53:28 odpoledne »
... jedine co mi vadi u volva, jsou ti cinani... sice asi do niceho moc nekecaj a jinak bych volvo poslo jak saaab /strasne, ze evropu skupujou cinani/, ale stejne :( ...


Volvo = Číňani
Saab = v prdely
Rover = Číňani, ale v prdeli také
Jaguar = Indové (!!!!!!!!!!)

Kuwa, svět se v kravskou (_!_) obrací   *917*
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Offline saabik

  • **
  • 336
  • +3/-0
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #16 kdy: Leden 07, 2015, 02:35:44 odpoledne »
Vše jde vypnout(dokonce i citysafety), akorát něco se musí vypínat po každém nastartování.

Offline jb

  • ***
  • 549
  • +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #15 kdy: Leden 07, 2015, 02:20:29 odpoledne »
tak s prasenim oznaceni zaclo asi BMW... nevim, proc je moda, delat v necem zavedenem a fungujicim bordel..

jedine co mi vadi u volva, jsou ti cinani... sice asi do niceho moc nekecaj a jinak bych volvo poslo jak saaab /strasne, ze evropu skupujou cinani/, ale stejne :(

ale by me zajimalo, jestli jdou vypnout vsecky ty pipatka, co upozornujou na vselijaka smrtici nebezpeci..  moderne assisteny..

me se volva moc libi, ale nemam rad vsecky ty ukecane pipatka

Offline petrklm

  • ****
  • 1 714
  • +38/-5
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #14 kdy: Leden 07, 2015, 08:46:10 dopoledne »
To je fakt, 170tis. je brutální rozdíl. Ale tak vysoká spotřeba se mi nezdá, ono asi každá, která vyjde podle EU testů je nějak pochybná...
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Offline saabik

  • **
  • 336
  • +3/-0
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #13 kdy: Leden 06, 2015, 09:47:41 odpoledne »
tipuju ze cena a provozni naklady  ;)

Bingo. Dát za šestivál o 170.000 korun víc, mít spotřebu o zhruba 4 litry/100km vyšší, a přitom mít prakticky totožnou pružnost motoru, to se mi zdálo trochu zbytečný. Mít na to prachy, taky bych asi neváhal ;).

Offline T-Diesel

  • ****
  • 1 055
  • +63/-10
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #12 kdy: Leden 06, 2015, 09:16:08 odpoledne »
tipuju ze cena a provozni naklady  ;)

Offline petrklm

  • ****
  • 1 714
  • +38/-5
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #11 kdy: Leden 06, 2015, 08:54:42 odpoledne »
saabik: No s tou T6 by se mi to moc líbilo, vzhledem k mojí slabosti pro kombíky a víceválcový motory... co tě přesvědčilo na čtyřvál?
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

Offline saabik

  • **
  • 336
  • +3/-0
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #10 kdy: Leden 06, 2015, 08:34:03 odpoledne »
Oni mají teď to značení trochu divný.
D4 je označení pro starší dieselový pětiválec 181k, ale taky zároveň pro nový čtyřválcový dieselový motor (s dvěma turby), shodou okolností 181k.
T5 byl dřív benzínový pětiválec, nově tam cpou čtyřválec.

Nový čtyřválec D4 a T5 jsou prakticky identické motory, pouze s dílčími úpravami. Ale základna je naprosto shodná. Tahle nová platforma je, spolu s chystaným tříválcem, základem pro další život automobilky.

Offline elpidio

  • ****
  • 1 473
  • +9/-4
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #9 kdy: Leden 06, 2015, 05:37:00 odpoledne »
Mě zmátlo to označení T5.
Ne, nehádejte, mám SAABa...

Offline FPT

  • *****
  • 2 430
  • +10/-3
    • Zobrazit profil
    • blog
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #8 kdy: Leden 06, 2015, 05:19:17 odpoledne »
Podle mě má AWD využití i v Polabí teda.
--O-o-O--

Offline saabik

  • **
  • 336
  • +3/-0
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #7 kdy: Leden 06, 2015, 04:02:47 odpoledne »
Čtyřválec, náhon na předek. Do Polabské nížiny nemám pro AWD moc využití. A navíc, s tímto novým motorem se čtyřkolka zatím nedělá, jen se starším dieselem a šestiválcem T6.

