Pažout 407 v dehtu

Založil atnarfus, January 05, 2013, 07:01:14 PM

« předchozí - další »

0 uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

atnarfus

Jo sakra, na zrcátka jsem zapomněl. Na co to tam vlastně dávali, když je v tom kulové vidět? Mrňavé a blbě umístěné. Jsou tak vzadu, že na pravé přes spolujezdce sotva vidím. No přeháním, ale je fakt jinde než bych ho čekal.
Vnitřní je tam asi jenom proto, že tam musí být. Průzorem v pátých dveřích je v něm vidět ještě větší kulové než těma venku.
Už chápu proč mají frantíci ty systémy hlídání auta v mrtvém úhlu. Protože tohle auto má mrtvý úhel 180 stupňů.

atnarfus

Přešel na to z 1.3 BMM 40kW, tak se s tím musí nejdřív naučit. Co jsem s nim jel, tak to točí jako tu předešlou plechovku.

Jerry.Gunman

Citace: atnarfus kdy January 26, 2013, 09:12:16 PM
Po dálnici s tím lítat nebude, protože u Budějic široko daleko žádná není, tak vyhoví i pětikvalt. Vyjel první nádrž a průměr má 7.5. Všichni tvrdí, že HDI jezdí za 3.8 maximálně. Asi to má rozbitý.

No tak to asi fakt musi byt nejaka chyba v Matrixu, protoze ja s dvoulitrovou naftovou 407 najel nejakych 165.000 km pri prumeru po 7.45 - a to jsem v tom mel automat...
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

atnarfus

Po dálnici s tím lítat nebude, protože u Budějic široko daleko žádná není, tak vyhoví i pětikvalt. Vyjel první nádrž a průměr má 7.5. Všichni tvrdí, že HDI jezdí za 3.8 maximálně. Asi to má rozbitý.

Jerry.Gunman

Citace: atnarfus kdy January 26, 2013, 08:36:26 PM
Ta špajska mne překvapila nejvíc. Na to že je to frantík, tak to řadí lehce, přesně a má to docela krátké dráhy. Škoda že je to pouze pětikvalt.

NJN, s 1.6 HDI  je spojeny 5-kvalt. Kdo chce 6, musi jit do dvoulitru nebo vetsi objem... Nezapominej, ze 1.6 je holt zakladni dizlovou motorizaci...
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

atnarfus

Ta špajska mne překvapila nejvíc. Na to že je to frantík, tak to řadí lehce, přesně a má to docela krátké dráhy. Škoda že je to pouze pětikvalt.

Jerry.Gunman

Blahopreji k vyberu spravneho vozu, i kdyz tedy vybaveneho pomerne velmi spatnym typem prevodovky :D  :P
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

atnarfus

Podle dnešního startování a dolití litru a půl vody to vypadá na rozsáhlejší akci.

FPT

a bude asi taky otázka, co přesně bude zahrnovat termín "nezbytně nutné".
--O-o-O--

atnarfus

V první řadě by měl utěsnit chlazení, udělat rozvody a vyměnit náplně. Pak se uvidí. Neočekávám ale, že by do údržby investoval víc než je nezbytně nutné.

Tom

Určitě bych preventivě vyměnil spodní čepy pod těhlicema, ono to není vlastně ani čep, ale soudečkové ložisko vnitřním kroužem jen nakleplé na čep z těhlice, díky utěsnění jen takovým břitem tam časem zateče, ložisko vyrezne, pak to chroupá a vznikne vůle.


FPT

no, jako že je ho tam pořád málo (:
--O-o-O--

atnarfus

Asi jo, ale nepochopil jsem že je to olej. Je tam ovál nastojato s vyplněnou spodní částí a prázdnou horní částí. V tom jsem olej nehledal.

