Pořízení nové plechovky

Založil atnarfus, January 01, 2015, 09:23:53 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

FPT

V servisu s tím problém není, problém je, když si to potřebuješ vyměnit sám na cestě. Doma na to klíč mám taky.
--O-o-O--

ferinom

Citace: FPT kdy May 01, 2015, 07:43:12 PM
Rezerva je fajn, to jo. Ale když máš bezpečnostní šrouby s oříškem, kterej nesedí do klíče na kola... V sobotu, v Německu, na dálnici...

Ako som sa minuly tyzden dozvedel, nie je to ziaden problem pokial je to original od Skodovky. Ten bezpecnostny orech do autorizovaneho servisu ani nosit nemusim, pretoze oni maju "vsetky" takze kolesa daju dole aj ked ho nemam. A potom ze bezpecnostny orech je ochrana diskov a pneu pred ukradnutim. :D

FPT

Rezerva je fajn, to jo. Ale když máš bezpečnostní šrouby s oříškem, kterej nesedí do klíče na kola... V sobotu, v Německu, na dálnici...
--O-o-O--

Krtek

elpidio tys nepochopil význam proč je povinný měření tlaku v pneumatikách. Nejde o to abys věděl že máš píchlý kolo. To si rozbij hubu a klidně se zabij. Jde o to aby lidi nejezdili na podhuštěných pneu protože to zvyšuje spotřebu a emise !  :BMS:

atnarfus

Mě oblbovali, že mám pět let asistenci. Když píchnu, tak přijedou a zadara opraví. Už je vidím, jak se za mnou v sobotu večer drápou někam k lesu, až se vrátím s košíkem prašivek a zjistím že auto stojí na ráfku. Rezerva byla podmínkou i kdybych si za ní musel připlatit. Monsterák byl poslední škodovka s rezervou v základu.

elpidio

Udělals dobře, že sis pořídil auto s rezervou. U služebního Yetiho kolegové píchli. Sice to od novýho roku musí mít sledování tlaku v pneu, ale když na to řidič poté, co to pípne a rožne se kontrolka sere a nějakou dobu ještě jede dál, míjí se to účinkem. Až pak zjistili, že to nemá rezervu, ale jen lepící sadu a kompresor. Navíc to nemá ani hever. Kupodivu lepící sračka zafungovala a kolo drželo. Jestli ale je v kole zapíchnutý hřebík či co to píchlo poznat není. Musí se vytáhnout ventilek, nalít tam celý obsah asi půllitrové lahvičky a nafouknout kolo kompresorem. Pak píšou o nouzovém dojetí max. 80 km/h a servis. Kolegyně s tím jezdila dva dny normálně a guma pořád držela. Pak jsem s tím jel do pneuservisu, kde jsem čekal, že mi sundají kolo, zanadávají si během mytí gumy od lepidla, opraví defekt klasicky hříbkem a pojedu dál. Jenže jak to začal mýt, tak zjistil, že je porušený kord a nová, týden stará pneu za tři litry je na vyhození a novou skladem nemají. Tak jsem si nechal z práce dovézt dvě zimní kola, že je nechám na zadku. Jenže to zase zjistili, že mají jiný rozměry. 205/55 R16 oproti 215/60 R16 mají rozdíl obvodu větší než 10 cm. Měl jsem trochu bobky co udělá haldex kdyby měl přiřadit druhou nápravu, ale na terén nedošlo. U klasickýho offroada s uzávěrkou by to problém byl. Tak jsem jezdil s tím, že mě nesmí zastavit průměrně inteligentní policista. Cestou ze služebky jsem se stavil do škodovky že koupím náhradní lepidlo a prej 1100 Kč. Tak říkám, že to nechci celou sadu, že kompresor mám, ale prej ne, to je jen lepidlo. Máme ale i neoriginál, pouze za pětikilo. Tak už se fakt těším až někdy na služebce v místech bez signálu píchnu taky. Nějaká nouzová rezerva se prý nedělá, jen velké kolo. Prostě simply clever...
Ne, hádejte, mám Rujánu.

atnarfus

Zástěrky nejsou aby se páčily. Přední zástěrky jsou od toho, aby nelítaly šutry na prahy a dveře. Zadní pak aby nechlístal bordel na auta jedoucí vzadu.

Kill Frenzy

Citace: Krtek kdy April 30, 2015, 12:40:09 PM
Co máš proti zástěrkám ? To by snad měl bejt základ u každýho auta zástěrky ve předu a v zadu.