Offline FPT

  • *****
  • 2 430
  • +10/-3
    • Zobrazit profil
    • blog
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #6 kdy: Leden 06, 2015, 02:32:00 odpoledne »
na všechny válce?
--O-o-O--

Offline elpidio

  • ****
  • 1 473
  • +9/-4
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #5 kdy: Leden 06, 2015, 02:07:24 odpoledne »
Pěkně napsané a ne že bych se nesvezl :)
Ten motor je teda pětiválec ? Náhon na předek nebo na všechny ?
Ne, nehádejte, mám SAABa...

Offline Jerry.Gunman

  • *****
  • 2 760
  • +7/-9
  • King George the First von Milowitz
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #4 kdy: Leden 06, 2015, 10:15:14 dopoledne »
S Aisinem (sice jen šestistupňovým) mám za posledních +- 270.000 km výborné zkušenosti.
A start-stop je vskutku peachovina na kvadrát - jak se zdá, v automobilismu bohužel nikoli poslední :(
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Offline saabik

  • **
  • 336
  • +3/-0
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #3 kdy: Leden 06, 2015, 09:39:49 dopoledne »
Převodovka je Aisin. Start stop mi přijde jako nejlepší ekologická nominace na vepřovou hlavu:).

Offline T-Diesel

  • ****
  • 1 055
  • +63/-10
    • Zobrazit profil
Re:Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #2 kdy: Leden 06, 2015, 08:42:58 dopoledne »
jo, ten start stop system je v kazdem novem aute a nic s tym  neudelas, deaktivovat to "zatim" nejde :(
ta prevodovka je od ZF? Nebo maju nejaku svoju?

Offline saabik

  • **
  • 336
  • +3/-0
    • Zobrazit profil
Volvo vs. Saab - nebe a dudy
« Odpověď #1 kdy: Leden 05, 2015, 10:37:25 odpoledne »
Abych to tu trochu rozproudil, tak sem hodím prvotní poznatky z nového kočáru, a také srovnání s úžasným autem, 9-5 aerem (dlouho na něj budu vzpomínat, skvělý auto).

V70 T5, asi jako zatím jediný v ČR mám ve V70 nový dvoulitr turbomotor, co montujou od modelového ročníku 2015. Prý na něm závisí budoucnost značky, jelikož téměř totožný motor je i v dýzlu a prakticky to cpou do všech modelů včetně nové XC90.
Parametry motoru:
Maximální výkon  180 kW (245k)
Otáčky při max. výkonu 5500 ot./min
Točivý moment 350 Nm
Otáčky při max. toč. momentu 1500 - 4800 ot./min
Papírovou kombinovanou spotřebu nesmyslnou 6,4 l/100km
Zrychlení 0-100 údajně 6,7 sec., ale dovolím si výrazně pochybovat. Po zajetí nicméně ověřím 8).

Za těch 18 dní co ho mám, jsem najel 2000km, teď mě čeká preventivní výměna oleje. Současně si nechám prověřit TPMS, protože to po mně chce dohustit pneu, ikdyž jsou v pořádku.

Prvotní subjektivní negativa:
-Má to stopstart systém, kterej můžu vypnout jedině čudlikem, ale při každým nastartování musím tuhle fičuru znovu vypínat. Permanentní vypnutí neníííííííííííííííí *1001*.
-Nemá to dvojitou sluneční clonu, v Saabu byla.
-Pravé koleno řidiče je neustále konfrontováno s ostrou hranou středového sloupku. Který severský jelito tohle vymyslelo? Sice si na to postupně zvykám a ani po cestě 300 km jsem neměl trvalé následky, ale pruda to je.
-Menu systému na hlavní obrazovce je několikastupňový. Připojit telefon, nebo něco v menu najít zabere poměrně dost času. Jiná auta to mají vyřešeno daleko lépe.
-Navigaci nejde prakticky použít, systém zadávání ulice nebo čehokoliv dalšího trvá déle než proměna larvy v motýla.
-Jelikož má kombík prakticky kolmý převis pátých dveří, zadní okno je permanentně  :BMS:. Když jsem se prodejce ptal, proč mám na ovladači i možnost stálého stírání zadního okna, odpověděl jsem si sám po ujetí těch několika km.
-Kdybych mohl vrátit čas, přidal bych do výbavy přední senzory. Na rozdíl od jakéhokoliv Saabu, kde jsem s tím neměl problém, nedokážu odhadnout, jak daleko jsem čumákem od čehokoliv.
-CD medium. Subjektivní opruz je, že když chci přeskočit na další písničku, trvá to dobrý dvě vteřiny, takže mezitím zmačknu čudlík znovu, v domnění, že jsem to asi nezmáčknul. Na to si asi nezvyknu.