FPT

--O-o-O--

atnarfus

Vůbec netuším proč to tak blbě startuje. Je to pekáč z bazaru, bude do toho muset vrazit nějakou kačku a nechat to zkontrolovat. Nejvíc jsem napjatý kam mizí ta voda. V oleji ale nic není.

Jo olej, to mne nenapadlo. Proč to tam ti pitomci nenapíšou?

FPT

ad ps - jedna je na teplotu oleje a druhá chladící kapaliny.
--O-o-O--

T-Diesel

zhaviky ma v poradku?
me to pasat dela taky, ale dva sou v tahu

atnarfus

Dnes jsem se konečně svezl a měl i příležitost na podrobnou prohlídku.

Auto vypadá poměrně zachovale. Sem tam škrábanec po venku, ale žádné náznaky po opravě jsem nenašel. Interier čistý, kompletní, neponičený. I těm kilometrům by to zdá se odpovídalo.

Zkušební jízdu komplikovalo počasí. Nejdřív jsme to nemohli nastartovat. V noci bylo -20, ráno -13. To mi nepřipadá tolik, aby to točilo a točilo a pouze občas drblo a jinak nic. Asi na pátý pokus to konečně naskočilo a začalo vyluzovat zvuky, že i můj Zetor 6911 by se styděl. Trochu se to srovnalo až po pár kilometrech jízdy. (Jezdím se služebním 1.4TDI PD a to startuje na první pokus a takový kravál nedělá, přitom má najeto 160k km). Následně jsem obtížně hledal kus čisté silnice, kde bych to trochu protáhnul. Našel jsem a vyzkoušel auto i ve vyšší rychlosti. 110 je vyloženě pohodlná cestovní rychlost. I při 140 je auto samozřejmě tiché a jisté. Víc už jsem si netroufal. Řídí se to příjemně, řazení je OK, brzdy jsou trochu gumové. Rozčiloval mne dlouhý jalový chod plynového pedálu. První centimetr sešlápnutí nic nedělá. Pak už ale motor ochotně zabírá a docela slušně to jede od nějakých 1600 otáček. Žádný trhan to není, ale zrychluje kdykoli se přišlápne a i dlouhý kopec na pětku devadesátkou pohodlně vyjede.
Našel jsem jedinou mouchu a to rozměry interieru. Od auta střední třídy bych čekal víc. Nechápu, proč je tak krátký prostor pod palubní deskou. Podlaha se pod palubní deskou šikmo zvedá a není kam dát nohy. Musím mít sedačku posunutou dost dozadu, abych se tam naskládal. To jak na místě spolujezdce a tak i na místě řidiče. Tam to ještě zhoršuje ovládání tempomatu a rádia, které ční ze sloupku řízení šikmo dolu a proto musím sedět opravdu hodně vzadu, abych měl kam dát kolena. Za mne už si sedne jenom dítě, protože mezi opěradlem a zadním sedákem je 10cm. Nechtěl jsem majiteli rozštelovat celé nastavení a tak jsem nehledal lepší a úspornější posez. Nahoru by to stejně nešlo. Sedačku jsem měl až dole a nad hlavou 2cm od stropu (panoramatická střecha). V případě nárazu bych se asi nehezky pomlátil o rám předního okna.
Některé věci mi připadají trochu podivné, ale to je otázky zvyku. Ovládání počítače pouze tlačítky rádia. Přitom samotné rádio se ovládá pod volantem. Nechápu proč nejde zapnout tempomat pod 50km/h. Na dodržování čtyřicítky ho rád používám. Loketní opěrka nejde odklopit a při sedačce spuštěné až dolu je nepohodlně vysoko.
Závadu jsem našel jedinou. Hrozně jsem v tom vymrznul. I přes 70st. na teploměru to vůbec netopilo. Následně jsem zjistil, že tomu chybí 1,5 litru chladící kapaliny. Po dolití to topit začalo. Snad to nebude nějaký větší průser.