Mne sa zasterky na autach nepacia  ;)

Krtek

Citace: Kill Frenzy kdy April 27, 2015, 09:08:44 AM
Skvele auto...az na tie zasterky...sorry  :-X
Co máš proti zástěrkám ? To by snad měl bejt základ u každýho auta zástěrky ve předu a v zadu.


elpidio

Pěkný jezero. To je pískovna ?  ;)
Ne, hádejte, mám Rujánu.

atnarfus

Tady sypou šutrama. Bez zasterek by to bylo omlacene uz ted.

Kill Frenzy

Skvele auto...az na tie zasterky...sorry  :-X

Lihobaron

Citace: atnarfus kdy April 26, 2015, 09:21:44 PM
Jo, tuto středu končí. Neměl bych si koupit ještě jednoho do foroty?

není třebno.. vydrží dlouho..

Vena

Nemusíš, já ti pak prodám svého.
Není většího nebezpečí než domněnka, že něco skutečně existuje jen proto, že si přejeme, aby tomu tak bylo.

atnarfus

Jo, tuto středu končí. Neměl bych si koupit ještě jednoho do foroty?

Lihobaron

pěkný auto  OK pěkná zelená  :lulka: jinak bude zběratelsky stoupat na ceně, bo končí výroba  ;)

Krtek

Spojení "potěšit oko" mi jaxi nejde dohromady s hroozamsterem. I když uznávam že po těch letech, když vidim nějakýho zajímavě zmalovanýho, tak si občas už ani neodplivnu.

atnarfus

Mám to měsíc doma a konečně jsem to vyfotil na frajplace. Sice zase mobilem, tak je to opět ujeté do zelena, ale i tak můžete oko potěšit  ;)











PS: zboku jsem to nefotil, protože je vidět jak to slepili ze dvou aut

ferinom

Tak dovod buchotania od motora odhaleny. Do servisu som doniesol auto a pre istotu aj video ako dokazovy material. Po vzhliadnuti niekym vyssim padlo rozhodnutie na vymenu lamely. Dovodom je vraj jej nevyvazenost. Vraj vadna seria.

Kill Frenzy

U mna Monster 7. rok...a jazdi furt no problemo

saabik

Si nestěžuj. V kvalitě jízdy jsi první:).
Asi vyměním auto. Přece nebudu mít takovou kraksnu.

Ladik

Jdu to disco prodat, 137. misto ve spolehlivosti je hrozne, mam strach, ze se mi to brzo rozpadne pod rukama :)

atnarfus

Sakra, to byl kup. Monsterák je lepší než Discovery a V70

62. Škoda Roomster I - 88,92 %
63. Jaguar XK/R II - 88,81 %
64. Mazda CX-5 I - 88,81 %
65. Ford Focus III - 88,73 %
66. Mitsubishi Outlander III - 88,72 %
67. Citroen DS3 I - 88,43 %
68. Land Rover Discovery IV - 88,37 %
.
.
89. Volvo V70 III - 87,89 %

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nejlepsi-auta-co-lze-vlastnit-v-roce-2015-skoda-opakovane-tesne-pod-vrcholem/

Hoši v GB to asi nemaji v hlavě úplně v pořádku.

T-Diesel


saabik

Svoji mýlku už jsem uznal:)

T-Diesel

Citace: saabik kdy April 06, 2015, 08:09:27 PM
Já si na kvalitu auta vyrobenýho po krizi nemohu stěžovat. Nic nevrzá, zatím vše funguje a pocit nějakýho šetření v detailech rozhodně nemám. To se týká volva.

tvoja V70 byla vyvinuta este pred krizi, takze je to predkrizove auto. A tezko srovnavat vyssi stredni s cenovkou dvakrat presahujici cenu teho levnejsiho. Kdybys vedla tvoji V70 postavil superba, tak to srovnani mozna uz tak tristni nebude.
Ferovejsi by bylo srovnavat octaviu s radou 40.

Jerry.Gunman

Citace: Kill Frenzy kdy April 08, 2015, 09:59:10 AM
Jak ze nikoho?  *886*



Henoťten bazmek má k revolveru stejně daleko jako já k Panně Orleánské :D :P
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Kill Frenzy

Citace: Jerry.Gunman kdy April 08, 2015, 09:28:58 AM
(1) nikoho příčetného zatím nenapadlo udělat "plastový" revolver

Jak ze nikoho?  *886*


Jerry.Gunman

April 08, 2015, 09:28:58 AM #240 Last Edit: April 08, 2015, 09:38:18 AM by Jerry.Gunman
Citace: Krtek kdy April 07, 2015, 04:43:50 PM
Já bych to tak nehrotil. Dělaji se nějaký lámací testy. A sice je asi něco předepsaný od konstruktér ale my třeba máme občas problém že se páčky nedaji zlomit. A to jsou blbý plastový.