První subjektivní pozitiva:
+Motor a převodovka. Na rozdíl od profesionálních recenzentů si nemyslím, že se jedná o neadekvátní motorizaci těchto ingotů, jejich jediná slabina je v papírově nesmyslný nízký spotřebě a totální syrovosti projevu motoru, ve spojení s naladěním s převodovkou. A také v nulové odezvě ve volantu. volant mi nedává žádný signál o tom, co se děje. Proč. Nechce mě při řízení ničím rušit :). Prostě tohle auto je antisportovní, je stavěný na rozvážnou a klidnou jízdu, nebo jako lék pro cholerický řidiče, kterým to auto předepsal doktor jako léčbu. Přesnej opak aera. Ale když chci, předjížděcí manévr je otázka chvilky. To auto táhne. Hodně a dlouho.
Převodovka s 8 stupni dává při 90ce nějakých 1500 otáček a při 130  zhruba 1900 otáček. Poměrně slušný OK.
+Podvozek. To je nááádhera. Fakt jsem z něj nadšenej. Sice nemůžu projíždět zatáčky bokem, ale v tomto autu mám pocit, že český silnice na tom přecijen nejsou tak špatně. Dokonce i D1 se s tím dá jet v pravém pruhu. Což je myslím dost jasnej argument. Nerovnosti žehlí s grácií, maximálně je slyšet tlumené zadunění. Nechci se dotknout zastánců citroenovníků, ale hydractive III má v komfortu jízdy velkýho konkurenta. Jerry, fakt. Uvidíš sám:). Opět úplný opak oproti Saabu.
+ Natáčecí bixenony. Asi největší pozitivní překvapení. Nikdy jsem nejel s xenony, možná to je jen moje nezkušenost, ale nevěřil jsem, jak může auto v noci svítit. Jízda v noci dostává úplně jinej rozměr. V tomhle Saab nemá s halogeny šanci. To natáčení je jen taková třešnička.
+Sedačky. Sice malý boční vedení, ale sedáky dostatečně podepírají stehna a zároveň jsou vééélmi pohodlný. Možná tomu pomáhá i elektrická bederní opěrka, která v Saabu nebyla. Tady to je se Saabem nerozhodně. Což je spíš vzhledem ke stáří Saabu bod pro něj. Otázka ale je, jestli vůbec existují lepší sesle v běžných spotřebkách :lulka:.
+Zavazadlový prostor. Na litry (575l při nesklopených sedačkách) sice nic mimořádnýho, výhodou je ale hranatá praktičnost, jsou to litry, který se dají skutečně využít. Navíc sedačky jdou sklopit do úplný roviny, takže manželské radovánky nebo stařecký spánek se dají v autě jakkoliv kombinovat. Litrů by mohlo být více, ale auto má trojité dno, což na druhou stranu má za výhodu rovnou nakládací hranu s podlahou.

Celkově (zatím) jsem spokojen, občas nadšen a nákupu nelituju. První kilometry mi vysvětlily, proč je tohle auto nejprodávanějším typem ze všech aut ve Švédsku SWE. Jestli má někdo na mysli rodinná auta v pravým slova smyslu, pak to jsou přesně takováto.

PS: Co mě zaujalo po otevření dveří na první pohled? Masivnost. Z toho je vidět kus železa, co vás obklopuje. Je to cítit i při řízení.
A závěrečné porovnání se Saabem? Jsou to naprosto, ale naprosto odlišná auta, která mají jedno společné - bezpečnost.


« Poslední změna: Leden 05, 2015, 10:42:53 odpoledne od saabik »