Když to vezmu kolem a kolem, tak mít to víc místa na délku a na výšku, tak bych tomu docela rozuměl. To je ale prostě vlastnost Francouzů. Řidič sedí v půlce auta a nemá kam dát nohy. Osobně zkoušeno v 207 a 307.

PS: Proč to má dvě rafičky teploměru na palubní desce?

T-Diesel

no to sem zvedaf jak teda pochodil
nekeri si nedaju rict ani kdyby co bylo, zaslepeni predstavou vonaveho kusu...

no taky sa me obcas takova nalada povede :)

Lihobaron

Citace: ferinom kdy January 08, 2013, 08:20:33 PM
mas problem s rucnym miesanim oleja v prevodovke? :)

hezky receno, to sem neznal  :)

atnarfus


Jerry.Gunman

Citace: atnarfus kdy January 08, 2013, 07:29:38 PM
Klasický fofrklacek.

Nechal jsem to proklepnout ještě v Pažoutím servisu (pouze papírově). Kolegy příbuzný tam dělá přijímacího technika. Auto si koupila velká švícarská autopůjčovna rovnou od automobilky. Nešlo to přes dealera, nebylo to servisované ve značkovém servisu. K takovým autům se prý servisní knížky a další dokumentace vůbec nevydávají. Knížka je tedy stoprocentně padělek a minulost je zcela neznámá. Jediný záznam v databázi je právě prodej.

Hmmm, od toho bych asi zdrhal rychle a daleko - příbuznej má solidní šanci, že koupí dobrou past  :(
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

ferinom

Citace: Lihobaron kdy January 08, 2013, 07:35:17 PM
Citace: atnarfus kdy January 08, 2013, 07:29:38 PM
Klasický fofrklacek.

ja myslel ze si rikal v poradnym aute  ;)

p.s. chtej mi sebrat v praci jaryska s AT a dat c4ku s MT :(

co sa ti nepaci, ved dostanes francuza za francuza. Ale mas problem s rucnym miesanim oleja v prevodovke? :)

Lihobaron

Citace: atnarfus kdy January 08, 2013, 07:29:38 PM
Klasický fofrklacek.

ja myslel ze si rikal v poradnym aute  ;)

p.s. chtej mi sebrat v praci jaryska s AT a dat c4ku s MT :(

Lihobaron

tyvole jak je mi ho lito :) ale zas na druhou stranu, muze bejt prijemne prekvapenej a auto muze slapat jako svicary, zname marfiho zakony :)

atnarfus

Klasický fofrklacek.

Nechal jsem to proklepnout ještě v Pažoutím servisu (pouze papírově). Kolegy příbuzný tam dělá přijímacího technika. Auto si koupila velká švícarská autopůjčovna rovnou od automobilky. Nešlo to přes dealera, nebylo to servisované ve značkovém servisu. K takovým autům se prý servisní knížky a další dokumentace vůbec nevydávají. Knížka je tedy stoprocentně padělek a minulost je zcela neznámá. Jediný záznam v databázi je právě prodej.

Lihobaron


atnarfus

Na webu bazáče je auto označené jako prodané. Švagr se tam dnes chystal, tak to už je asi doma.
Konečně se svezu pořádným autem.


Lihobaron

urcite.. najezdi malo tak se mu toho moc neposere, filtr necha vykuchat a volny cepy v ramenech na stkacku za dve kilca podplati  ;)

atnarfus

Doufejme že jo. Já bych na to nervy neměl.

Lihobaron

treba bude spokojenej  OK

atnarfus

Koukám že na autě už má rezervačku, tak to už je asi ruka v rukávě.

Lihobaron

jj, kvalitka.. andy-auta doporucuje i Standa Huml.. me se tam asi pred dvouma rokama libila jedna xantia..

atnarfus

Já mu to rozmlouvat nebudu.