Já vím, protože o plněných plastech "cosi maličko" vím - ale i tak z toho mám takový blbý pocit...
To máš to samé, jak ve zbraních. Polymerové rámy se u pistolí používají už leta, ale
(1) nikoho příčetného zatím nenapadlo udělat "plastový" revolver
(2) i u těch pistolí se sáňky závěru pohybují v ocelových kolejničkách, které jsou zastříknuté do rámu pistole. Naše ČZ Uherský Brod sice vyrobila pistoli, kde ocelový závěr běhal přímo v polymerovém těle pistole (ČZ 100 a ČZ 101), ale pokud vím, nějak moc se to nechytlo
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Jerry.Gunman

Citace: jb kdy April 07, 2015, 10:28:55 PM
jeste mi US wagen majitele vysvetlete PROC je ten pedal brzdy tak velky ? to mosite brzdit sounozne obema ?
proc by mel mit automat dvakrat tak velky pedal ? stejne pouzivas jak u manualu pravou ..

Důvody pro tak velký pedál jsou dva a oba přísně logické :D
(1) při "panickém brždění" se hodí na to hamtnout oběma nohama současně
(2) pro nezkušeného člověka, který je zvyklý před křižovatkou "vykopnout" spojku a dát tam neutrál, je to úžasná možnost jak si křápnout tlamou do předního skla a udělat tak ze sebe naprostého a úplného idiota


Obojí se mi stalo...
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

petrklm

No tomu pedálu jsem byl vděčnej, když mi chcípnul motor a rázem nebyl podtlak pro posilovač, brzdil jsem prostě oběma nohama. Ale jestli je to kvůli tomu, to fakt nevím. Možná taky, abys ho tou levou nohou nemusel moc hledat, prostě někam šlápneš a vždycky je to brzda :).
Lincoln Town Car Executive 2001 - V8, 4,6l

Even The Way May Be A Target

jb

jeste mi US wagen majitele vysvetlete PROC je ten pedal brzdy tak velky ? to mosite brzdit sounozne obema ?
proc by mel mit automat dvakrat tak velky pedal ? stejne pouzivas jak u manualu pravou ..

Lihobaron

jj, to je ta spravna uspora na pedalech.. naco tri kdyz bohate stacej dva!!  :lulka:

atnarfus

Nezlom si nosní přepážku, až na to šlápneš místo spojky  ;)

Kill Frenzy

April 07, 2015, 08:05:06 PM #234 Last Edit: April 07, 2015, 08:07:10 PM by Kill Frenzy
No ja brzdovy pedal snad nezlomim... :)

atnarfus

A když se to zlomí, jsou tu ti asistenti. Máš tam radar který zabrzdí sám. Pak tam máš multikolizní systém, který po prvním nárazu zabrzdí a zamezí dalšímu nechtěnému pohybu vozidla. Potřebuješ vlastně ještě brzdový pedál?

Krtek

Já bych to tak nehrotil. Dělaji se nějaký lámací testy. A sice je asi něco předepsaný od konstruktér ale my třeba máme občas problém že se páčky nedaji zlomit. A to jsou blbý plastový.

jb

jerry neboj, on to urcite nekdo testoval :) na pocitaci... :)


saabik

Citace: atnarfus kdy April 06, 2015, 08:37:33 PM
O2 je předkrizové auto. Do O3 nacpali hromadu elektronických kravin, ale na každém kusu plastu nějaký cent ušetřili.

Uznávám. Jsou to předkrizová auta. Zmýlili jsem se

Jerry.Gunman

Citace: atnarfus kdy April 06, 2015, 08:37:33 PM
O2 je předkrizové auto. Do O3 nacpali hromadu elektronických kravin, ale na každém kusu plastu nějaký cent ušetřili.

Jo panowie, až uvidíte vývoj (spojkového, plynového a poslední dobou už i brzdového) pedálu, který je kompletně plastový (bez vnitřní ocelové výztuhy) a je z "blbého" polypropylenu, plněného 45% skleněného vlákna, pak poznáte pravé šetření...
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

atnarfus

O2 je předkrizové auto. Do O3 nacpali hromadu elektronických kravin, ale na každém kusu plastu nějaký cent ušetřili.