FAP to podle WIN decoderu má:
VIN number   VF36E9HZC21711022
Region   France
Mark   Peugeot
Model   407
Year   2008
Body   Estate
Engine   DIESEL TURBO DV6TED4 FAP
Gearbox   manual
Fuel Type   Diesel Fuel
Serial Number   711022

Na Pažoutím klubu už někdo žádal o zjištění informací z databáze a odepsali mu tam pouze že to bylo prodané v Belgii 12.2.2008, jinak žádný záznam.

Cebia vydala certifikát:
http://www.andy-auta.cz/modules/cebia/report.php?vin=VF36E9HZC21711022

Jerry.Gunman

Citace: atnarfus kdy January 05, 2013, 09:23:58 PM
Ty už jsi jak já. Taky jsem mu tohle všechno vyjmenoval a ukázal ceny na netu  *886*

Kdyby potřeboval auto na 200km denně, tak bych to pochopil. On s tím bude jezdit 8km do práce a zpět. Jednou za dva měsíce delší jízda (100km). Navíc je to socka jako já a jakákoli běžná oprava pro něj bude likvidační.

Kupovat si na 8 km denně HDI je totální krávovina - tam mu daleko spolehlivější, pohodlnější a najmě MNOHEM LACINĚJŠÍ služby udělá benzíňák
http://www.tipcar.cz/?regionKod=00&i_stav=O&vozidlo=A&kategorie=**&znacka=BH&model=BHQ%3B&i_kodm_text=Hledan%FD+text&karos=**&druhp=A&cena_od=&cena_do=&rok_od=&rok_do=&vykon_od=&vykon_do=&objem_od=&objem_do=&tach_od=&tach_do=&akce=brows&kf=&q=vyhledat&zob=&page=0&ipp=&rz=&pdni=&soukromnici=&p_dveri=&pmist_od=
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Tom

Citace: atnarfus kdy January 05, 2013, 09:23:58 PM
Ty už jsi jak já. Taky jsem mu tohle všechno vyjmenoval a ukázal ceny na netu  *886*

Kdyby potřeboval auto na 200km denně, tak bych to pochopil. On s tím bude jezdit 8km do práce a zpět. Jednou za dva měsíce delší jízda (100km). Navíc je to socka jako já a jakákoli běžná oprava pro něj bude likvidační.

Tak to je pro dpf smrt...

Lihobaron

ja tu 1.6tku ve slabci verzi vez v novym berlingu nedavno do polska a byl sem stim spokojenej, docela to jelo a zralo nulanula prd.. ale servisovat po 100tis. km bych to nechtel..

Jerry.Gunman

Citace: Lihobaron kdy January 05, 2013, 09:26:39 PM
jinak v tom jerryho sedanu sem se projel po hradci a svezeni paradni, melo to tu spravnou prevodofku  OK

Tož to abych si zasejc udělal cestu do Hradce, bo Citrónek má taky správnou převodovku :D

BTW, ta 1.6 HDI je prý MOC povedená
http://www.auto.cz/citron-c5-1-6-hdi-vs-peugeot-407-1-6-hdi-1067
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

Lihobaron

jinak v tom jerryho sedanu sem se projel po hradci a svezeni paradni, melo to tu spravnou prevodofku  OK

Lihobaron

jinak ted koukam na elit a rameno lemforder tam je jedno zhruba za trojku, ale netusim konstrukci, jestli to je vsechno byla by cena super myslim..

atnarfus

January 05, 2013, 09:23:58 PM #10 Last Edit: January 05, 2013, 09:26:10 PM by atnarfus
Ty už jsi jak já. Taky jsem mu tohle všechno vyjmenoval a ukázal ceny na netu  *886*

Kdyby potřeboval auto na 200km denně, tak bych to pochopil. On s tím bude jezdit 8km do práce a zpět. Jednou za dva měsíce delší jízda (100km). Navíc je to socka jako já a jakákoli běžná oprava pro něj bude likvidační.

Lihobaron

starter, baterka, vstriky, cerpadlo, dvouhmota, filtr pevnejch, turbo, vaha, egr... co znam lidi vokolo upoustej vod jetejch naftaku i pro firemni provoz, natoz pro soukromy pouziti..

atnarfus

Když jsem si to tak hodil na papír, tak i když auto bude v pohodě a pouze vymění náplně plus rozvody a koupí sadu zimních kol, tak by měl mít připraveno 25k.

Lihobaron

to ja samo chapu, ale pochop ze to bude az na poslednim miste co bude resit.. nejaky rameno za 15nact bude brnkacka..

atnarfus

January 05, 2013, 09:00:46 PM #6 Last Edit: January 05, 2013, 09:02:18 PM by atnarfus
Díly náprav jsou na jeté plechovce v kombinaci s naší kvalitní silniční sítí podle mne docela zásadní věc. Je rozdíl koupit čepy za pětikilo, nebo ramena za patnáct tisíc.

Navíc to řeším já, ne budoucí majitel.

Lihobaron

FAP ti zjisti podle vin ten tvuj znamej, za dvouhmotu bych dal levy predlokti ze ma a resit u tohodle auta samostatne menitelny cepy mi pride trosku ujety   ;D

Tom

S autej je svezení pardání, ale motoru 1.6HDi s FAP ( tady je, je to vidět už jen při pohledu na motor ) bych se vyhnul, podle mě je ideální motor 2.0 HDi 100kw.


atnarfus

Nic o tom nevím, tak ani nevím na co se ptát.

FAP má či nemá? (asi podle roku výroby a země určení)
Dvouhmotnostní setrvák má či nemá?

Motor to bude pakárna jako každý dehet. Čerpadlo drahé, vtřiky to je vyloženě pálka. Slyšel jsem, že je na těchto motorech nějaký problém s mazáním turba a hodně záleží na použitém oleji.

Opravitelnost podvozku - podle katalogu dílů to vypadá, že se snad dají měnit pouze samotné čepy, ale známe frantíky, ti to dělají každého půl roku jinak.

Jerry.Gunman

Citace: atnarfus kdy January 05, 2013, 07:01:14 PM
Švagr si vykouknut v bazáči Pažouta 407 1.6HDI. Nerozmlouvám, nepomlouvám, pouze se mu snažím pomoci sehnat k tomu nějaké informace. Mám známého v Pažoutím servisu, tak doufám že mu podle VIN vyhrabe něco z minulosti. Zajímalo by mne ale, zda tento povoz nemá vyloženě nějaké typické průsery.

http://www.andy-auta.cz/auto/AV334_12-peugeot-407-1-6-hdi-s-kniha-panorama-alu.html

Kilometry ani neřešte, to snad nikdo nebere vážně. Mě spíš zajímá jestli to má FAP.

Já se sedanem najezdil nějakých 160 Tkm, pak něco málo s kombíkem - kterej mi IMHO zachránil život při havárce, takže zkušenosti veskrze WELLMI pozitivní.

Budeš-li míti jakékoli konkrétní dotazy, jsem Ti plně k dispozici  ;)
.         Citroen C5/III Exclusive, auto s guľama
Colt Diamondback + Remington + Government + CZ 27

Proč mají včely med? Protože mají královnu
Kdyby měly presidenta, maj akorát hovno...

atnarfus

Švagr si vykouknut v bazáči Pažouta 407 1.6HDI. Nerozmlouvám, nepomlouvám, pouze se mu snažím pomoci sehnat k tomu nějaké informace. Mám známého v Pažoutím servisu, tak doufám že mu podle VIN vyhrabe něco z minulosti. Zajímalo by mne ale, zda tento povoz nemá vyloženě nějaké typické průsery.

http://www.andy-auta.cz/auto/AV334_12-peugeot-407-1-6-hdi-s-kniha-panorama-alu.html

Kilometry ani neřešte, to snad nikdo nebere vážně. Mě spíš zajímá jestli to má FAP.